Kertokaapa naiset

Anonyymi-ap

Miksi pitää ghostailla? Ensin juttu luistaa ja sitten kadotaan kuin pieru Saharaan, mitää ilmoittamatta.

307

1869

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Löysi toisen. Jos meinaat että seuranhakupalveluksissa tavattu.

      • Anonyymi

        jatkan, ja sitten yks syy voi olla se, että näitte ja sinun kuva olikin hyvin harhaanjohtava ja kuvailukin oli valheiden verkostosta kaapattu.


      • Anonyymi

        näistä syistä aion tehdä jatkossakin jokaisen lähentelyä vastaavan liikkeen oikeassa elämässä. Tietää heti kuka on vastassa. Toivottavasti rangaistukset eivät tule olemaan pahoja.


      • Löytää toisen eikä voi sanoa sitä sille jonka kanssa jutteli? Tyhmää. Todella tyhmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näistä syistä aion tehdä jatkossakin jokaisen lähentelyä vastaavan liikkeen oikeassa elämässä. Tietää heti kuka on vastassa. Toivottavasti rangaistukset eivät tule olemaan pahoja.

        Heh, tedät hyvin että lähestymistapasi on epätoivottu. Miksi pitää silti hakata päätä seinään? Naiset osaavat kyllä muuten juoruta toisillee näistä lähestymistavoista, sä saat ääliön maineen :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Löytää toisen eikä voi sanoa sitä sille jonka kanssa jutteli? Tyhmää. Todella tyhmää.

        Juu, sehän se olisikin tosi reilua ja fiksua. Löysit IRL jonkun ihanan ihmisen ja sitten pitää se tinder säilyttää puhelimessa, kun pitää niille mätseille selitellä, että mä nyt löysin ja lopetan käytön. Mietihän nyt ihan aivoilla, että kenelle tuo selitys menisi läpi. xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, sehän se olisikin tosi reilua ja fiksua. Löysit IRL jonkun ihanan ihmisen ja sitten pitää se tinder säilyttää puhelimessa, kun pitää niille mätseille selitellä, että mä nyt löysin ja lopetan käytön. Mietihän nyt ihan aivoilla, että kenelle tuo selitys menisi läpi. xD

        No itselläni ei ole koskaan kuin yksi ihminen kerrallaan, johon on mielenkiinto ja fokus. Menisi hermo yrittää pitää yllä chättiä kymmenen eri ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No itselläni ei ole koskaan kuin yksi ihminen kerrallaan, johon on mielenkiinto ja fokus. Menisi hermo yrittää pitää yllä chättiä kymmenen eri ihmisen kanssa.

        Joo, se on huomattu, että et tajua deittiappeja lainkaan. Sä otat sen vietittelyn heti melkeinpä seurusteluna. Ne muut ihmiset taas ottavat sen jutusteluna. Samana, kuin jos jutustelisit jollekin tuntemattomalle kadulla. Se ei ole lupaus mistään, eikä se ole edes sen vakavampi kiinnostuksen osoitus. Se on ihan vain jutustelua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No itselläni ei ole koskaan kuin yksi ihminen kerrallaan, johon on mielenkiinto ja fokus. Menisi hermo yrittää pitää yllä chättiä kymmenen eri ihmisen kanssa.

        En ymmärrä miten voit lukita mielenkiintoa kehenkään tapaamatta mätchiä. Muutaman viestin ja kuvan perusteella. Elätkö omissa prinssiunelmissa ja täydennät mielikuvituksella loput?

        Elä vaan mutta ymmärrä että muut ei toimi samoin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No itselläni ei ole koskaan kuin yksi ihminen kerrallaan, johon on mielenkiinto ja fokus. Menisi hermo yrittää pitää yllä chättiä kymmenen eri ihmisen kanssa.

        Minä taas en koskaan kiinnostu ja fokusoidu vakavasti ihmiseen, jota en ole edes koskaan tavannut. Oikea mielenkiinto ja fokus voi herätä minulle vasta, kun olen viettänyt toisen kanssa aikaa IRL. Hermo menisi tyyppiin, joka fiksoituu pelkästä viestittelystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten voit lukita mielenkiintoa kehenkään tapaamatta mätchiä. Muutaman viestin ja kuvan perusteella. Elätkö omissa prinssiunelmissa ja täydennät mielikuvituksella loput?

        Elä vaan mutta ymmärrä että muut ei toimi samoin.

        Hän ihastuu kuvitelmaan, omaan mielikuvaansa. Sen todellisen ihmisen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Mä voin helposti kuvitella miten takertuva vietittelykumppani tuollainen on. Sellainen, jolta haluaa lopulta vain nopeasti karkuun. Siksi ghostaaminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, se on huomattu, että et tajua deittiappeja lainkaan. Sä otat sen vietittelyn heti melkeinpä seurusteluna. Ne muut ihmiset taas ottavat sen jutusteluna. Samana, kuin jos jutustelisit jollekin tuntemattomalle kadulla. Se ei ole lupaus mistään, eikä se ole edes sen vakavampi kiinnostuksen osoitus. Se on ihan vain jutustelua.

        Niin ja missä vaiheessa juttelua, muka kehtaa esittää että kiinnostais nähdä tai muutakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä miten voit lukita mielenkiintoa kehenkään tapaamatta mätchiä. Muutaman viestin ja kuvan perusteella. Elätkö omissa prinssiunelmissa ja täydennät mielikuvituksella loput?

        Elä vaan mutta ymmärrä että muut ei toimi samoin.

        Ikävä kyllä, minulla on todella vilkas mielikuvitus ja elän pääni sisällä paljon. Omissa tarinoissani. Tiedostan kyllä, että reaalimaailma on kova ja kylmä, eikä vastaa millään tavoin odotuksiani taikka toiveitani mistään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin ja missä vaiheessa juttelua, muka kehtaa esittää että kiinnostais nähdä tai muutakaan?

        On se kumma, että kehtaat sitten edes viestitellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en koskaan kiinnostu ja fokusoidu vakavasti ihmiseen, jota en ole edes koskaan tavannut. Oikea mielenkiinto ja fokus voi herätä minulle vasta, kun olen viettänyt toisen kanssa aikaa IRL. Hermo menisi tyyppiin, joka fiksoituu pelkästä viestittelystä.

        Ketään saa ikinä edes irl tavata...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä kyllä, minulla on todella vilkas mielikuvitus ja elän pääni sisällä paljon. Omissa tarinoissani. Tiedostan kyllä, että reaalimaailma on kova ja kylmä, eikä vastaa millään tavoin odotuksiani taikka toiveitani mistään.

        Sä aiheutat se kovuuden ja kylmyyden ihan itse, omalla käytökselläsi. Todellisuudessa maailma on oikein mukava paikka ja valtaosa ihmisistä ihan muuta kuin kovia ja kylmiä. Vaan kyllä ne mukavimmat ja pehmoisimmatkin saa vittumaisiksi, kun käyttäytyy itse kuin ääliö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma, että kehtaat sitten edes viestitellä.

        En varmaan enää kehtaakaan. Kaikilta tulee pakit. Oli se sitten netissä taikka livetilanteessa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ketään saa ikinä edes irl tavata...

        Juu, ei varmasti tuolla käytöksellä. Ei kukaan uskalla tavata noin takertuvaa yksilöä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä aiheutat se kovuuden ja kylmyyden ihan itse, omalla käytökselläsi. Todellisuudessa maailma on oikein mukava paikka ja valtaosa ihmisistä ihan muuta kuin kovia ja kylmiä. Vaan kyllä ne mukavimmat ja pehmoisimmatkin saa vittumaisiksi, kun käyttäytyy itse kuin ääliö.

        Sinä et ole seurassani ollut sekuntiakaan. Väität heti että olen joku ääliö.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä et ole seurassani ollut sekuntiakaan. Väität heti että olen joku ääliö.

        Kiitän luojaani, etten ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän luojaani, etten ole.

        Hyvä. Toivottavasti en näe sinua ikinä missään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä kyllä, minulla on todella vilkas mielikuvitus ja elän pääni sisällä paljon. Omissa tarinoissani. Tiedostan kyllä, että reaalimaailma on kova ja kylmä, eikä vastaa millään tavoin odotuksiani taikka toiveitani mistään.

        Ei mielikuvituksessa mitään pahaa ole, kunhan erotat omat kuvitelmat todellisuudesta.

        Ei näytä erottuvan.

        Ihminen joka ihastuu omiin mielikuviinsa ei ole vakavasti otettava poikaystäväehdokas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielikuvituksessa mitään pahaa ole, kunhan erotat omat kuvitelmat todellisuudesta.

        Ei näytä erottuvan.

        Ihminen joka ihastuu omiin mielikuviinsa ei ole vakavasti otettava poikaystäväehdokas.

        On tullut jo monta kertaa selväksi täällä, että olen täyttä pasketta poikaystäväksi kenelle tahansa. Ei kiinnosta enää kuulla. Uskon jo. Minulle ei ole ketään missään ja hyväksyn tämän paskan kohtaloni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mielikuvituksessa mitään pahaa ole, kunhan erotat omat kuvitelmat todellisuudesta.

        Ei näytä erottuvan.

        Ihminen joka ihastuu omiin mielikuviinsa ei ole vakavasti otettava poikaystäväehdokas.

        Taidan hakata vasaralla pääni paskaksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä. Toivottavasti en näe sinua ikinä missään.

        Se olisi sulle luojan lykky, jos tapaisit. Minulle hirveä kirous.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On tullut jo monta kertaa selväksi täällä, että olen täyttä pasketta poikaystäväksi kenelle tahansa. Ei kiinnosta enää kuulla. Uskon jo. Minulle ei ole ketään missään ja hyväksyn tämän paskan kohtaloni.

        Jos et tutustu oikeasti ihmiseen, vaan ihastut mielikuvaasi joka ei vastaa ihastuksen kohdetta valitset itsellesi epäsopivan. Huomaat asian vasta syvällä suhteessa eli liian myöhään.

        Se joka huomaa tuon ja ghostaa sut tekee molemmille palveluksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et tutustu oikeasti ihmiseen, vaan ihastut mielikuvaasi joka ei vastaa ihastuksen kohdetta valitset itsellesi epäsopivan. Huomaat asian vasta syvällä suhteessa eli liian myöhään.

        Se joka huomaa tuon ja ghostaa sut tekee molemmille palveluksen.

        Siitä vaan. Ghostatkaa vaan kaikki. Pistän tuon äpin pois. Enkä katsele naisiin päinkään enää missään muuallakaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä kyllä, minulla on todella vilkas mielikuvitus ja elän pääni sisällä paljon. Omissa tarinoissani. Tiedostan kyllä, että reaalimaailma on kova ja kylmä, eikä vastaa millään tavoin odotuksiani taikka toiveitani mistään.

        Ei reaalimaailma ole kylmä ja kova sillä perusteella että kaikki eivät toimi kuten sinä.
        . Sinä viestittelet vain yhden ihmisen kanssa kerrallaan, Se on sinun asiasi ja ihan ok. Useimmat eivät kuitenkaan tee niin. Ne jotka viestittelevät monen kanssa yhtä aikaa eivät tee siitä mitään väärää eivätkä ole kylmiä ja kovia. Kun viestittelet jonkun naisen kanssa, pidä mielessä ettet välttämättä ole ainoa jolle hän kirjoittelee. Hänellä on oikeus kirjoitella vaikka kymmenen miehen kanssa yhtä aikaa. Siitä loukkaantuminen on lapsellista.


      • Anonyymi

        Minä, kommentin eka toka ja kolmas, en käytä seurapalveluja, ei ole tarpeen, olen ihan vetävä muutenkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ikävä kyllä, minulla on todella vilkas mielikuvitus ja elän pääni sisällä paljon. Omissa tarinoissani. Tiedostan kyllä, että reaalimaailma on kova ja kylmä, eikä vastaa millään tavoin odotuksiani taikka toiveitani mistään.

        Mielikuvitusmaailma on hieno paikka. Arvostan. Ehkä siksi että olen samanlainen, oman pään sisällä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, kommentin eka toka ja kolmas, en käytä seurapalveluja, ei ole tarpeen, olen ihan vetävä muutenkin.

        Eikä se ole pelkästään että olen vetävä. Pää syy on se kun kerran kokeilin tinderiä, ja se ei ollut mukava kokemus. Lupasin ittelleni etten tarvitse mitään seuraa jos se seura pitää löytää sillä tavalla. ja päätös pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se ole pelkästään että olen vetävä. Pää syy on se kun kerran kokeilin tinderiä, ja se ei ollut mukava kokemus. Lupasin ittelleni etten tarvitse mitään seuraa jos se seura pitää löytää sillä tavalla. ja päätös pysyy.

        ja hienosti oon säilynyt ilman seuraa! Haha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvitusmaailma on hieno paikka. Arvostan. Ehkä siksi että olen samanlainen, oman pään sisällä paljon.

        Kiitos. Kiva että on joku joka ymmärtää. :)


    • Anonyymi

      Samaa tekee miehetkin, että mikä lienee syy.

      • Anonyymi

        Tässä kysyttiin naisten syytä tehdä sitä. Vai onko se sittenkin niin että sukupuolella ei ole väliä missään asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kysyttiin naisten syytä tehdä sitä. Vai onko se sittenkin niin että sukupuolella ei ole väliä missään asiassa.

        Miksi ne syyt olisivat yhtään sen erilaisemmat, oli ghostaaja mies tai nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne syyt olisivat yhtään sen erilaisemmat, oli ghostaaja mies tai nainen?

        Toivottavasti ette tule lukemaan minusta lehdistä kun ahdistelen miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ette tule lukemaan minusta lehdistä kun ahdistelen miehiä.

        Sinusta itsestäsihän se on kiinni, että käykö noin vai ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ette tule lukemaan minusta lehdistä kun ahdistelen miehiä.

        Et suinkaan kylvetä miehiä töissä? Ne ahdistelustytökset ovat vakavia, ellei niiden omia pyyntöjä oteta huomioon. 😂


    • Anonyymi

      Jos kerrottu ei vastaa todellisuutta niin minkäs teet

    • Anonyymi

      Oli kyseessä mies tai nainen, niin syy lienee oikeastaan aina se sama. Ghostaaminen on helppoa ja se on itselle henkisesti "mukavampaa". Moni ihminen ei vaan kestä sellaisia ikäviä tilanteita, eikä jaksa/halua joutua selittämään jotain, ei halua ottaa vastaan toisen petymysta (vaikka se ilmaistaisiin asiallisestikin) jne.

      • Täysin munatonta. Pelkurimaista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Täysin munatonta. Pelkurimaista.

        Sitähän se on, mutta silti helppoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän se on, mutta silti helppoa.

        On joo kun ei ota vastuuta mistään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On joo kun ei ota vastuuta mistään.

        Voi hyvin ottakin vastuuta monesta asiasta. Ei kannata tehdä tyhmiä yleistyksiä.


    • Anonyymi

      Kiinnostus ollut ns. kevyttä. Nettideittailussa esim. kuvat mitä ihmiset itsestään laittaa ei välttämättä ole koko totuus, ja vaikka juttu kulkisikin saattaa se kaikki lopahtaa siihen kun näkee ihmisen livenä. Ghostaaminen on se helpoin tie silloin kun ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta ja harvaa ihmistä kiinnostaa jäädä selittelemään, syynä ehkä että ei halua loukata toista sanomalla että ulkonäkö ei nyt oikein ollutkaan sitä mitä hakee.

      • Ghostaaminen loukkaa vielä enemmän.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ghostaaminen loukkaa vielä enemmän.

        Loukkasi tai ei, mutta sen seurauksia ei tarvitse itse kokea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Loukkasi tai ei, mutta sen seurauksia ei tarvitse itse kokea.

        Just näin. Eipä sellaista ihmistä välitä paremmin tunteakaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ghostaaminen loukkaa vielä enemmän.

        Ei vaan järjellä varustettu tajuaa että nyt ei napannut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan järjellä varustettu tajuaa että nyt ei napannut.

        Niin just. Minuakin lakkaa nappaamasta kaikki ihan just.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin just. Minuakin lakkaa nappaamasta kaikki ihan just.

        Se nyt olet vaan menny puhumaan niistä akoista ja mummeleista. Jokainen järjellä varustettu nainen tajuaa siinä kohtaa, että parempi ihan vaan poistua, sanomatta enää mitään. Epävakaa tapaus kilahtaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ghostaaminen loukkaa vielä enemmän.

        Ketä loukkaa ketä ei. Minua ei kiinnosta kuulla listaa vioistani ja puutteistani joiden vuoksi en kelpaa. Ghostatuksi tuleminen sopii minulle paremmin. Toista ei enää kiinnosta. Se tieto riittää, asia selvä; minua ei kiinnosta tietää miksi häntä ei kiinnosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketä loukkaa ketä ei. Minua ei kiinnosta kuulla listaa vioistani ja puutteistani joiden vuoksi en kelpaa. Ghostatuksi tuleminen sopii minulle paremmin. Toista ei enää kiinnosta. Se tieto riittää, asia selvä; minua ei kiinnosta tietää miksi häntä ei kiinnosta.

        On se kumma että tälle munattonalle tavalle jättää ihminen löytyy näin paljon puolustajia...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On se kumma että tälle munattonalle tavalle jättää ihminen löytyy näin paljon puolustajia...

        Eihän toista voi jättää jos mitään suhdetta ei ole ollutkaan. Vähän niin kuin että ei se nainen yökerhossa sanan tässä merkityksessä jätä sinua, kun hän jutteli kanssasi baaritiskillä ja katosi sitten ihmisvilinään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toista voi jättää jos mitään suhdetta ei ole ollutkaan. Vähän niin kuin että ei se nainen yökerhossa sanan tässä merkityksessä jätä sinua, kun hän jutteli kanssasi baaritiskillä ja katosi sitten ihmisvilinään.

        Juu siis jättäminen on liian voimakas sanana. Mutta on ensin mielenkiintoinen, ehkä vähän liiankin ollakseen totta. Mielenkiinnonkohde sama jne... Eli yhteinen puheenaihe oli olemassa. Mutta sitten loppui mielenkiinto kuin seinään. Jäi lähinnä kummastuttamaan tuo käytös.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu siis jättäminen on liian voimakas sanana. Mutta on ensin mielenkiintoinen, ehkä vähän liiankin ollakseen totta. Mielenkiinnonkohde sama jne... Eli yhteinen puheenaihe oli olemassa. Mutta sitten loppui mielenkiinto kuin seinään. Jäi lähinnä kummastuttamaan tuo käytös.

        Voiks silt kysyä, tyyliin huhuuu, miks sä katosit? Ootsä kunnos? Räjähtiks sun luuri?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voiks silt kysyä, tyyliin huhuuu, miks sä katosit? Ootsä kunnos? Räjähtiks sun luuri?

        Voisi tietysti, mutta ei kehtaa. Jos haluaa ettei yhteyttä pidetä niin annan olla. Pallo jäi hänelle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu siis jättäminen on liian voimakas sanana. Mutta on ensin mielenkiintoinen, ehkä vähän liiankin ollakseen totta. Mielenkiinnonkohde sama jne... Eli yhteinen puheenaihe oli olemassa. Mutta sitten loppui mielenkiinto kuin seinään. Jäi lähinnä kummastuttamaan tuo käytös.

        Noinhan sitä tuolla reaalielämässäkin käy. Juttelet tosiaan jollekin mukavalle tyypille vaikka nyt siinä baaritiskillä ja on paljon yhteistä ja sitten hän katoaa sinne vilinään. Se oli vain jutustelua, eikä hän ole tilivelvollinen sulle selittelemään, jos menee vaikka vessaan ja jää sille tielleen. C´est la vie.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Voisi tietysti, mutta ei kehtaa. Jos haluaa ettei yhteyttä pidetä niin annan olla. Pallo jäi hänelle.

        Ja toinen voi olla sitä mieltä, että pallo jäi sinulle. Että kehtaa kuule vaan, tai ole valittamati.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen voi olla sitä mieltä, että pallo jäi sinulle. Että kehtaa kuule vaan, tai ole valittamati.

        No voin laittaa ja kysyä taas mitä kuuluu. Ei välttämättä vastaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No voin laittaa ja kysyä taas mitä kuuluu. Ei välttämättä vastaa.

        Ethän sinäkään laita. Eli pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No voin laittaa ja kysyä taas mitä kuuluu. Ei välttämättä vastaa.

        Mietihän nyt itse, kuulostaako toi sun toimintasi nyt ihan tervehenkiseltä.

        Mikäs aika vuodesta nyt on? Mitä ihmiset usein tähän aikaan vuodesta tekevät? Monelle tämä aika vuodesta on ehkä jopa se ainoa, kun he käyvät jossain kauempana sukuloimassa ja tapaamassa vanhoja ystäviä ja tuttavia ja kiertävät ehkä montakin paikkaa lävitse jne. Nyt se nainen on PARI PÄIVÄÄ sitten sanonut olevansa jossain kylässä. Siis PARI PÄIVÄÄ sitten ja nyt on vasta välipäivät menossa ja uusi vuosikin vielä tulossa ja monilla on lomaa ihan loppiaiseen saakka. Okei, se nainen ei ole lähettänyt sulle aikataulutettua lomaohjelmaansa ja selittänyt juurta jaksain mitä aikoo tehdä ja kauanko lomailee ja kyläilee ja missä. Olisiko hänen sitten muka pitänyt? Lähettää ja selittää sellaiset hädintuskin puolitutulle viestittelykaverille, jota hän ei ole edes tavannut? Käytkö sä oikeasti ihan täysillä?

        Nyt sä syyttelet jostain ghostaamisesta ja selität, että saahan se myöhemmin vietitellä, mutta voi olla etten vastaa. No älä vastaa. Se ei oikeasti ole sille naiselle mikään menetys, jos hän "menettää" miehen, joka ei antaisi hänen edes lomailla rauhassa. Joo, sulla voi olla hankala vaihe elämässä ja sulla ei ehkä ole muuta tekemistä, eikä muita ihmisiä, mutta sinä takerrut aivan liikaa hädintuskin puolituttuun ihmiseen, joka ei ole mitenkään tilivelvollinen sinulle miten joululomansa viettää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mietihän nyt itse, kuulostaako toi sun toimintasi nyt ihan tervehenkiseltä.

        Mikäs aika vuodesta nyt on? Mitä ihmiset usein tähän aikaan vuodesta tekevät? Monelle tämä aika vuodesta on ehkä jopa se ainoa, kun he käyvät jossain kauempana sukuloimassa ja tapaamassa vanhoja ystäviä ja tuttavia ja kiertävät ehkä montakin paikkaa lävitse jne. Nyt se nainen on PARI PÄIVÄÄ sitten sanonut olevansa jossain kylässä. Siis PARI PÄIVÄÄ sitten ja nyt on vasta välipäivät menossa ja uusi vuosikin vielä tulossa ja monilla on lomaa ihan loppiaiseen saakka. Okei, se nainen ei ole lähettänyt sulle aikataulutettua lomaohjelmaansa ja selittänyt juurta jaksain mitä aikoo tehdä ja kauanko lomailee ja kyläilee ja missä. Olisiko hänen sitten muka pitänyt? Lähettää ja selittää sellaiset hädintuskin puolitutulle viestittelykaverille, jota hän ei ole edes tavannut? Käytkö sä oikeasti ihan täysillä?

        Nyt sä syyttelet jostain ghostaamisesta ja selität, että saahan se myöhemmin vietitellä, mutta voi olla etten vastaa. No älä vastaa. Se ei oikeasti ole sille naiselle mikään menetys, jos hän "menettää" miehen, joka ei antaisi hänen edes lomailla rauhassa. Joo, sulla voi olla hankala vaihe elämässä ja sulla ei ehkä ole muuta tekemistä, eikä muita ihmisiä, mutta sinä takerrut aivan liikaa hädintuskin puolituttuun ihmiseen, joka ei ole mitenkään tilivelvollinen sinulle miten joululomansa viettää.

        Väärin. Minä vastaan aina. En sanonut niin, että en itse vastaa jos hänestä vielä kuuluisikin jotain.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Väärin. Minä vastaan aina. En sanonut niin, että en itse vastaa jos hänestä vielä kuuluisikin jotain.

        Anna toisen lomailla rauhassa ja ala nillittää vasta loppiaisen jälkeen, jos ei vielä silloinkaan mitään kuulu.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Väärin. Minä vastaan aina. En sanonut niin, että en itse vastaa jos hänestä vielä kuuluisikin jotain.

        Sä et tiedä, vaikka se toinen olisi esim. ulkomailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä et tiedä, vaikka se toinen olisi esim. ulkomailla.

        Älkää antako tuolle tollolle turhaa toivoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anna toisen lomailla rauhassa ja ala nillittää vasta loppiaisen jälkeen, jos ei vielä silloinkaan mitään kuulu.

        Niin ajattelin tehdäkin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä et tiedä, vaikka se toinen olisi esim. ulkomailla.

        En tiedäkään, mutta olisi mukava tietää...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En tiedäkään, mutta olisi mukava tietää...

        Vaan kun se asia ei kuulu sinulle, tuskin edes puolitutulle viestittelykaverille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää antako tuolle tollolle turhaa toivoa.

        Eiköhän tuo ole jo ihan itse omat mahdollisuutensa pilannut. Uskomattoman takertuvaa käytöstä, kun ei edes toisen joululomaa kunnioita.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Väärin. Minä vastaan aina. En sanonut niin, että en itse vastaa jos hänestä vielä kuuluisikin jotain.

        Mulla oli joskus poikaystävä, joka ei koskaan oma alotteisesti aloittanut yhteydenottoa, ootti et mä teen aina ekan aloitteen... No suhde kaatui siihen, voi kumpa olis joskus ollut ihana saada hältä viesti ihan yllättäin jossa kysyttäis kuulumisii tai muuta sellaista ... Jälkeenpäin kuulin, et tyyppi oli kovinkin ihastunut minuun, mutten täysin käsittänyt sitä silloin koska hänen yhteydenotto oli niin pientä. Nykyään mietin millainen tulevaisuus meillä olisi ollut, jos kumpikin olis uskaltanut avata ensin keskusteluyhteyden, eikä kuumeisesti odottanut, et toinen ottais yhteyttä ensin...


    • Anonyymi

      Näyttäis olevan lähestulkoon käytäntö nykyisin, äärimmäisen hienostunutta ja hyvätapaista nykymaailman tyyliin :)

      • On erittäin kylmää ja ajattelematonta.


    • Anonyymi

      Ota kuva matchistäsi kun aloitat ja sitten ...

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta tarpeeksi, kokeili vaan. Löysi jo jonkun toisen. Kohtelet naista niinkuin se olisi jo se sun pano, paistaa läpi eli et osaa olla naisten kanssa. Tylsät jutut, kyllästyi. Ulkonäkösi ei miellytä. Nettitapailun pinnallisuus alkaa ahdistaa. Syitä on monia.

      • Syitä voi keksiä kyllä, mutta ei se silti oikeuta olemaan tyly. Mutta tämä maailma menee koko ajan pinnallisemmaksi ja kylmemmäksi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Syitä voi keksiä kyllä, mutta ei se silti oikeuta olemaan tyly. Mutta tämä maailma menee koko ajan pinnallisemmaksi ja kylmemmäksi.

        Eikö se ole juuri sellainen maailma jossa haluaisit elää, ei enää lihavia vanhoja naisia näkyvillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole juuri sellainen maailma jossa haluaisit elää, ei enää lihavia vanhoja naisia näkyvillä.

        Miten tuo taas liittyy mihinkään? Väität että vain lihavat ja vanhat ovat niitä unelma kumppaneita?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten tuo taas liittyy mihinkään? Väität että vain lihavat ja vanhat ovat niitä unelma kumppaneita?

        Kai pinnallinen maailma on hyvä paikka pinnalliselle ihmiselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai pinnallinen maailma on hyvä paikka pinnalliselle ihmiselle.

        En ole mitään tunteettomuutta ylistänyt kertaakaan. Sinä vedät mutkia suoraksi oikeen urakalla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Syitä voi keksiä kyllä, mutta ei se silti oikeuta olemaan tyly. Mutta tämä maailma menee koko ajan pinnallisemmaksi ja kylmemmäksi.

        Sanoo akottelija ja mummottelija. xD


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole mitään tunteettomuutta ylistänyt kertaakaan. Sinä vedät mutkia suoraksi oikeen urakalla.

        Se kai se on se pinnallinen maailma että sisimmällä ei siellä ole mitään merkitystä jos pinta ei ole täydellinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se kai se on se pinnallinen maailma että sisimmällä ei siellä ole mitään merkitystä jos pinta ei ole täydellinen.

        No minä en kiihotu mistään rumasta kropasta. Voin kaveri olla mutta en muuta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minä en kiihotu mistään rumasta kropasta. Voin kaveri olla mutta en muuta.

        Sitten nykyisen pinnallisen maailman täytyy olla just hyvä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No minä en kiihotu mistään rumasta kropasta. Voin kaveri olla mutta en muuta.

        Eli älä ihmettele, etteivät naiset kiihotu sinusta papparainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli älä ihmettele, etteivät naiset kiihotu sinusta papparainen.

        Juu en ihmettele. En haaveile enää mistään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu en ihmettele. En haaveile enää mistään.

        Ei haaveissa mitään pahaa ole. Sä vaan et erota haaveita todellisuudesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei haaveissa mitään pahaa ole. Sä vaan et erota haaveita todellisuudesta.

        Kyllä niissä on pahaa. Ne ovat täysin turhia. Alkaa tuntua siltä että saan kohta sydänkohtauksen. Vituttaa koko elämä niin paljon nyt.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä niissä on pahaa. Ne ovat täysin turhia. Alkaa tuntua siltä että saan kohta sydänkohtauksen. Vituttaa koko elämä niin paljon nyt.

        Ihan vakavasti, ei ole pottuilua: otithan napit tänään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan vakavasti, ei ole pottuilua: otithan napit tänään.

        Niitä pitää syödä joka päivä. Tietenkin otin. Mutta se annos on nyt vain puolikas, koska haluttiin minimoida haittavaikutuksia. Ja saan itkeä koko päivän yksin nyt kun on vapaapäivä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niitä pitää syödä joka päivä. Tietenkin otin. Mutta se annos on nyt vain puolikas, koska haluttiin minimoida haittavaikutuksia. Ja saan itkeä koko päivän yksin nyt kun on vapaapäivä.

        Tämäkään ei ole pottuilua ... mene käymään lääkärissä juttelemassa siitä annostuksesta tai ehkä lääkkeen vaihdosta. Tuo lääkityksesi ei nyt selvästikään toimi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niitä pitää syödä joka päivä. Tietenkin otin. Mutta se annos on nyt vain puolikas, koska haluttiin minimoida haittavaikutuksia. Ja saan itkeä koko päivän yksin nyt kun on vapaapäivä.

        Pitäisikö sinun jutella uudemman kerran siitä, jos vaikka eri troppi, ei oikein vaikuta hyvältä nyt.


    • Anonyymi

      Jaa. Minut houkutteli Tinderiin aikuinen poikani. Hän kertoi että pelin henki on sellainen että mätsinsä voi yhtäkkiä noin vain blokata. Itse olen klikannut noin vain ja varoittamattavain jos toinen lähettelee törkeitä viestejä. Muussa tapauksessa olen ensin sanonut jotain sen tapaista kuin kiitos keskusteluista mutta taidamme olla väärät ihmiset toisillemme ja toivottanut hyvää jatkoa.

      Minut sen sijaan on blokattu varoittamatta vaikka kuink monta kertaa. Eli ns. ghostattu.

      En ole kertaakaan loukkaantunut siitä. Totesin vain että jaaha, häntä ei sitten enää kiinnostanutkaan, minkäpä sille.

      Kumman herkkähipiäistä porukkaa täällä. Tinderiä pelataan Tinderin säännöillä. Toisen voi poistaa jos muuttaa mielensä. Mitä tuosta loukkaantumaan ja tuota murehtimaan. Miksi edes miettimään syytä. En ollutkaan kiinnostava tai löytyi joku toinen. Väliäkö hällä?

      • Anonyymi

        No niinpä. Joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön. Siksipä itse en tindereitä ja tandereita käytä.


      • On siinä typerää peliä ihmisten tunteilla. Täytyy ilmeisesti olla täysin tunteeton robotti kun lähtee deittimaailmaan tänäpäivänä. Ei saa näyttää kiinnostustaan liiaksi. Ei saa olla tylsä. Eikä liian välinpitämätönkään. Mutta olit mikä olit, sinut voidaan hylätä ihan tuosta vaan sanomatta yhtään syytä hylkäämiselle.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On siinä typerää peliä ihmisten tunteilla. Täytyy ilmeisesti olla täysin tunteeton robotti kun lähtee deittimaailmaan tänäpäivänä. Ei saa näyttää kiinnostustaan liiaksi. Ei saa olla tylsä. Eikä liian välinpitämätönkään. Mutta olit mikä olit, sinut voidaan hylätä ihan tuosta vaan sanomatta yhtään syytä hylkäämiselle.

        Kysessä on ko. sovelluksen tapa. Maassa maan tavalla ja sovelluksessa sovelluksen tavoilla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On siinä typerää peliä ihmisten tunteilla. Täytyy ilmeisesti olla täysin tunteeton robotti kun lähtee deittimaailmaan tänäpäivänä. Ei saa näyttää kiinnostustaan liiaksi. Ei saa olla tylsä. Eikä liian välinpitämätönkään. Mutta olit mikä olit, sinut voidaan hylätä ihan tuosta vaan sanomatta yhtään syytä hylkäämiselle.

        Täytyy olla sekaisin jos kokee, että pikselit ruudulla voi hylätä sut. Tinderissä juttelu ei merkitse yhtään mitään. Siellä seulotaan. Oikea elämä on eri asia.

        Oletko liian takertuva tai epätoivoinen? Luet liikaa mätchiin? Luulet että menette naimisiin kun tuli mätchi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysessä on ko. sovelluksen tapa. Maassa maan tavalla ja sovelluksessa sovelluksen tavoilla.

        Kyllä ne tavat kehittelee ihmiset ihan itse. Ei se sovellus niitä sääntöjä kehittele. Ihmisapina vaan on tyhmä otus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla sekaisin jos kokee, että pikselit ruudulla voi hylätä sut. Tinderissä juttelu ei merkitse yhtään mitään. Siellä seulotaan. Oikea elämä on eri asia.

        Oletko liian takertuva tai epätoivoinen? Luet liikaa mätchiin? Luulet että menette naimisiin kun tuli mätchi?

        No siltä se valitettavasti tuntuu, että mätchin kanssa pitää mennä naimisiin, ja se on pelottava hetki kun se tulee. Ei tiedä mitä sen kanssa pitää sitten puhua, kun harvemmin nainen mitään aloitetta tekee kuitenkaan. Sitten jos sen tekee, niin mitään ei kuulu. Tai jos pari sanaa ehtii vaihtaakin, niin jo kohta ghostataan, ilman järjellistä syytä. Ei minusta selvästikään ole mihinkään deittailuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla sekaisin jos kokee, että pikselit ruudulla voi hylätä sut. Tinderissä juttelu ei merkitse yhtään mitään. Siellä seulotaan. Oikea elämä on eri asia.

        Oletko liian takertuva tai epätoivoinen? Luet liikaa mätchiin? Luulet että menette naimisiin kun tuli mätchi?

        Ja sekaisin? Ihmisten profiileita ne ovat, ja yleensä niiden takana on oikeat ihmiset. Järkevämpiä monessa tapauksessa kuin itse olen. Ei sieltä ole pääsyä näkemään kyseistä ihmistä livenä, kun kukaan ei halua edes paria sanaa vaihtaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No siltä se valitettavasti tuntuu, että mätchin kanssa pitää mennä naimisiin, ja se on pelottava hetki kun se tulee. Ei tiedä mitä sen kanssa pitää sitten puhua, kun harvemmin nainen mitään aloitetta tekee kuitenkaan. Sitten jos sen tekee, niin mitään ei kuulu. Tai jos pari sanaa ehtii vaihtaakin, niin jo kohta ghostataan, ilman järjellistä syytä. Ei minusta selvästikään ole mihinkään deittailuun.

        Kannattaa ajatella toista puolta, jossa ihmiselle saattaa tulla satoja mätchejä ja puhelin piippaa viestiä jatkuvasti. Ei kellään ole aikaa alkaa selittelemään miksi tipautti sieltä 20 pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa ajatella toista puolta, jossa ihmiselle saattaa tulla satoja mätchejä ja puhelin piippaa viestiä jatkuvasti. Ei kellään ole aikaa alkaa selittelemään miksi tipautti sieltä 20 pois.

        Aivan... Ihan turha minun sielläkään koittaa löytää mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä ne tavat kehittelee ihmiset ihan itse. Ei se sovellus niitä sääntöjä kehittele. Ihmisapina vaan on tyhmä otus.

        Sä varmaan menet ulkomaillekin ja alat natista miten typeriä tapoja siellä on ja miten paska se koko kulttuuri on. Maailma nyt ei vaan pyöri sinun napasi ympärillä. Sinä joko sopeudut siihen kulttuuriin tai menet pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä varmaan menet ulkomaillekin ja alat natista miten typeriä tapoja siellä on ja miten paska se koko kulttuuri on. Maailma nyt ei vaan pyöri sinun napasi ympärillä. Sinä joko sopeudut siihen kulttuuriin tai menet pois.

        Minä menen koko tältä planeetalta pois ihan mielelläni. Ei ollut elämä minua varten.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä menen koko tältä planeetalta pois ihan mielelläni. Ei ollut elämä minua varten.

        Uli uli, sulla on rasittava martyyriasenne.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minä menen koko tältä planeetalta pois ihan mielelläni. Ei ollut elämä minua varten.

        Jos sä pistät niihin viestittelyihisi edes sadasosan tuota uli uli asennetta, jota täällä viljelet (ja sitähän tulee sinne aivan pakosta, kun sinä nyt olet tuollainen uli uli), niin ei mikään ihme että ghostaavat. Ei tuollaista kukaan jaksa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sä pistät niihin viestittelyihisi edes sadasosan tuota uli uli asennetta, jota täällä viljelet (ja sitähän tulee sinne aivan pakosta, kun sinä nyt olet tuollainen uli uli), niin ei mikään ihme että ghostaavat. Ei tuollaista kukaan jaksa.

        No enpä ole tällaista paskaa tarvinnut laittaa. Täällä kun ei saa mitään rakkautta osakseen. Pelkkää kritiikkiä ja vittuilua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No enpä ole tällaista paskaa tarvinnut laittaa. Täällä kun ei saa mitään rakkautta osakseen. Pelkkää kritiikkiä ja vittuilua.

        Samaa paskaa sä niillekin olet jauhanut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On siinä typerää peliä ihmisten tunteilla. Täytyy ilmeisesti olla täysin tunteeton robotti kun lähtee deittimaailmaan tänäpäivänä. Ei saa näyttää kiinnostustaan liiaksi. Ei saa olla tylsä. Eikä liian välinpitämätönkään. Mutta olit mikä olit, sinut voidaan hylätä ihan tuosta vaan sanomatta yhtään syytä hylkäämiselle.

        Niin voidaan. Sitä tapahtuu. Itse en ole ghostannut. Jos poistan mätsin varoittamatta, toinen on sitä ennen ollut tosi törkeä, esim.. haukkunut minua tai ehdotellut seksiä. Muussa kirjoitan hänelle viestin että kiitos keskusteluista mutta ei tästä taida sen kummempaa tulla. Minulle on sen sijaan käynyt vaikka kuinka monta kertaa niin että mies vain yhtäkkiä poistaa minut mätseistään ilman selitystä. Ikinä en ole ollut moksiskaan. Miten se voi sinua niin kauheasti loukata, kun kyse on ihmisestä jota et ole tavannut ja.jota et edes tunne?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On siinä typerää peliä ihmisten tunteilla. Täytyy ilmeisesti olla täysin tunteeton robotti kun lähtee deittimaailmaan tänäpäivänä. Ei saa näyttää kiinnostustaan liiaksi. Ei saa olla tylsä. Eikä liian välinpitämätönkään. Mutta olit mikä olit, sinut voidaan hylätä ihan tuosta vaan sanomatta yhtään syytä hylkäämiselle.

        Ei se mitään peliä ole. Toinen vain ensin.kiinnostuu ja sitten muuttaakin mielensä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kyllä ne tavat kehittelee ihmiset ihan itse. Ei se sovellus niitä sääntöjä kehittele. Ihmisapina vaan on tyhmä otus.

        No niin kehittelee. Sinä olet kehittänyt omat tapasi ja sääntösi ja noudatat niitä. Mutta miksi loukkaannut kun muut ovat kehittäneet erilaiset tavat kuin sinä? Ei ole tunteilla leikkimistä eikä pelaamista jos jossain vaiheessa toteaa ettei tuo ihminen sittenkään ollut se oikea minulle. Tinderissä ghostaaminen on tavallista ja luvallista. Miehetkin tekevät sitä, ja saavat tehdä. Minulle on tehty sitä. En murehdi sellaisen miehen perään jota en.oöe koskaan nähnytkään. Ei maailma ole kylmä ja kova vain siksi ettei se pyöri sinun sääntöjesi mukaan. Itse et jaksa tutustua kuin yhteen ihmiseen kerrallaan. Asia selvä. Joku toinen jaksaa. Se joka jaksaa enemmän kuin sinä ei saisi silti tehdä sitä mitä tahtoo ja jaksaa kun sinäkään et jaksa? Et sinä ole kaiken mitta. Toimi kaikin mokomin omalla tavallasi ja anna muiden toimia omallaan. Millä perusteella juuri sinun tapasi on se ainoa oikea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin kehittelee. Sinä olet kehittänyt omat tapasi ja sääntösi ja noudatat niitä. Mutta miksi loukkaannut kun muut ovat kehittäneet erilaiset tavat kuin sinä? Ei ole tunteilla leikkimistä eikä pelaamista jos jossain vaiheessa toteaa ettei tuo ihminen sittenkään ollut se oikea minulle. Tinderissä ghostaaminen on tavallista ja luvallista. Miehetkin tekevät sitä, ja saavat tehdä. Minulle on tehty sitä. En murehdi sellaisen miehen perään jota en.oöe koskaan nähnytkään. Ei maailma ole kylmä ja kova vain siksi ettei se pyöri sinun sääntöjesi mukaan. Itse et jaksa tutustua kuin yhteen ihmiseen kerrallaan. Asia selvä. Joku toinen jaksaa. Se joka jaksaa enemmän kuin sinä ei saisi silti tehdä sitä mitä tahtoo ja jaksaa kun sinäkään et jaksa? Et sinä ole kaiken mitta. Toimi kaikin mokomin omalla tavallasi ja anna muiden toimia omallaan. Millä perusteella juuri sinun tapasi on se ainoa oikea?

        Jäi silti roikkumaan wa ja ig... Eikä ole aikomusta jatkaa juttua mitenkään... Outoa se on.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Jäi silti roikkumaan wa ja ig... Eikä ole aikomusta jatkaa juttua mitenkään... Outoa se on.

        Mitä sä tarkoitat? Että ihmisen pitäisi poistua koko internetistä vain koska ei halua jatkaa juttua sun kanssa? Täysijärkiset ihmiset ymmärtää asian ilman ylireagointia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä tarkoitat? Että ihmisen pitäisi poistua koko internetistä vain koska ei halua jatkaa juttua sun kanssa? Täysijärkiset ihmiset ymmärtää asian ilman ylireagointia.

        Ei vaan jää kuitenkin olemaan yhteystietoina ja seuraajana. Vaikka ei kiinnosta millään muulla tavoin tutustua paremmin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan jää kuitenkin olemaan yhteystietoina ja seuraajana. Vaikka ei kiinnosta millään muulla tavoin tutustua paremmin.

        Taas vaadit muita elämään joillain sinun yksinäsi määrittämilläsi säännöillä, jotka ovat muille täysin tuntemattomia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No enpä ole tällaista paskaa tarvinnut laittaa. Täällä kun ei saa mitään rakkautta osakseen. Pelkkää kritiikkiä ja vittuilua.

        Ai ettei täällä saa rakkautta? No se nyt ei missään nimessä ole tämän palstan tarkoituskaan. Miten joltain nettikeskustelupalstalta muka saisi rakkautta? Miten tuollaista voi pälkähtää kenenkään päähän? Ajatus on täysin älytön. Täällä keskustellaan ja vaihdetaan ajatuksia eikä etsitä ihmissuhteita, saati rakkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettei täällä saa rakkautta? No se nyt ei missään nimessä ole tämän palstan tarkoituskaan. Miten joltain nettikeskustelupalstalta muka saisi rakkautta? Miten tuollaista voi pälkähtää kenenkään päähän? Ajatus on täysin älytön. Täällä keskustellaan ja vaihdetaan ajatuksia eikä etsitä ihmissuhteita, saati rakkautta.

        No sinä toimit näin. Minä toimin eri tavalla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan jää kuitenkin olemaan yhteystietoina ja seuraajana. Vaikka ei kiinnosta millään muulla tavoin tutustua paremmin.

        Jos joku ensin lopettaa yhteydenpidon ja kuitenkin jää yhteystietoihisi, niin jos se sinua kiusaa ja harmittaa niin eihän sinun tarvitse sitä sietää. Sinä voit hyvällä syyllä itse poistaa hänet mätseistäsi/seuraajistasi/tykkääjistäsi. Ei siihen edes tarvitse mitään syytä kertoa. Voit poistaa hänet suoraan. Toinen vaihtoehto on että lähetät ensin viestin jossa kerrot että "tämä oli sitten tässä ja toivotan sinulle hyvää jatkoa". Sitten vain painat lähetä -nappia ja poistat hänet jäämättä odottamaan vastausta. Kyseessä on ventovieras nainen jota et ole koskaan edes tavannut. Et voi tosissasi väittää että hän on sinun tyttöystäväsi tai rakastettusi tai ylipäänsä yhtään mikään sinulle. Etkä sinä hänelle.

        Ghostaaminen EI ole kylmyyttä eikä kovuutta eikä pelaamista. Se on vain sitä että kiinnostus syytsä tai toisesta loppui. Se on nettideittailussa ihan normaalia. Ja kuten sanottu, minä itse en ghostaa , mutta minut on moneenkin kertaan ghostattu. Entä sitten. mitä väliä? En edes tunne niitä miehiä!!! Minua ärsyttävät paljon enemmän ympäripyöreät höhöpöselitykset. "No hei, kanssasi on ollut kiva jutella, mutta ehkä meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta... plaaplaa plaa.. vaikutat kivalta naiselta ja toivotan hyvää jatkoa... plaaplaa..." Eivätkä nekään ärsytä kuin ehkä kymmenen sekunnin ajan, eli sen ajan mitä niiden lukemiseen menee. Tjaun senkin että noita höpöhöpöselityksiä kirjoittelevta miehet haluavat olla tahdikkaita, eivät he pahaa tarkoita.

        Eli kaikki eivät koe asioita samalla tavalla kuin sinä: joten jos joku ghostaa sinut, kyseessä voi olla ihminen joka nimenomana yerittä tehdä sen sinulle helpoksi. Tuo ihminen ehkä itse kokee ghostaamisen itseensä kohdistuvana miellyttävämpänä kuin seli-seli-seli-osaston. Hän voi ihan oikeasti ajatella että se on sinulle helpompaa kuin kuunnella selityksiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ensin lopettaa yhteydenpidon ja kuitenkin jää yhteystietoihisi, niin jos se sinua kiusaa ja harmittaa niin eihän sinun tarvitse sitä sietää. Sinä voit hyvällä syyllä itse poistaa hänet mätseistäsi/seuraajistasi/tykkääjistäsi. Ei siihen edes tarvitse mitään syytä kertoa. Voit poistaa hänet suoraan. Toinen vaihtoehto on että lähetät ensin viestin jossa kerrot että "tämä oli sitten tässä ja toivotan sinulle hyvää jatkoa". Sitten vain painat lähetä -nappia ja poistat hänet jäämättä odottamaan vastausta. Kyseessä on ventovieras nainen jota et ole koskaan edes tavannut. Et voi tosissasi väittää että hän on sinun tyttöystäväsi tai rakastettusi tai ylipäänsä yhtään mikään sinulle. Etkä sinä hänelle.

        Ghostaaminen EI ole kylmyyttä eikä kovuutta eikä pelaamista. Se on vain sitä että kiinnostus syytsä tai toisesta loppui. Se on nettideittailussa ihan normaalia. Ja kuten sanottu, minä itse en ghostaa , mutta minut on moneenkin kertaan ghostattu. Entä sitten. mitä väliä? En edes tunne niitä miehiä!!! Minua ärsyttävät paljon enemmän ympäripyöreät höhöpöselitykset. "No hei, kanssasi on ollut kiva jutella, mutta ehkä meillä ei ole yhteistä tulevaisuutta... plaaplaa plaa.. vaikutat kivalta naiselta ja toivotan hyvää jatkoa... plaaplaa..." Eivätkä nekään ärsytä kuin ehkä kymmenen sekunnin ajan, eli sen ajan mitä niiden lukemiseen menee. Tjaun senkin että noita höpöhöpöselityksiä kirjoittelevta miehet haluavat olla tahdikkaita, eivät he pahaa tarkoita.

        Eli kaikki eivät koe asioita samalla tavalla kuin sinä: joten jos joku ghostaa sinut, kyseessä voi olla ihminen joka nimenomana yerittä tehdä sen sinulle helpoksi. Tuo ihminen ehkä itse kokee ghostaamisen itseensä kohdistuvana miellyttävämpänä kuin seli-seli-seli-osaston. Hän voi ihan oikeasti ajatella että se on sinulle helpompaa kuin kuunnella selityksiä.

        Kun voisi vaan kertoa, ettei kiinnosta. Kyllä siinä jää turhaan odottamaan jatkoa kun juttu jää kesken.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Kun voisi vaan kertoa, ettei kiinnosta. Kyllä siinä jää turhaan odottamaan jatkoa kun juttu jää kesken.

        Eli et taaskan edes yritä ajatella ketään muuta kuin itseäsi. Se toinen voi kokea, että hän itse ei haluaisi mitään tuollaista. Häntä ei kiinnostaisi kuulla mitään tuollaisia. Hän voi täysin vilpittömästi toimi sen mukaan, että "tee toisille, kuten toivet itsellesi tehtävän". Vaan sinä et kykene näkemään ja tajuamaan mitään muuta kuin itsesi ja mitä sinä haluat ja minkä sinä määrität olevan oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et taaskan edes yritä ajatella ketään muuta kuin itseäsi. Se toinen voi kokea, että hän itse ei haluaisi mitään tuollaista. Häntä ei kiinnostaisi kuulla mitään tuollaisia. Hän voi täysin vilpittömästi toimi sen mukaan, että "tee toisille, kuten toivet itsellesi tehtävän". Vaan sinä et kykene näkemään ja tajuamaan mitään muuta kuin itsesi ja mitä sinä haluat ja minkä sinä määrität olevan oikein.

        Ehkä olen autistinen ja toivon saavani selkeämpiä vastauksia ja ohjeita kuinka toimia ja mennä eteenpäin kun toista ei oikeasti enää kiinnosta...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ehkä olen autistinen ja toivon saavani selkeämpiä vastauksia ja ohjeita kuinka toimia ja mennä eteenpäin kun toista ei oikeasti enää kiinnosta...

        Voihan se olla. Minä en ala ketään diagnosoida, joten mene käymään lääkärissä.


    • Anonyymi

      Nössö uivelo, johon ei olis muutenkaan kannattanut tuhlata aikaa. Liiku eteenpäin.

      • Tuollaisten asenteen omaavia, ei kiinnosta tunteakaan.


      • Anonyymi

        ...Toki poikkeussaumat eli a) kiireinen hölmö, bl 159 päiväreplyn Vedenneito ja c) Arvaamaton Syy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...Toki poikkeussaumat eli a) kiireinen hölmö, bl 159 päiväreplyn Vedenneito ja c) Arvaamaton Syy.

        Niin, voihan se olla että jäi rekan alle just ennen vastaamista.


    • Anonyymi

      Syitä voi olla monia. Itse olen mm. lopettanut koko apin käytön, kun ei enää kiinnostanut edes avata koko höskää.

      • Edeleen. Ei se oikeuta ketään olemaan tyly ja olla kertomatta kontaktille, miksi ei enää kiinnosta jutella, vaikka aikaisemmin kiinnostikin. Menee luottamus ihmisiin ihan täysin.


      • Anonyymi

        Olen myös törmännyt kiinnostavaan ihmiseen irl. Ei silloin enää tule edes mieleen mitään deittiappia availla, eikä se olisi kohteliastakaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Edeleen. Ei se oikeuta ketään olemaan tyly ja olla kertomatta kontaktille, miksi ei enää kiinnosta jutella, vaikka aikaisemmin kiinnostikin. Menee luottamus ihmisiin ihan täysin.

        No niin paljoa en ole tuntemattomista ihmisistä vastuussa, että alkaisin pelkästään kirjoittelemaan, että lopeta. Minä poistan sen apin ja siinä se. Tolkuttomia vaatimuksia, että olisi joku helkatin pakko käyttää jotain sovellusta sekuntiakaan kauempaa kuin haluaa. Ei sinulla ole mitään oikeutta ketään sellaiseen pakottaa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Edeleen. Ei se oikeuta ketään olemaan tyly ja olla kertomatta kontaktille, miksi ei enää kiinnosta jutella, vaikka aikaisemmin kiinnostikin. Menee luottamus ihmisiin ihan täysin.

        Ihan oikeasti en ymmärrä loukkaantumistasi. Ymmärrän pettymyksen jos toinen yhtäkkiä päättää että ei sittenkään välitä tavata eikä jatkaa tutustumista. Mutta eikö ole aika lailla samantekevää miten hän sen kiinnostuksen loppumisen ilmaisee? Miten se, että hän vain katoaa, on jotenkin eri asia ja loukkaavampaa kuin että hän ensin kertoo että nyt minä häivyn - ja sitten häipyy?

        Miten se sitten pitäisi lopettaa niin ettet loukkaannu? Haluatko oikeasti tietää syyn? Jos hän kertoo että löysin toisen kiinnostavamman miehen, niin eikö siitä tule yhtä paha mieli? Tai jos hän on muuten vain.päättänyt ettei häntä enää huvita jatkaa koska et ole tarpeeksi kiinnostava, niin haluatko ihan tosissasi saada haukut, kuten että juttusi ovat tylsiä tai olet liian tyhmä tai liian ruma? Siitäkö tulee parempi mieli?

        Ihan oikeasti en ymmärrä. Minulle naisena on se ja sama miten mies sen yhteydenpidon lopettaa. Kyse on joka tapauksessa siitä että hän ei enää välitä jatkaa tutustumista. Minä välittäisi mutta hän ei, enkä minä mahda asialle mitään.

        Oletetaan että minulla on mätsi jota itse pidän tavattoman kiinnostavana. Meillä on pitkiä keskusteluja ja kerromme toisillemme itsestämme jo aika henkilökohtaisiakin asioita. Tuntuu että tässä on ihminen jonka haluan tavata. Juttelemme jo siitäkin että missä tavataan ja milloin.

        Ja sitten hän muuttaa mielensä. Oletetaan vaikka että hän näkee valokuvani ja toteaa ettei hän kerta kaikkiaan voi kiinnostua tuon näköisestä, en ole hänen tyyppiään.

        Mikä näistä kolmesta on pahin tapa lopettaa yhteydenpito:
        1) hän kirjoittaa jotain epämääräistä josta ei selviä yhtään mitään, esim tyyliin "nyt on ollut aika kiireistä ja voi olla ettei tästä tulekaan mitään, tuskin ehdin lähteä treffeille, ehkä tätä ei kannata jatkaa, mutta oli kiva jutella ja hyvää jatkoa!" Minulla ei ole hajuakaan siitä miksi hän lopettaa.
        2) hän sanoo suoraan ja kirjoittaa: "Valokuvastasi päätellen et ole naisena minun tyyppiäni. Olen pahoillani mutta tätä ei kannata jatkaa."
        3) hän kirjoittaa:" Olet liian ruma, nenäkin on väärän mallinen ja hiukset liian lyhyet, joten et kelpaa! Haluan kauniin naisen,"
        4)hän valehtelee tavanneensa jonkun toisen koska ei halua.loukata minua sanomalla että ulkonäköni ei miellytä
        5) hän vain ghostaa.

        Minulle numero 3 on paras, koska tiedän etten menettänyt hänessä mitään. Mutta sinänsä se ja sama. Lopputulos on joka tapauksessa se ettei tästä mitään tullut.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Edeleen. Ei se oikeuta ketään olemaan tyly ja olla kertomatta kontaktille, miksi ei enää kiinnosta jutella, vaikka aikaisemmin kiinnostikin. Menee luottamus ihmisiin ihan täysin.

        Sinä haluat mieluummin kuulla sen syyn kuin tulla ghostatuksi. Oletko ihan ihan varma että kaikki kokevat sen asian samalla tavalla kuin sinä, eli haluavat kuulla sen syyn? Entä jos joku loukkaantuu juuri siitä että hänelle kerrotaan että et kelpaa koska olet liian lyhyt, liian köyhä, liian tylsä, liian ruma, liian huono kirjoittaja, liian tyhmä?

        Sinä et ole kaiken mitta.

        Joku voi nimenomaan toivoa että ghostataan eikä ruveta kertomaan syytä. Syyn kertominen on joko totuuden sanomista - eli haukkumista - tai sitä että ruvetaan kertomaan muka-tahdikkaasti joitakin valheellisia ympäripyöreitä selityksiä. Mistä päättelet että kaikki haluavat kuulla syitä ja selityksiä? Minä en ainakaan halua kuulla miksi en kelpaa. Mitä minä sillä tiedolla teen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti en ymmärrä loukkaantumistasi. Ymmärrän pettymyksen jos toinen yhtäkkiä päättää että ei sittenkään välitä tavata eikä jatkaa tutustumista. Mutta eikö ole aika lailla samantekevää miten hän sen kiinnostuksen loppumisen ilmaisee? Miten se, että hän vain katoaa, on jotenkin eri asia ja loukkaavampaa kuin että hän ensin kertoo että nyt minä häivyn - ja sitten häipyy?

        Miten se sitten pitäisi lopettaa niin ettet loukkaannu? Haluatko oikeasti tietää syyn? Jos hän kertoo että löysin toisen kiinnostavamman miehen, niin eikö siitä tule yhtä paha mieli? Tai jos hän on muuten vain.päättänyt ettei häntä enää huvita jatkaa koska et ole tarpeeksi kiinnostava, niin haluatko ihan tosissasi saada haukut, kuten että juttusi ovat tylsiä tai olet liian tyhmä tai liian ruma? Siitäkö tulee parempi mieli?

        Ihan oikeasti en ymmärrä. Minulle naisena on se ja sama miten mies sen yhteydenpidon lopettaa. Kyse on joka tapauksessa siitä että hän ei enää välitä jatkaa tutustumista. Minä välittäisi mutta hän ei, enkä minä mahda asialle mitään.

        Oletetaan että minulla on mätsi jota itse pidän tavattoman kiinnostavana. Meillä on pitkiä keskusteluja ja kerromme toisillemme itsestämme jo aika henkilökohtaisiakin asioita. Tuntuu että tässä on ihminen jonka haluan tavata. Juttelemme jo siitäkin että missä tavataan ja milloin.

        Ja sitten hän muuttaa mielensä. Oletetaan vaikka että hän näkee valokuvani ja toteaa ettei hän kerta kaikkiaan voi kiinnostua tuon näköisestä, en ole hänen tyyppiään.

        Mikä näistä kolmesta on pahin tapa lopettaa yhteydenpito:
        1) hän kirjoittaa jotain epämääräistä josta ei selviä yhtään mitään, esim tyyliin "nyt on ollut aika kiireistä ja voi olla ettei tästä tulekaan mitään, tuskin ehdin lähteä treffeille, ehkä tätä ei kannata jatkaa, mutta oli kiva jutella ja hyvää jatkoa!" Minulla ei ole hajuakaan siitä miksi hän lopettaa.
        2) hän sanoo suoraan ja kirjoittaa: "Valokuvastasi päätellen et ole naisena minun tyyppiäni. Olen pahoillani mutta tätä ei kannata jatkaa."
        3) hän kirjoittaa:" Olet liian ruma, nenäkin on väärän mallinen ja hiukset liian lyhyet, joten et kelpaa! Haluan kauniin naisen,"
        4)hän valehtelee tavanneensa jonkun toisen koska ei halua.loukata minua sanomalla että ulkonäköni ei miellytä
        5) hän vain ghostaa.

        Minulle numero 3 on paras, koska tiedän etten menettänyt hänessä mitään. Mutta sinänsä se ja sama. Lopputulos on joka tapauksessa se ettei tästä mitään tullut.

        Lopettaa yhteydenpidon, mutta jää silti roikkumaan yhteystietona wa ja ig seuraajana... Se siinä ehkä eniten kummastuttaa. Mutta olkoon. Jos ei kiinnosta jutella niin sitten ei. Pakkoahan ei ole.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Lopettaa yhteydenpidon, mutta jää silti roikkumaan yhteystietona wa ja ig seuraajana... Se siinä ehkä eniten kummastuttaa. Mutta olkoon. Jos ei kiinnosta jutella niin sitten ei. Pakkoahan ei ole.

        Haloo. Ei se siellä igssä ja whatsappissä sun takia ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haloo. Ei se siellä igssä ja whatsappissä sun takia ole.

        On jos on seuraajana ja wa yhteysluettelossa. Milloin vaan voisin kirjoittaa sille. Mutta en halua häiritä. Ei ole poistanut minua tinnerissäkään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On jos on seuraajana ja wa yhteysluettelossa. Milloin vaan voisin kirjoittaa sille. Mutta en halua häiritä. Ei ole poistanut minua tinnerissäkään.

        Oot aika sekaisin. Sinun vuoksesi se ei käytä igtä tai ole käyttämättä. Luultavasti et merkinnyt niin paljon että muistaisi siivota listoja tai poistaa vasta huomaamattomasti myöhemmin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On jos on seuraajana ja wa yhteysluettelossa. Milloin vaan voisin kirjoittaa sille. Mutta en halua häiritä. Ei ole poistanut minua tinnerissäkään.

        Mistä päättelet että olet wa yhteysluettelossaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot aika sekaisin. Sinun vuoksesi se ei käytä igtä tai ole käyttämättä. Luultavasti et merkinnyt niin paljon että muistaisi siivota listoja tai poistaa vasta huomaamattomasti myöhemmin.

        No se tietysti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet että olet wa yhteysluettelossaan?

        Siitä että näen hänen nähneen mitä olen kirjoittanut. Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. Eikä se nyt enää haittaa minua... Kunhan mietin että mikä tääkin taas oli?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On jos on seuraajana ja wa yhteysluettelossa. Milloin vaan voisin kirjoittaa sille. Mutta en halua häiritä. Ei ole poistanut minua tinnerissäkään.

        Miksi pitäisi poistaa. Hänellä voi olla siellä vaikka kuinka jumalattomasti niitä yhteystietoja jne. Sä vaadit ihmisiä tekemään asioita, jotka ovat osa jotain ihan vaan sinun itsesi keksimää koodistoa, josta kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä että näen hänen nähneen mitä olen kirjoittanut. Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. Eikä se nyt enää haittaa minua... Kunhan mietin että mikä tääkin taas oli?

        Eli sut on torjuttu kohteliaasti eikä ghostaamalla. Mikä se ongelma nyt oli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi poistaa. Hänellä voi olla siellä vaikka kuinka jumalattomasti niitä yhteystietoja jne. Sä vaadit ihmisiä tekemään asioita, jotka ovat osa jotain ihan vaan sinun itsesi keksimää koodistoa, josta kukaan muu ei ole koskaan kuullutkaan.

        En vaadi yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        On jos on seuraajana ja wa yhteysluettelossa. Milloin vaan voisin kirjoittaa sille. Mutta en halua häiritä. Ei ole poistanut minua tinnerissäkään.

        Hyvin harva putsailee jotain yhteystietoja ym. jatkuvasti. Suurin osa tekee sitä aina silloin tällöin. Älä pelkää, kyllä sä varmasti katoat sieltä, sitten kun hän seuraavan kerran toteaa, että olis syytä tätäkin listaa lyhentää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sut on torjuttu kohteliaasti eikä ghostaamalla. Mikä se ongelma nyt oli?

        Ai, se oli torjunta?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En vaadi yhtään mitään.

        Juurihan olet koko ketjun verran vaatinut, että kaikkien muiden ihmisten pitäisi alkaa noudattaa jotain sinun itse keksimääsi koodistoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin harva putsailee jotain yhteystietoja ym. jatkuvasti. Suurin osa tekee sitä aina silloin tällöin. Älä pelkää, kyllä sä varmasti katoat sieltä, sitten kun hän seuraavan kerran toteaa, että olis syytä tätäkin listaa lyhentää.

        Hyvä niin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä niin.

        Aivan. Hienoa, että viimein huomasit. Sun täytyy julkaista joku manifesti siitä miten sun ihmisten pitäisi käyttäytyä tai pistää profiiliisi kaikki tämä koodisto, jota sinun kanssa viestitellessä pitää osata noudattaa. Et voi odottaa ihmisten tajuavan sun itse keksimiäsi käytösssääntöjä, jos et niitä heille opeta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ai, se oli torjunta?

        Jep.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä että näen hänen nähneen mitä olen kirjoittanut. Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. Eikä se nyt enää haittaa minua... Kunhan mietin että mikä tääkin taas oli?

        Eihät torjunta tuon selvemmäksi mene.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan olet koko ketjun verran vaatinut, että kaikkien muiden ihmisten pitäisi alkaa noudattaa jotain sinun itse keksimääsi koodistoa.

        Ei vaan ihmettelen avoimesti sitä, että onko tuollainen muka ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihät torjunta tuon selvemmäksi mene.

        No se on sitten selvä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan ihmettelen avoimesti sitä, että onko tuollainen muka ok?

        On, se on se tapa, jolla siellä toimitaan. Jos et kestä, niin pysy poissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On, se on se tapa, jolla siellä toimitaan. Jos et kestä, niin pysy poissa.

        Olen sitä mieltä kuitenkin, että kommunikaatiotaidot ovat nykyihmisillä aika avuttomat.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen sitä mieltä kuitenkin, että kommunikaatiotaidot ovat nykyihmisillä aika avuttomat.

        Juuri tässä kohtaa ongelma on sinun taidoissasi. Et kykene tajuamaan, etkä oppimaan mitään, vaan valitat ja nillität, kun muut eivät toimi kuten sinä vaadit. Tyypillinen kaavoihin kangistunut vanha jäärä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen sitä mieltä kuitenkin, että kommunikaatiotaidot ovat nykyihmisillä aika avuttomat.

        Et osaa ottaa huomioon muita ihmisiä, etkä sitä mitä he haluavat. Ajattelet vain itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tässä kohtaa ongelma on sinun taidoissasi. Et kykene tajuamaan, etkä oppimaan mitään, vaan valitat ja nillität, kun muut eivät toimi kuten sinä vaadit. Tyypillinen kaavoihin kangistunut vanha jäärä.

        Vai sellaista. Näin se maailma muuttuu, ymmärrän sen, mutta olen samaan aikaan huolissani tästä kehityksestä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Vai sellaista. Näin se maailma muuttuu, ymmärrän sen, mutta olen samaan aikaan huolissani tästä kehityksestä.

        No niinhän vanhat ihmiset ovat kautta historian olleet kaikesta niin hiton "huolissaan". Ei mitään uutta auringon alla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et osaa ottaa huomioon muita ihmisiä, etkä sitä mitä he haluavat. Ajattelet vain itseäsi.

        Miten perustelet sen etten muka osaa ottaa muita huomioon??


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Siitä että näen hänen nähneen mitä olen kirjoittanut. Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. Eikä se nyt enää haittaa minua... Kunhan mietin että mikä tääkin taas oli?

        "Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. "

        Ei vastaa KOSKAAN, mutta vastasi kuitenkin "USEAMPI PÄIVÄ SITTEN"?

        Miten ghostaaminen tähän liittyy? Missä se ghostaaminen muka on? Mikä nyt on ongelma? Sinua ei ole blokattu eikä ghostattu ja sinulle on kirjoitettukin vähän aikaa sitten.

        Mitä jos muuttaisit tyyliä ja alkaisit kirjoitella useamman naisen kanssa yhtä aikaa, niin et tarkerru yhteen ainoaan.

        En oikeasti nyt tajua sinua. Jos tuo nainen on kylässä ja viipyy siellä useamman päivän, niin anna hänen olla siellä rauhassa, ei kai se hyvänen aika voi olla niin ettei toinen saa edes kylästellä eikä sukuloida rauhassa!

        Olet ihan liian kärsimätön. Minulla on joskus mennyt viikko ettei toisesta kuulu mitään. Entä sitten? Ei hänen tarvitse olla kaiken aikaa puhelimen äärellä kirjoittelemassa minulle! Sinä vaadit toiselta ihan mahdottomia. Älä takerru toiseen tuolla tavalla, anna hänen elää. Te kaksi ette ole vielä edes tavanneet!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Lopettaa yhteydenpidon, mutta jää silti roikkumaan yhteystietona wa ja ig seuraajana... Se siinä ehkä eniten kummastuttaa. Mutta olkoon. Jos ei kiinnosta jutella niin sitten ei. Pakkoahan ei ole.

        Älä sitten syytä häntä ghostaamisesta, kun kyse on vain siitä ettei hän kirjoittele ihan yhtä usein kuin sinä toivoisit. Saa kai ihminen joulun aikaan käydä kylässä!


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten perustelet sen etten muka osaa ottaa muita huomioon??

        Lue ketju niin pitäisi huomata itsekin. Sinä vaadit muita ihmisiä hyppäämään sinun pillisi mukaan, vaikka yhteisön tavat ovat toisenlaiset. Katsot oikeudeksesi vaatia kaikkia muita toimimaan kuten sinä sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. "

        Ei vastaa KOSKAAN, mutta vastasi kuitenkin "USEAMPI PÄIVÄ SITTEN"?

        Miten ghostaaminen tähän liittyy? Missä se ghostaaminen muka on? Mikä nyt on ongelma? Sinua ei ole blokattu eikä ghostattu ja sinulle on kirjoitettukin vähän aikaa sitten.

        Mitä jos muuttaisit tyyliä ja alkaisit kirjoitella useamman naisen kanssa yhtä aikaa, niin et tarkerru yhteen ainoaan.

        En oikeasti nyt tajua sinua. Jos tuo nainen on kylässä ja viipyy siellä useamman päivän, niin anna hänen olla siellä rauhassa, ei kai se hyvänen aika voi olla niin ettei toinen saa edes kylästellä eikä sukuloida rauhassa!

        Olet ihan liian kärsimätön. Minulla on joskus mennyt viikko ettei toisesta kuulu mitään. Entä sitten? Ei hänen tarvitse olla kaiken aikaa puhelimen äärellä kirjoittelemassa minulle! Sinä vaadit toiselta ihan mahdottomia. Älä takerru toiseen tuolla tavalla, anna hänen elää. Te kaksi ette ole vielä edes tavanneet!

        Juuri tuo pisti itsellenikin silmään. Kuulostaa todella takertuvalta. jos ei toinen saa edes joulunpyhinä rauhassa kyläillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta ei vastaa koskaan. Viimeksi vastasi, "olen kylässä joten en ehdi vastailla" ja siitä nyt useampi päivä. "

        Ei vastaa KOSKAAN, mutta vastasi kuitenkin "USEAMPI PÄIVÄ SITTEN"?

        Miten ghostaaminen tähän liittyy? Missä se ghostaaminen muka on? Mikä nyt on ongelma? Sinua ei ole blokattu eikä ghostattu ja sinulle on kirjoitettukin vähän aikaa sitten.

        Mitä jos muuttaisit tyyliä ja alkaisit kirjoitella useamman naisen kanssa yhtä aikaa, niin et tarkerru yhteen ainoaan.

        En oikeasti nyt tajua sinua. Jos tuo nainen on kylässä ja viipyy siellä useamman päivän, niin anna hänen olla siellä rauhassa, ei kai se hyvänen aika voi olla niin ettei toinen saa edes kylästellä eikä sukuloida rauhassa!

        Olet ihan liian kärsimätön. Minulla on joskus mennyt viikko ettei toisesta kuulu mitään. Entä sitten? Ei hänen tarvitse olla kaiken aikaa puhelimen äärellä kirjoittelemassa minulle! Sinä vaadit toiselta ihan mahdottomia. Älä takerru toiseen tuolla tavalla, anna hänen elää. Te kaksi ette ole vielä edes tavanneet!

        Ei tällaisella yhteydenpidolla kovin äkkiä pääse toista tapaamaankaan. Ja olen antanut hänen olla rauhassa. En jaksa mitään multitasking juttua useamman naisen kanssa. Johan siinä menisi jutut sekaisin kaikkien kanssa. Mieluummin keskityn yhteen kerrallaan. Koska kunnioitan ihmistä sen verran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten syytä häntä ghostaamisesta, kun kyse on vain siitä ettei hän kirjoittele ihan yhtä usein kuin sinä toivoisit. Saa kai ihminen joulun aikaan käydä kylässä!

        Mistä voin tietää toisen halusta kirjoitella harvemmin, kun ei mitään kerro? On minulle ok, jos siitä olisi sovittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lue ketju niin pitäisi huomata itsekin. Sinä vaadit muita ihmisiä hyppäämään sinun pillisi mukaan, vaikka yhteisön tavat ovat toisenlaiset. Katsot oikeudeksesi vaatia kaikkia muita toimimaan kuten sinä sanot.

        Ei vaan sinä vedät mutkia suoriksi. Minä vain kysyin, että onko tuollainen ok? Ja onko se hyvän tavan mukaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuo pisti itsellenikin silmään. Kuulostaa todella takertuvalta. jos ei toinen saa edes joulunpyhinä rauhassa kyläillä.

        Miksi ei voinut ilmoittaa etukäteen että nyt en sitten ehdi jutella viikkoon ainakaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten syytä häntä ghostaamisesta, kun kyse on vain siitä ettei hän kirjoittele ihan yhtä usein kuin sinä toivoisit. Saa kai ihminen joulun aikaan käydä kylässä!

        Ei saa olla kylässä. Vaan pitää olla Whatsappissa 257 vastaamassa minulle sekunnissa kun jotain kysyn ja mielellään laittamassa hyviä kuvia itsestään kun pyydän...😅 Siis oikeasti nyt. En missään kohtaa ole vaatinut tällaista.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi ei voinut ilmoittaa etukäteen että nyt en sitten ehdi jutella viikkoon ainakaan?

        Miksi hänen pitäisi oman joululomansa aikatauluja sinulle selventää? Ei hän ole sinulle tilivelvollinen elämästään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei vaan sinä vedät mutkia suoriksi. Minä vain kysyin, että onko tuollainen ok? Ja onko se hyvän tavan mukaista?

        En vetänyt. Sä olet koko ketjullisen verran nillittänyt miten kaikki muut eivät toimi kuten sinä vaadit. Kyllä se on täysin ok ja todella monien mielestä se mitä he itse nimenomaan haluavat. He eivät halua mitää liirumlaarum tilitysviestejä, että oli kiva jutella ja eiköhän tämä nyt riitä. Koeta nyt tajuta, että iso osa noiden palveluiden käyttäjistä ei ihan oikeasti halua niitä ja toimii muita kohtaan kuten haluaa itseään kohtaan toimittavan. Ghostaamisesta nillittäjät ovat varsin pieni vähemmistö ja muut pitkälti haluavat juuri niin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miksi ei voinut ilmoittaa etukäteen että nyt en sitten ehdi jutella viikkoon ainakaan?

        Jaa, johtuisko siitä, että eipä kävisi hetkeäkään mielessä selventää jouluaikataulujani ja -menojani jollekin satunnaiselle viestittelykaverille, jota en oikeasti edes tunne, enkä ole edes tavannut. Ne nyt eivät hänelle kuulu. Se nainen sanoi sinulle olevansa kyläilemässä ja ettei ehdi kirjoittelemaan. Se oli kyllä enemmän kuin tarpeeksi infoa teidän tilanteessanne.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei saa olla kylässä. Vaan pitää olla Whatsappissa 257 vastaamassa minulle sekunnissa kun jotain kysyn ja mielellään laittamassa hyviä kuvia itsestään kun pyydän...😅 Siis oikeasti nyt. En missään kohtaa ole vaatinut tällaista.

        Aivan sama millä tavalla saat torjunnan olet täällä itkemässä että miten tunteetonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hänen pitäisi oman joululomansa aikatauluja sinulle selventää? Ei hän ole sinulle tilivelvollinen elämästään.

        Ok, ei olekaan, mutta on se hyvä tapa ilmoittaa jos ei ehdi jutella... Nyt vain jätti roikkumaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, johtuisko siitä, että eipä kävisi hetkeäkään mielessä selventää jouluaikataulujani ja -menojani jollekin satunnaiselle viestittelykaverille, jota en oikeasti edes tunne, enkä ole edes tavannut. Ne nyt eivät hänelle kuulu. Se nainen sanoi sinulle olevansa kyläilemässä ja ettei ehdi kirjoittelemaan. Se oli kyllä enemmän kuin tarpeeksi infoa teidän tilanteessanne.

        Tämä on selvä. En sitten kuitenkaan tiedä, kehtaanko enää kysyä häneltä mitään?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok, ei olekaan, mutta on se hyvä tapa ilmoittaa jos ei ehdi jutella... Nyt vain jätti roikkumaan.

        No ei ole, vaan normaalia, kun kyse on ihmisestä, jota et oikeasti edes tunne.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok, ei olekaan, mutta on se hyvä tapa ilmoittaa jos ei ehdi jutella... Nyt vain jätti roikkumaan.

        Sen sijaan se ei ole normaalia, että odottaa lopulta täysin tuntemattoman ihmisen ilmottelevan tuollaisia. Nyt on joulu ja normaali ihminen tajuaa ihan ilman sen kummempia ilmoituksia, että ihmiset ovat usein jouluna kiireisiä ja muissa menoissa. Ei normaalille ihmiselle tarvitse erikseen ilmoittaa moista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama millä tavalla saat torjunnan olet täällä itkemässä että miten tunteetonta.

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...

        ...minä ainakin jätän läppärin ja puhelimen äänettömällä reppuun kun olen kylässä...
        -sivusta


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei tällaisella yhteydenpidolla kovin äkkiä pääse toista tapaamaankaan. Ja olen antanut hänen olla rauhassa. En jaksa mitään multitasking juttua useamman naisen kanssa. Johan siinä menisi jutut sekaisin kaikkien kanssa. Mieluummin keskityn yhteen kerrallaan. Koska kunnioitan ihmistä sen verran.

        Jos kunnioitat ihmisiä, kunnioitat myös heidän rauhaansa etkä vaadi heitä kaiken aikaa keskittymään vain sinuun. Niille naisille ja varsinkin sinulle itsellesi olisi parempi kun todellakin kirjoittelisit useamman naisen kanssa yhtä aikaa. Sitten et edes ehtisi kirjoittelemaan samalla naiselle 20 viestiä päivässä (ja vaatimaan vastausta jokaiseen). Mahdollisuutesi naisseuran saamiseen kasvaisivat kun et olisi noin vaativa ja takertuva. Et ehtisi takertua liikaa yhteen naiseen kun heitä olisi useampi.

        Se, että kirjoittelet vain yhden kanssa kerrallaan, ei ole mikään ansio eikä hyve. Sinun tapauksessasi se on jopa vika, rasite ja ongelma, koska se tarkoittaa käytännössä pilvilinnojen rakentamista ja loukkaantumista kun toinen ei ole heti sitoutumassa sinuun eikä viestittele kanssasi aamusta iltaan, niin kuin hänellä ei muuta eämää olisikaan,

        Kerrot että kunnioitat ihmisiä. Suoraan sanoen, tuollainen käytös etttä vaatii jatkuvaa viestittelyä on ahdistavaa eikä ollenkaan kunnioittavaa.

        Sinulla on nyt yksi nainen mätsinä, ja vaadit häneltä mahdottomia. Hän lähti joulun aikaan kylästelemään, kertoi siitä sinulla etukäteen ja sanoi ettei ehdi siellä kirjoitella. Tuossa ei ollut mitään loukkaavaa eikä epäkohteliasta! Fiksu mies ymmärtäisi ja vastasi että no hauskaa lomaa, kirjoitellaan taas sitten kun olet palannut. Ja sen jälkeen fiksu mies etsisi jonkun toisen naisen jonka kanssa voi myös kirjoitella.

        Mutta sinä loukkaannut ja vaadit että tuon naisen pitää siellä kyläpaikassakin välillä lähteä puhelimen kanssa toiseen huoneeseen (esim. vessaan) kirjoittelemaan sinulle. Esim. kesken aterian. Siis ettei hän saa siellä jutella ihmisten kanssa vaan hänen pitää keskittyä olemaan sinulle virtuaaliseurana. Miltähän sellainen tuntuisi niistä jotka kutsuivat hänet kylään, olisiko se ehkä vähän epäkohteliasta?

        Eikö yleensä ole kohteliasta seurustella niiden kanssa joiden seurassa jo on? Puhelimeen tuijottamista pidetään aika epäkohteliaana. Sopisiko sinulle, että treffeillä nainen kirjoittelisi toiselle miehelle viestejä nettideittiin?

        Kun tuo nainen kylästellessään haluaa pitää seuraa niiden ihmisten kanssa eikä keskity sinuun, sinä väität että sinut on ghostattu, sinut on hylätty, se nainen muka pelaa pelejä ja leikkii tunteillasi, sillä naisella ei ole ihmissuhdetaitoja, maailma on kylmä ja kova yms. typerää.

        Olet itsekeskeinen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...

        Joo, no toiset eivät roiku puhelimessa kiinni ollessaan kyläilemässä. Toiset viettävät aikaa niiden ihmisten kanssa, joiden luona ovat. Itselläni esimerkiksi ei usein ole edes puhelin mukana, vaan se on siellä huoneessa, jossa yövyn. En välttämättä katso koko luuria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen sijaan se ei ole normaalia, että odottaa lopulta täysin tuntemattoman ihmisen ilmottelevan tuollaisia. Nyt on joulu ja normaali ihminen tajuaa ihan ilman sen kummempia ilmoituksia, että ihmiset ovat usein jouluna kiireisiä ja muissa menoissa. Ei normaalille ihmiselle tarvitse erikseen ilmoittaa moista.

        Olen usein huomannut olevani erilainen kuin muut ja valtaväestö. Että siinä ei ole mitään ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen usein huomannut olevani erilainen kuin muut ja valtaväestö. Että siinä ei ole mitään ihmeellistä.

        Jos kerta tiedosta jo tuon, niin älä vaadi niitä muita toimimaan sinun kummallisilla tavoillasi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ei tällaisella yhteydenpidolla kovin äkkiä pääse toista tapaamaankaan. Ja olen antanut hänen olla rauhassa. En jaksa mitään multitasking juttua useamman naisen kanssa. Johan siinä menisi jutut sekaisin kaikkien kanssa. Mieluummin keskityn yhteen kerrallaan. Koska kunnioitan ihmistä sen verran.

        En jaksa mitään multitasking juttua useamman naisen kanssa. Johan siinä menisi jutut sekaisin kaikkien kanssa. "

        Kannattaisi jaksaa. Muuten. Mitä jaksamista siinä on? Kirjoitat jokaiselle viestin tai pari viestiä päivässä, sen sijaan että kirjoitat nyt samalle naiselle 20 viestiä päivässä ja uuvutat hänet. Ei siinä mitään menen sekaisin, Luet ensin ko. naisen kanssa tekemäsi viestiketjun ennen kuin kirjoitat hänelle, niin ei mene sekaisin. Lähettämiesi vietien kokonaismäärä on sama kuin nyt, mutta mahdollisuutesi paranevat.

        Kunnioittamisen kanssa tuolla yhteen takertumisella ei ole mitään tekemistä.

        On muuten kunnioituksen puutetta syyttää ihmistä aiheettomasti esim. ghostaamisesta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...

        Sitä ei kiinnosta tarpeeksi. Eikö pitäisi olla selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ...minä ainakin jätän läppärin ja puhelimen äänettömällä reppuun kun olen kylässä...
        -sivusta

        Ok.. ihan hyvä, mutta mistä voin tietää että toinen tekee niin?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...

        "Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen..."

        Minä en vastaa edes sellaiselle ihmiselle, jonka kanssa olen parisuhteessa tai seurustelusuhteessa. Toisaalta he ovat kunnioittaneet aina mun lomiani, joten eipä ole tullut mitään mihin olisi vastausta odotettukaan. Viestiä tulisi, vain jos on joku aito hätä. Puhelimessa roikkuminen kyläillessä on ihan törkeän epäkohteliasta käytöstä niitä kohtaan, joiden luona olet kyläilemässä. Jos haluaa vain roikkua luurissa kiinni, niin silloin voisi pysyä kotonaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...

        Eli sinulla on huonot käytöstavat, etkä huomioi niitä, joiden luona kyläilet.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok.. ihan hyvä, mutta mistä voin tietää että toinen tekee niin?

        Jokainen hyvätapainen toimii noin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok.. ihan hyvä, mutta mistä voin tietää että toinen tekee niin?

        Hmm, ehkä siitä, että saat viestin, että hän on kylässä eikä voi viestitellä :)


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Minäkin olen nyt parhaimmillaan kylässä ja silti ehdin kirjoitella jopa tänne. Ei se ole mikään este, jos kiinnostaa tarpeeksi toinen ihminen...

        Ja sinä saarnaat jostain "hyvistä tavoista". Olet jossain kylässsä ja istut puhelimella naputtelemassa suomi24:seen. Juu, sulla se onkin tooooooodella hyvä käytöstavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, no toiset eivät roiku puhelimessa kiinni ollessaan kyläilemässä. Toiset viettävät aikaa niiden ihmisten kanssa, joiden luona ovat. Itselläni esimerkiksi ei usein ole edes puhelin mukana, vaan se on siellä huoneessa, jossa yövyn. En välttämättä katso koko luuria.

        Niin kyllä. En ole pommittanut toista kymmenillä viesteillä päivässä. Olen vain sanonut aamulla huomenta ja illalla hyvää yötä. Ja toinen on ollut liian kiireinen vastaamaan niihinkään...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerta tiedosta jo tuon, niin älä vaadi niitä muita toimimaan sinun kummallisilla tavoillasi.

        Juu en. Olen kotoisin Seulasista. Te maan ihmiset olette aika huonotapaista porukkaa. Missä on rakkaus?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin kyllä. En ole pommittanut toista kymmenillä viesteillä päivässä. Olen vain sanonut aamulla huomenta ja illalla hyvää yötä. Ja toinen on ollut liian kiireinen vastaamaan niihinkään...

        Eli et anna hänelle edes rauhaa lomailla. Se tarkoittaa, että et kirjoita mitään. Kirjoittelette sitten kun hän on lopettanut lomansa.

        Kuka hitto haluaa huomenen ja hyvänyöntoivotuksia hädintuskin puolitutulta, jota ei ole edes tavanut? Todella super hyper mega ahdistavaa käytöstä. Seurustelukumppanilta tai kumppanilta yleensäkin tuollaiset ovat ihania. mutta eivät todellakaan joltain puolitutulta viestikaverilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei kiinnosta tarpeeksi. Eikö pitäisi olla selvää.

        Se on selvää nyt.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu en. Olen kotoisin Seulasista. Te maan ihmiset olette aika huonotapaista porukkaa. Missä on rakkaus?

        Ei vaan sinä olet huonotapainen yksilö. Ahdistelet jotain puolituttua viestikamua joka hiton päivä, etkä kunniota edes hänen lomaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa mitään multitasking juttua useamman naisen kanssa. Johan siinä menisi jutut sekaisin kaikkien kanssa. "

        Kannattaisi jaksaa. Muuten. Mitä jaksamista siinä on? Kirjoitat jokaiselle viestin tai pari viestiä päivässä, sen sijaan että kirjoitat nyt samalle naiselle 20 viestiä päivässä ja uuvutat hänet. Ei siinä mitään menen sekaisin, Luet ensin ko. naisen kanssa tekemäsi viestiketjun ennen kuin kirjoitat hänelle, niin ei mene sekaisin. Lähettämiesi vietien kokonaismäärä on sama kuin nyt, mutta mahdollisuutesi paranevat.

        Kunnioittamisen kanssa tuolla yhteen takertumisella ei ole mitään tekemistä.

        On muuten kunnioituksen puutetta syyttää ihmistä aiheettomasti esim. ghostaamisesta.

        En ole laittanut tälle naiselle kuin 2 viestiä päivässä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Juu en. Olen kotoisin Seulasista. Te maan ihmiset olette aika huonotapaista porukkaa. Missä on rakkaus?

        Rakkaus ... sä et taida edes tietää mitä on rakkaus. Pakkomielle ei ole rakkautta. Puolituttua viestikamua, jota et ole edes tavannut, ei voi rakastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on huonot käytöstavat, etkä huomioi niitä, joiden luona kyläilet.

        Huh huh...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, ehkä siitä, että saat viestin, että hän on kylässä eikä voi viestitellä :)

        Ok. Sitten vaan odotellaan että hänellä joskus on aikaa minulle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä saarnaat jostain "hyvistä tavoista". Olet jossain kylässsä ja istut puhelimella naputtelemassa suomi24:seen. Juu, sulla se onkin tooooooodella hyvä käytöstavat.

        🤴🙏💚


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole laittanut tälle naiselle kuin 2 viestiä päivässä...

        Eli ihan liikaa, kun toinen on lomalla ja kyläilemässä ja oikein erikseen sinulle sanoin, ettei pysty viestittelemään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok. Sitten vaan odotellaan että hänellä joskus on aikaa minulle?

        Tuskinpa hänellä enää on kiinnostusta, vaikka ehkä vielä ennen lomaa olisi ollutkin. Ei sen jälkeen, kun et tajua olla viestittelemättä, vaan pommitat silti joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ... sä et taida edes tietää mitä on rakkaus. Pakkomielle ei ole rakkautta. Puolituttua viestikamua, jota et ole edes tavannut, ei voi rakastaa.

        Eih... Rakkaudella en tarkoita tässä asiayhteydessä romanttista rakkautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa hänellä enää on kiinnostusta, vaikka ehkä vielä ennen lomaa olisi ollutkin. Ei sen jälkeen, kun et tajua olla viestittelemättä, vaan pommitat silti joka päivä.

        En ole pommittanut yhtään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eih... Rakkaudella en tarkoita tässä asiayhteydessä romanttista rakkautta.

        Ei minkäänlaista rakkautta. Korkeintaan lähimmäisenrakkautta, jota tunnetaan kaikkia kohtaan. Tuskinpa pommitat kaikkia muita tuntemiasi ihmisiä viesteillä heidän lomaillessaan. Tai ehkä pommitatkin.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole pommittanut yhtään.

        Juuri sanoit joka päivä viestitelleesi ja vieläpä pariin otteeseen. Toimit noin, vaikka toinen ihan erikseen sulle sanoi, ettei voi viestitellä. Törkeää käytöstä sinulta. Ahdistat toista ja aiheutat tunteen, että olisi pakko vastata. Häiritset hänen lomaansa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole pommittanut yhtään.

        Jos sanotaan "en voi vietitellä" niin se tarkoittaa, että toiselle ei myöskään lähetetä viestejä, sillä hän ei voi niihin vastata. Ei sitä nyt noin vaikea ole tajuta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok. Sitten vaan odotellaan että hänellä joskus on aikaa minulle?

        Niin kai, tai riippuu ihan sinusta, ja tietty se kuinka hän käyttäytyy ja reagoi riippuu taas ihan hänestä summattuna sinun käytöksesi...tai jotenkin... Ollaan niin erilaisia kaikki :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä saarnaat jostain "hyvistä tavoista". Olet jossain kylässsä ja istut puhelimella naputtelemassa suomi24:seen. Juu, sulla se onkin tooooooodella hyvä käytöstavat.

        🤦🏻‍♂️💁🏼‍♂️🤳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et anna hänelle edes rauhaa lomailla. Se tarkoittaa, että et kirjoita mitään. Kirjoittelette sitten kun hän on lopettanut lomansa.

        Kuka hitto haluaa huomenen ja hyvänyöntoivotuksia hädintuskin puolitutulta, jota ei ole edes tavanut? Todella super hyper mega ahdistavaa käytöstä. Seurustelukumppanilta tai kumppanilta yleensäkin tuollaiset ovat ihania. mutta eivät todellakaan joltain puolitutulta viestikaverilta.

        No kyllä hän niihin pari kertaa vastasi...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ok, ei olekaan, mutta on se hyvä tapa ilmoittaa jos ei ehdi jutella... Nyt vain jätti roikkumaan.

        "On se hyvä tapa ilmoittaa jos ei ehdi jutella"

        No niin on, ja se nainenhan ilmoitti, hän nimenomaan kertoi ettei nyt ehdi kun on kylässä!!! Mikä ihme sinua vaivaa? Kuinka monella kielellä se olisi pitänyt sanoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan sinä olet huonotapainen yksilö. Ahdistelet jotain puolituttua viestikamua joka hiton päivä, etkä kunniota edes hänen lomaansa.

        Ei kertonut heti olevansa lomalla. Luulisi lomalla olevqn aikaa mielenkiintoiselle uudelle tuttavuudelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan liikaa, kun toinen on lomalla ja kyläilemässä ja oikein erikseen sinulle sanoin, ettei pysty viestittelemään.

        Niin ja siihen lopetin viestittelyni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkäänlaista rakkautta. Korkeintaan lähimmäisenrakkautta, jota tunnetaan kaikkia kohtaan. Tuskinpa pommitat kaikkia muita tuntemiasi ihmisiä viesteillä heidän lomaillessaan. Tai ehkä pommitatkin.

        En juurikaan. Yleensä tiedän että ei saa häiritä...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin kyllä. En ole pommittanut toista kymmenillä viesteillä päivässä. Olen vain sanonut aamulla huomenta ja illalla hyvää yötä. Ja toinen on ollut liian kiireinen vastaamaan niihinkään...

        "Olen vain sanonut aamulla huomenta ja illalla hyvää yötä. Ja toinen on ollut liian kiireinen vastaamaan niihinkään"

        Hänhän sanoi ettei ehdi viestitellä! Miten voit sen jälkeen ihmetellä miksei hän vastaa? Etkö voi ihan aikuisten oikeesti kunnioittaa hänen toivettaan ja ottaa hänet tosissasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos sanotaan "en voi vietitellä" niin se tarkoittaa, että toiselle ei myöskään lähetetä viestejä, sillä hän ei voi niihin vastata. Ei sitä nyt noin vaikea ole tajuta.

        Juu, viestittelyt ovat minun puolelta ohi...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En juurikaan. Yleensä tiedän että ei saa häiritä...

        Etpä näköjään tiedä, kun häiriköit toista noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, tai riippuu ihan sinusta, ja tietty se kuinka hän käyttäytyy ja reagoi riippuu taas ihan hänestä summattuna sinun käytöksesi...tai jotenkin... Ollaan niin erilaisia kaikki :)

        Ghostaan minäkin nyt. En enää ikinä ota yhteyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "On se hyvä tapa ilmoittaa jos ei ehdi jutella"

        No niin on, ja se nainenhan ilmoitti, hän nimenomaan kertoi ettei nyt ehdi kun on kylässä!!! Mikä ihme sinua vaivaa? Kuinka monella kielellä se olisi pitänyt sanoa?

        Ei hän siitä heti ilmoittanut vaan päivien päästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen vain sanonut aamulla huomenta ja illalla hyvää yötä. Ja toinen on ollut liian kiireinen vastaamaan niihinkään"

        Hänhän sanoi ettei ehdi viestitellä! Miten voit sen jälkeen ihmetellä miksei hän vastaa? Etkö voi ihan aikuisten oikeesti kunnioittaa hänen toivettaan ja ottaa hänet tosissasi?

        Et ymmärtänyt. Hän ilmoitti myöhemmin että ei ehdi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ghostaan minäkin nyt. En enää ikinä ota yhteyttä.

        Ei "rankaiset" toista omasta törkeästä käytöksestäsi. Nainenhan ei ole tehnyt mitään väärää. Hän on vain kyläilemässä ja sinä häiriköit häntä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Et ymmärtänyt. Hän ilmoitti myöhemmin että ei ehdi.

        Niin, ei varmaankaan tajunnut olevansa tilivelvollinen satunnaiselle viestittelykaverille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei "rankaiset" toista omasta törkeästä käytöksestäsi. Nainenhan ei ole tehnyt mitään väärää. Hän on vain kyläilemässä ja sinä häiriköit häntä.

        En ole enää häiriköinyt. En tiennyt heti että hän kyläilee eikä silloin käy Whatsappissa... Nyt tiedän, enkä aio kysyä enää mitään. Kun en tiedä milloin se on hänelle ok?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ei varmaankaan tajunnut olevansa tilivelvollinen satunnaiselle viestittelykaverille.

        Juu, ei tiennyt että voisi olla kohteliasta ilmoittaa. 💁🏼‍♂️


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole enää häiriköinyt. En tiennyt heti että hän kyläilee eikä silloin käy Whatsappissa... Nyt tiedän, enkä aio kysyä enää mitään. Kun en tiedä milloin se on hänelle ok?

        Ei ole ylipäänsä normaalia lähetellä satunnaiselle viestikaverille huomenia ja hyviä öitä, ellei siihen liity muuta viestittelyä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ylipäänsä normaalia lähetellä satunnaiselle viestikaverille huomenia ja hyviä öitä, ellei siihen liity muuta viestittelyä.

        Oli siinä muutakin sitä ennen. Tutustumista...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oli siinä muutakin sitä ennen. Tutustumista...

        En puhunut ennen, vaan samalla. Sinä sanoit lähetelleesi noita useampana päivän ja että nainen ei ollut niihin vastannut. Ei ole normaalia lähetellä pelkkiä huomenia ja hyvin öitä satunnaiselle vietikaverille, ellei siinä SAMALLA ole viestitelty muutakin. Esimerkiksi jos olette jutelleet jotakin ja sitten toinen sanoo menevänsä nukkumaan, niin hyvää yötä on ihan ok. Pelkkä puskista, vailla mitään muuta keskustelua tuleva hyvää yötä on ihan hitokseen ahdistaavaa, kun se tulee joltain viestikaverilta, jota ei ole koskaan edes tavannut. Samoin hyvän huomenen toivottelut puskista. ahdistavaa ja ei hyvä lainkaan. Vielä useampana päivänä, niin todellakin tekee mieli juosta karkuun.

        Jos et tuota tiennyt, niin nyt tiedät. Palstalla on vaikka kuinka paljon esimerkkejä, kun naiset puhuvat juuri tuosta, että puolituttu mies lähettelee huomenia ja hyviä öitä ja se ei todellakaan ole hyvä juttu. Se on ahdistavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En puhunut ennen, vaan samalla. Sinä sanoit lähetelleesi noita useampana päivän ja että nainen ei ollut niihin vastannut. Ei ole normaalia lähetellä pelkkiä huomenia ja hyvin öitä satunnaiselle vietikaverille, ellei siinä SAMALLA ole viestitelty muutakin. Esimerkiksi jos olette jutelleet jotakin ja sitten toinen sanoo menevänsä nukkumaan, niin hyvää yötä on ihan ok. Pelkkä puskista, vailla mitään muuta keskustelua tuleva hyvää yötä on ihan hitokseen ahdistaavaa, kun se tulee joltain viestikaverilta, jota ei ole koskaan edes tavannut. Samoin hyvän huomenen toivottelut puskista. ahdistavaa ja ei hyvä lainkaan. Vielä useampana päivänä, niin todellakin tekee mieli juosta karkuun.

        Jos et tuota tiennyt, niin nyt tiedät. Palstalla on vaikka kuinka paljon esimerkkejä, kun naiset puhuvat juuri tuosta, että puolituttu mies lähettelee huomenia ja hyviä öitä ja se ei todellakaan ole hyvä juttu. Se on ahdistavaa.

        Ok. Tämä on nyt ymmärretty ja harmi että pilasin hyvän orastavan tuttavuuden. 😐


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ghostaan minäkin nyt. En enää ikinä ota yhteyttä.

        Jos se on sinulle ominaista käytöstä, itsellesihän sinä sopivaa kumppania haet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos se on sinulle ominaista käytöstä, itsellesihän sinä sopivaa kumppania haet.

        Eih... 🤦🏻‍♂️ No kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä... Äsken sanottiin että se on juuri oikea tapa ja hyvä tapa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Eih... 🤦🏻‍♂️ No kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä... Äsken sanottiin että se on juuri oikea tapa ja hyvä tapa.

        Niin mutta ethän sinä hae noille höpöille partneria vaan itselles. Mistä se nainen tietää haluaako se olla sinun kanssa, jos et ole oma itses?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta ethän sinä hae noille höpöille partneria vaan itselles. Mistä se nainen tietää haluaako se olla sinun kanssa, jos et ole oma itses?

        Olen ollut oma itseni ja hänen käytös on ollut aika kuivaa minua kohtaan... Kertoo enemmän hänen kiinnostuksensa tasosta.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olen ollut oma itseni ja hänen käytös on ollut aika kuivaa minua kohtaan... Kertoo enemmän hänen kiinnostuksensa tasosta.

        Jos tuo ei sitten ole sopiva sinulle...Tai huono aika hänelle tutustua...Tai ehkä on hitaasti lämpiävää sorttia...Kamalasti vaihtoehtoja, no sinä tiedät paremmin kuin me.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tuo ei sitten ole sopiva sinulle...Tai huono aika hänelle tutustua...Tai ehkä on hitaasti lämpiävää sorttia...Kamalasti vaihtoehtoja, no sinä tiedät paremmin kuin me.

        En oikeastaan tiedä. Olisi parempi nähdä ja tavata ihminen oikeasti, että pystyy tuohon vastaamaan. Minulla on edelleen tunteita ihastukseeni paljon enemmän... Joten ei hyvä aika minullekaan.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En oikeastaan tiedä. Olisi parempi nähdä ja tavata ihminen oikeasti, että pystyy tuohon vastaamaan. Minulla on edelleen tunteita ihastukseeni paljon enemmän... Joten ei hyvä aika minullekaan.

        Onko sitten ylipäänsä hyvä aika etsiä mitään. Minusta vaikuttaa siltä, että sä olet jopa jollain tasolla siirtynyt niitä tunteitasi tuohon viestittelykaveriisi ja ollut siksi turhan ripustautuva ja takertuva. Sä etsit lohdutusta, et uutta kumppania. Etsit laastaria.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten ylipäänsä hyvä aika etsiä mitään. Minusta vaikuttaa siltä, että sä olet jopa jollain tasolla siirtynyt niitä tunteitasi tuohon viestittelykaveriisi ja ollut siksi turhan ripustautuva ja takertuva. Sä etsit lohdutusta, et uutta kumppania. Etsit laastaria.

        En halua enää olla sinkku. Olen oll6sitä riittävän kauan ja toivon oikeanlaisen löytyvän rinnalleni. Tietysti ihaninta olisi jos ihastukseni haluaisi olla kanssani ja yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En halua enää olla sinkku. Olen oll6sitä riittävän kauan ja toivon oikeanlaisen löytyvän rinnalleni. Tietysti ihaninta olisi jos ihastukseni haluaisi olla kanssani ja yhtä kiinnostunut minusta kuin minä hänestä.

        Eipä se kuule ole sinun halustasi kiinni. Jos ei ole valmis, niin ei ole valmis ja lopputulos on huono. Vaikka sulla ei olekaan takanasi kuin "vain" ihastuminen, niin mitä ilmeisimmin se on sinulle totta ja todella voimakas kokemus. Sydämen pitää olla parantunut, jotta jotain oikeaa voi löytyä. Ikävä kyllä se on noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se kuule ole sinun halustasi kiinni. Jos ei ole valmis, niin ei ole valmis ja lopputulos on huono. Vaikka sulla ei olekaan takanasi kuin "vain" ihastuminen, niin mitä ilmeisimmin se on sinulle totta ja todella voimakas kokemus. Sydämen pitää olla parantunut, jotta jotain oikeaa voi löytyä. Ikävä kyllä se on noin.

        Niin se tietty on...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En oikeastaan tiedä. Olisi parempi nähdä ja tavata ihminen oikeasti, että pystyy tuohon vastaamaan. Minulla on edelleen tunteita ihastukseeni paljon enemmän... Joten ei hyvä aika minullekaan.

        Siitä sinun ihastuksesta on valitettavasti aika moni sinulle sanonut ja ärähtänytkin että ei ole sinulle sopiva. Ja vähintään yhtä moni mielellään näkisi että löytäisit sopivamman. Älä nyt hermostu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä sinun ihastuksesta on valitettavasti aika moni sinulle sanonut ja ärähtänytkin että ei ole sinulle sopiva. Ja vähintään yhtä moni mielellään näkisi että löytäisit sopivamman. Älä nyt hermostu.

        En hermostu ja haluan nyt katsoa kaikki kortit lopuun...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Niin se tietty on...

        Tämä ei sitten ole pottuilua. Sä et oikeasti vaikuta olevan riittävässä henkisessä tasapainossa aloittaaksesi tasapainoisen parisuhteen. Mä ymmärrän, että sulla on rankkaa, mutta parisuhde sun tilanteessasi ei oikesti vaikuta hyvältä idealta. Hoida ensin itsesi parempaan kuntoon. Ei mitenkään tyyliin täydelliseen kuntoon, mutta parempaan kuntoon. Kyllä sä luultavasti tajuat ihan itsekin, että reagoit aivan liian rajusti jonkun aikalailla tuntemattoman naisen joululomareissuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei sitten ole pottuilua. Sä et oikeasti vaikuta olevan riittävässä henkisessä tasapainossa aloittaaksesi tasapainoisen parisuhteen. Mä ymmärrän, että sulla on rankkaa, mutta parisuhde sun tilanteessasi ei oikesti vaikuta hyvältä idealta. Hoida ensin itsesi parempaan kuntoon. Ei mitenkään tyyliin täydelliseen kuntoon, mutta parempaan kuntoon. Kyllä sä luultavasti tajuat ihan itsekin, että reagoit aivan liian rajusti jonkun aikalailla tuntemattoman naisen joululomareissuun.

        Olet varmasti oikeassa.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa.

        Sä olet ilmeisesti aika herkkä ja varmaan kilttikin ihminen. Varsinkin parisuhteen alku on aina herkkää aikaa. Siinä tulee tosi helposti kaikeinlaista väärinkäsitystä ja ylitulkintaa, kun toisesta tykkää niin kamalasti ja ne tunteet lyövät ihan ylitse. Siinä on isoja hyviä, mutta usein myös tosi isoja pahoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ilmeisesti aika herkkä ja varmaan kilttikin ihminen. Varsinkin parisuhteen alku on aina herkkää aikaa. Siinä tulee tosi helposti kaikeinlaista väärinkäsitystä ja ylitulkintaa, kun toisesta tykkää niin kamalasti ja ne tunteet lyövät ihan ylitse. Siinä on isoja hyviä, mutta usein myös tosi isoja pahoja.

        Oot oikeassa. Herkkä ja tunteellinen mies olen. Aina täysillä mukana.


    • Anonyymi

      Joskus elämässä ihan vilpittömästi ei ehdi ja myös unohtaa asioita. Se nyt tietysti kertoo sen, että se keskustelu ei niin kovin mielenkiintoinen ollut, mutta minkä sillekään mahtaa. Itselläni on aika usein ollut tilanteita, että mä vaan unohdan. Tuo ei tosin liitty pelkkiin vietittelyihin. Juttu voi käydä mielessä, mutta siinä kohtaa ei oikeasti ehdi tai ei jaksa kiinnostaa, ajattelee että pistän sen viestin illalla. Sitten se unohtuukin illalla, kun on muuta ja huomennakin unohtuu jne. Lopulta ollaan jo niin kaukana, että eipä siinä enää edes kehtaa, varsinkaan kun on sanomassa vain, että lopettaa viestittelyn. Se asia lienee jo siinä ajan kuluessa tullut selväksi.

      No mutta toisaalta minusta on hienoa, että on olemassa sellaisia täydellisiäkin ihmisiä, jotka eivät koskaan mitään unohda ja aina hoitavat aina kaikki tuollaisetkin säännöllisesti ja säntillisesti. Mä nyt en kuitenkaan mahdu samaan maailmaan noin täydellisten yksilöiden kanssa, eli parempi vaan mennä pois pilaamasta heidän ilmaansa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tää nettideittailu on monille naisille pelkkä harrastus. Eli mitään ei haeta ja halutaan ihannointia miehiltä.

      Ja siihen se sitten jääkin.

      • Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.

        Ne surkeat taidot näytäävät olevan lähinnä sinulla itselläsi. Sinulle ei ole tunneälyä, mutta mahtaako olla muutakaan älyä. Vaadit ja vaadit vain, vaikka omat tapasi ovat pielessä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.

        Tuokin on ihan hitokseen huonoa käytöstä, että vaatii muilta jotain sellaista, mitä heidän ei yleisten tapojen mukaan kuulu/tarvitse tehdä. Et ota ollenkaan huomioon muita ihmisiä ja mitä he ehkä haluavat. Sinä voin haluta jonkun selityksen, mutta oletko ottanut ollenkaan huomioon, että entäpä jos ne muut eivät halua mitään tilitystä asiasta? Oletko hetkeäkään ajatellut tässä ketään muuta kuin omaa napaasi?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.

        Lähes mihin tahansa yhteisöön, harrasteporukkaan, kaveriporukkaan, työpaikkana, tmv. liittyessään huomaa, että siellä on ihan omia sääntöjään ja tapojaan. Ne voivat tuntua hyvinkin vierailta ja jopa vastenmielisiltä ja ikäviltä. Ihmiset puhuvat toisilleen tavoilla, joita ei tajua ja jotka tuntuvat vääriltä. Ihmiset käyttäytyvät ja toimivat oudosti. Yhteisöllä on yhteisön tavat ja sen oma toimintakultuuri. Sä voit joko poistua, nillittää tai sopeutua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes mihin tahansa yhteisöön, harrasteporukkaan, kaveriporukkaan, työpaikkana, tmv. liittyessään huomaa, että siellä on ihan omia sääntöjään ja tapojaan. Ne voivat tuntua hyvinkin vierailta ja jopa vastenmielisiltä ja ikäviltä. Ihmiset puhuvat toisilleen tavoilla, joita ei tajua ja jotka tuntuvat vääriltä. Ihmiset käyttäytyvät ja toimivat oudosti. Yhteisöllä on yhteisön tavat ja sen oma toimintakultuuri. Sä voit joko poistua, nillittää tai sopeutua.

        Puolustat huonoja tapoja.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Puolustat huonoja tapoja.

        Juuri nyt huono käytöstä on lähinnä sinun käytöksesi. Vaadit muilta jotain, jonka olet itse keksinyt. Et ota lainkaan huomioon muita ja mitä he haluavat.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.

        Eli jos joku kokee asiat eri tavalla kuin sinä, niin hänellä on huonot ihmissuhdetaidot?

        Et ole kovin looginen. Ensin sanoit että inhoat ghostaamista. Ja nyt kerrot että joku nainen, joka ei todellakaan ole blokannut eikä estänyt sinua, ei vain ehdi kirjoitella sinulle niin usein kuin toivoisit. Sinua ei siis ole ghostattu, vaan loukkaannut kun toinen ei ole aamusta iltaan kommentoimassa ja vastaamassa.

        Eihän se ole ghostaamista! Ghostaaminen on sitä että yhtäkkiä kesken kaiken ilman mitään syytä poistaa ja blokkaa toisen.

        Muuten. Jos sinua niin kauheasti ärsyttää ja loukkaa ettei tuo nainen ärsyttää ole 24/7 käytettävissäsi, niin sinä voit blokata hänet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri nyt huono käytöstä on lähinnä sinun käytöksesi. Vaadit muilta jotain, jonka olet itse keksinyt. Et ota lainkaan huomioon muita ja mitä he haluavat.

        Se ei kuitenkaan ole toista kunnioittavaa käytöstä. Toista ihmistä arvostavaa käytöstä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Se ei kuitenkaan ole toista kunnioittavaa käytöstä. Toista ihmistä arvostavaa käytöstä.

        Väärin ... tuon on SINUN kokemuksesi. Joku toinen taas voi ajatella täysin päinvastoin. Joku toinen pitää sinun käytöstäsi ja vaatimuksiasi huonona käytöksenä. Kaikki eivät halua vastaanottaa mitään läpä läpä kiitos kaikesta tyhjänpäiväisyyksiä ja ajanhukkaa. Heistä sellainen on huonoa käytöstä. Mutta sinä näet vain itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ... tuon on SINUN kokemuksesi. Joku toinen taas voi ajatella täysin päinvastoin. Joku toinen pitää sinun käytöstäsi ja vaatimuksiasi huonona käytöksenä. Kaikki eivät halua vastaanottaa mitään läpä läpä kiitos kaikesta tyhjänpäiväisyyksiä ja ajanhukkaa. Heistä sellainen on huonoa käytöstä. Mutta sinä näet vain itsesi.

        Juuri noin. Mä itse esimerkiksi en todellakaan halua mitään liirum laarum viestejä aikaani hukkaamaan ja puhelimessani piippaamaan. Jos ei muuta ole, niin ihan vaan parempi jättää laittamatta moiset viestit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Väärin ... tuon on SINUN kokemuksesi. Joku toinen taas voi ajatella täysin päinvastoin. Joku toinen pitää sinun käytöstäsi ja vaatimuksiasi huonona käytöksenä. Kaikki eivät halua vastaanottaa mitään läpä läpä kiitos kaikesta tyhjänpäiväisyyksiä ja ajanhukkaa. Heistä sellainen on huonoa käytöstä. Mutta sinä näet vain itsesi.

        Ja sinä olet omissa mielipiteissäsi mielestäsi absoluuttisen oikeassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Mä itse esimerkiksi en todellakaan halua mitään liirum laarum viestejä aikaani hukkaamaan ja puhelimessani piippaamaan. Jos ei muuta ole, niin ihan vaan parempi jättää laittamatta moiset viestit.

        Se on sitten eri juttu, jos kyseessä olisi vaikka joku pelikaverini, joiden kanssa olen viestitelly jo useamman vuoden. Jos joku heistä vain häviäisi, niin olisin huolissani. Vaan joku satunnainen ja vielä varsin tuntematon viestittelykaveri, niin juu parempi antaa niiden liirunlaarumien ihan vaan olla.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Ja sinä olet omissa mielipiteissäsi mielestäsi absoluuttisen oikeassa.

        No niinhän sinäkin olet ja omalta osaltasi oletkin, aivan kuten minäkin. Sinun ongelmasi kuitenkin on se, että et ota lainkaan huomioon muita ihmisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinhän sinäkin olet ja omalta osaltasi oletkin, aivan kuten minäkin. Sinun ongelmasi kuitenkin on se, että et ota lainkaan huomioon muita ihmisiä.

        Miten en ota huomioon muita? Jos vaan haluan tietää asiasta enemmän. En häiritse häntä yhtään millään tavalla...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Miten en ota huomioon muita? Jos vaan haluan tietää asiasta enemmän. En häiritse häntä yhtään millään tavalla...

        Olet valittanut koko ketjun ajan miten sinä olet oikeassa ja muilla on huonot sosiaaliset taidot ja jos sun mitä. Et ota huomioon sitä, että sinä et ole kaikki ihmiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet valittanut koko ketjun ajan miten sinä olet oikeassa ja muilla on huonot sosiaaliset taidot ja jos sun mitä. Et ota huomioon sitä, että sinä et ole kaikki ihmiset.

        Sinä haluat vaan naputtaa minulle, miten olen kaikessa huono ja tyhmä enkä ymmärrä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä haluat vaan naputtaa minulle, miten olen kaikessa huono ja tyhmä enkä ymmärrä mistään mitään.

        Sinähän se tässä ketjussa olet vain naputtanut miten kaikki muut ovat paskoja ja sinun tapasi toimia on ainoa oikea.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä haluat vaan naputtaa minulle, miten olen kaikessa huono ja tyhmä enkä ymmärrä mistään mitään.

        Prinssi_J
        2022-12-29 10:46:39
        UUSI

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.


        Prinssi_J
        2022-12-29 12:27:10
        UUSI


        Puolustat huonoja tapoja.


        Prinssi_J
        2022-12-29 12:39:31
        UUSI

        Se ei kuitenkaan ole toista kunnioittavaa käytöstä. Toista ihmistä arvostavaa käytöstä.

        Tuossa nuo ihan vaan tästä keskustelun haarasta. Loppu keskustelu on täynnä samaa käytöstä sinulta. Sä et lainkaan ota huomioon sitä, että sinun tapasi ei ole ainoa oikea, eikä se mitä kaikki ihmiset haluavat. Sinun tapasi ei ole se, mitä valtaosa noiden palveluiden käyttäjistä haluaa. Silti sinä käytät sanoja, joilla esität olevasi parempi ja enemmän oikeassa. Et sinä ole yhtään sen enempää oikeassa. Ei ole oikeaa eikä väärää, on vain erilaisia tapoja ajatella ja toimia.

        Ehkä sulle sopii paremmin se joku kristillinen deittiappi. Jos siellä sitten vaikka on ihmisillä "oikeanlaisia" tapoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tässä ketjussa olet vain naputtanut miten kaikki muut ovat paskoja ja sinun tapasi toimia on ainoa oikea.

        En ole käyttänyt tuollaista ilmaisua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi_J
        2022-12-29 10:46:39
        UUSI

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.


        Prinssi_J
        2022-12-29 12:27:10
        UUSI


        Puolustat huonoja tapoja.


        Prinssi_J
        2022-12-29 12:39:31
        UUSI

        Se ei kuitenkaan ole toista kunnioittavaa käytöstä. Toista ihmistä arvostavaa käytöstä.

        Tuossa nuo ihan vaan tästä keskustelun haarasta. Loppu keskustelu on täynnä samaa käytöstä sinulta. Sä et lainkaan ota huomioon sitä, että sinun tapasi ei ole ainoa oikea, eikä se mitä kaikki ihmiset haluavat. Sinun tapasi ei ole se, mitä valtaosa noiden palveluiden käyttäjistä haluaa. Silti sinä käytät sanoja, joilla esität olevasi parempi ja enemmän oikeassa. Et sinä ole yhtään sen enempää oikeassa. Ei ole oikeaa eikä väärää, on vain erilaisia tapoja ajatella ja toimia.

        Ehkä sulle sopii paremmin se joku kristillinen deittiappi. Jos siellä sitten vaikka on ihmisillä "oikeanlaisia" tapoja.

        Oikeat ja ihmistä kunnioittavat tavat kunniaan. Namaste 🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinssi_J
        2022-12-29 10:46:39
        UUSI

        Se se taitaa olla ja täällä oikein puolustavat noita surkeita ihmissuhdetaitojaan. Kommunikaatiotaidot ihan olemattomat ihmisillä nykyään. Ei tunneälyä.


        Prinssi_J
        2022-12-29 12:27:10
        UUSI


        Puolustat huonoja tapoja.


        Prinssi_J
        2022-12-29 12:39:31
        UUSI

        Se ei kuitenkaan ole toista kunnioittavaa käytöstä. Toista ihmistä arvostavaa käytöstä.

        Tuossa nuo ihan vaan tästä keskustelun haarasta. Loppu keskustelu on täynnä samaa käytöstä sinulta. Sä et lainkaan ota huomioon sitä, että sinun tapasi ei ole ainoa oikea, eikä se mitä kaikki ihmiset haluavat. Sinun tapasi ei ole se, mitä valtaosa noiden palveluiden käyttäjistä haluaa. Silti sinä käytät sanoja, joilla esität olevasi parempi ja enemmän oikeassa. Et sinä ole yhtään sen enempää oikeassa. Ei ole oikeaa eikä väärää, on vain erilaisia tapoja ajatella ja toimia.

        Ehkä sulle sopii paremmin se joku kristillinen deittiappi. Jos siellä sitten vaikka on ihmisillä "oikeanlaisia" tapoja.

        Hei mut tää on hyvä, tää Valo-juttu, rinssihän tykkäs uskonnollisista naisista, tai ainaki jostain.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oikeat ja ihmistä kunnioittavat tavat kunniaan. Namaste 🙏

        Vaan kun sinun tapasi ovat epäkunnioittavia.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole käyttänyt tuollaista ilmaisua.

        Eri sanat, sama viesti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Oikeat ja ihmistä kunnioittavat tavat kunniaan. Namaste 🙏

        Sinulle sanotaan, että ei voi viestitellä ja mitä sinä teet ... sinä lähetät viestejä, oikein useamman ja joka päivä. Sehän se onkin todella "oikeaa ja ihmistä kunnioittavaa" käytöstä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle sanotaan, että ei voi viestitellä ja mitä sinä teet ... sinä lähetät viestejä, oikein useamman ja joka päivä. Sehän se onkin todella "oikeaa ja ihmistä kunnioittavaa" käytöstä.

        En ole enää laittanut ainuttakaan. Enkä tule enää koskaan laittamaan yhtään viestiä kenellekään. Annan kaikkien ihmisten olla rauhassa pärjäävät ilman minua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        En ole enää laittanut ainuttakaan. Enkä tule enää koskaan laittamaan yhtään viestiä kenellekään. Annan kaikkien ihmisten olla rauhassa pärjäävät ilman minua.

        Turha ähkiä kun kakki on jo housuissa. Ja ihan turha ottaa marttyyriasennetta, kun ihan itse käyttäydyt tökerösti. Toinen on sanonut, ettei voi viestitellä ja sinä ahdistelet häntä ja vielä kehtaat syyttä ghostaamisesta ja hylkäämisestä. Itse olet (taas) soppasi keittänyt, kun et kykene kunnioittamaan toista ihmistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Turha ähkiä kun kakki on jo housuissa. Ja ihan turha ottaa marttyyriasennetta, kun ihan itse käyttäydyt tökerösti. Toinen on sanonut, ettei voi viestitellä ja sinä ahdistelet häntä ja vielä kehtaat syyttä ghostaamisesta ja hylkäämisestä. Itse olet (taas) soppasi keittänyt, kun et kykene kunnioittamaan toista ihmistä.

        Sinä haluat nähdä minut pelkkänä sontaläjänä, eikä sitä kuvaa muuta enää mikään. Ihan sama mitä sinulle vastaan...


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä haluat nähdä minut pelkkänä sontaläjänä, eikä sitä kuvaa muuta enää mikään. Ihan sama mitä sinulle vastaan...

        Ihan turha leikkiä marttyyriä, kun itse toimit törkeästi. Kukaan meistä ei ole sinua pakottanut käyttäytymään noin. Se on ihan sinun oma valintasi.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Sinä haluat nähdä minut pelkkänä sontaläjänä, eikä sitä kuvaa muuta enää mikään. Ihan sama mitä sinulle vastaan...

        Taidat olla Allu joka taas täällä inisee. Vuodesta toiseen samat laulut


    • Anonyymi

      Elikkä sä olet nyt mennyt pommitamaan viesteillä jotain 18-vuotiasta, joka on mennyt vanhemmilleen joulunviettoon ja ramppaa läpi kaikki sukulaiset ja tapaa ystävät ja kaverit siellä kotopuolessa. Kohtelias tyttö on jopa sanonut sulle, että hän ei ehdi kyläillessään sulle viestittelemään, mutta sä et kunniota tuota yhtään vaan silti lähettelet hänelle viestejä ja nyt syyttelet ghostaamisesta ja hylkäämisestä ja jos sun mitä. Ei mikään ihme, jos tyttöä hieman ahdistaa, kun pappa ei anna hänen olla edes muutamaa päivää rauhassa.

    • Anonyymi

      Taitaa olla tapana varsinkin niillä ketkä deittailee..Kostetaan seuraavalle kun huomataan ilmiö..Rehellisyys on harvinaista herkkua..Jos olisitkin rehellinen kukaan ei usko enään silti...

    • Anonyymi

      Jos tämä ns juttukaveri osoittautuu epämiellyttäväksi tai jopa epäilyttäväksi, niin mitä selonteolla voittaa ja onko tällaista velvollisuutta edes olemassa, sellaisia asioita voi kysyä filosofisessa mielessä yleisemminkin ajatellen.

    • Anonyymi

      Aivan turhaan täällä uhriudutte jos joudutte blokatuksi, näkeehän sen minkä tasoisia juttuja tuolla papparinssilläkin on.

      Ihastunut alkujaan 17 vuotiaan tyttöön, ja nyt itkee palstalla milloin itsemurha mielessä milloin läs kien naisten morkkaaminen samalla toitottaen omia penkkipunnerrus ennätyksiään, todellisuudessa tuo ihmispelkoinen ätmi on vain hyvin pahoinvoiva läs ki itse joka ei naamaansa uskalla näyttää juuri missään koska varmasti maine kiirinyt alaikäisten ahdistelijana

      • Anonyymi

        Eikös tämä ole se sama Allu joka on jo vuosia tällä ollut ruikuttamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tämä ole se sama Allu joka on jo vuosia tällä ollut ruikuttamassa.

        Eiks hän ollut nuorempi, joku nelikymppinen kai nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiks hän ollut nuorempi, joku nelikymppinen kai nyt?

        Jotenkin on niin saman oloinen tyyppi sit.
        Tää on sit Allu 2. Yhtä rasittava tyyppi


    • Anonyymi

      Kyllä nettideitti maailmassa tunnistaa aika nopeasti epätoivoisen tarrautuja tyypin jolle olet koko elämä jo muutaman viestin jälkeen. Kyllä tekee mieli kadota tuollaisilta tyypeiltä hyvinkin nopeasti.
      Ne ei tajua suorastakaan sanomasta lopettaa, vaan sama jatkuu pvstä toiseen.

      • Tarrautuja tyyppi... Eli miten luulet että suhde syntyy, jos ei kumpikaan keskustele? Ei mitenkään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Tarrautuja tyyppi... Eli miten luulet että suhde syntyy, jos ei kumpikaan keskustele? Ei mitenkään.

        No ei tietenkään mitenkään. Ymmärrän ettet missään vaiheessa ole halunnut /tajunnut käyttäytyväsi tavalla joka tuntuu naisesta ahdistavalta. Et ole halunnut häiritä. Olette ilmeisesti vaihtaneet puhelinnumeroita koskapa olette whatsappissa? Sehän on hyvä merkki. Eivät naiset anna puhelinnumeroitaan ihan kenelle vain, se edellyttää luottamusta. Miehen pitää myös olla luottamuksen arvoinen. Et ilmeisesti ole tajunnut tai yksinkertaisesti tiennyt, että nainen voi kokea ahdistavana, jos ventovieras mies lähettelee iltaisin hyvänyön toivotuksia. Sellaiset toivotukset ovat hyvin intiimejä, ja niitä sopii lähettää seurustelukumppanilleen, ei sen vieraammille. Ehdotan että odotat loppiaiseen ja sitten pistät viestin jossa kysyt vaikka että oliko mukava reissu tms. Voisit lisätä siihen jotain sentapaista kuin "Toivottavasti et ole kokenut viestittelyäni ahdistavana tai häiritsevänä. Se ei ole ollut tarkoitus. Kerro jos et halua minulta jatkuvasti viestejä. Minun puolestani voimme muutenkin edetä sinun aikataulusi mukaan. " Mutta ei sitten sen kummempia anteeksipyyntöjä. Jos hän ei vastaa siihen mitään niin älä kysy sitä asiaa uudestaan äläkä oma-alotteisesti palaa tuohon asiaan. Vastaamattomuuden voi minusta tulkita niin että asia on hänen mielestään ok.

        Ja huom! sinua ei ole ghostatttu, sinua ei ole ylipäänsä millään lailla loukattu. Sen sijaan sinä itse olet ollut tuota naista kohtaan aika tökerö. tosin et ollut sitä tahallasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietenkään mitenkään. Ymmärrän ettet missään vaiheessa ole halunnut /tajunnut käyttäytyväsi tavalla joka tuntuu naisesta ahdistavalta. Et ole halunnut häiritä. Olette ilmeisesti vaihtaneet puhelinnumeroita koskapa olette whatsappissa? Sehän on hyvä merkki. Eivät naiset anna puhelinnumeroitaan ihan kenelle vain, se edellyttää luottamusta. Miehen pitää myös olla luottamuksen arvoinen. Et ilmeisesti ole tajunnut tai yksinkertaisesti tiennyt, että nainen voi kokea ahdistavana, jos ventovieras mies lähettelee iltaisin hyvänyön toivotuksia. Sellaiset toivotukset ovat hyvin intiimejä, ja niitä sopii lähettää seurustelukumppanilleen, ei sen vieraammille. Ehdotan että odotat loppiaiseen ja sitten pistät viestin jossa kysyt vaikka että oliko mukava reissu tms. Voisit lisätä siihen jotain sentapaista kuin "Toivottavasti et ole kokenut viestittelyäni ahdistavana tai häiritsevänä. Se ei ole ollut tarkoitus. Kerro jos et halua minulta jatkuvasti viestejä. Minun puolestani voimme muutenkin edetä sinun aikataulusi mukaan. " Mutta ei sitten sen kummempia anteeksipyyntöjä. Jos hän ei vastaa siihen mitään niin älä kysy sitä asiaa uudestaan äläkä oma-alotteisesti palaa tuohon asiaan. Vastaamattomuuden voi minusta tulkita niin että asia on hänen mielestään ok.

        Ja huom! sinua ei ole ghostatttu, sinua ei ole ylipäänsä millään lailla loukattu. Sen sijaan sinä itse olet ollut tuota naista kohtaan aika tökerö. tosin et ollut sitä tahallasi.

        Joo o. Hän on nyt laittanut viestiä että on kotonaan. Ei ollut ahdistunut mistään aiemmin. Tänään laitoin huomenet ja hänkin vastasi. Eli tilanne on vakaa, mutta ei kovin romanttinen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Joo o. Hän on nyt laittanut viestiä että on kotonaan. Ei ollut ahdistunut mistään aiemmin. Tänään laitoin huomenet ja hänkin vastasi. Eli tilanne on vakaa, mutta ei kovin romanttinen.

        No niin, peli ei välttämättä ole vielä menetetty. - Muuten. Miten se tilanne voisi olla romanttinen kun ette ole edes tavanneet? Minä naisena haluan pitäytyä asialinjalla jos en tunne miestä. Älä heittäydy romanttiseksi! Se olisi tässä vaiheessa virhe. Ole kohtelias ja kiinnostunut, se riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, peli ei välttämättä ole vielä menetetty. - Muuten. Miten se tilanne voisi olla romanttinen kun ette ole edes tavanneet? Minä naisena haluan pitäytyä asialinjalla jos en tunne miestä. Älä heittäydy romanttiseksi! Se olisi tässä vaiheessa virhe. Ole kohtelias ja kiinnostunut, se riittää.

        Hyvä, joo niin ajattenki... Jos joku kerta onnistuu näkeminen niin sittenhän sen tietää, onko kemioita ja niin poispäin. Siihen asti vain neutraalisti.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hyvä, joo niin ajattenki... Jos joku kerta onnistuu näkeminen niin sittenhän sen tietää, onko kemioita ja niin poispäin. Siihen asti vain neutraalisti.

        Sinulla ei tämä tarinan johdonmukaisuus oikein kulje samaa rataa. Yhtäkkiä et olekaan nähnyt tätä tyttöä mutta aiemmin olit samassa työpaikassa ja nähnyt hänet kaupassakin. Löytyyköhän sinulta koneelta rikollista materiaalia liittyen alaikäisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla ei tämä tarinan johdonmukaisuus oikein kulje samaa rataa. Yhtäkkiä et olekaan nähnyt tätä tyttöä mutta aiemmin olit samassa työpaikassa ja nähnyt hänet kaupassakin. Löytyyköhän sinulta koneelta rikollista materiaalia liittyen alaikäisiin

        Hah ja putosit hienosti kärryiltä. Hyvä. Luule mitä luulet.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Hah ja putosit hienosti kärryiltä. Hyvä. Luule mitä luulet.

        Kannattaakohan sen naisen tavata sinua, kun et osaa käyttäytyä? Toisessa viestiketjussa nimittelet thaimaalaisia naisia apinoiksi. Mikä kultapalaa sinä itse luulet olevasi kun sanot toisista ihmisistä jotain tuollaista? En lähtisi treffeille miehen kanssa joka heittää tuollaista tekstiä. Kyllä osaat mokata kerran jos toisenkin. Mitään en opi vaikka sinua neuvotaan täällä ihan urakalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaakohan sen naisen tavata sinua, kun et osaa käyttäytyä? Toisessa viestiketjussa nimittelet thaimaalaisia naisia apinoiksi. Mikä kultapalaa sinä itse luulet olevasi kun sanot toisista ihmisistä jotain tuollaista? En lähtisi treffeille miehen kanssa joka heittää tuollaista tekstiä. Kyllä osaat mokata kerran jos toisenkin. Mitään en opi vaikka sinua neuvotaan täällä ihan urakalla.

        Teidän mielestä minun pitäisi vaan vetää itseni hirteen ja siinä kaikki


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Teidän mielestä minun pitäisi vaan vetää itseni hirteen ja siinä kaikki

        Kun nolaat, sinä joko selittelet että se mitä teit oli ihan oikein ja ymmärrettävää eikä siinä ollut mitään pahaa, tai sitten vajoat itsesäälin ja kerrot tuollaisia hirttämisjuttuja. Mitä jos vain sanoisit että mokasin, sanoin rumasti, kaduttaa, olisi pitänyt jättää tekemättä, olen pahoillani?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nolaat, sinä joko selittelet että se mitä teit oli ihan oikein ja ymmärrettävää eikä siinä ollut mitään pahaa, tai sitten vajoat itsesäälin ja kerrot tuollaisia hirttämisjuttuja. Mitä jos vain sanoisit että mokasin, sanoin rumasti, kaduttaa, olisi pitänyt jättää tekemättä, olen pahoillani?

        Prinssi ei ota vastuuta omasta käytöksestään. Kun on prinssi niin ei tarvitse ottaa. Kuninkaallisilla on erioikeuksia.


    • Anonyymi

      Vttuako siinä miettii enää jos tulee ghostatuksi. Jos se ei kerro että ei kiinnosta niin viimeistään vuoden alussa alkaa teille lahopäillekin menemään perille

      • Toivottavasti sinulla ei tule olemaan koskaan ketään.


      • Anonyymi

        Viittaatko tuohon Rikoslain uuteen 20 lukuun? Se kannattaisi varmaan monen ottaa iltalukemiseksi tänään, jottei käy hassusti vuoden vaihtuessa, ehkä pienessä sievässä.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Toivottavasti sinulla ei tule olemaan koskaan ketään.

        Olen ollut naimisissa viimeiset 9 vuotta upean keski-ikäisen naisen kanssa, keski-ikäisyys taitaa sinulle olla kirosana naisista puhuttaessa tai tytöistä. Joten riudu sinä vaan epäonnessasi varmasti kaikki pska mikä tuulettimeen osuu siellä suunnassa on ansaittua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa viimeiset 9 vuotta upean keski-ikäisen naisen kanssa, keski-ikäisyys taitaa sinulle olla kirosana naisista puhuttaessa tai tytöistä. Joten riudu sinä vaan epäonnessasi varmasti kaikki pska mikä tuulettimeen osuu siellä suunnassa on ansaittua.

        No miksi täällä sitten viljelet tuota paskaafiilistä, jos olet niin onnellisessa suhteessa?


    • Anonyymi

      Kyllähän se kyllästyttää olla naisten hupi lelu kun huumorin ym keskustelun ylläpitäminen ottaavoimille kun. Sitten kun yrittää olla omaitsensä ja puhua arkiasioista mitä etsii niin ei saa sitten yhtään mitään kun oltiinkin sitten vain selattava tiktok video. Ongelma deittailussa on että se palkitsee kulisseja ennen arkielämää.

    • Ghostailu on erittäin tehokas henkisen väkivallan muoto. 🌹👀

    • Anonyymi

      Sama meno jatkuu taas, vaikka eilen pari sanaa vaihdettiinkin. Hän ei enää alkuhuuman jälkeen ole kysellyt minulta mitään ja vastaa vain yhdellä sanalla, jos kysyn häneltä jotain. Eilen sain kuulla että hänellä on ollut huono päivä. Ei halunnut kertoa miksi? En udellut enempää ja nyt on taas radiohiljaisuus... Parempi etten enää häiritse yhtään kun ei kerran ole mitään mielenkiintoa minua kohtaan. Mutta silti hänen pitää roikkua linjoilla? Miksi ei poista minua?

    • Anonyymi

      On löytänyt paremman, kuin sinä olet.
      Sinusta ei ole kiinnostunut, kun ei halua edes vastata. Tarrautuja olet.
      Anna toisen olla rauhassa, jatka omaa elämääsi äläkä ruikuta asiasta enää. Vuodesta toiseen sama laulu. Hae tasoistasi seuraa, älä tavoittele kuuta taivaalta

      • Lopetan deittailuelämän kokonaan kun se ei minulle sovi. Olkaa ilman minua.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Lopetan deittailuelämän kokonaan kun se ei minulle sovi. Olkaa ilman minua.

        Ketkä me?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä me?

        Kaikki ihmiset. En minä mikään menetys kenellekään ole. Vaikka haihtuisin savuna ilmaan, kuin ilotulitusraketti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe