pelata niinkuin jotaìn strategiapelejä.
ihmetytti että mikä sua vaivaa. oliko kuunneltu äijien neuvoja? vai jännittikö vaan
mä olin tuntenut sut vuoden. sä omana itsenäsi on se juttu. olit ihan outo. mä halusin vaan pois.
et kai sä vaan yrittänyt olla alfauros
4
<50
Vastaukset
Ei mun tarvii pelata mitään pelejä.
- Anonyymi
Täälläkin mietitty miehen samoin tavoin muuttunutta käytöstä. Pidin hänestä sellaisena kuin oli aiemmin, vaikutti luonnolliselta. Nyt on muuttunut jotenkin oudoksi. Välinpitämättömältä vaikuttavaksi ja näennäisen tai teennäisen cooliksi/machoksi. Voi olla ettei vain välitä minusta, esittää jotain tai paljasti millainen pintaliitoinen oikeasti on ja siksi se tuntuu oudolta. Mutta ymmärrän tästä käytöksestä sen ettei kannata häneen päin enää katsoa, tämä ei ole se ihminen jonka kanssa haluaisin olla. Ehkä joku toinen saa tälläisestä jotain jahtaamisen iloa mutta en minä, olen aikuinen ihminen ja haluan miehen joka osoittaa välittävänsä ja jolle olen tärkeä. Haluan pysyvää. Tunteet ei ole mikään leikkikenttä.
- Anonyymi
Onko oma käytöksessä pysynyt muuttumattomana? Yleensä mies peilaa naisen käytöstä ja jos kokee naisen kylmäksi tai etäiseksi tulee juuri tälläistä käytösmalleja esiin. Eli katse peiliin oletko ollut itse suora, pelaamaton ja aito..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110944
- 525230
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452433- 302133
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131701Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421544Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301241Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351166Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892