Vantaalaiset...

Anonyymi-ap

... yhdessä muiden maalaisten kanssa on pilanneet Suomen maratonjuoksun. Muistoja on kaupnkilaisten uljaat juoksut, kun vantaalaiset ovat saaneet kaupunkilaiset lopettamaan juoksemisen. Vantaalaiseten agenda on saada kaikki uskomaan, että oikeaa juoksua on neljän tunnin hölköttelyt eikä juostessa tarvitse enää edes yrittää pitää vauhtia. Jos ei huvita, niin voi kävellä. jo maaliin pääsy on huippusuoritus, jota pitää somessa hehkuttaa kuin olympia voittoa. Vantaalaaisilla pitää antaa kielto järjestää mitään juoksutapahtumaa ja edes osallistua mihinkään kisaan kunnes alkavat taas oikeasti juosta.

19

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös neljän tunnin alitus ole ihan kelpo suoritus aloittelijoille, jota myös Baltsu suosittelee juoksukoulussaan?

• Anonyymi

Uudenvuodenjuoksu Tikkurilassa uudella reitillä klo 13. Paljon 38min alituksia luvassa.

• Anonyymi

5km kilpailussa 38min alitus kova tavo.

• Anonyymi

Ei tarvi juosta. Vantaalla saa myös kävellä.

• Anonyymi

Jep. Maali kiinni 2.10 lähdön jälkeen ja tapahtuma loppuu siihen.

• Anonyymi

Ainoastaan juoksemisen tosissaan ottavat saavat juosta maratonin. Nyt ylipainoiset ja juopot kuuden tunnin löntystelijät ovat valloittaneet juoksutapahtumat. Pois tuollaiset ja oikeat juoksijat tilalle. Heidän lennokasta askellustaan on hienoa katsoa.

• Anonyymi

Juoksutapahtumat ovat kaikille. Ylipainoisilla ja juopoille etenkin. Eliittikisoissa voi katsella oikeita urheilijoita, hölkkätapahtumissa tavallisia hölkkääjiä. Ei ole pakko katsoa jos ei pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksutapahtumat ovat kaikille. Ylipainoisilla ja juopoille etenkin. Eliittikisoissa voi katsella oikeita urheilijoita, hölkkätapahtumissa tavallisia hölkkääjiä. Ei ole pakko katsoa jos ei pysty.

ja etenkään, jos ei taho,

vaan KAIKKI MUKAAN VANTAALLE KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ.

tapahtumia kannattaa seurata juoksukalenterin kautta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja etenkään, jos ei taho,

vaan KAIKKI MUKAAN VANTAALLE KOLMEN VIIKON PÄÄSTÄ.

tapahtumia kannattaa seurata juoksukalenterin kautta

Vantaalla on kova taso talvella. Enemmän 40min alittajia kuin ylittäjiä.

• Anonyymi

Vantaan tapahtumat taitavat olla TalviSuomen suosituimmat, mutta olosuhteet ovat mitä ovat. Siksi moni harrastaja, joka ei pääse Afrikkaan leireilemään, alkaa hiihtää talvella.

Joka sekin on välillä vaarallista, halliin vaan nulukalle.

• Anonyymi

Olipahan erikoinen vuodatus. Kyllä Vantaalla juostaan tosissaan. Ei se ole numerolapunraiskausta, ett ei aloita ylikovaa ja hyydy puolimatkassa!

• Anonyymi

Olihan noita muuallakin

KOKKOLA 31.12.2022 Kokkolan uudenvuodenjuoksu

(1°C. Sade. Tuuli 5 m/s, puuskissa 11 m/s.)

KUOPIO, Karttula 31.12.2022 Karttulan uudenvuodenjuoksu

(3°C. Vesisade. Tuuli 7 m/s, puuskissa 11 m/s.)

LIETO 31.12.2022 XXXV Liedon uudenvuodenjuoksu

(5°C.)

LIMINKA 31.12.2022 XXXV Limingan uudenvuodenjuoksu

(1°C. Sadetta.)

SEINÄJOKI 31.12.2022 Seinäjoen uudenvuodenjuoksu

(3°C.)
      sekä kaikkien kuningas

VANTAA, Tikkurila 31.12.2022 Vantaan uudenvuodenjuoksu

(5°C. myrsky)

• Anonyymi

Olihan noita muuallakin

KOKKOLA 31.12.2022 Kokkolan uudenvuodenjuoksu

(1°C. Sade. Tuuli 5 m/s, puuskissa 11 m/s.)

KUOPIO, Karttula 31.12.2022 Karttulan uudenvuodenjuoksu

(3°C. Vesisade. Tuuli 7 m/s, puuskissa 11 m/s.)

LIETO 31.12.2022 XXXV Liedon uudenvuodenjuoksu

(5°C.)

LIMINKA 31.12.2022 XXXV Limingan uudenvuodenjuoksu

(1°C. Sadetta.)

SEINÄJOKI 31.12.2022 Seinäjoen uudenvuodenjuoksu

(3°C.)

sekä kaikkien kuningas
      VANTAA, Tikkurila 31.12.2022 Vantaan uudenvuodenjuoksu

(5°C. myrsky)

• Anonyymi

Vantaa on juoksun Mekka. Suomen nopein maraton joka on erittäin suosittu. Suomen paras tarvisarja, jossa tehdään huipputuloksia kympillä ja vitosella.

• Anonyymi

Juaksu ei kulje vaikka vantaalaisilla ollut kenualaisset keenit

Tutkittu tieto viittaa siihen, että varhaiset vantaalaiset saattoivat olla ihonväriltään verrattain tummia

• Anonyymi

Olisinpa minäkin vantaalainen. Hölkkäilisin 5.36/km vauhilla ja juokkisin sub 3h maratoonin.

• Anonyymi

Ensi vuonna teen tämän.

• Anonyymi

Miula 5.36/km rentoa neljän tunnin alitukseen. Kovempaa ei pääse.

• Anonyymi

Vantaan maratonilla rentoa hölkötä.

• Anonyymi

Tänä vuonna lopetin ahnehtimisen ja kävelyhölkkäsin maratonin kuuteen tuntiin. Kuntomedian mukaan huipulle pääsy vie seitsemän vuotta. Siispä vuonna 2031 juoksen Vantaan maratonilla 2.45.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe