Kenen palstalaisen kanssa

Anonyymi-ap

Haluaisit juhlia uutta vuotta?

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En juhli ollenkaan.

      • Anonyymi

        Olen yksin. En edes kaipaa enää seuraa.
        Haen asuntoa, jossa elän yksin koko loppuelämäni.
        Hyvää Uutta Wuotta 2023.
        Pus. 🐤🤗🌻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksin. En edes kaipaa enää seuraa.
        Haen asuntoa, jossa elän yksin koko loppuelämäni.
        Hyvää Uutta Wuotta 2023.
        Pus. 🐤🤗🌻

        Haluaisin olla kaivattuni kanssa. Pus 😘


    • En kenenkään palstalaisen. Menee perinteisesti perheen kanssa.

      • Anonyymi

        Mistäs sää tiedät, ettei sun mies ole palstalla, voi olla vakio palstalainen ja voi näytellä vaikka ätmiä palstalla tai viinamiestä, kun menet töihin, niin miehesi avaa suomi24 sinkku sivun ja alkaa kirjoittelemaan viestejä....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sää tiedät, ettei sun mies ole palstalla, voi olla vakio palstalainen ja voi näytellä vaikka ätmiä palstalla tai viinamiestä, kun menet töihin, niin miehesi avaa suomi24 sinkku sivun ja alkaa kirjoittelemaan viestejä....

        Pujis on lähinnä mun miestä jos tuohon pitää lähteä. Ja hää on palstalainen.. ja mä olen mää mää. Heh.. insaideri.

        Perheeseeni hää ei kuitenkaan kuulu. Perheeni muodostuu exästä ja lapsestamme. Ja jos exä olisi palstalainen.. entä si? Ei voisi vähempää kiinnostaa. Mutku ei ole. Ja sekin on hyvä se.


    • Anonyymi

      Dissen. Olisi mukava päästä keskustelemaan hänen kanssaan kasvotusten 😊

    • En kenenkään. Tämmöiset on perhejuhlia.

    • Anonyymi

      Jätän tästäkin nyt pois kaikki palstalaiset, aivan kuten joulunvietostanikin. Sorppa vaan, ei mitään henkilökohtaista ja nou haard fiilings

    • Anonyymi

      Täälähän te kaikki kuitenkin olette. Joten vuodenvaihteessa "nähdään".

      >simiti<

    • Matkustan uutenavuotena ja olen kotona luultavasti joskus 21 jälkeen. Eipä siinä isoja ehdi juhlia, luultavasti pientä iltapalaa lapsille mummin kanssa. Veikkaan, että teinit haluaa omaa rauhaa reissun päälle. Ehkä kävelen tai ajan katsomaan ilotulituksia korkeintaan.

    • Anonyymi

      Täällä on joku lempeän oloinen nimimerkitön nainen kirjoittelemassa ... vastaukset ovat olleet mieluisia. Hyvä nainen on hyvillä arvoilla, hänet ottaisin seurakseni mieluusti.

      Huomaan että sama tapaus koska teemat ja ajatukset vastauksissa ovat yhtä jatkuvaa tarinaa jonka takana selvästi korkeampi henkinen kapasiteetti, hyvät arvot ja selvästi ujous tai muuten sivussa olemisen tuntu. Tätä naista haluaisin kuulla aivan rauhassa ja kahden kesken.

      • Oisko Neiti Kepeästi? Hän on ihastuttava.


      • Anonyymi

        Kauniisti sanottu. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanottu. <3

        Kauniisti sanottu siis tämä:

        "Täällä on joku lempeän oloinen nimimerkitön nainen kirjoittelemassa ... vastaukset ovat olleet mieluisia. Hyvä nainen on hyvillä arvoilla, hänet ottaisin seurakseni mieluusti.

        Huomaan että sama tapaus koska teemat ja ajatukset vastauksissa ovat yhtä jatkuvaa tarinaa jonka takana selvästi korkeampi henkinen kapasiteetti, hyvät arvot ja selvästi ujous tai muuten sivussa olemisen tuntu. Tätä naista haluaisin kuulla aivan rauhassa ja kahden kesken."


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Oisko Neiti Kepeästi? Hän on ihastuttava.

        Niin olet sinäkin 🥰 T:Neiti Kepeä

        En tiedä viitataanko tässä minuun, mutta tosiaan kauniisti kirjoitettu. Tulee mieleen, miten ihania kohtaamisia täällä netissäkin voi jopa kasvottomana olla 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin olet sinäkin 🥰 T:Neiti Kepeä

        En tiedä viitataanko tässä minuun, mutta tosiaan kauniisti kirjoitettu. Tulee mieleen, miten ihania kohtaamisia täällä netissäkin voi jopa kasvottomana olla 😊

        Minä olen nykyään aika mörökölli, mutta sinä saat minusta esiin positiivisemmankin puolen. Omalla positiivisuudellasi. 😊

        Se on taikapölyä kirjaimien muodossa.

        Voisin olettaa, että muutkin sen huomaa ja kirjoitus saattoi olla sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauniisti sanottu siis tämä:

        "Täällä on joku lempeän oloinen nimimerkitön nainen kirjoittelemassa ... vastaukset ovat olleet mieluisia. Hyvä nainen on hyvillä arvoilla, hänet ottaisin seurakseni mieluusti.

        Huomaan että sama tapaus koska teemat ja ajatukset vastauksissa ovat yhtä jatkuvaa tarinaa jonka takana selvästi korkeampi henkinen kapasiteetti, hyvät arvot ja selvästi ujous tai muuten sivussa olemisen tuntu. Tätä naista haluaisin kuulla aivan rauhassa ja kahden kesken."

        Eikö kannattaisi poimia pari lausetta hänen jostain viestistään.


      • Anonyymi

        Olisipa mielenkiintoista jos järjestäisit tässä näillä tiedoin sokkotreffit uudenvuodenvuodenaatoksi. Paikalle saapuvat sinä ja tuhatkunta anonyymiä leidiä. Siistiä.


    • Anonyymi

      No mielellään sen oman Kaivattuni kanssa.

    • Anonyymi

      Jonkun ihan(an) juopon.. :)

    • Jaa'a, mitenköhän se nyt olisi. En sinällään varsinaisesti halua ylipäänsä nyt juhlia vuoden vaihdetta ja sitten on nuo kattikattiset, jotka kaipaa ihmisen rauhoittavaa olemusta pommien rätkeessä.

      Mutta olisi kaksi kiinnostavaa ideaa kokeiltavaksi vuoden vaihteen kekkereihin.
      Yksi olisi Empress, joka jostain syystä kiinnostaa, joku niissä höpinöissä soittelee kelloja. Ja toinen olisi palstalaisten kimppakinkerit vuoden vaihtuessa. Se olisi metkaa, nähdä palstaolioita livenä ja olen aika varma, että esim. YB ja T.T ovat hirmuisia bilettäjiä. Toki paikalle ampuisi noin 200 anonyymiä, mikä tekisi esittelyistä keskenään hiukan raskaita. "Moi, mä olen se random, kukas sä olet?" "Moi, olen se yks anonyymi" 😂

      • Anonyymi

        Sovitaan sitten että mä olen anonyymi009999


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sitten että mä olen anonyymi009999

        Se passaa.
        Muumien kohdalla on pakko hyväksyä että nopein varaa nikikseen mitä haluaa. Eli yksi kutsu muumille 009999. Kai sitten tussaat sen otsaan tms, niin tunnistan sinut sisäänpääsyllä?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se passaa.
        Muumien kohdalla on pakko hyväksyä että nopein varaa nikikseen mitä haluaa. Eli yksi kutsu muumille 009999. Kai sitten tussaat sen otsaan tms, niin tunnistan sinut sisäänpääsyllä?

        Riippuu asusta. Voin meinaan tuhrata sen muuallekin kun ottaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu asusta. Voin meinaan tuhrata sen muuallekin kun ottaan.

        Juu, tottakai, mutta kun ainakin mun pitäis kyetä se näkemään sisäänkäynnillä. Tai siis näkemään silleen aika helposti... Tai siis niinku... No tiiäkkö... Vikkelästi?


      • Anonyymi

        Noh, minut tunnistaisit siitä, että lyöttäytyisin kissojesi kanssa sohvan nurkkaan viinilasi kädessä ja viihtyisin siinä suurimman osan illasta kissoja rapsutellessa 😄 Vieraat voisivat käydä siinä yksitellen avautumassa elämänsä karikoista ja minä kuuntelisin jokaista myötäeläen, pitäisin vähän kuin terapianurkkausta kissojen kehräyksen kera 😺

        Jossain vaiheessa iltaa olisi kuitenkin ehkä pakko laittaa jalalla koreasti YB:n ja TT:n kanssa 😂


      • Anonyymi

        Onko juhlien teemana setämiehisyys?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, tottakai, mutta kun ainakin mun pitäis kyetä se näkemään sisäänkäynnillä. Tai siis näkemään silleen aika helposti... Tai siis niinku... No tiiäkkö... Vikkelästi?

        Just jå.
        Miesten vessassa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se passaa.
        Muumien kohdalla on pakko hyväksyä että nopein varaa nikikseen mitä haluaa. Eli yksi kutsu muumille 009999. Kai sitten tussaat sen otsaan tms, niin tunnistan sinut sisäänpääsyllä?

        Juhlaruuaksi on varmaan Shebaa kaikille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, minut tunnistaisit siitä, että lyöttäytyisin kissojesi kanssa sohvan nurkkaan viinilasi kädessä ja viihtyisin siinä suurimman osan illasta kissoja rapsutellessa 😄 Vieraat voisivat käydä siinä yksitellen avautumassa elämänsä karikoista ja minä kuuntelisin jokaista myötäeläen, pitäisin vähän kuin terapianurkkausta kissojen kehräyksen kera 😺

        Jossain vaiheessa iltaa olisi kuitenkin ehkä pakko laittaa jalalla koreasti YB:n ja TT:n kanssa 😂

        Vaan kun valitettavasti jättäisin kyllä nuo karvaiset lapsoset kotiin, eivät oikein viihdy jos väkimäärä kasvaa. Joutuisit siis tyytymään vain ihmisseuraan, kissat voit kyllä tavata sitten toisella hetkellä.

        Jotenkin luulen, että tanssilattia saisi paljonkin kyytiä palstalaisten kemuissa. Alkaa kuulostamaan tosi hyvältä, kai tässä pitää miettiä miten tuollaiset sitsit onnistuisivat oikeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko juhlien teemana setämiehisyys?

        Et varmaan jaksanut keskittyä lukemaan mitä kommentoin alunperin, joten tuskin luet vastaustanikaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just jå.
        Miesten vessassa?

        Näemmä sinullakin on luetun ymmärtämisessä vaikeuksia. Mutta jos luet oikein hitaasti ja ajatuksen kanssa aiemman kommenttini, niin ehkä huomaat että paikka missä identifiointi tapahtuisi oli siinä jo mainittu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juhlaruuaksi on varmaan Shebaa kaikille?

        Hah, en kai minä nyt karvaisten lasten ruokia kähvellä. Ne herkut jäävät kissoille, palstalaiset pärjäävät kyllä jollain ihmismoskalla.

        Varmaan tarjolla olisi pizzoja ja jokin salaatti, salaatin kaveriksi sitten ehkä fetaa, broiskua, tofua. Nakkia ja perunasalaattia kai olisi pakko laittaa tarjolle. Ja jotain sipsua tietty.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Vaan kun valitettavasti jättäisin kyllä nuo karvaiset lapsoset kotiin, eivät oikein viihdy jos väkimäärä kasvaa. Joutuisit siis tyytymään vain ihmisseuraan, kissat voit kyllä tavata sitten toisella hetkellä.

        Jotenkin luulen, että tanssilattia saisi paljonkin kyytiä palstalaisten kemuissa. Alkaa kuulostamaan tosi hyvältä, kai tässä pitää miettiä miten tuollaiset sitsit onnistuisivat oikeasti.

        Oi ei, näin jo itseni kissakasa sylissä 😄 Mutta jollei kissat isosta ihmismäärästä välitä, niin sitä pitää kunnioittaa. Omatkin kisut olivat aina sellaisia, että piiloutuivat, jos tuli hiukankaan enemmän väkeä kylään. Tyttökisu uskaltautui rapsuteltavaksi hetken tilannetta ensin etäältä seurattuaan, mutta poikakisu teki selväksi, että hän ei mitään vieraiden lääppimisiä kaipaa ja pysytteli petauspatjan alla koko ajan 😁

        Luulen, että palstalaisten kemuissa saattaisi tosiaan olla ihan hyvä meininki, että eikun vain ideoimaan 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oi ei, näin jo itseni kissakasa sylissä 😄 Mutta jollei kissat isosta ihmismäärästä välitä, niin sitä pitää kunnioittaa. Omatkin kisut olivat aina sellaisia, että piiloutuivat, jos tuli hiukankaan enemmän väkeä kylään. Tyttökisu uskaltautui rapsuteltavaksi hetken tilannetta ensin etäältä seurattuaan, mutta poikakisu teki selväksi, että hän ei mitään vieraiden lääppimisiä kaipaa ja pysytteli petauspatjan alla koko ajan 😁

        Luulen, että palstalaisten kemuissa saattaisi tosiaan olla ihan hyvä meininki, että eikun vain ideoimaan 🤗

        No eipä näitä enää kasaksi voi kutsua, kun tuo yksi tyttöläinen piti päästää vihreämmille laitumille juuri joulun alla. Tuhkat haen huomenna ja ne päätyvät keväällä mökille, missä nämä kaikki kolme tuntuvat nauttineen eniten elämästään.

        Olisi se kiva järkätä jotkut palstakemut, mutta työlästä se olisi ja hiukan sikäli haastavaa, ettei ole mitään tietoa montako paikalle saattaisi tulla 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No eipä näitä enää kasaksi voi kutsua, kun tuo yksi tyttöläinen piti päästää vihreämmille laitumille juuri joulun alla. Tuhkat haen huomenna ja ne päätyvät keväällä mökille, missä nämä kaikki kolme tuntuvat nauttineen eniten elämästään.

        Olisi se kiva järkätä jotkut palstakemut, mutta työlästä se olisi ja hiukan sikäli haastavaa, ettei ole mitään tietoa montako paikalle saattaisi tulla 😁

        Oi, osanottoni kissa neidin vuoksi. 😢🤗


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oi, osanottoni kissa neidin vuoksi. 😢🤗

        Kiitokset Jasu 😊
        Oli vähän turhan nuori poistumaan, vain rapiat 10v, mutta kun on kananmunan kokoinen kasvain vasemmassa keuhkossa, niin kikkailut on kikkailtu ja on aika olla järkevä. Itku on aika herkässä vieläkin, kyllä nuo niin tärkeäksi muodostuvat ajan kanssa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Kiitokset Jasu 😊
        Oli vähän turhan nuori poistumaan, vain rapiat 10v, mutta kun on kananmunan kokoinen kasvain vasemmassa keuhkossa, niin kikkailut on kikkailtu ja on aika olla järkevä. Itku on aika herkässä vieläkin, kyllä nuo niin tärkeäksi muodostuvat ajan kanssa.

        Voi kun mulla katoaa aina sanat näissä tilanteissa, en tiedä mitä sanoisin. Nyt itkettää muakin.

        Sehän se on, ettei ystävän pidä joutua kärsimään. Se on rakkautta Rande, olla armollinen. 🤗❤️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Voi kun mulla katoaa aina sanat näissä tilanteissa, en tiedä mitä sanoisin. Nyt itkettää muakin.

        Sehän se on, ettei ystävän pidä joutua kärsimään. Se on rakkautta Rande, olla armollinen. 🤗❤️

        Elä ystäväiseni huolehdi, tärkein on sanottu, otat osaa, ei muuta tarvitsekaan. Ja tuon sanoit todella osuvasti ja kauniisti, että on rakkautta olla armollinen. Kiitos ❤️


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitokset Jasu 😊
        Oli vähän turhan nuori poistumaan, vain rapiat 10v, mutta kun on kananmunan kokoinen kasvain vasemmassa keuhkossa, niin kikkailut on kikkailtu ja on aika olla järkevä. Itku on aika herkässä vieläkin, kyllä nuo niin tärkeäksi muodostuvat ajan kanssa.

        Otan osaa.

        Elikoiden huonoin puoli on, kun ne elävät lopulta kuitenkin niin lyhyen aikaa. Juuri kun kaikki "pahat tavat" ovat poissa ja yhteiselo soljuu kuin ajatus, niin onkin jo aika päästää irti. Musta tuntuu, että minun eläinkiintiöni on täynnä. Mulla on kaksi koiraa, joista toinen on 16 ja toinen 12 ja enkelikoiria useampi siellä jossain. Koiria on ollut lapsuudesta saakka, mutta nyt tuntuu, että nämä kaksi ovat ne viimeiset. Mä sen vaan näiden jälkeen jaksa enkä kestä enää päästää irti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa.

        Elikoiden huonoin puoli on, kun ne elävät lopulta kuitenkin niin lyhyen aikaa. Juuri kun kaikki "pahat tavat" ovat poissa ja yhteiselo soljuu kuin ajatus, niin onkin jo aika päästää irti. Musta tuntuu, että minun eläinkiintiöni on täynnä. Mulla on kaksi koiraa, joista toinen on 16 ja toinen 12 ja enkelikoiria useampi siellä jossain. Koiria on ollut lapsuudesta saakka, mutta nyt tuntuu, että nämä kaksi ovat ne viimeiset. Mä sen vaan näiden jälkeen jaksa enkä kestä enää päästää irti.

        Kiitokset.

        Niin, se menee juuri noin, että kun molemmat osapuolet ovat toisensa tavoilleen kouluttaneet, niin aika on yleensä jo vähissä. En tiedä tuleeko itsellenikään enää lemmikkejä kun nämä kaksi veijaria joskus saan toisaalle päästää, on sitä viimeiselle reissulle tukemista tullut tehtyä riittävästi, niin omien kuin ystävienkin lemmikeille.

        Toki sen asian käsittelyssä kehittyy, mutta se kipu sillä hetkellä ei tunnu ikinä muuttuvan, aina se on yhtä raskasta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Elä ystäväiseni huolehdi, tärkein on sanottu, otat osaa, ei muuta tarvitsekaan. Ja tuon sanoit todella osuvasti ja kauniisti, että on rakkautta olla armollinen. Kiitos ❤️

        Jeps. 🥺


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No eipä näitä enää kasaksi voi kutsua, kun tuo yksi tyttöläinen piti päästää vihreämmille laitumille juuri joulun alla. Tuhkat haen huomenna ja ne päätyvät keväällä mökille, missä nämä kaikki kolme tuntuvat nauttineen eniten elämästään.

        Olisi se kiva järkätä jotkut palstakemut, mutta työlästä se olisi ja hiukan sikäli haastavaa, ettei ole mitään tietoa montako paikalle saattaisi tulla 😁

        Voi ei, otan osaa 😥❤️ Tuo on niin surullista, kun joutuu perheenjäsenestä luopumaan. Sydäntä raastava päätös, mutta joskus luopuminen on ainoa oikea ratkaisu ❤️
        Kauniisti ajateltu viedä tuhkat paikkaan, jossa kissat ovat olleet onnellisimmillaan.

        Olisi se käytännössä vaikeaa järkätä bileitä. Täytyisi varmaan privaatisti sopia tarkemmin, täysin avoin kutsu olisi mahdotonta hallita 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, otan osaa 😥❤️ Tuo on niin surullista, kun joutuu perheenjäsenestä luopumaan. Sydäntä raastava päätös, mutta joskus luopuminen on ainoa oikea ratkaisu ❤️
        Kauniisti ajateltu viedä tuhkat paikkaan, jossa kissat ovat olleet onnellisimmillaan.

        Olisi se käytännössä vaikeaa järkätä bileitä. Täytyisi varmaan privaatisti sopia tarkemmin, täysin avoin kutsu olisi mahdotonta hallita 😊

        Kiitokset osanotosta 😊

        Olisi vain surkeaa järkätä palstabileet priivatilla sopimisella, kun se avoimuus ja anonyymit toisaalta ovat se idea siinä. Mutta ehkä jollain ennakkoilmoittautumisjärjestelyllä asia voisi olla hallittavissa. Laitan asian myssyyn hautumaan, pöljien juttujen toteuttaminen on rikkaus 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitokset osanotosta 😊

        Olisi vain surkeaa järkätä palstabileet priivatilla sopimisella, kun se avoimuus ja anonyymit toisaalta ovat se idea siinä. Mutta ehkä jollain ennakkoilmoittautumisjärjestelyllä asia voisi olla hallittavissa. Laitan asian myssyyn hautumaan, pöljien juttujen toteuttaminen on rikkaus 😁

        Voisihan tuohon jonkinlaisen ilmoittautumisjutun kehittää, minkä avulla homma pysyisi kasassa. Totta on, että idea kärsii jos kyseessä olisi ainoastaan pienen porukan privabileet. Ideointihattu päähän vain 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kiitokset.

        Niin, se menee juuri noin, että kun molemmat osapuolet ovat toisensa tavoilleen kouluttaneet, niin aika on yleensä jo vähissä. En tiedä tuleeko itsellenikään enää lemmikkejä kun nämä kaksi veijaria joskus saan toisaalle päästää, on sitä viimeiselle reissulle tukemista tullut tehtyä riittävästi, niin omien kuin ystävienkin lemmikeille.

        Toki sen asian käsittelyssä kehittyy, mutta se kipu sillä hetkellä ei tunnu ikinä muuttuvan, aina se on yhtä raskasta.

        Tämähän pätee myös ihmisiin ja ihmissuhteisiin.. silloin, JOS ne ovat kehittyviä ja edellytksiä kehitykseen on.


      • Anonyymi

        Järjestätkö orgiat palstalaisille?


    • Anonyymi

      Juhlin yksin juhlimatta. Olenhan ruma ätmi.

      • Anonyymi

        Mä oon kans. Mutta mä oon huomannu, että tuolla on myynnissä kaikenlaista konetta. Että vois leikki hiekkalaatikolla, vähän kuin lapsena. Mutta suuremmassa mittakaavassa.


    • Anonyymi

      Vaikka kaikkien :) Viihdyn hyvin suuressa joukossa omassa yksinäisyydessä. Niinkuin nytkin, reilut kaksi tuntia jo

    • Anonyymi

      Mä haluusin viettää uuten vuoden naisen kanssa. Vaikka en oo ikinä kyllä naisen kanssa perustellu.

    • Anonyymi

      Korpikuusen kannon alla oli mörrimöykun pesä😄 kuinkahan monta mörrimöykkyä bileisiin uskaltautuisi? Minä en ole mörrimöykky ja ilmottaudun💩☝

    • Oman kaivattuni kanssa tietysti. 🔥

      • Anonyymi

        Teuvo Loman?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teuvo Loman?

        Häh?


      • Anonyymi

        Eli tuntematon ikävä palstalainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli tuntematon ikävä palstalainen.

        Kyllä hänen nimensä tunnen oikein hyvin. Paljon muutakin tiedän hänestä. Kaivatustani ♥️


      • Anonyymi

        Silsa j. Kö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Silsa j. Kö?

        Hänen nimi on N****


    • Anonyymi

      Minulla on jo nais seuraa uudeksi vuodeksi. Ihan kotosalla olemme.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe