Joku on jäädyttänyt Ahvensalmen kentälle luistinradan. Onkohan tällä toimenpiteellä viranomaisten lupa? Saako siellä käydä luistelemassa? Entä jos kaadun huonosti tasoitetun jään takia, kuka vastaa, mistä voin hakea korvausta? Vai onko tämä merkki uudesta kansalaisaktiivisuudesta? Emmekö olekaan saamattomia nuttuskehveleitä, joille pitää kaikki tarjota valmiina, emmekä ole silti tyytyväisiä. Jos näin on, niin kaikkea hyvää tälle toiminnalle ja näytetään niille.
Luistinrata
9
322
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että ihmiset luistelee kun sais vielä puuroa
- Anonyymi
Se omatoimisuus puuron keiton suhteen kuuluu samaan kategoriaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17682259S
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Älä kysele tyhmiä. Luistele tai ole luistelematta
- Anonyymi
Koko kylä äkkiä sulattamaan se pois!!
- Anonyymi
Kunhan vain jäät sulavat heinäkuuhun mennessä, jos sattuisivat järjestämään iskelmäfestit.
Se parakkikoulu onneksi ei ole uhka festareille. Mutta järjestäjä uupuu. Joku hengellinen festi voisi tulla tilalle. Ihan samoja esiintyjiä voitais tilata.
Onpa se Ahvenkentän tienoo nyt suosittu. Minun nuoruudessani koko seutu oli epämääräistä pöheikköä, jossa jotkut pöhheikköpohheemit kävivät kuseskelemassa.
Eteenpäin on menty. Parakkibileet voitaisiin järkätä vaihtoehtohappeninginä. Se paraakkihan on käytössä elokuussa 2023. Sitä ennen kasari-ysäribileiden kombo kehiin! Meinaan, että maksamme siitä törötyksestä sen verran, että ilmaisbileet pitää saada kompensaationa.- Anonyymi
Viime kesänä jotkut luistelivat tai ainakin kaatulivat festareilla, vaikka jäätä ei ollut tienoillakaan. Mitä siihen sanot?
Oliko oikeus kaatuilla heinäkuussa? Oliko omat aineet syynä vai mitä mömmöjä oli käytetty? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime kesänä jotkut luistelivat tai ainakin kaatulivat festareilla, vaikka jäätä ei ollut tienoillakaan. Mitä siihen sanot?
Oliko oikeus kaatuilla heinäkuussa? Oliko omat aineet syynä vai mitä mömmöjä oli käytetty?Kannattaa olla raitis mutta jos otat niin et aja, on myös nimimerkin ehdoton periaate ja vain selvänä rattiin! Hyvää Joulua kaikille ihmisille ja Paluumuuttajakin tietää, että nautimme onnesta!
- Anonyymi
Mä oon ihan sekopää vaan! Mä oon aivan seko!
Hullujen Kemijärvi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉59754Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742