Valtion johto ylpeilee, että he ovat maailman keskipiste.
Ihmisillä edelleen 2000 luvulla on paljon taipumusta ylpeillä.
Työvoimalaitokset räjähtivät ylpeyteensä.
Nimittivät itseään kaiken työn mekaksi.
Kriisi kuitenkin valitsee armotta, kenen työ on ensisijaisin
ja kenen työ poistetaan työvoimapolitiikan luettelosta.
Taide ei ole työ ensimmäisten joukossa.
Taiteilija vihainen miettii kuka on seuraava heikoin lenkki.
Taitaa olla iso joukko turhia humanisteja sittenkin,
erilaisia psykologeja, filosofeja, yhteiskuntatieteilijoita, johtajaa, politiikkoja...
Työn ensisijaisuus näyttää olevan armoton johtajaa kohtaan.
Heitä ei tarvita. Myös rikkaat näyttävät olevan joutilaina,
varsinkin perinnöllä eläjät.
Eivät tuota yhteiskuntaan mitään, mutta vain kuluttavat.
Sen sijaan tärkeimmistä ovat alkutuottajat.
Ruoka, vaatteet, koti.
Tärkein työ on lähempänä perustarpeita
7
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ja yleisesti kaikki korkeasti oppineet, älyllisen työn tietäjät.
- Anonyymi
korkeasti tietäjät ovat aivan turhia työntekijöitä, joita ei tarvita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
korkeasti tietäjät ovat aivan turhia työntekijöitä, joita ei tarvita
Turhat urheilijat joutuvat vaihtamaan työpaikan peltomuuleiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei urheilun ja taiteiden poistaminen saa minun persettäni liikkumaan yhtään centin centtiä sinne minne sinä haluat. Etkö vajakki tajua, että SINÄ ET OMISTA MINUA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän vasta SAIRAS olet jos kuvittelet omistavasti minut, käskyttäväsi minua ja liikuttavasi minua kuin pelinappulaa tai marionettia. Ei elämä ole kuin tietokonepeli, jossa sinä omistat jonkun hahmon ja nappia painamalla saat sen hahmon tekemään ihan mitä vaan.
- Anonyymi
Vie vaan koti alta, mutta minua et saa sinne minne juuri sinä haluat minun työskentelevän olkoot työpaikka tai ammatti ihan mikä vaan!
Ylipäätänsä valtio tai valtion nimissä olevat korruptoituneille virkamiehille, poliitikoille ei kuulu yksittäisen ihmisen elämän määräily, käskyttäminen eivätkä he omista ihmistä, hänen elämäänsä, tunteitansa, persoonaansa jne. Käskyttäminen ja omistaminen kuuluu tyyliin Itä-Saksaan, Neuvostoliittoon, Pohjois-Koreaan. Siellä valtio määrää hiustyylisi, vaatteesi, työpaikkasi, musiikkimakuni, kumppanisi jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261