Onko okei jättää kaverit?

Anonyymi-ap

Mä haluaisin jättää mun kaverit keiden kanssa yleensä oon koulussa. Mä ryhdyin heidän kavereiksi sen takia että mä pääsen tutustumaan mun tän henkiseen poikaystävään, jonka kanssa meillä on nyt tosi TOSI huonot välit. Mä oon ollu heidän kaveri jo 8 kuukautta ja ollaan kasvettua tosi läheisiksi, mutta mä en vaan tunnu enää jaksavan olla heidän kaa. Meidän koko kaveriporukka koostuu juuri näiden hieman "erilaisten" ihmisten seurasta. Mä en tarkota pahalla mutta heidän kanssa mäkin joudun juuri halveksunnan kohteeksi. Mulla on yksi toinen hyvä ystävä kenen kanssa mä aina juttelen viestillä mutta hän on aina muiden kavereidensa kanssa ja näin me ollaan totuttu olemaan. Mun omasta mielestä mun kaverit on hieman ärsyttäviä ja oon tehny virheen tutustuessa ihmisiin keiden seurassa en oikeesti viihdy. Kysyn siis että onko ok sanoa heille että en enää haluis olla kavereita ja miten sen sanois olematta ilkeä tai tyly? Arvostan jokaista vastausta.

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joka tapauksessa ihminen normaalisti jättää kaverit kun elämä menee eteenpäin. Uusia tulee ja vanhoja menee. Älä sitä murehdi. Jokainen päivä on uusi, myös sun kavereille.

    • Anonyymi

      Minun "ystäväni" kanssa suhde oli koko ajan yksipuolista, jossa minä kutsuin häntä vuosikaudet yksipuolisesti kylään ja otin häneen yleensä ensin aina yhteyttä. Hän ei kutsunut minua kotiinsa ja otti yhteyttäkin yleensä vain, jos minä olin ensin niin tehnyt monta kertaa. Välillä hän unohti jopa vastatakin minulle.

      Jaksoin tätä yksipuolisuutta vuosia. Mutta kun hän sitten viimeksi lupaili, että pidetään yhteyttä toistemme kanssa, niin päätin koittaa, mitä se oikeasti tarkoittaa hänelle; että pitääkö HÄN todellakin yhteyttä minuun, jos minä en ota ensin yhteyttä häneen. Kävi niin, että mitään yhteydenotttoa ei tullut koskaan hänen puoleltaan. En sitten itsekään enää ottanut yhteyttä häneen. Lopulta kuukausien päästä hän teki leuhkanlaisesti selväksi, että hänen ylin ystävänsä oli nyt toinen ihminen. Hän oli siis vain päättänyt päättää ystävyytemme ylhäisyydessä yksinäisyydessään.

      Ok. 😂 Onnea vain valitsemallasi tiellä.
      Minusta hän ei ainakaan ystävää enää saa.

    • Anonyymi

      >> Onko okei jättää kaverit? <<

      On.

    • Anonyymi

      Sinun ei tarvitse maalata taivaalle että koet heidän seuransa huonoksi ja että et viihdy heidän seurassaan! ( en minäkään tuonlaisia "kavereita" haluasi lähelleni!)

      Paljon parempi keino on hakea harrastus noiden kavereiden ulkopuolelta. Nyt on hyvä aika kun uudet kevätlukukauden kussit ja harrastusmahdollisuudet alkavat.
      Selaappa kansalaisopistojen kurssiluetteloja, ne ovat lähes ilmaisia ja monet ovat etänä myos!
      Tuossa saat oppia hauskalla tavalla uutta ja tutustua uusiin ihmisiin. Sinähän et ole ikärasisti, ethän? Jos lähikurssilla on sinua vanhempia osallistujia, heillä on tuttuja tai lapsia jotka ovat sinun ikäisiä ja saatat , hyvällä onnella, kohdata ikäisiäsikin heidän kauttaan.

      Toinen vaihtoehto on mennä vapaaehtoiseksi sinua kiinnostavaan hommaan. sielläkin tapaat erilaisia ihmisiä jotka aivan varmasti eivät käyttäydy yhtä huonosti kuin nykyiset "kaverisi". Vain katsele paikkoja joihin haluasit mennä ja reippaasti kävele sisään, kysy johtajaa, ja kerro että haluat auttaa.

      Ainoa mitä tarvitset, on alkaa toimia nyt uusien kiinnostusten hakemiseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5828
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3555
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1905
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1502
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1376
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe