... yhdessä muiden maalaisten kanssa on pilanneet Suomen maratonjuoksun. Muistoja on kaupnkilaisten uljaat juoksut, kun vantaalaiset ovat saaneet kaupunkilaiset lopettamaan juoksemisen. Vantaalaiseten agenda on saada kaikki uskomaan, että oikeaa juoksua on neljän tunnin hölköttelyt eikä juostessa tarvitse enää edes yrittää pitää vauhtia. Jos ei huvita, niin voi kävellä. jo maaliin pääsy on huippusuoritus, jota pitää somessa hehkuttaa kuin olympia voittoa. Vantaalaaisilla pitää antaa kielto järjestää mitään juoksutapahtumaa ja edes osallistua mihinkään kisaan kunnes alkavat taas oikeasti juosta.
Vantaalaiset...
19
336
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös neljän tunnin alitus ole ihan kelpo suoritus aloittelijoille, jota myös Baltsu suosittelee juoksukoulussaan?
- Anonyymi
Uudenvuodenjuoksu Tikkurilassa uudella reitillä klo 13. Paljon 38min alituksia luvassa.
- Anonyymi
5km kilpailussa 38min alitus kova tavo.
- Anonyymi
Ei tarvi juosta. Vantaalla saa myös kävellä.
- Anonyymi
Jep. Maali kiinni 2.10 lähdön jälkeen ja tapahtuma loppuu siihen.
- Anonyymi
Ainoastaan juoksemisen tosissaan ottavat saavat juosta maratonin. Nyt ylipainoiset ja juopot kuuden tunnin löntystelijät ovat valloittaneet juoksutapahtumat. Pois tuollaiset ja oikeat juoksijat tilalle. Heidän lennokasta askellustaan on hienoa katsoa.
- Anonyymi
Juoksutapahtumat ovat kaikille. Ylipainoisilla ja juopoille etenkin. Eliittikisoissa voi katsella oikeita urheilijoita, hölkkätapahtumissa tavallisia hölkkääjiä. Ei ole pakko katsoa jos ei pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksutapahtumat ovat kaikille. Ylipainoisilla ja juopoille etenkin. Eliittikisoissa voi katsella oikeita urheilijoita, hölkkätapahtumissa tavallisia hölkkääjiä. Ei ole pakko katsoa jos ei pysty.
ja etenkään, jos ei taho,
vaan KAIKKI MUKAAN VANTAALLE KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ.
tapahtumia kannattaa seurata juoksukalenterin kautta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja etenkään, jos ei taho,
vaan KAIKKI MUKAAN VANTAALLE KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ.
tapahtumia kannattaa seurata juoksukalenterin kauttaVantaalla on kova taso talvella. Enemmän 40min alittajia kuin ylittäjiä.
- Anonyymi
Vantaan tapahtumat taitavat olla TalviSuomen suosituimmat, mutta olosuhteet ovat mitä ovat. Siksi moni harrastaja, joka ei pääse Afrikkaan leireilemään, alkaa hiihtää talvella.
Joka sekin on välillä vaarallista, halliin vaan nulukalle. - Anonyymi
Olipahan erikoinen vuodatus. Kyllä Vantaalla juostaan tosissaan. Ei se ole numerolapunraiskausta, ett ei aloita ylikovaa ja hyydy puolimatkassa!
- Anonyymi
Olihan noita muuallakin
KOKKOLA 31.12.2022 Kokkolan uudenvuodenjuoksu
(1°C. Sade. Tuuli 5 m/s, puuskissa 11 m/s.)
KUOPIO, Karttula 31.12.2022 Karttulan uudenvuodenjuoksu
(3°C. Vesisade. Tuuli 7 m/s, puuskissa 11 m/s.)
LIETO 31.12.2022 XXXV Liedon uudenvuodenjuoksu
(5°C.)
LIMINKA 31.12.2022 XXXV Limingan uudenvuodenjuoksu
(1°C. Sadetta.)
SEINÄJOKI 31.12.2022 Seinäjoen uudenvuodenjuoksu
(3°C.)
sekä kaikkien kuningas
VANTAA, Tikkurila 31.12.2022 Vantaan uudenvuodenjuoksu
(5°C. myrsky) - Anonyymi
Olihan noita muuallakin
KOKKOLA 31.12.2022 Kokkolan uudenvuodenjuoksu
(1°C. Sade. Tuuli 5 m/s, puuskissa 11 m/s.)
KUOPIO, Karttula 31.12.2022 Karttulan uudenvuodenjuoksu
(3°C. Vesisade. Tuuli 7 m/s, puuskissa 11 m/s.)
LIETO 31.12.2022 XXXV Liedon uudenvuodenjuoksu
(5°C.)
LIMINKA 31.12.2022 XXXV Limingan uudenvuodenjuoksu
(1°C. Sadetta.)
SEINÄJOKI 31.12.2022 Seinäjoen uudenvuodenjuoksu
(3°C.)
sekä kaikkien kuningas
VANTAA, Tikkurila 31.12.2022 Vantaan uudenvuodenjuoksu
(5°C. myrsky) - Anonyymi
Vantaa on juoksun Mekka. Suomen nopein maraton joka on erittäin suosittu. Suomen paras tarvisarja, jossa tehdään huipputuloksia kympillä ja vitosella.
- Anonyymi
Juaksu ei kulje vaikka vantaalaisilla ollut kenualaisset keenit
Tutkittu tieto viittaa siihen, että varhaiset vantaalaiset saattoivat olla ihonväriltään verrattain tummia - Anonyymi
Olisinpa minäkin vantaalainen. Hölkkäilisin 5.36/km vauhilla ja juokkisin sub 3h maratoonin.
- Anonyymi
Ensi vuonna teen tämän.
- Anonyymi
Miula 5.36/km rentoa neljän tunnin alitukseen. Kovempaa ei pääse.
- Anonyymi
Vantaan maratonilla rentoa hölkötä.
- Anonyymi
Tänä vuonna lopetin ahnehtimisen ja kävelyhölkkäsin maratonin kuuteen tuntiin. Kuntomedian mukaan huipulle pääsy vie seitsemän vuotta. Siispä vuonna 2031 juoksen Vantaan maratonilla 2.45.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391