Naisten ei tarvitse enää katsella kilttejä ja kunnollisia miehiä ensi vuodesta eteenpäin

Anonyymi-ap

2023 tulee olemaan erinomainen vuosi naisille. Uuden ahdistelulain myötä ei yhdenkään naisen tarvitse sietää lyhyitä, työttömiä, kokemattomia, kilttejä, videopelaavia ja sipsejä syöviä ätmimiehiä koska kaikesta epätoivosta lähentelystä tulee rikos.

Vain komeat alfaurokset sekä väkivaltaiset jännämiehet saavat tästä eteenpäin valita naisensa entistä suuremmasta valikoimasta, sillä ätminkäiset poistetaan yhtälöstä.

81

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräät näennäisesti naisten asemaa parantavat lait ovat jääneet kokonaan ilman käyttöä. Tuomioistuimet tuomitsevat niin kuin ennenkin.

      Lakeja on säädetty vain samasta syystä, kuin yliopisto on ottanut ohjelmaansa sukupuolentutkimuksen, siis feministien rauhoittamiseksi ja yhteiskuntarauhan ylläpitämiseksi. Eivät riennä barrikadeille, kun saavat voiton tunnetta ja hyödytöntä puuhastelua, mutta puuhastelua kuitenkin.

      Maailma kulkee silti kohti tasa-arvoa, jota feministit kuvittelevat omaksi saavutuksekseen. Ei turhista puheista kannata provosoitua. Kannattaa olla iloinen, että yhteiskuntarauha on maassamme korkealla tasolla. 🌹👀

      • Anonyymi

        Joidenkin feministien itsetunnon kohentamis lait ei yhteiskunnan tilaan vaikuta. Se miten vihervasemmisto venäjänlailla tuhoaa suomea on todennäköisesti seuraavan sisäisen konfliktin aiheuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joidenkin feministien itsetunnon kohentamis lait ei yhteiskunnan tilaan vaikuta. Se miten vihervasemmisto venäjänlailla tuhoaa suomea on todennäköisesti seuraavan sisäisen konfliktin aiheuttaja.

        Olen perussuomalainen nainen (edelleen). Tämä lakihan on todella hyvä uudistus.

        MILLAISEN MIEHEN pitää tätä lakia kavahtaa???

        Ei normaalilla käytöksellä ongelmiin joudu.

        Häiriköitkö naisia, vai miksi tämä laki ärsyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen perussuomalainen nainen (edelleen). Tämä lakihan on todella hyvä uudistus.

        MILLAISEN MIEHEN pitää tätä lakia kavahtaa???

        Ei normaalilla käytöksellä ongelmiin joudu.

        Häiriköitkö naisia, vai miksi tämä laki ärsyttää?

        Nainen voi pitää häiriköintinä, jos vaikka kaupassa aloitat juttelemaan kaupan kassalle.
        Jos nainen ei pidä ulkonäöstäsi, niin se voi naisen mielestä olla tästä eteenpäin ahdistelua.
        Naisen tulee kyllä ilmaista, ennen syytteen nostamista, että ei halua jutustella miehen kanssa, niin mies tietää pitää suunsa kiinni.
        Minä ainakin olen tästä lähtien kaupan kassalla, enkä tervehdi tai toivota hyvää viikonloppua, vaikka kassanainen niin tekisi ja katselen toisaalle, niin ei tule mitään syytteitä.
        Syytettä ei nainen voi nostaa siitä, että mies ei reagoi naisen tervehdyksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi pitää häiriköintinä, jos vaikka kaupassa aloitat juttelemaan kaupan kassalle.
        Jos nainen ei pidä ulkonäöstäsi, niin se voi naisen mielestä olla tästä eteenpäin ahdistelua.
        Naisen tulee kyllä ilmaista, ennen syytteen nostamista, että ei halua jutustella miehen kanssa, niin mies tietää pitää suunsa kiinni.
        Minä ainakin olen tästä lähtien kaupan kassalla, enkä tervehdi tai toivota hyvää viikonloppua, vaikka kassanainen niin tekisi ja katselen toisaalle, niin ei tule mitään syytteitä.
        Syytettä ei nainen voi nostaa siitä, että mies ei reagoi naisen tervehdyksiin.

        Jos käyttäydyt normaalien tapojen mukaan, ei ole pienintäkään vaaraa, että kukaan nainen jaksaisi tai haluaisi nostaa sinua vastaan tekaistun syytteen. Käyttäytymällä ystävällisesti lisäät piirun verran maailman ystävällisyyttä.

        Hyvää Uusista! 🌹👀


    • Anonyymi

      Olen aina seurustellut vain lyhyiden, kilttien ja videopelaavien miesten kanssa. Sellaiset ovat ainoita miehiä, joista olen kiinnostunut. Yksi miehistä on ollut tavatessamme työtön (työllistyi seurustellessamme) ja kaksi töissä. Yksikään ei ole ollut kokematon, vaan kaikilla on ollut ollut aiemmin vähintään yksi vakavampi parisuhde, kahdella heistä oli takana pitkä parisuhde. Kaikki ovat kyllä syöneet sipsejä, mutta ei ole ollut mikään pääasiallinen ravintonsa. Tuollaiset miehet eivät ole ätminkäisiä, vaan parasta A-luokkaa. Alfamiehen ei tarvitse olla komea. Alfuudella ei ole mitään tekoa komeuden kanssa. Väkivaltaiset jännämiehet taas ovat Ö-luokan miehiä.

      • Anonyymi

        Siitä olen aloittajan kanssa samaa mieltä, että epätoivoiset lähentelijät ovat ätminkäisiä. Aloittajan kuvaamat miehet kuitenkaan eivät pääosin ole epätoivoisia lähentelijöitä.


      • Anonyymi

        Oletkos vielä sinkku ja mistä osoitteesta pitää tulla hakemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos vielä sinkku ja mistä osoitteesta pitää tulla hakemaan?

        Olen sinkku. Sinä sen sijaan et selvästikään ole kunnollinen mies. Kunnolline mies ei aloittaisi keskustelua noin. Taidat olla jännämies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinkku. Sinä sen sijaan et selvästikään ole kunnollinen mies. Kunnolline mies ei aloittaisi keskustelua noin. Taidat olla jännämies.

        Kiistän jännämieheyden, suhteeni ovat olleet pitkiä ja mitään yhden yön juttuja en ole harrastanut koskaan. Olen päihteetönkin, rikostaustaton ja töissä sekä vastuullani on ihmisiä.

        Olen ehkä lähinnä turhautunut ja kovasti seurankipeä eikä minua ole luonnehdittu hienovaraiseksi koskaan sensijaan hullunrohkeaksi kyllä joskus, mutta tässä tapauksessa sinä et ole uhka vaan mahdollisuus. Mutta tuossa kuvasit millaisesta miehestä pidät ja jota voit arvostaa niin kyllä minä haluan ottaa asiasta selvän ja silloin suora reitti on mielestäni paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiistän jännämieheyden, suhteeni ovat olleet pitkiä ja mitään yhden yön juttuja en ole harrastanut koskaan. Olen päihteetönkin, rikostaustaton ja töissä sekä vastuullani on ihmisiä.

        Olen ehkä lähinnä turhautunut ja kovasti seurankipeä eikä minua ole luonnehdittu hienovaraiseksi koskaan sensijaan hullunrohkeaksi kyllä joskus, mutta tässä tapauksessa sinä et ole uhka vaan mahdollisuus. Mutta tuossa kuvasit millaisesta miehestä pidät ja jota voit arvostaa niin kyllä minä haluan ottaa asiasta selvän ja silloin suora reitti on mielestäni paras.

        Tietysti kiistät. Kuka jännämies sennyt myöntäisi. Käytöksesi ja kysymyksesi oli kuitenkin ilmiselvä paljastus. Yksikään kunnollinen mies ei kysele suoraan tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti kiistät. Kuka jännämies sennyt myöntäisi. Käytöksesi ja kysymyksesi oli kuitenkin ilmiselvä paljastus. Yksikään kunnollinen mies ei kysele suoraan tuollaisia.

        Aivan aivan.

        https://www.youtube.com/watch?v=9T08cApWxU4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan aivan.

        https://www.youtube.com/watch?v=9T08cApWxU4

        En availe myöskään linkkejä. Oliko sinulla tuon linkin kanssa jotain oleellistakin kerrottavaa.?Jos oli, niin kirjoita ihan omin sanoin. Tosin ethän sinä mitään muutakaan kirjoittanut. Et kertonut itsestäsi, et yrittänyt jutella, et kysyä minusta mitään. Aloit vaan kysellä osoitetta, että "mistä haetaan". Sori, mutta ei todellakaan kunnollisen eikä kiltin miehen puuhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En availe myöskään linkkejä. Oliko sinulla tuon linkin kanssa jotain oleellistakin kerrottavaa.?Jos oli, niin kirjoita ihan omin sanoin. Tosin ethän sinä mitään muutakaan kirjoittanut. Et kertonut itsestäsi, et yrittänyt jutella, et kysyä minusta mitään. Aloit vaan kysellä osoitetta, että "mistä haetaan". Sori, mutta ei todellakaan kunnollisen eikä kiltin miehen puuhaa.

        Sovitaan sillä tavalla että sinä olet trolli ja minä olen jännämies niin pysyy narratiivi kondiksessa molemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sillä tavalla että sinä olet trolli ja minä olen jännämies niin pysyy narratiivi kondiksessa molemmilla.

        Saathan sinä keskenäsi sopia mitä haluat. Minä olen kuitenkin juuri tasan mitä sanoin olevani, enkä lainkaan trolli. Taidatkin vaan itse trollailla. Jokainen nyt kyllä tajuaa, ettei tuolla tavalla keskusteluja aloiteta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sinkku. Sinä sen sijaan et selvästikään ole kunnollinen mies. Kunnolline mies ei aloittaisi keskustelua noin. Taidat olla jännämies.

        Nyt kyllä oikeasti kiinnostaa, mikä olisi sinun mielestäsi ollut kunnollisen miehen keskustelunavaus. Antaisitko esimerkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä oikeasti kiinnostaa, mikä olisi sinun mielestäsi ollut kunnollisen miehen keskustelunavaus. Antaisitko esimerkin?

        No ihan tavallinen keskustelu. Mitä nyt ihmisten kanssa yleensä keskustellaan. Vai onko sulla aina tapana kysellä kaikilta ihmisiltä ensimmäisenä heidän osoitettaan? Jos on, niin suosittelen kokeilemaan vähän normaalimpaa lähestymistapaa. Ainoa normaali asia tuossa aloituksessa oli kysyä olenko sinkku. Osoitteen sijaan olisit vaikka voinut kysyä, että missä päin Suomea asustelen. Siihen jatkoksi olisit voinut vaikka mainita missä päin itse asustelet. Tuosta olisi noin alkuhätään tällaisella palstalla saanut jo viestin aikaiseksi.

        Kun tuossa videopeleistäkin puhuttiin, niin olisit voinut vaikka kysäistä, että pelaanko minä ja jos niin millaisia pelejä ja vaikka kertoa millaisia itse pelaat, jos siis pelaat. Olisit voinut kertoa onko sulla muita harrastuksia tai kysyä onko mulla. Ikäkin voisi olla asia, jota kysyä ja joka itsestä kertoa. Tollasia normaaleja aiheita, jotka ei sisällä ehdotusta ja ajatusta, että pölähdänpäs tästä nyt heti siihen kotiovellesi. Mä en anna kenellekään yhteystietojani, enkä edes nimeäni, noin vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan tavallinen keskustelu. Mitä nyt ihmisten kanssa yleensä keskustellaan. Vai onko sulla aina tapana kysellä kaikilta ihmisiltä ensimmäisenä heidän osoitettaan? Jos on, niin suosittelen kokeilemaan vähän normaalimpaa lähestymistapaa. Ainoa normaali asia tuossa aloituksessa oli kysyä olenko sinkku. Osoitteen sijaan olisit vaikka voinut kysyä, että missä päin Suomea asustelen. Siihen jatkoksi olisit voinut vaikka mainita missä päin itse asustelet. Tuosta olisi noin alkuhätään tällaisella palstalla saanut jo viestin aikaiseksi.

        Kun tuossa videopeleistäkin puhuttiin, niin olisit voinut vaikka kysäistä, että pelaanko minä ja jos niin millaisia pelejä ja vaikka kertoa millaisia itse pelaat, jos siis pelaat. Olisit voinut kertoa onko sulla muita harrastuksia tai kysyä onko mulla. Ikäkin voisi olla asia, jota kysyä ja joka itsestä kertoa. Tollasia normaaleja aiheita, jotka ei sisällä ehdotusta ja ajatusta, että pölähdänpäs tästä nyt heti siihen kotiovellesi. Mä en anna kenellekään yhteystietojani, enkä edes nimeäni, noin vain.

        "Mä en anna kenellekään yhteystietojani, enkä edes nimeäni, noin vain."

        Lisäys tuohon ... enkä varsinkaan jollain anonyymillä keskustelupalstalla. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä oikeasti kiinnostaa, mikä olisi sinun mielestäsi ollut kunnollisen miehen keskustelunavaus. Antaisitko esimerkin?

        Ja toki voisin heittää tollaiseen vitsivastauksen, mutta mitä iloa siitä sulle loppupeleissä olisi?

        "Oletkos vielä sinkku ja mistä osoitteesta pitää tulla hakemaan?"

        Olen. Tiina Tonttu, Riihikuja 55, Hiirimäki.

        Tuon vastauksen jälkeen joudut sitten keksimään taas uuden kysymyksen, joka toivoakseni ei liity tuohon huonoon vitsivastaukseen, sillä se menee tyhjän jankkaamiseksi, johon tympääntyy nopeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toki voisin heittää tollaiseen vitsivastauksen, mutta mitä iloa siitä sulle loppupeleissä olisi?

        "Oletkos vielä sinkku ja mistä osoitteesta pitää tulla hakemaan?"

        Olen. Tiina Tonttu, Riihikuja 55, Hiirimäki.

        Tuon vastauksen jälkeen joudut sitten keksimään taas uuden kysymyksen, joka toivoakseni ei liity tuohon huonoon vitsivastaukseen, sillä se menee tyhjän jankkaamiseksi, johon tympääntyy nopeasti.

        Juu, en ollut tuo kirjoittelija, vaan ihan joku muu . Itse tulkitsin saamasi vastauksen nimenomaan vitsiksi, johon ei todellakaan kirjaimellisesti odotettu tarkkoja yhteystietoja todellakaan. Vaan en tiiedä, ehkä kirjoittelija odottelikin ja minä tulkitsin hänen verbaliikkansa ihan väärin. Sinä kuitenkin olet erittäin asiallisesti kommunikoiva ihminen, jota vastaaja ei tietenkään voinut etukäteen tietää ja sai sinulta kovaa tylytystä.

        Ei aina onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, en ollut tuo kirjoittelija, vaan ihan joku muu . Itse tulkitsin saamasi vastauksen nimenomaan vitsiksi, johon ei todellakaan kirjaimellisesti odotettu tarkkoja yhteystietoja todellakaan. Vaan en tiiedä, ehkä kirjoittelija odottelikin ja minä tulkitsin hänen verbaliikkansa ihan väärin. Sinä kuitenkin olet erittäin asiallisesti kommunikoiva ihminen, jota vastaaja ei tietenkään voinut etukäteen tietää ja sai sinulta kovaa tylytystä.

        Ei aina onnistu.

        Jokainen tietenkin tulkitsee miten haluaa. Omasta mielestäni mä en vielä edes tylyttänyt. Aika laimeaa oli ja jopa ihan semitosissaan. Ei fiksu ja asiallinen mies tosissaan aloita keskustelua osoitteista, edes herjallaan. Paitsi tietenkin jos tarkoitus on vai .ttuilla, eikä edes yrittää asiallista keskutelua. Tuossakaan tilanteessa kyse ei ole fiksusta ja asiallisesta miehestä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tietenkin tulkitsee miten haluaa. Omasta mielestäni mä en vielä edes tylyttänyt. Aika laimeaa oli ja jopa ihan semitosissaan. Ei fiksu ja asiallinen mies tosissaan aloita keskustelua osoitteista, edes herjallaan. Paitsi tietenkin jos tarkoitus on vai .ttuilla, eikä edes yrittää asiallista keskutelua. Tuossakaan tilanteessa kyse ei ole fiksusta ja asiallisesta miehestä. :)

        parhaalla tahdollanikaan en sinun vastauksistasi tuolle vastaajalle löytänyt mitään ystävällismielistä ja tosiaan vaikutat olevan ihan vakavissasi noissa toisen haukkumisissasi. Mut se on sun tyylisi ja olkoon niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan tavallinen keskustelu. Mitä nyt ihmisten kanssa yleensä keskustellaan. Vai onko sulla aina tapana kysellä kaikilta ihmisiltä ensimmäisenä heidän osoitettaan? Jos on, niin suosittelen kokeilemaan vähän normaalimpaa lähestymistapaa. Ainoa normaali asia tuossa aloituksessa oli kysyä olenko sinkku. Osoitteen sijaan olisit vaikka voinut kysyä, että missä päin Suomea asustelen. Siihen jatkoksi olisit voinut vaikka mainita missä päin itse asustelet. Tuosta olisi noin alkuhätään tällaisella palstalla saanut jo viestin aikaiseksi.

        Kun tuossa videopeleistäkin puhuttiin, niin olisit voinut vaikka kysäistä, että pelaanko minä ja jos niin millaisia pelejä ja vaikka kertoa millaisia itse pelaat, jos siis pelaat. Olisit voinut kertoa onko sulla muita harrastuksia tai kysyä onko mulla. Ikäkin voisi olla asia, jota kysyä ja joka itsestä kertoa. Tollasia normaaleja aiheita, jotka ei sisällä ehdotusta ja ajatusta, että pölähdänpäs tästä nyt heti siihen kotiovellesi. Mä en anna kenellekään yhteystietojani, enkä edes nimeäni, noin vain.

        Onko huumorin/ironiantajussasi jotain vialla kun ainakin itselleni on harvinaisen selvää että ei tuo kommentti tarkoittanut kirjaimellisesti että ovikello pärähtäisi vaan sitä että kuvauksesi aiheutti vahvan positiivisen vasteen?

        Toisekseen, jos ajatellaan tutustumista niin ehkäpä etenkään anonyymien ja rekisteröimättömien kesken ei kannata alkaa lepertelemään aivan yksityiskohtaista pitkää tarinaa jo siksi että keskinkertaista parempi trolli tulee omine motiiveineen väliin aivan taatusti.

        Ihan suora kysymys, oletko autisti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        parhaalla tahdollanikaan en sinun vastauksistasi tuolle vastaajalle löytänyt mitään ystävällismielistä ja tosiaan vaikutat olevan ihan vakavissasi noissa toisen haukkumisissasi. Mut se on sun tyylisi ja olkoon niin.

        Kuka ystävällismielisestä on puhunut? Eipä ollut ystävällismielinen hänkään, joten turha silloin on ystävällisyyttä tuhlata. Tulkitse vakavuudet ihan miten haluat. Ja siis tulkitsethan sä ilman mun lupaanikin, ihan miten haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko huumorin/ironiantajussasi jotain vialla kun ainakin itselleni on harvinaisen selvää että ei tuo kommentti tarkoittanut kirjaimellisesti että ovikello pärähtäisi vaan sitä että kuvauksesi aiheutti vahvan positiivisen vasteen?

        Toisekseen, jos ajatellaan tutustumista niin ehkäpä etenkään anonyymien ja rekisteröimättömien kesken ei kannata alkaa lepertelemään aivan yksityiskohtaista pitkää tarinaa jo siksi että keskinkertaista parempi trolli tulee omine motiiveineen väliin aivan taatusti.

        Ihan suora kysymys, oletko autisti?

        No voi haukotus sentää. Et sitten parempaa keksinyt? Onko sulle itelläs tossa ironiantajussa vikaa. Tai no joo, se selvästi puuttu kokonaan. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko huumorin/ironiantajussasi jotain vialla kun ainakin itselleni on harvinaisen selvää että ei tuo kommentti tarkoittanut kirjaimellisesti että ovikello pärähtäisi vaan sitä että kuvauksesi aiheutti vahvan positiivisen vasteen?

        Toisekseen, jos ajatellaan tutustumista niin ehkäpä etenkään anonyymien ja rekisteröimättömien kesken ei kannata alkaa lepertelemään aivan yksityiskohtaista pitkää tarinaa jo siksi että keskinkertaista parempi trolli tulee omine motiiveineen väliin aivan taatusti.

        Ihan suora kysymys, oletko autisti?

        Humorintajusta en viitsi edes kysyä. Se olis epäreilua, kun sä et edes tajua mitä huumori on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humorintajusta en viitsi edes kysyä. Se olis epäreilua, kun sä et edes tajua mitä huumori on.

        Huumorin ensimmäinen sääntö on se että sen olisi oltava lopulta yhteistä maaperää osallisille, jos tätä yhteistä maaperää ei ole ei kyseessä ole huumori vaan pilkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huumorin ensimmäinen sääntö on se että sen olisi oltava lopulta yhteistä maaperää osallisille, jos tätä yhteistä maaperää ei ole ei kyseessä ole huumori vaan pilkka.

        Kerro se ensiksi itselles ja sitten tolle osotepojalle. Mulle toi on ollut koko ajan täysin selvää ja siksipä en tässäkään keskustelussa ole minkäänlaista pilkkaa harrastanut. Kuvittelemasta en tietenkään voi sua estää. Tämä on vapaa maa myös puolestaloukkaantua ja moni sitä vapauttaan tykkää käyttää,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro se ensiksi itselles ja sitten tolle osotepojalle. Mulle toi on ollut koko ajan täysin selvää ja siksipä en tässäkään keskustelussa ole minkäänlaista pilkkaa harrastanut. Kuvittelemasta en tietenkään voi sua estää. Tämä on vapaa maa myös puolestaloukkaantua ja moni sitä vapauttaan tykkää käyttää,

        .... eewari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... eewari?

        Ole vaikka Eewertti Aropupu. Ihan saat olla mitä itse haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... eewari?

        Ei, ei, kyllä eewari oli toooodella paljon ponnekkaampi jaarituksissaan. Mutta onhan eewarin loistoajoista jo... vuosi jos toinenkin. Olisiko ikä lieventänyt ehdottomuutta? Mene ja tiedä. Mutta hengenheimolainen ihan selkeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ei, kyllä eewari oli toooodella paljon ponnekkaampi jaarituksissaan. Mutta onhan eewarin loistoajoista jo... vuosi jos toinenkin. Olisiko ikä lieventänyt ehdottomuutta? Mene ja tiedä. Mutta hengenheimolainen ihan selkeesti.

        No hyvä, että löysitte toisenne. Onnea.


    • Anonyymi

      Höpö höpö.

    • Anonyymi

      Kiltti ja kunnollinen mies ja kaks sakelsmannia

    • Anonyymi

      Niin se tulee olemaan mitä aloittaja kertoi. Sain tänään osuman tinderissä ja lähetin naiselle viestin. Nainen lähetti viestin jossa kysyi kuinka pitkä olen. Vastasin että 166 cm, nainen vastasi sitten ettei ole kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Ruma lyhyt mies on aina ätmi naisetn mielestä ja sellaisten kanssa naiset ei halua seurustella. Täällä joku nainen kirjoitti että on seurustellut lyhyiden kilttien miesten kanssa. Se on täysin paskapuhetta. Et ole ja valehtelet törkeesti.

      • Anonyymi

        Valtaosa lyhyistäkin miehistä on parisuhteissa. Itseasiassa tunnen enemmän pitkiä miehiä, jotka eivät ole parisuhteessa.


      • Anonyymi

        No miten määrität 164, 167 ja 171 senttiset miehet? Ovatko he pitkiä vai lyhyitä? Nuo ovat eksieni pituudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten määrität 164, 167 ja 171 senttiset miehet? Ovatko he pitkiä vai lyhyitä? Nuo ovat eksieni pituudet.

        Itse olen 165 senttinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa lyhyistäkin miehistä on parisuhteissa. Itseasiassa tunnen enemmän pitkiä miehiä, jotka eivät ole parisuhteessa.

        Pitkän miehen ei tarvitse olla parisuhteessa koska naisia voi vaihtaa helposti pituuden avulla. Lyhyt mies joutuu tekemään paljon sirkustemppuja pitääkseen suhteen elossa ettei nainen vaan lähtisi pitkien ja komeiden miesten matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkän miehen ei tarvitse olla parisuhteessa koska naisia voi vaihtaa helposti pituuden avulla. Lyhyt mies joutuu tekemään paljon sirkustemppuja pitääkseen suhteen elossa ettei nainen vaan lähtisi pitkien ja komeiden miesten matkaan.

        Silti niistäkin pääosa on parisuhteissa. Rumat pätkät ovat pahimpia pettureita ja elostelijoita.


    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi, että uusi ahdistelulain voimaantulo ei vaikuta mitenkään miehiin, jotka ovat aidosti kilttejä ja kunnollisia. Koska tuollaiset miehet eivät naisia ahdistele. Yleensä se, että miehen pitää julistaa olevansa "kiltti ja kunnollinen" tarkoittaa sitä, että noita asioita hän ei todellakaan ole. Kiltin ja kunnollisen ei tarvitse vakuutella naisille mitään.

      • Anonyymi

        Kyllä vaikuttaa, kaikkiin miehiin. Mies ottaa kuuden (6) vuoden mittaisen vankilatuomion mittaisen riskin joka kerran ollessaan kahdestaan naisen kanssa. Ehkäpä vakavin riski realisoituu kun (avo)vaimo katkeroituu, eli viimeistään silloin kun hänen vaihdevuotensa alkavat, keskimäärin 40v tietämillä. Kuuden vuoden tuomioon plus valtaviin kärsimyskorvauksiin riittää se että (avo)vaimo tarinoi niin että mies yritti raiskata.

        https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2022/20220723


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikuttaa, kaikkiin miehiin. Mies ottaa kuuden (6) vuoden mittaisen vankilatuomion mittaisen riskin joka kerran ollessaan kahdestaan naisen kanssa. Ehkäpä vakavin riski realisoituu kun (avo)vaimo katkeroituu, eli viimeistään silloin kun hänen vaihdevuotensa alkavat, keskimäärin 40v tietämillä. Kuuden vuoden tuomioon plus valtaviin kärsimyskorvauksiin riittää se että (avo)vaimo tarinoi niin että mies yritti raiskata.

        https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2022/20220723

        KAIKKI MIEHET EIVÄT KOHTELE NAISIA HUONOSTI TAI AHDISTELE HEITÄ.

        Se, että sinä ilmeisesti et voi olla ahdistelematta seksuaalisesti naisia ei tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat kaltaisiasi paskiaisia. Lopeta uhriutuminen ja tarkastele omaa käyttäytymistäsi ja sitä, miten voit sen korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAIKKI MIEHET EIVÄT KOHTELE NAISIA HUONOSTI TAI AHDISTELE HEITÄ.

        Se, että sinä ilmeisesti et voi olla ahdistelematta seksuaalisesti naisia ei tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat kaltaisiasi paskiaisia. Lopeta uhriutuminen ja tarkastele omaa käyttäytymistäsi ja sitä, miten voit sen korjata.

        Äänestän tätä 👌

        SUURIN OSA miehistä ei kohtele naisia huonosti tai ahdistele heitä.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestän tätä 👌

        SUURIN OSA miehistä ei kohtele naisia huonosti tai ahdistele heitä.

        - Sheena

        Kyllä. SUURIMMALLA OSALLA miehistä ei ole eikä tule olemaan mitään ongelmaa tuon lain kanssa. Suurin osa miehistä ei ahdistele yhtään ketään, eikä kohtele ketään huonosti. Siinä ei ole heille mitään uutta eikä ihmeellistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KAIKKI MIEHET EIVÄT KOHTELE NAISIA HUONOSTI TAI AHDISTELE HEITÄ.

        Se, että sinä ilmeisesti et voi olla ahdistelematta seksuaalisesti naisia ei tarkoita sitä, että kaikki miehet olisivat kaltaisiasi paskiaisia. Lopeta uhriutuminen ja tarkastele omaa käyttäytymistäsi ja sitä, miten voit sen korjata.

        Komeat ja pitkät leukamiehet eivät ahdistele naisia.


    • Anonyymi

      Miksi normaali mies pelkäisi uutta lakia? Ei tavallinen mies tai nainen ahdistele ketään. Normaalisti kommunikoiden ne suhteet on ennenkin aikaansaatu, ei kajoamalla fyysisesti tai kysymällä irtoaisiko p***ua.

      • Anonyymi

        Lain myötä naiset sallivat vain komeiden miesten lähestyä heitä. Ällötykset voidaan saada samantien kiven sisään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain myötä naiset sallivat vain komeiden miesten lähestyä heitä. Ällötykset voidaan saada samantien kiven sisään.

        Siis ei naisen tuijotusta kyselylä
        Ynm niin välttyy rangaistukselta


    • Anonyymi

      Pepanteenin ja prostatacaren sekoituksella saa ihmeitä aikaiseksi. Ei transsuille tämä.

    • Jos kilttien ja kunnollisten miesten touhut aiheuttaa uuden lain nojalla oikeusjuttuja, niin sittenhän se laki toimittaa virkansa. Olisi pitänyt olla aiemminkin.

      Jotenkin se kohta, että ilman suostumusta harrastettu seksi on raiskaus, on ainakin minulle ollut selvä ajat sitten. Mutta laki on sokea. Kai tuo nytten sitten on selkeämpää kaikille....

      • Anonyymi

        Niin, se on meille monille täysin käsittämätöntä miten monille tälläkin palstalla ilmeisesti tulee ihan uutena tietona, että ilman suostumusta harrastettu seksi on raiskaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on meille monille täysin käsittämätöntä miten monille tälläkin palstalla ilmeisesti tulee ihan uutena tietona, että ilman suostumusta harrastettu seksi on raiskaus.

        Tokko kaikki on edes joutuneet tilanteeseen, mutta pelkäävät, että voisivat joutua syytetyksi vahingossa... vaikka tuskin pelkoa.. pelkästään juttelu naiselle vaikeaa ja ajatukset liitää satu-/pilvilinnoissa. Totuutta etsitään maailmasta iltapäivälehtien otsikoista ja seiskasta. 🙄

        Näkemys maailmasta on noi keltamediajulkaisut ja kodin ulkopuolella mahdollinen työpaikka-lähikauppa-linja. 🤔


      • Anonyymi

        Ja edelleen naiset voivat jostain syystä alkaa hankaliksi, väittää että on raiskattu, vaikka olisi antaneet suostumuksen seksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen naiset voivat jostain syystä alkaa hankaliksi, väittää että on raiskattu, vaikka olisi antaneet suostumuksen seksiin.

        On se varmaan vaikeeta olla noin paska sängyssä, että se tuntuu aina naisesta raiskaukselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se on meille monille täysin käsittämätöntä miten monille tälläkin palstalla ilmeisesti tulee ihan uutena tietona, että ilman suostumusta harrastettu seksi on raiskaus.

        Suostumus pitää todistaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suostumus pitää todistaa

        Ei normaaleille miehille tulee eteen sellasta tilannetta, jossa tarvitsisi. Eikä sullekaan tule, kun ei kukaan kuitenkaan sulle suotumustaan anna.


    • Anonyymi

      Päätösvallassa olevat naiset ovat kehittäneet LAIN naisenlogiikalla tekemiensä päätösten arvostelun kieltämiseksi.
      Samanmoinen laki on voimassa itäisessä naapurimaassa jossa rangaistuksena on kyseenalainen kuolema.
      Meillä sentään luvataan vankeutta (ja kulissien takana ehkä kidutusta ym)..

    • Anonyymi

      Häh, tolle aloitukselle. Ihmiset on ihan tavallisissa suhteissa ja kaikki hyvin.
      Jos epäilee itseään että ahdistelee tai käyttäytyy epäsopivasti, pitää vaan mennä itseensä.
      Jokainen tietää itsessään tasan milloin on likaista läppää ja tyhmää tai sitten vilpitöntä lämpöä ja halausta ja jos ei tiedä, tämä lakimuutos selvittänee palikoillekin perusteet.
      Urpoilua ei jaksa kukaan missään milloinkaan ja siihen puuttuu loppupeleissä laki.

    • Anonyymi

      Se on raiskaus jos kiltti ätmi edes puhuu naiselle ensi vuonna. Monet kiltit ätmit joutuu ensi vuonna vankilaan.

      • Anonyymi

        Ei pelkoa, kun ettehän te muutenkaan koskaan naisille puhu.


      • Anonyymi

        Kyllä. Vielä nykyäänkin kiltti ätmi yrittäessä hapuillen lähestyä naista on aika säälittävä näky.

        Vuodesta 2023 eteenpäin se on varoitus kaikille miehille kun Avarnin turvamiehet retuuttavat kilttiä ätmyliä kamerattomaan hissiin oppimaan sitä miten naista kohdellaan. Olisi pitänyt ymmärtää oma tasonsa ja pysyä kaukana voimakkaista, itsenäisistä ja vahvoista feministinaisista.


      • Anonyymi

        Voi puhua jos etsit pölypssia Prismassa
        Missä pölypussit myyjä hylly xx


    • Anonyymi

      Kierrän nuo alfaurokset ja jännmiehet edelleenkin kaukaa. Toisaalta nuo ovat kyllä mielenkiintoisia väittelykumppaneita, kun silloin paljastavat todellisen luontonsa kuoren alta.

    • Anonyymi

      Feministit vihaavat miehiä. Feminismi on demonista ja sysimustaa pahuutta joka pitää ajaa pois tästä maailmasta! Ilman feminismiä kilteillä ja kunnollisillakin miehillä olisi oikeus seksiin sekä rakkauteen väkivaltaisten jännämiesten lisäksi.

    • Anonyymi

      Kun (avo)vaimo katkeroituu (viimeistään silloin kun hänen vaihdevuotensa alkavat, keskimäärin 40v tietämillä) tulee ero. Ja syyte.

      • Anonyymi

        Ei riipu katkeruudesta. Aina kun on ilmaista rahaa tarjolla sille löytyy ottajia.


    • Eikös se ole vaan hyvä? Vain parhaat geenit pääsevät jatkoon. Niinhän sen on luonto suunnitellut alusta saakka.

    • Anonyymi

      Nouskaamme naiset valtaan! Iskekäämme viimeiset naulat ätmien arkkuihin! Kehtaavatkin liikkua ihmisten ilmoilla vilkuillen tasokkaampia naisia. Ei sarkasmia.

      • Anonyymi

        Hear hear! Suudelkaa jalkojamme te alhaiset ahdistelijat jotka korkealla kurotatte!


      • Anonyymi

        Näin on. Siellä saa ätmit tutista tutkintavankeudessa kun taas lankesi tasokkaampien naisten pauloihin eikä pystynyt olla ahdistelematta


      • Anonyymi

        Aurinkolasit auttaa
        Kävele pysähtymättä normaali nopeu vähintäänohi


    • Anonyymi

      No sitten kun kattoa ei muuten saa pään päälle, niin alan iskeä naisia.
      Työntekijät verotetaan maanpakoon.

    • Ikä ja ulkonäkökin on hyvä suoja. Ei yritä olla kaunokainen, niin saa olla melko rauhassa kaikilta.

    • Anonyymi

      Näin on hyvä.

      Kiltit ja kunnolliset suomalaiset miehet eivät ansaitse jotain niin paskaa elämässä kuin suomalainen ämmä on. Nyt vaan miehet sitten ulkomaille muuttamaan. Antaa mamujen opetella elämään täällä siperiassa ja kokeilla miten ne etelän geenit pärjää hangessa.

      Maailmalla meinaan normi suomalainen mies on naiselle lottovoitto.

      • Anonyymi

        Huippu sarkasmia, bravo 😆

        Sujuvasti se geneettinen perimä etelämpää tänne sekottuu, tulee terveitä ja kauniita lapsia 😊


    • Anonyymi

      Kukaan ei tahdo palstan mukaisia mukamas kilttejä ja kunnollisia. Mahtavaa!

    • Anonyymi

      En mä ite oo väittäny olevani kiltti ja kunnollinen vaan se on, mikä on tuolla ulkona.

    • Se onkin heidän menetyksensä.

    • Anonyymi

      SUOJAA AHDISTELULTA!
      Niin mutta kuka on keksinyt pillun ja sovittanut sen vielä oikeaan paikkaankin. Aikamoinen keksintö sekin. Monet muutkin keksinnöt, kuten kullikin siihen yhteen sopivana. No ne ovat olleet välttämättömiä monien muiden keksintöjen ohella.
      Todellakin se on väärin, kun kelpaa ei vihreille sellaisemaan, tehneet ahdistelun, vaikka on niin täydellistä, pilattu ahdistelulla.
      Olisiko se nyt sitten varsinainen ahdistelua aiheuttava kohde ja halutaan suojata.
      Todellakin vihreät tuhoavat kaiken ja kieltävät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe