Joku on jäädyttänyt Ahvensalmen kentälle luistinradan. Onkohan tällä toimenpiteellä viranomaisten lupa? Saako siellä käydä luistelemassa? Entä jos kaadun huonosti tasoitetun jään takia, kuka vastaa, mistä voin hakea korvausta? Vai onko tämä merkki uudesta kansalaisaktiivisuudesta? Emmekö olekaan saamattomia nuttuskehveleitä, joille pitää kaikki tarjota valmiina, emmekä ole silti tyytyväisiä. Jos näin on, niin kaikkea hyvää tälle toiminnalle ja näytetään niille.
Luistinrata
9
330
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että ihmiset luistelee kun sais vielä puuroa
- Anonyymi
Se omatoimisuus puuron keiton suhteen kuuluu samaan kategoriaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17682259S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Älä kysele tyhmiä. Luistele tai ole luistelematta
- Anonyymi
Koko kylä äkkiä sulattamaan se pois!!
- Anonyymi
Kunhan vain jäät sulavat heinäkuuhun mennessä, jos sattuisivat järjestämään iskelmäfestit.
Se parakkikoulu onneksi ei ole uhka festareille. Mutta järjestäjä uupuu. Joku hengellinen festi voisi tulla tilalle. Ihan samoja esiintyjiä voitais tilata.
Onpa se Ahvenkentän tienoo nyt suosittu. Minun nuoruudessani koko seutu oli epämääräistä pöheikköä, jossa jotkut pöhheikköpohheemit kävivät kuseskelemassa.
Eteenpäin on menty. Parakkibileet voitaisiin järkätä vaihtoehtohappeninginä. Se paraakkihan on käytössä elokuussa 2023. Sitä ennen kasari-ysäribileiden kombo kehiin! Meinaan, että maksamme siitä törötyksestä sen verran, että ilmaisbileet pitää saada kompensaationa.- Anonyymi
Viime kesänä jotkut luistelivat tai ainakin kaatulivat festareilla, vaikka jäätä ei ollut tienoillakaan. Mitä siihen sanot?
Oliko oikeus kaatuilla heinäkuussa? Oliko omat aineet syynä vai mitä mömmöjä oli käytetty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kesänä jotkut luistelivat tai ainakin kaatulivat festareilla, vaikka jäätä ei ollut tienoillakaan. Mitä siihen sanot?
Oliko oikeus kaatuilla heinäkuussa? Oliko omat aineet syynä vai mitä mömmöjä oli käytetty?Kannattaa olla raitis mutta jos otat niin et aja, on myös nimimerkin ehdoton periaate ja vain selvänä rattiin! Hyvää Joulua kaikille ihmisille ja Paluumuuttajakin tietää, että nautimme onnesta!
- Anonyymi
Mä oon ihan sekopää vaan! Mä oon aivan seko!
Hullujen Kemijärvi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662388Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1822058Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.452017Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301738Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1161714Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1701396Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2071349Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261195- 801001
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9992