Pyörätaksinkuljettaja, 8 paikkaa, Bike Taxi Oy, Lappeenranta
Palkkaus pohjautuu kannustavaan provisioon. Keskiansio vaihtelee oman aktiivisuutesi mukaan 10-35 €/h välillä.
Palkan lisäksi työntekijät valitsevat nimettömästi oman kaupungin työntekijöistä kuukauden työntekijän/huipputyypin! Kuukauden työntekijän palkinnot jaetaan kesä, -heinä, -ja elokuussa ja työntekijä palkitaan kunniataululla sekä 100 € bonuksella.
T. työvoimatoimiston virkailija.
Menkää töihin
14
621
Vastaukset
- Anonyymi
Hyväpalkaa 18oo e -5000 e menisn jos jaksin polkee kokoajan
Lisäksi onkohan silåellp asikaita ja kun ei ole omaa pyörää ja asun ivalossa- Anonyymi
Tietääkseni tolla firmalla on pyörät ei tarvii omaa, ja ainahan sitä voi muutta toiselle paikka kunnalle työn perässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni tolla firmalla on pyörät ei tarvii omaa, ja ainahan sitä voi muutta toiselle paikka kunnalle työn perässä.
Työkkärin kuuluu maksaa asunnon vuokra, jos/kun pakottaa muuttamaan Lappeenrantaan.
- Anonyymi
ei kiitos. Haluaisin oman taksin millä ajella päivävuorot ja renkipojan päivystämään muut ajat. Onnistuuko?
- Anonyymi
Siittä vaan ,hae liikennelupa ja toteuta unelmasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siittä vaan ,hae liikennelupa ja toteuta unelmasi.
eivät anna lainaa taksiin, joten ei onnistu. Kuulema jo liikaa noita suhareita kylillä.
- Anonyymi
35€/h joo o nii varmaa
- Anonyymi
EI muuta kuin kastinmerkki otsaan ja riksaa polkemaan.
- Anonyymi
🤭🤭
- Anonyymi
Työttömänä on kivaa
- Anonyymi
Teistä työvoimaviranomaisista ei ole yksikään tehnyt niin rankkaa työtä niinkuin minä olen kakarana joutunut tekemään. "Mene mansikanpoimijaksi" sanoi työvoimaviranomainen. Menkää itse kynsienlakkaajat ja kampaamoissa juoksijat tekemään muutakin työtä kuin siistiä sisätyötä. Ette pystyisi mitään maatalon töitä tekemään, mutta minä olen pystynyt.
- Anonyymi
Työtön on Jumalan lahja yhteiskunnalle
- Anonyymi
Riksakuskiksi Intiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701