et kai sä vaan yrittänyt olla alfauros

Anonyymi-ap

pelata niinkuin jotaìn strategiapelejä.

ihmetytti että mikä sua vaivaa. oliko kuunneltu äijien neuvoja? vai jännittikö vaan

mä olin tuntenut sut vuoden. sä omana itsenäsi on se juttu. olit ihan outo. mä halusin vaan pois.

4

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mun tarvii pelata mitään pelejä.

• Anonyymi

Täälläkin mietitty miehen samoin tavoin muuttunutta käytöstä. Pidin hänestä sellaisena kuin oli aiemmin, vaikutti luonnolliselta. Nyt on muuttunut jotenkin oudoksi. Välinpitämättömältä vaikuttavaksi ja näennäisen tai teennäisen cooliksi/machoksi. Voi olla ettei vain välitä minusta, esittää jotain tai paljasti millainen pintaliitoinen oikeasti on ja siksi se tuntuu oudolta. Mutta ymmärrän tästä käytöksestä sen ettei kannata häneen päin enää katsoa, tämä ei ole se ihminen jonka kanssa haluaisin olla. Ehkä joku toinen saa tälläisestä jotain jahtaamisen iloa mutta en minä, olen aikuinen ihminen ja haluan miehen joka osoittaa välittävänsä ja jolle olen tärkeä. Haluan pysyvää. Tunteet ei ole mikään leikkikenttä.

• Anonyymi

Onko oma käytöksessä pysynyt muuttumattomana? Yleensä mies peilaa naisen käytöstä ja jos kokee naisen kylmäksi tai etäiseksi tulee juuri tälläistä käytösmalleja esiin. Eli katse peiliin oletko ollut itse suora, pelaamaton ja aito..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      233
      5593
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      134
      5128
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      28
      4898
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      128
      2173
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      404
      1847
    6. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      50
      1757
    7. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      95
      1715
    8. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      18
      1692
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      95
      1418
    10. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      388
      1362
    Aihe