Syöttekö valko- ja sinihomejuustojen päällä olevan valkoisen kerroksen? Sitä on ainakin vaikea poistaa niin pehmeistä juustoista.
Ja onko ne mielestänne hyviä?
Juuston päällä valkoinen kerros?
14
307
Vastaukset
- Anonyymi
En osta sellaisia juustoja
- Anonyymi
Aikoinaan eräs vanhempi työkaveri osti kaupasta kallista "erikoista" juustoa. Kotona avasi paketin ja säikähti.
Täysillä meni takaisin kauppaan huutamaan myyjälle, että tämähän on homeessa, miksi te myytte homehtuneita juustoja?
Myyjä reppana yritti selittää, että tuollainen sen kuuluu ollakin. Ei auttanut. Loppujen lopuksi palautti rahat ja varmaankin itse söi sen avatun juuston.
Lisäksi entinen työkaveri suuttui niin paljon, että vaihtoi käymisensä eri kauppaan, vaikka matka piteni monta kilometriä. 🤣
>simiti<- Anonyymi
Niin minuakin suututtaa kohta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minuakin suututtaa kohta...
Ihmeliejua ja pinta homeessa tai joku kerros päällä.
Ei kannata liikaa kytätä mitä syö.... alla se valkoinen voi olla voita..
Mitä väliä?
Kokeile. 😁- Anonyymi
Jos ymmärsin oikein mitä tarkoitat, niin syön. Vahakuoret poistetaan jos sellainen on, mutta en muista pehmeissä juustoissa nähneeni.
xLiner - Anonyymi
Pitäisi tietää merkki mitä juustoa aloittaja tarkoittaa. Syön Valion kolmion muotoista sinihomejuustoa, eikä siinä mitään valkoista kerrosta ole.
- Anonyymi
Siis tuollainen valkoinen kerros. Eikö kukaan ole syönyt näitä?
https://images.app.goo.gl/3Zby4F3mbsVKTLzTA- Anonyymi
Syö pois.
xLiner - Anonyymi
Lisään valkohomejuuston kauppalistaan 😋
xLiner
- Anonyymi
Näyttäisi olevan kuvia Brie sekä Camembert juustoista; täyttä herkkua kaikki syötävää osaa. Castellon greamy brie; uunijuustona ja tuoretta leipää!
Käy pikkunälkään tai vaikka alkupaloina,... herkutellen uuteen vuoteen!
trollikka Kyllä hyvää on. Ennen valkoisen kerroksen syöntiä kannattaa varmistua että valkoinen kerros todellakin on valkohomejuustoa tai punahomejuustoa mutta ei esim. sissijuustoa.
Totta kai syön, jos saan, mutta yleensä tyydyn halvempiin juustolaatuihin. 🌹👀
- Anonyymi
Syön toki. Camembertiä on mennyt melkein kokonainen pyörylä taas tänäkin jouluna. Joulu on juustojen aikaa tässä talossa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk663992Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152087Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61857Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361214- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et9885Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70818Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.40774- 38690
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24664