moi! Elikkä siis mulla on luonnonkiharat hiukset (ihan sairaan paksut eikä todellakaa mitkään hienot)
Suoristelen niitä ja ne ei vaan osaa pysyä suorana varsinkin syksyisin jos hiukset on auki niin heti aivan kauhee pehko tai sitte vesisateen jälkee iha näytän iha rölliltä, jos hiukset on auki. JOTEN olisiko teillä joilla on luonnonkiharat hiukset tai joillain muilla niin vinkkejä että miten saatte tai olette saaneet ne pysymään suorina? Oon testannu kerran semmosta hiuslakka juttua, mutta se vaan pahens tilannetta ja teki tukasta oudon tuntuisen. Joten olisiko jotain millä niitä voisi pitää suorana. Joudun aina käyttää huppua ja laittaa hiukset huppuun, tosi moni sanoo et se näyttää tyhmält JOTEN PLIIIIIS JOTAIN VINKKEJÄ!!! EI SIT MITÄÄ SELLASIA ETTÄ ”älä suorista niitä” ei semmosia jooko.
MITEN SAADA HIUKSET PYSYMÄÄN SUORINA?
3
240
Vastaukset
- Anonyymi
Luonnonkihara on luonnonkihara, etkä niitä saa pysymään suorina. Voit suoristella niitä vaikka suoristajalla, mutta jos on voimakas kihara, se kihartuu jonkun ajan päästä taas. Se tavallaan etsii sen oman muotonsa.
Kostea ilma, ja vesisateessa kastuminen tekee siitä vielä säkkyrämpää.
Ikävä tosiasia. Sen kanssa on vain elettävä, ja näytettävä epäsiistiltä.
Itse aikanaan leikkautin tukan aivan lyhyeksi, mutta sitäkin piti säännöllisesti kerran kuukaudessa käydä leikkauttamassa, koska heti vähänkin pituutta saatuaan sieltä alkoi pukata niitä kiharoita, ja joka kihara eri suuntaan tietysti.
Nyt olen luovuttanut, kasvakoon, ja näyttäköön kamalalta. Pidän hiuksia kiinni jatkuvasti, joko ponnarilla, letillä, tai nutturalla. Auki ainoastaan ollessani kotona.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176839503
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kokeilepa kysellä kampaamoista, jotkut on tehneet hiusten suoristuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737