Pyörätaksinkuljettaja, 8 paikkaa, Bike Taxi Oy, Lappeenranta
Palkkaus pohjautuu kannustavaan provisioon. Keskiansio vaihtelee oman aktiivisuutesi mukaan 10-35 €/h välillä.
Palkan lisäksi työntekijät valitsevat nimettömästi oman kaupungin työntekijöistä kuukauden työntekijän/huipputyypin! Kuukauden työntekijän palkinnot jaetaan kesä, -heinä, -ja elokuussa ja työntekijä palkitaan kunniataululla sekä 100 € bonuksella.
T. työvoimatoimiston virkailija.
Menkää töihin
14
249
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväpalkaa 18oo e -5000 e menisn jos jaksin polkee kokoajan
Lisäksi onkohan silåellp asikaita ja kun ei ole omaa pyörää ja asun ivalossa- Anonyymi
Tietääkseni tolla firmalla on pyörät ei tarvii omaa, ja ainahan sitä voi muutta toiselle paikka kunnalle työn perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni tolla firmalla on pyörät ei tarvii omaa, ja ainahan sitä voi muutta toiselle paikka kunnalle työn perässä.
Työkkärin kuuluu maksaa asunnon vuokra, jos/kun pakottaa muuttamaan Lappeenrantaan.
- Anonyymi
ei kiitos. Haluaisin oman taksin millä ajella päivävuorot ja renkipojan päivystämään muut ajat. Onnistuuko?
- Anonyymi
Siittä vaan ,hae liikennelupa ja toteuta unelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siittä vaan ,hae liikennelupa ja toteuta unelmasi.
eivät anna lainaa taksiin, joten ei onnistu. Kuulema jo liikaa noita suhareita kylillä.
- Anonyymi
35€/h joo o nii varmaa
- Anonyymi
EI muuta kuin kastinmerkki otsaan ja riksaa polkemaan.
- Anonyymi
🤭🤭
- Anonyymi
Työttömänä on kivaa
- Anonyymi
Teistä työvoimaviranomaisista ei ole yksikään tehnyt niin rankkaa työtä niinkuin minä olen kakarana joutunut tekemään. "Mene mansikanpoimijaksi" sanoi työvoimaviranomainen. Menkää itse kynsienlakkaajat ja kampaamoissa juoksijat tekemään muutakin työtä kuin siistiä sisätyötä. Ette pystyisi mitään maatalon töitä tekemään, mutta minä olen pystynyt.
- Anonyymi
Työtön on Jumalan lahja yhteiskunnalle
- Anonyymi
Riksakuskiksi Intiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1649720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513159Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432917- 612689
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012095- 1132023
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251923Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä571495Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121296- 281261