Yleensä avoin suhde taitaa tarkoittaa sitä, että seksiä harrastetaan myös muiden kuin kumppanin kanssa. Mutta löytyykö sellaisia, jotka tyydyttävät seksin sijaan hellyydentarpeitaan myös muiden kanssa? Löytyykö miehiä, joita kiinnostaa pelkkä hellyys, jos ei vaikka omasta suhteestaan saa sitä riittävästi?
Hellyydentarpeiden tyydyttäminen
12
1158
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla se on vain minä, ei muita miehiä. Mutta naisia kyllä saa olla useampikin. Hellyys kuuluu seksin ja yhteyteen. On aina kuulunut. Vain poikkeustapauksissa, esim. ns. pikaiset ja ei aikaa muuhun tai joku hankala paikka missä touhuillu niin silloin ei. Seksi jää vaillinaiseksi ilman hellyyttä ja kainaloihin ottamista. Lämpö ja läheisyyttä.
- Anonyymi
Olisi kyllä kiva vain halailla jonkun viehättävän naisen kanssa ilman seksiä, kun oman vaimon kanssa hellyyttä ei ajoittain ole lainkaan. Voi kuitenkin olla, ettei lopultakaan jäisi halailuun. Sen vuoksi olisin pidättyväinen halailusuhteen luomiseen, mikäli pysyvässä parisuhteessa on aikomus jatkaa.
- Anonyymi
Entä jos seksi ei olisi kiellettyä, mutta että se ei vain olisi se päätarkoitus?
Minusta olisi kiva, jos vaikka jonkun sellaisen kanssa voisi hellitellä, joka ei myöskään saa hellitellä tarpeeksi omassa suhteessaan
- Anonyymi
Hellyydentarpeet menee mentaalin puolelle ja on näin ollen pettämistä. Tekninen naiminen ei ole pettämistä. Mieltä ei pidä jakaa kuin oman porukan kesken.
- Anonyymi
Ei ole pettämistä, jos asiaan on kaikkien osapuolten suostumus.
- Anonyymi
Ja "tekninen naiminen" on kyllä pettämistä, ellei ole kaikkien osapuolten suostumusta asiaan..
- Anonyymi
Löytyy kyllä mutta miten kohdata samanlainen nainen. Ehkä jotain yhteistä harrastusta,vähän läheisyyttä muttei välttämättä seksiä.
- Anonyymi
Vähä vaa kielareita ja muuta hyväilyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähä vaa kielareita ja muuta hyväilyä
Niin no,mitäpä sen väliä vaikka menis panemiseksikkin. Tarve vaan enempi jollekkin muulle
- Anonyymi
Vaimon julistuksesta siirryttiin avoimeen suhteeseen. Hän ilmeisesti hakee jotain satunnaisia panoja, minä taas löysin aivan ihanan naisen jolle sopi ns friends with benefits -kuvio. Naisella on kova läheisyyspula niin sitä nyt ollut eniten, on toki ollut seksiäkin ja ajanviettoa.
Kotona saan seksiä riittävästi, mutta läheisyyttä ja treffiseuraa pitää hakea muualta. - Anonyymi
Tämä ei ole minulta. Haluan vain yhden kanssa halailua ja kaikkea muutakin. Muiden kanssa kosketukset ovat spontaaneja.
- Anonyymi
Avattu 2022-12-26 05:04:49
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412685Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4102190Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212066Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau171815Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1391746Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371669Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211153Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01132- 741039
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63935