vento vieraat naiset yllätetää kaupassa hakeudutaan tuttavalliseksi lähestymällä puhumalla mutta pidetään takaraja auki, joten noihin ei tiedä miten suohtautua kun ei tiedä missä mennään toisen silmin,
ylläri seuran hakijat kaupassa,
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Esim. Kaupassa ihmiset kohtailee,voi törmätä kärryillä,sanoa anteeksi tai kiitos, jos joku auttaa tai muuta päivän ns. Päivän säätä. Se ei ole mitään seksuaaliata kiinnostusta sen hetkisestä kommunikointi kumppanista ,vaan normaali ihmisten kanssakäymistä. Ätminkäiset,ei ymmärrä normi kanssa käymisestä kovinkaan paljoa,ja siten kokee kaiken sosiaalisen kanssakäymisen kiinnostuksena toiselta osa puolelta. Esim. Kassaneidin ystävällisen hymyn. Tai hätäisen kysymyksen mitä klo on. Normaalia ihmisten kanssakäymistä,ilman mitään tarkoitusperiä tai taka-ajatuksia. Koittakaa nyt hankkia se oikea aito elämä ,työssä käymällä ja sosiaalisia suhteita luomalla niin ymmärrätte ,mikä on kiinnostusta ja mikä normaalia ihmisten kanssakäymistä🙈
- Anonyymi
Ja sittenkun tämä toinen juttelee samanlailla toisenkin kauppa asiota hoitavan kanssa,tai kaupan kassan,ätminkäiset on tuohtuneita ,että äsken minua iski ja nyt jo tuota toista ja nyt kaupankassaa! Naiset on h....💩
- Anonyymi
Ap nyt yrittää erottaa ihmisten normikanssa käymisen iskemisestä.
- Anonyymi
Näitä pässejä pitää opettaa. Jos olet pihallasi lemmikkiä ulkoiluttamassa,lemmikki siinä jää syömään ruohoa ja sitä venaillessa katsot läheisten kerrostalojen ikkunoihin,noin niinkuin vaan aikasi kuluksi. Joku pässinpää sinut hokaa,että oivoi se katso just minua ja seuraavassa hetkessä tulee uteleen mikä on le siksimmikkisi nimi. Sama pässi tulee tiellesi joka kerta kun kyttäillen on tietoon saanut milloin lemmikkiäsi ulkoilutat. Siinä muurilla istuu kuin tatti sinua odottaen. Että oksettaa. Saa sitä omalla pihallaan lemmikkiä ulkoiluttaa ja saa kerrostaloja ja maisemia katsella,ettei niitä heti omiksi omita ja aleta perskärpäsiksi💩 ja kaikki 💩hymiötä käyttävä en ole minä. Sekin pässeille tiedoksi.
- Anonyymi
Tuota noin, pieni yhteenveto: ruohoa syövä lemmikki? Ja silti ei pässien seura kelpaa? Käyttää turdeja hymiöinä :D , ei millään pahalla mutta "haiskahtaa" asenteelliselle 😎
- Anonyymi
meni puurot ja vellit sekaisin, mikä on kohleasuutta ja mikä asijakkaiden välinen kiinnostus,
- Anonyymi
No jaa. Saa mulle kaupassa(kin) puhua. Ei siinä mitään. Vaan ei mulla yleensä ole kaupassa kauheammin aikaa sen kummemmille jutteluille.
- Anonyymi
Tää on taas pirujen maalailua seinille ja oman pään sisäisiä uhkia. ikinä en oo nähny mitään ahdistelua kaupassa,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749