Onko okei jättää kaverit?

Anonyymi-ap

Mä haluaisin jättää mun kaverit keiden kanssa yleensä oon koulussa. Mä ryhdyin heidän kavereiksi sen takia että mä pääsen tutustumaan mun tän henkiseen poikaystävään, jonka kanssa meillä on nyt tosi TOSI huonot välit. Mä oon ollu heidän kaveri jo 8 kuukautta ja ollaan kasvettua tosi läheisiksi, mutta mä en vaan tunnu enää jaksavan olla heidän kaa. Meidän koko kaveriporukka koostuu juuri näiden hieman "erilaisten" ihmisten seurasta. Mä en tarkota pahalla mutta heidän kanssa mäkin joudun juuri halveksunnan kohteeksi. Mulla on yksi toinen hyvä ystävä kenen kanssa mä aina juttelen viestillä mutta hän on aina muiden kavereidensa kanssa ja näin me ollaan totuttu olemaan. Mun omasta mielestä mun kaverit on hieman ärsyttäviä ja oon tehny virheen tutustuessa ihmisiin keiden seurassa en oikeesti viihdy. Kysyn siis että onko ok sanoa heille että en enää haluis olla kavereita ja miten sen sanois olematta ilkeä tai tyly? Arvostan jokaista vastausta.

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joka tapauksessa ihminen normaalisti jättää kaverit kun elämä menee eteenpäin. Uusia tulee ja vanhoja menee. Älä sitä murehdi. Jokainen päivä on uusi, myös sun kavereille.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🍑 ­­N­y­m­f­­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17682044M

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Minun "ystäväni" kanssa suhde oli koko ajan yksipuolista, jossa minä kutsuin häntä vuosikaudet yksipuolisesti kylään ja otin häneen yleensä ensin aina yhteyttä. Hän ei kutsunut minua kotiinsa ja otti yhteyttäkin yleensä vain, jos minä olin ensin niin tehnyt monta kertaa. Välillä hän unohti jopa vastatakin minulle.

Jaksoin tätä yksipuolisuutta vuosia. Mutta kun hän sitten viimeksi lupaili, että pidetään yhteyttä toistemme kanssa, niin päätin koittaa, mitä se oikeasti tarkoittaa hänelle; että pitääkö HÄN todellakin yhteyttä minuun, jos minä en ota ensin yhteyttä häneen. Kävi niin, että mitään yhteydenotttoa ei tullut koskaan hänen puoleltaan. En sitten itsekään enää ottanut yhteyttä häneen. Lopulta kuukausien päästä hän teki leuhkanlaisesti selväksi, että hänen ylin ystävänsä oli nyt toinen ihminen. Hän oli siis vain päättänyt päättää ystävyytemme ylhäisyydessä yksinäisyydessään.

Ok. 😂 Onnea vain valitsemallasi tiellä.
      Minusta hän ei ainakaan ystävää enää saa.

• Anonyymi

>> Onko okei jättää kaverit? <<

On.

• Anonyymi

Sinun ei tarvitse maalata taivaalle että koet heidän seuransa huonoksi ja että et viihdy heidän seurassaan! ( en minäkään tuonlaisia "kavereita" haluasi lähelleni!)

Paljon parempi keino on hakea harrastus noiden kavereiden ulkopuolelta. Nyt on hyvä aika kun uudet kevätlukukauden kussit ja harrastusmahdollisuudet alkavat.
      Selaappa kansalaisopistojen kurssiluetteloja, ne ovat lähes ilmaisia ja monet ovat etänä myos!
      Tuossa saat oppia hauskalla tavalla uutta ja tutustua uusiin ihmisiin. Sinähän et ole ikärasisti, ethän? Jos lähikurssilla on sinua vanhempia osallistujia, heillä on tuttuja tai lapsia jotka ovat sinun ikäisiä ja saatat , hyvällä onnella, kohdata ikäisiäsikin heidän kauttaan.

Toinen vaihtoehto on mennä vapaaehtoiseksi sinua kiinnostavaan hommaan. sielläkin tapaat erilaisia ihmisiä jotka aivan varmasti eivät käyttäydy yhtä huonosti kuin nykyiset "kaverisi". Vain katsele paikkoja joihin haluasit mennä ja reippaasti kävele sisään, kysy johtajaa, ja kerro että haluat auttaa.

Ainoa mitä tarvitset, on alkaa toimia nyt uusien kiinnostusten hakemiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3445
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1868
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1178
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe