Typerää tuhlata rahaa ilotulitteisiin

Anonyymi-ap

https://www.rakettitukku.fi/tuotteet
Typerää tuhlata rahaa ilotulitteisiin ampumalla rahansa taivaan tuuliin.
Kuinka voi jollakin olla rahaa taivaan tuuliin ammuttavaksi, kun katsoo noiden tulitteiden hintoja yli 30 euroa ja 199,90 euroa eli 200 euroa.
Tuossa kalleimmassa kesto jopa 100 sekuntia eli 1,5 minuuttia, joten äkkiä on 200 euroa poltettu taivaan tuuliin.
Noiden ilotulitteiden hinnalla saa monta peliä tietokoneeseen ja pelikonsoliin, joista saa iloa tuhansiksi tunneiksi.
Tai mikrofoniin, kiintolevyn tai muihin tietokone tarvikkeisiin.
Paljon järkevämpää on ostaa vaikka pelejä, kuin laittaa rahansa ilotulitteisiin.

19

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen aina ollut samaa mieltä. Asuin lapsena pienessä kylässä, eikä siellä ollut tapana ampua raketteja. Joskus isompana ostimme tähtisadetikkuja.

• Anonyymi

En osta raketteja. Ostan bvain alkoholia koska siten saa paremmat bileet.

• Anonyymi

Harmittelen kans heitä, jotka vielä tekevät kiusaa muille ostamillaan rakenteilla. Muutamat yöunet menettäneenä, en ymmärrä heitä jotka pommejaan räjäyttelevät yhden jälkeen yöstä. Pahimmat ampuvat vielä kolmenkin jälkeen 😢

• Anonyymi

Oltiin Espoossa ja katottiin, kun se japsiryhmä lähetti niitä ilotulitteita siellä Helsingissä. Ja kyllä ne komeita oli. Mutta sitten joku rupes räjäytteleen jotain omateko pommeja siellä yleisön joukossa. Olittekos te kattomassa sitä ilotulitusta kun vaihtu 2000. Mun iskä otti vidokuvaakin siitä ja myös siitä pommi jutusta. Sekin oli sillon vielä kunnossa ja hengissä. Mutta kun oli vähän liikaa viinaa ja naisia, niin jäi se elämä lyhyeks.

• Anonyymi

Käyttäkööt rahansa niin kuin tykkäävät.

Mä en ole varmaan koskaan ostanut ainuttakaan rakettia? Pikku tirppiksinä osteltiin kyllä kaikenlaisia paukkuja. Mitä niitä oli, pikku -ja isokiinalaisia, jotain parin metrin korkeuteen nousevia hyrriä jne. Tehtiin niistä isompiakin pommeja 😬. Onneksi kellekään ei käynyt pahasti.

Lapsuuden kodissa oli aina pari ilotulitetta kakaroiden iloksi, ei sitten enää kun juostiin jo pussikaljan kanssa ympäri kyliä.

Onhan siinä lapsille ja miksei aikuisillekin katsottavaa. Mä menen todennäköisesti nukkumaan ennen yhdeksää 😴, joten multa jää väliin.

xLiner

• Anonyymi

Jatkan vielä, että sillon kun mä omia ostin, niin ostin niitö suomessa valmistettuja sellasia styroksiin valettuja. Ne oli varmatoimisia, eikä ikinä mitään ongelmia. Sitten kun nää hullut ilotulitemyyjät alko tuomaan niitä indokiinasta, niin sitten tuli kaiken maailman komet bombia. Siinä oli lääkäritkin ihmeissään, kun ei ollutkaan enää ilotulitevammoja, vaan samoja vammoja mitä tulee taistelukentällä. Ilotulitemyyjillä ei ole mitään vastuuta, vaan ostaa halvalla, mutta kuitenkin on hinta sama.

• Anonyymi

Ilotulitteet ovat typerä homma kun sodan pauketta on ollut muutenkin. Ihmiset ovat pska ajattelemattomia.

• Anonyymi

Oletkos liki sata vuotias, kun sodan pauketta olet kuullut? Täällä sellaista kun ei ole ollut sitten 1945 jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos liki sata vuotias, kun sodan pauketta olet kuullut? Täällä sellaista kun ei ole ollut sitten 1945 jälkeen.

Oletkos kuuroutunut vai muuten aikaasi seuraamaton?

• Anonyymi

No paljon hölmömpää on rahaa laittaa typeriin peleihin yms "kiintolevyihin"
      Tämäkin asia on taas tätä, että "kaikki mikä minua ei kiinnosta pitää kieltää" keskustelua. Minulle on ihan sama mihin kukakin rahansa käyttää. Itse en raketteja osta, mutta en saa iloa siitä että valittaisin muiden ilosta saati saisin kiksejä siitä, että olisin kieltämässä kaiken sellaisen mistä toiset saa iloa elämäänsä.

• Anonyymi

Pistin Ukraina avustustilille raketti rahat , heillä on siellä tarve kun demokratiaa puolustetaan terroristidiktatuurilta...........

• Anonyymi

Oikein tehty!

• Anonyymi

Niin on. En ole koskaan ostanut ilotulitteita enkä osta jatkossakaan.

- Sheena

• 64 € tuli tuhlattua

• Anonyymi

Voi ankeuttajat.. 😀

Yhtenä päivänä vuodessa saa olla muutama tunti iloa lapsille rakettien muodossa.

400e meni, eikä kaduta pätkääkään. Oli sen arvoista.

• Anonyymi

Kohta saat ideologia syyttelyä kuinka "väärin käytät" rahaasi, kun voisit yhtähyvin sijoittaa sen summan vaikka salaatin viljelyyn. 🤣 Tästä totalitaristisesta "minä määrään mitä teet omaisuudellasi" ajattelutavasta on tullut kovinkin yleistä. Ilmeisesti ottavat mallia idän idoleistaan Putin yms.

• Anonyymi

Kunpa mullaki ois ollu 400€ raketteihi🤩 Ostin vaa n.100€, mut kivat ne oli😊

• Anonyymi

No, no, ei mene kovin montaa viikkoa, kun alat harmistelemaan 400€ rahantuhlausta raketteihin, kun kaupassa silmäsi tarttuvat johonkin tuotteeseen ja mielessäsi ajattelet, että niillä taivaan tuuliin ammutuilla rahoilla olisit saanut ostettua mukavan tavaran.

• On jokseenkin turhaa kertoa ihmisille, jotka käyttävät rahansa mielihalujensa mukaan, että johonkin tarkoitukseen käytetyt rahat menevät taivaan tuuliin.

Huvitukset eivät ole välttämättömyyksiä, ja jokainen asettaa rahankäytölleen oman tärkeysjärjestyksensä.

Toisen henkilön rahankäyttöä voidaan moraalisin perustein (ja kenties jopa juridisin seuraamuksin) arvostella, jos esimerkiksi kevytmielisesti törsätään rahaa turhuuteen eli objektiivisesti ajatellen muuhun kuin välttämättömyyksiin.

Mikäli joku aiheetta ja kevytmielisyyttään törsää rahojaan, voidaan häneltä esimerkiksi evätä pääsy velkajärjestelyyn, mutta siinä tapauksessa hän ei tietenkään ole törsännyt omia rahojaan vaan muilta lainattuja.

Lähtökohtaisesti jokainen (täysi-ikäinen) päättää omista rahoistaan ja niiden käyttämisestä itse, ellei sitten ole henkisiltä ominaisuuksiltaan kyvytön sellaiseen, jolloin rahankäyttämisestä päättää edunvalvoja.

Mikäli siis haluaa ampua rahansa taivaan tuuliin, polttaa ne savukkeisiin, juoda ne alkoholina, hurjastella niillä maanteillä taikka lakanoiden välissä, näpäyttää sukulaisiaan antamalla ne köyhille taikka pelastaa niillä maailma ja jättää perijät nuolemaan näppejään, on jokaisen oma asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3223
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2624
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2258
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      487
      2132
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1920
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1903
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1744
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1682
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1647
    Aihe