pelata niinkuin jotaìn strategiapelejä.
ihmetytti että mikä sua vaivaa. oliko kuunneltu äijien neuvoja? vai jännittikö vaan
mä olin tuntenut sut vuoden. sä omana itsenäsi on se juttu. olit ihan outo. mä halusin vaan pois.
et kai sä vaan yrittänyt olla alfauros
4
52
Vastaukset
Ei mun tarvii pelata mitään pelejä.
- Anonyymi
Täälläkin mietitty miehen samoin tavoin muuttunutta käytöstä. Pidin hänestä sellaisena kuin oli aiemmin, vaikutti luonnolliselta. Nyt on muuttunut jotenkin oudoksi. Välinpitämättömältä vaikuttavaksi ja näennäisen tai teennäisen cooliksi/machoksi. Voi olla ettei vain välitä minusta, esittää jotain tai paljasti millainen pintaliitoinen oikeasti on ja siksi se tuntuu oudolta. Mutta ymmärrän tästä käytöksestä sen ettei kannata häneen päin enää katsoa, tämä ei ole se ihminen jonka kanssa haluaisin olla. Ehkä joku toinen saa tälläisestä jotain jahtaamisen iloa mutta en minä, olen aikuinen ihminen ja haluan miehen joka osoittaa välittävänsä ja jolle olen tärkeä. Haluan pysyvää. Tunteet ei ole mikään leikkikenttä.
- Anonyymi
Onko oma käytöksessä pysynyt muuttumattomana? Yleensä mies peilaa naisen käytöstä ja jos kokee naisen kylmäksi tai etäiseksi tulee juuri tälläistä käytösmalleja esiin. Eli katse peiliin oletko ollut itse suora, pelaamaton ja aito..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310593Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776334Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324933- 564743
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174076Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253429- 623147
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263095