Miestissi kysyy

Anonyymi-ap

Hei,
Olen tällainen ujo mies, jolla on raskausmaha ja miestissit eli olen vähän plösö pullukka.
Tarviin palstanaisten apua ogelmaan. Minun pitäisi hankkia rintaliivit miestisseille, mutta en osaa valita oikeaa kokoa, jos joku palstanainen antaisi neuvoja.
Jos palstanainen tekisi vielä sen jälkeen palveluksen, että kävisi rintaliivit minulle kaupasta ostamassa, kenties halpahallissa on edullisemmat liivit, en minä kehtaa sellaisia mennä ostamaan.
Tarjoan kyllä ravsvahillopossukahvit auttavaiselle naiselle.

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä nainen osaa miestissien kanssa auttaa. Ehkä joku mies osaa. Tai mene liiviliikkeeseen kysymään apua.

    • Kysy Gentsulta jeesiä.

      • No nyt pistit aika ilkeästi. Mutta en puutu teidän draamaanne.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No nyt pistit aika ilkeästi. Mutta en puutu teidän draamaanne.

        Se ansaitsee sen. Mitäs on mäntti.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se ansaitsee sen. Mitäs on mäntti.

        Ihan kuten vain. En puutu.
        Sanoinpahan vain mielipiteeni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihan kuten vain. En puutu.
        Sanoinpahan vain mielipiteeni.

        Ei siihen puuttuminen mitään auttaisikaan. ☺️


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ihan kuten vain. En puutu.
        Sanoinpahan vain mielipiteeni.

        Puutuit jo :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei siihen puuttuminen mitään auttaisikaan. ☺️

        Ei. Mutta sanoin mielipiteeni, kun sun kommenttisi oli tosi tyly. Mutta kai gentsu saa mitä tilaa sinulta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puutuit jo :)

        Niin, sillä kun halusin sanoa mielipiteeni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei. Mutta sanoin mielipiteeni, kun sun kommenttisi oli tosi tyly. Mutta kai gentsu saa mitä tilaa sinulta..

        Et ole sitten tylyä nähnykkään. Meidän välillä on paljon tylympääkin tekstiä Gentsun kanssa ollut. Ja kyllä, hän saa sitä mitä itkekin kylvää.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Et ole sitten tylyä nähnykkään. Meidän välillä on paljon tylympääkin tekstiä Gentsun kanssa ollut. Ja kyllä, hän saa sitä mitä itkekin kylvää.

        En oikeastaan ole seurannut teidän kinastelua. Luovasti skippaan niistä yli.. kun on lukenut yhden - on lukenut ne kaikki.

        Mutta jatkakaa, kuten tahdotte.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En oikeastaan ole seurannut teidän kinastelua. Luovasti skippaan niistä yli.. kun on lukenut yhden - on lukenut ne kaikki.

        Mutta jatkakaa, kuten tahdotte.

        No et ole alkusyytäkään nähnyt jollet ole jo miehen logiikassa ehtinyt meitä näkemään vuosikausia sitten. Gentsu aloitti, joten mulle on turha päristä kenenkään jos annan takas.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No et ole alkusyytäkään nähnyt jollet ole jo miehen logiikassa ehtinyt meitä näkemään vuosikausia sitten. Gentsu aloitti, joten mulle on turha päristä kenenkään jos annan takas.

        Täysin sivusta totean, että sä aina välillä päriset aivan muille ja kuvittelet tuoksi Gentsuksesi milloin ketäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täysin sivusta totean, että sä aina välillä päriset aivan muille ja kuvittelet tuoksi Gentsuksesi milloin ketäkin.

        No jos jotain pöljää kirjoittelee, niin tekstin perusteella vastaan takas yhtä pöljästi. Miettii mitä mulle kirjoittelee, niin saa takas sen mukaan.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No jos jotain pöljää kirjoittelee, niin tekstin perusteella vastaan takas yhtä pöljästi. Miettii mitä mulle kirjoittelee, niin saa takas sen mukaan.

        Oli siis Gentsu tai kuka tahansa teistä palstailijoista.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oli siis Gentsu tai kuka tahansa teistä palstailijoista.

        Ei mun tartte ottaa vastaan mitään paskaa ja huuhaata keltään muultakaan, ei Gentsultakaan. Joten pikkusen voitte muutkin miettiä miten asioita esitätte mullekin. Eikä sokeesti vaan rääpiä kun ei vittujakaan tiedä mihin edes tuppautuu.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No et ole alkusyytäkään nähnyt jollet ole jo miehen logiikassa ehtinyt meitä näkemään vuosikausia sitten. Gentsu aloitti, joten mulle on turha päristä kenenkään jos annan takas.

        Juu.. te kisailette siitä kumpi pääsee niskan päälle. En tosiaankaan tunne alkutaipalettanne.. enkä oikeastaan haluaisikaan. Ihan miten vaan.. siinähän ilkeilette toisillenne maailman tappiin.
        Oma valintanne.

        Mutta näin ulkopuolisena sanoisin että hieman turhalta touhulta toi teidän juttu vaikuttaa. Mutta kai se sitten antaa jotakin teille molemmille, kun vuosia olette asiaa jaksaneet.

        Ihan sama se mulle on. En tiedä asiasta mitään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu.. te kisailette siitä kumpi pääsee niskan päälle. En tosiaankaan tunne alkutaipalettanne.. enkä oikeastaan haluaisikaan. Ihan miten vaan.. siinähän ilkeilette toisillenne maailman tappiin.
        Oma valintanne.

        Mutta näin ulkopuolisena sanoisin että hieman turhalta touhulta toi teidän juttu vaikuttaa. Mutta kai se sitten antaa jotakin teille molemmille, kun vuosia olette asiaa jaksaneet.

        Ihan sama se mulle on. En tiedä asiasta mitään.

        Se on niin kiero jätkä kun kiero voi olla, että mun puolestani saa rauhassa kietoa kaikki hölmöt sormensa ympärille. Minua ei ole onnistunut kietomaan ja siitä se hänen kiukuttelu alkunsa sai.

        Ja kyllä, sanon kun on tarve sanoa, vaikka se näyttäisi muista mitenkä tyhmältä ja turhalta takaisin sanoa. Olen sietänyt sitä hänen paskaansa iät ja ajat.

        Ihan vaan kun en ole valloitettavissa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Se on niin kiero jätkä kun kiero voi olla, että mun puolestani saa rauhassa kietoa kaikki hölmöt sormensa ympärille. Minua ei ole onnistunut kietomaan ja siitä se hänen kiukuttelu alkunsa sai.

        Ja kyllä, sanon kun on tarve sanoa, vaikka se näyttäisi muista mitenkä tyhmältä ja turhalta takaisin sanoa. Olen sietänyt sitä hänen paskaansa iät ja ajat.

        Ihan vaan kun en ole valloitettavissa.

        Ja en alistu minun sortoon, vaikka se yleisöstä kivaa oliskin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No jos jotain pöljää kirjoittelee, niin tekstin perusteella vastaan takas yhtä pöljästi. Miettii mitä mulle kirjoittelee, niin saa takas sen mukaan.

        No eipä täällä kuule tarvitse kenenkään varpasilteen kultea, vain siksi ettei itse nättinokka ottaisi nokkinsa. Sun ongelmasihan se lähinnä on, että pelkäät jotain "gentsun haamua" joka nurkalla. Lievää kovempaa vainoharhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä täällä kuule tarvitse kenenkään varpasilteen kultea, vain siksi ettei itse nättinokka ottaisi nokkinsa. Sun ongelmasihan se lähinnä on, että pelkäät jotain "gentsun haamua" joka nurkalla. Lievää kovempaa vainoharhaa.

        Mä vittuunnun kenen tahansa nyrpeenokan pään aukomisesta, eikä liity Gänään mitenkään. Joten pysy asiassa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja en alistu minun sortoon, vaikka se yleisöstä kivaa oliskin.

        Japsuttinen, mikäs nyt on? Olet ollut aika sanoisinko terävä jonkun viikon verran tai jotain, onko jokin viturallaan vai mikä? Mutta ero aiempaan on huomattava ja siksi kysyn.

        Ja juu, GM oli aika haastava hahmo aikanaan, sain ihan tanakat maistiaiset itsekin silloin ML:ssä, mutta tikulla ahteriin sitä joka vanhuksia muistelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eipä täällä kuule tarvitse kenenkään varpasilteen kultea, vain siksi ettei itse nättinokka ottaisi nokkinsa. Sun ongelmasihan se lähinnä on, että pelkäät jotain "gentsun haamua" joka nurkalla. Lievää kovempaa vainoharhaa.

        Tuot tota Gentsua niin kovasti taas esiin manipuloiden harhaksi jne. Ettet vaan olis itse paskahousu asialla?


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tuot tota Gentsua niin kovasti taas esiin manipuloiden harhaksi jne. Ettet vaan olis itse paskahousu asialla?

        Gentsu tykkää puhua itsestään kolmannessa persoonassa ja esittää itseään kannustavia tekstejä ikään kuin jonkun muun kirjoittamana. Alteregollaan. Joten kyllä mulla äkkiä hälyt herää, kun tiedän tyylinsä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Japsuttinen, mikäs nyt on? Olet ollut aika sanoisinko terävä jonkun viikon verran tai jotain, onko jokin viturallaan vai mikä? Mutta ero aiempaan on huomattava ja siksi kysyn.

        Ja juu, GM oli aika haastava hahmo aikanaan, sain ihan tanakat maistiaiset itsekin silloin ML:ssä, mutta tikulla ahteriin sitä joka vanhuksia muistelee.

        Ei mikään. On vaan taas mitta täynnä tolloja ihmisiä.

        Täälläkin niitä näkyy olevan liikkeellä.

        Se on äshole, vaikka esittää välillä muua. Ja saa lapsellisemmat uskomaan vaikka pikkukiviin. Ja pokkuroimaan itselleen. Pheh.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei mikään. On vaan taas mitta täynnä tolloja ihmisiä.

        Täälläkin niitä näkyy olevan liikkeellä.

        Se on äshole, vaikka esittää välillä muua. Ja saa lapsellisemmat uskomaan vaikka pikkukiviin. Ja pokkuroimaan itselleen. Pheh.

        Aivan, ok. Vain hiukan huoletti, kun ero aiempaan on iso. Ja aikuisten oikeasti pidän sinusta. Ja siis pidän, en ole ihastunut tms., koska sitä kohta joku vääräleuka losottaa kuitennii.

        Omasta mielestä tolloja täytyy vain jaksaa sietää ja ymmärtää, jos ne pysyvät niin sanotusti omissa housuissaan. Ne voi henkisesti vain sivuuttaa, todeta ettei ole minun keskusteluni tämä.

        GM on GM ja jääköön sinällään historiaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan, ok. Vain hiukan huoletti, kun ero aiempaan on iso. Ja aikuisten oikeasti pidän sinusta. Ja siis pidän, en ole ihastunut tms., koska sitä kohta joku vääräleuka losottaa kuitennii.

        Omasta mielestä tolloja täytyy vain jaksaa sietää ja ymmärtää, jos ne pysyvät niin sanotusti omissa housuissaan. Ne voi henkisesti vain sivuuttaa, todeta ettei ole minun keskusteluni tämä.

        GM on GM ja jääköön sinällään historiaan.

        Yym, mä nyt ahdistun tietynlaisista ihmisistä ja rupean yhtä paskaksi takaisin. En enää jaksa hymyillä idiooteille.

        Ja aatella noo, ne nyt on idiootteja. Niitä on liikaa ja ne pilaa joka paikan läsnäolollaan. Energiasyöpöt.

        Pidän minäkin sinusta, en myöskään ihastuksena tms. vaan ihmisenä. Sä oletkin niitä harvoja joilla on hyvä henki ja asenne muihin.

        Etkä yritä sössöttää toisen elämää muka tietäen näsäviisaana kuinka joku on, vaan ehdotat jotain ja annat itse miettiä. Kaikki ei sitä osaa, olla tuputtamatta omia pöljiä juttujaan faktoina.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yym, mä nyt ahdistun tietynlaisista ihmisistä ja rupean yhtä paskaksi takaisin. En enää jaksa hymyillä idiooteille.

        Ja aatella noo, ne nyt on idiootteja. Niitä on liikaa ja ne pilaa joka paikan läsnäolollaan. Energiasyöpöt.

        Pidän minäkin sinusta, en myöskään ihastuksena tms. vaan ihmisenä. Sä oletkin niitä harvoja joilla on hyvä henki ja asenne muihin.

        Etkä yritä sössöttää toisen elämää muka tietäen näsäviisaana kuinka joku on, vaan ehdotat jotain ja annat itse miettiä. Kaikki ei sitä osaa, olla tuputtamatta omia pöljiä juttujaan faktoina.

        Mutta koita olla välittämättä niistä muista. Sivuutat kuin sivuuttaisit kuralätäkön kävelyllä. Jotain sen tapaista itse teen ja pinna säilyy nykyisin aika hyvin palstalla.

        Ja jos voit, niin älä pidä niitä tietynlaisia ihmisiä idiootteina, todennäköisesti kyseessä on ihan tavalliset ihmiset jotka nyt vain eivät juuri tällä hetkellä halua tai onnistu olemaan kohtuullisia sanallisessa ulosannissaan.

        Kiiiiiiitos :) Yritän jaksan kohdella kaikkia ihmisinä ja mukavina sellaisina kunnes toisin todistetaan, mutta ihmisoliona mokailen tasaisen varmaa tahtia, välillä käpy kärähtää rivakasti ja toisinaan tulee joku ihme tarve kertoa ohjeita aikuiselle ihmiselle.


      • randombypasser kirjoitti:

        Mutta koita olla välittämättä niistä muista. Sivuutat kuin sivuuttaisit kuralätäkön kävelyllä. Jotain sen tapaista itse teen ja pinna säilyy nykyisin aika hyvin palstalla.

        Ja jos voit, niin älä pidä niitä tietynlaisia ihmisiä idiootteina, todennäköisesti kyseessä on ihan tavalliset ihmiset jotka nyt vain eivät juuri tällä hetkellä halua tai onnistu olemaan kohtuullisia sanallisessa ulosannissaan.

        Kiiiiiiitos :) Yritän jaksan kohdella kaikkia ihmisinä ja mukavina sellaisina kunnes toisin todistetaan, mutta ihmisoliona mokailen tasaisen varmaa tahtia, välillä käpy kärähtää rivakasti ja toisinaan tulee joku ihme tarve kertoa ohjeita aikuiselle ihmiselle.

        Ei se nyt tunnu onnistuvan. Olen taas altistunut liika pöljä tomulle ja tulee allergisia oireita, kuten ärhäkkyyttä.

        Olis niin helppoa, kun ihmiset ei kuvittelis tietävänsä aina asianomaista paremmin sen asiat ja sepittelevänsä ihmistä ja sen puheita ihan vitulleen väärään muotoon. Mut kun ei. On ihan pakko aina jonkun koittaa pöteä ja olla tietävinään mitä joku on ja mitä se ajattelee, vaikka just olis kertonut itse jotain ihan muuta. Vihaan näitä apinoita!

        Uskovaisen tavoin ne pällistelee omaa mantraansa eikä suostu edes kuulemaan mitä toinen oikeasti sanoo. Ei, liian ylivoimaista ymmärtää oikein.

        No ihminenhän säkin oot vaan, mutta on edes yritystä kuunnella mitä toinen sanoo, eikä tunkea sanoja suuhun tpiselle. Se on jo kultaa. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei se nyt tunnu onnistuvan. Olen taas altistunut liika pöljä tomulle ja tulee allergisia oireita, kuten ärhäkkyyttä.

        Olis niin helppoa, kun ihmiset ei kuvittelis tietävänsä aina asianomaista paremmin sen asiat ja sepittelevänsä ihmistä ja sen puheita ihan vitulleen väärään muotoon. Mut kun ei. On ihan pakko aina jonkun koittaa pöteä ja olla tietävinään mitä joku on ja mitä se ajattelee, vaikka just olis kertonut itse jotain ihan muuta. Vihaan näitä apinoita!

        Uskovaisen tavoin ne pällistelee omaa mantraansa eikä suostu edes kuulemaan mitä toinen oikeasti sanoo. Ei, liian ylivoimaista ymmärtää oikein.

        No ihminenhän säkin oot vaan, mutta on edes yritystä kuunnella mitä toinen sanoo, eikä tunkea sanoja suuhun tpiselle. Se on jo kultaa. 😄

        Mikään ei ole niin ärsyttävää, kun yrittää tunkea sanoja ja ajatuksia toisen päähän ikään kuin ne olis sen toisen, vaikka ne on sen pöljän omia pöljöilyjä, mitä yrittää sinetöidä toisen ominaisuuksiksi. Vaikka itte on se typerys. Joka ei kuule eikä tajua toista.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ei se nyt tunnu onnistuvan. Olen taas altistunut liika pöljä tomulle ja tulee allergisia oireita, kuten ärhäkkyyttä.

        Olis niin helppoa, kun ihmiset ei kuvittelis tietävänsä aina asianomaista paremmin sen asiat ja sepittelevänsä ihmistä ja sen puheita ihan vitulleen väärään muotoon. Mut kun ei. On ihan pakko aina jonkun koittaa pöteä ja olla tietävinään mitä joku on ja mitä se ajattelee, vaikka just olis kertonut itse jotain ihan muuta. Vihaan näitä apinoita!

        Uskovaisen tavoin ne pällistelee omaa mantraansa eikä suostu edes kuulemaan mitä toinen oikeasti sanoo. Ei, liian ylivoimaista ymmärtää oikein.

        No ihminenhän säkin oot vaan, mutta on edes yritystä kuunnella mitä toinen sanoo, eikä tunkea sanoja suuhun tpiselle. Se on jo kultaa. 😄

        Oooo, mulle pitkälti riittää, että syy ärhäkkyydelle on kerrottu ja et ole katoamassa minnekään, olen tyytyväinen ja henkäisen helpotuksesta.

        Ai teillä on pöljätomua liikkeellä? Meilläpäin on ollut toisinaan tollotomun pyrskähdyksiä, huomaa yleensä ekana autoilijoista ja kauppojen asiakkaista. Ja silloin hirttää ittelläkin kiinni aika tarkalleen jo kynnyksellä, kun portaikossa haiskahtaa... no varmaan lähinnä vaihtumaton ilma. Mutta sitä on kiva kipittää kuusi kerrosta alas portaita ja potkaista jokaista rappukäytävän ovea mennessään, kummasti alkaa suupielet kohoamaan. Ja työmatkalla voi ohittella kaikkia ja kaikkea kuin bemarikuski konsanaan, tietty torvi soiden joka käänteessä, niin työpaikan ovella voi jo sanoa päivän hymyilevän. Vielä kun sisään mennessä lyö oven kiinni kollegan nenän edestä ja polkaisee pomoa varpaille tai huitaisee (muka)vahingossa salkulla kasseille, niin päivä on pelastettu. Sitten ne idiootit saakin mussuttaa sen kahdeksan tuntia mitä huvittaa, minä vain hymyilen.

        No sin oot semmoi mussukka, hyvä ja herttainen ihminen niiltä osin kuin tiedän. Ja varmaan olet sitä livenäkin, siksi tapaamistakin ehdotin, tunnut kivalta ja hauskalta. Voisin ihastuakin, hyvin todennäköistä, mutta pidä ne silmäsi poissa profiilikuvista ja elämä on minulle helpompaa. Eikä nyt muutenkaan, en lähde hölmöilemään parisuhteellisten kohdalla, se on pyhää maaperää se.


      • randombypasser kirjoitti:

        Oooo, mulle pitkälti riittää, että syy ärhäkkyydelle on kerrottu ja et ole katoamassa minnekään, olen tyytyväinen ja henkäisen helpotuksesta.

        Ai teillä on pöljätomua liikkeellä? Meilläpäin on ollut toisinaan tollotomun pyrskähdyksiä, huomaa yleensä ekana autoilijoista ja kauppojen asiakkaista. Ja silloin hirttää ittelläkin kiinni aika tarkalleen jo kynnyksellä, kun portaikossa haiskahtaa... no varmaan lähinnä vaihtumaton ilma. Mutta sitä on kiva kipittää kuusi kerrosta alas portaita ja potkaista jokaista rappukäytävän ovea mennessään, kummasti alkaa suupielet kohoamaan. Ja työmatkalla voi ohittella kaikkia ja kaikkea kuin bemarikuski konsanaan, tietty torvi soiden joka käänteessä, niin työpaikan ovella voi jo sanoa päivän hymyilevän. Vielä kun sisään mennessä lyö oven kiinni kollegan nenän edestä ja polkaisee pomoa varpaille tai huitaisee (muka)vahingossa salkulla kasseille, niin päivä on pelastettu. Sitten ne idiootit saakin mussuttaa sen kahdeksan tuntia mitä huvittaa, minä vain hymyilen.

        No sin oot semmoi mussukka, hyvä ja herttainen ihminen niiltä osin kuin tiedän. Ja varmaan olet sitä livenäkin, siksi tapaamistakin ehdotin, tunnut kivalta ja hauskalta. Voisin ihastuakin, hyvin todennäköistä, mutta pidä ne silmäsi poissa profiilikuvista ja elämä on minulle helpompaa. Eikä nyt muutenkaan, en lähde hölmöilemään parisuhteellisten kohdalla, se on pyhää maaperää se.

        Heh, mihkäs minä täältä katoaisin, palsta addikti. 😆

        Välillä lupailen, mutta se on vaan vedätystä. Källittämistä. 😉✨

        Ihan kiva kun pääsis tekemään noin. Mitä kuvailit. Loppupäivästä voisi jo hymyilyttää.

        Yym, oon syntynyt väärään palloon. Ei mun pitänyt tänne maapalolle syntyä, missä negaatiot on voimissaan ja kuluttaa mutkin möröksi.

        Mistähän voi ostaa paluulennon alkujuurille? 😜

        Joo, ei minuun kannata ihastua, kenenkään. Voin olla hyvin rakastava ja herttainen, kun tunnen itseni rakastetuksi. Olen varmasti varsin mukava silloin, mutta auta armias, jos tunnen olevani hyljätty... Joutuu saksikäsiin ja saa sellasta nirhaamisra, että tietää nahoissaan.

        Joten kaverina paras. ☺️


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ja en alistu minun sortoon, vaikka se yleisöstä kivaa oliskin.

        Vainoharhaisen vihollinen kurkistaa joka nurkan takaa. 🌹👀


      • randombypasser
        G-LoveR kirjoitti:

        Heh, mihkäs minä täältä katoaisin, palsta addikti. 😆

        Välillä lupailen, mutta se on vaan vedätystä. Källittämistä. 😉✨

        Ihan kiva kun pääsis tekemään noin. Mitä kuvailit. Loppupäivästä voisi jo hymyilyttää.

        Yym, oon syntynyt väärään palloon. Ei mun pitänyt tänne maapalolle syntyä, missä negaatiot on voimissaan ja kuluttaa mutkin möröksi.

        Mistähän voi ostaa paluulennon alkujuurille? 😜

        Joo, ei minuun kannata ihastua, kenenkään. Voin olla hyvin rakastava ja herttainen, kun tunnen itseni rakastetuksi. Olen varmasti varsin mukava silloin, mutta auta armias, jos tunnen olevani hyljätty... Joutuu saksikäsiin ja saa sellasta nirhaamisra, että tietää nahoissaan.

        Joten kaverina paras. ☺️

        Sin ooot syntyny ihan oikeaan paikkaan, mutta mahdollisesti väärään aikaan.

        Negaativiset pölyt ja kanssaoliot (nazgulit) haittaavat elämääsi, mutta tosiaan voit opetella sivuuttamaan ne. Aikaa se vie, mutta ei edes pitkään, yleensä parissa vuodessa oppii sivuuttamaan nazgulit helposti.

        Joten en soitan Elon Muskille, että anna Jasulle paikka seuraavalle lennolle, sorry 😉

        Kaverina paras ja se on siinä. Tiedän, että olet hyvin rakastava ja tuot sen voimallisesti esille, ja siksi onkin mitä ihaninta seurata teidän pikkuneitien tarinaa. Heissä ei mene rakkaus hukkaan, vaan se kasvaa korkoa ❤


      • randombypasser kirjoitti:

        Sin ooot syntyny ihan oikeaan paikkaan, mutta mahdollisesti väärään aikaan.

        Negaativiset pölyt ja kanssaoliot (nazgulit) haittaavat elämääsi, mutta tosiaan voit opetella sivuuttamaan ne. Aikaa se vie, mutta ei edes pitkään, yleensä parissa vuodessa oppii sivuuttamaan nazgulit helposti.

        Joten en soitan Elon Muskille, että anna Jasulle paikka seuraavalle lennolle, sorry 😉

        Kaverina paras ja se on siinä. Tiedän, että olet hyvin rakastava ja tuot sen voimallisesti esille, ja siksi onkin mitä ihaninta seurata teidän pikkuneitien tarinaa. Heissä ei mene rakkaus hukkaan, vaan se kasvaa korkoa ❤

        Hmm, jostain syystä olen kuitenkin kokenut olevani aina muukalainen kaikkialla missä ikinä olenkin. Ja ihmiset jotka luulen tunnistavani samalta planeetalta onkin useinmiten vain halo efektejä tai hologrammeja, mihin yritän tarttua vimmatusti tunteakseni oloni kotoisaksi. Plääh.

        En ole oppinut ja olen kuitenkin jo 7-vuotiaasta yrittänyt oppia nazguleihin. Olen vaan potenut erinäisiä oireita heistä ja koittanut sietää. Lopulta on pitänyt paeta kokonaan omaan piiloon jaksaakseen. Uskoakseen, että hyvääkin on.

        Pikku natiaiset saa kaikkeni. He on kaiken rakkauteni paras kohde. ❤️

        Kävin juuri pesemässä toisen hiukset.


      • kynä..mi kirjoitti:

        Vainoharhaisen vihollinen kurkistaa joka nurkan takaa. 🌹👀

        Aina riittää yrittäjiä Gentsulin lisäksikin.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Hmm, jostain syystä olen kuitenkin kokenut olevani aina muukalainen kaikkialla missä ikinä olenkin. Ja ihmiset jotka luulen tunnistavani samalta planeetalta onkin useinmiten vain halo efektejä tai hologrammeja, mihin yritän tarttua vimmatusti tunteakseni oloni kotoisaksi. Plääh.

        En ole oppinut ja olen kuitenkin jo 7-vuotiaasta yrittänyt oppia nazguleihin. Olen vaan potenut erinäisiä oireita heistä ja koittanut sietää. Lopulta on pitänyt paeta kokonaan omaan piiloon jaksaakseen. Uskoakseen, että hyvääkin on.

        Pikku natiaiset saa kaikkeni. He on kaiken rakkauteni paras kohde. ❤️

        Kävin juuri pesemässä toisen hiukset.

        Itsellä vähän sama olo ollut aina, olen toisen ulottuvuuden puolella, mutta pakotettu elämään tällä puolen, rajatapaus kai siis.

        Kommenttisi nazguleista oli ihastumisen arvoinen, tuttukin, en nähnyt sitä siis.

        Pikkuiset on sellaisia riiviöitä, kaikessa ihanuudessaan ja kauneudessaan käsittämättömiä sydämen ryövääjiä. Se on yhtä aikaa uskomatonta ja kaunista, hauskaa seurattavaa tällaiselle kuin minä, jolla on vain kummilapsia ja aivan erilailla tilaa tarkkailla tunteita.


      • randombypasser kirjoitti:

        Itsellä vähän sama olo ollut aina, olen toisen ulottuvuuden puolella, mutta pakotettu elämään tällä puolen, rajatapaus kai siis.

        Kommenttisi nazguleista oli ihastumisen arvoinen, tuttukin, en nähnyt sitä siis.

        Pikkuiset on sellaisia riiviöitä, kaikessa ihanuudessaan ja kauneudessaan käsittämättömiä sydämen ryövääjiä. Se on yhtä aikaa uskomatonta ja kaunista, hauskaa seurattavaa tällaiselle kuin minä, jolla on vain kummilapsia ja aivan erilailla tilaa tarkkailla tunteita.

        Ehkä me on eri planeetalta pudottu tänne? 😆

        Mä olen ollu lapsesta asti outo pohdiskelija. Syvällinen ja karsastanut pinnallisuutta. Pikkuvanhaksi sanottiin aina. Jasu on niin pikkuvanha, kuin aikuinen vaikka on vasta lapsi. Sitä kuulin aikuisilta usein myöhemmin yläasteella kavereiltakin.

        Olen vanha sielu kai?

        Tuntuu, että olen nähnyt jo kaiken ja silti en ymmärrä vieläkään kaikkea.

        Jep. Se on erilaista varmasti seurata viereltä kummina. Mutta en sano etteikö olis avartavaa.


    • Ennen ehkä olisi voinut sanoa että "Pidä ittes miehenä", mutta nykyään woke-kansa pillastuisi moisesta.

      Hyvin varustetuista maatalouskaupoista saattaisi yhä saada nautakarjalle tarkoitettuja utareliivejä. Niillä pysyy isommatkin hinkit kuosissa. Samalla voi katsoa josko olisi lypsykoneita poistomyynnissä.

    • Anonyymi

      Mites sitten, kun aika lailla tulee tissihikeä, on niin isot miestissit, että mitä vois laittaa, onko perunajauhot vai vehnäjauhot avuksi?
      Käviskö niin, että voisin kokeilla palstanaisten rintsikoita ja sais vähän osviittaa tuon koon suhteen ja millä kaavalla rintaliivien koko lasketaan?

      • Anonyymi

        Saat multa

        Mulla on yhet liian tiukat itelleni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat multa

        Mulla on yhet liian tiukat itelleni

        Kierrätys on in


      • Anonyymi

        Voit saada multakin. Multa löytyy kolmet lähes käyttämättömät, joiden kupin muodosta en pidä.


    • Anonyymi

      Tilaamalla saa varmasti vaikka kotiovelle, joten ei tarvitse ketään hakemaan kaupasta. Särmä merinourheiluliivit on kuulemma kivat, eivätkä hiosta kovin pahasti, mutta koot saattavat pahassa tapauksessa loppua kesken. Voimahali sinne.

    • Anonyymi

      Mittaat mittanauhalla ympärysmitan tissien alta ja sitten tissien päältä. Eli jos se on jotan 105 cm niin sitten se mukaan koko 105G-H. :) Kyllä ne myyjät auttaa kun huikkaat. :)

      • Anonyymi

        Mulle itelleni jäis vielä yhet

        Ps


      • Anonyymi

        Mittasin rullamitalla ja ja tissien alta oli 160 cm ja päältä 190cm.
        Mä sanoin, et olen plösö pullukka.
        Täs otan samalla bisseä, kun tää rullamitalla mittaaminen on vaikeeta yksin.


    • Ei huolta, MäkKlyyvari tiesi paremman keinon jo aikoja sitten, suunnilleen keväällä 1990, jaksossa noin 98.

      Menet markettiin ja ostat rullan elmukelmua. Menet kotiin ja ennen ns. kylille lähtöä vetelet miestissit ja raskausmahan kuriin parilla kroppakierroksella kelmua. Jos olet nuuka ukkeli, niin kotio tullessa irrottelet kelmut hitaasti rungosta ja kierrät ne jonkin objektin ympärille, puolentoista litran limppapullo passaa hyvin.

    • Anonyymi

      Miestissit eivät tarvitse liivejä, kunhan huolehdit siitä, että nännit eivät vilahda.

    • Anonyymi

      Toi ulosantikin on vähän tommosta akkamaista kyheröintiä, mut se on täysin ymmärrettävää.
      t: Mensa-Adonis

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe