Typerää tuhlata rahaa ilotulitteisiin

Anonyymi-ap

https://www.rakettitukku.fi/tuotteet
Typerää tuhlata rahaa ilotulitteisiin ampumalla rahansa taivaan tuuliin.
Kuinka voi jollakin olla rahaa taivaan tuuliin ammuttavaksi, kun katsoo noiden tulitteiden hintoja yli 30 euroa ja 199,90 euroa eli 200 euroa.
Tuossa kalleimmassa kesto jopa 100 sekuntia eli 1,5 minuuttia, joten äkkiä on 200 euroa poltettu taivaan tuuliin.
Noiden ilotulitteiden hinnalla saa monta peliä tietokoneeseen ja pelikonsoliin, joista saa iloa tuhansiksi tunneiksi.
Tai mikrofoniin, kiintolevyn tai muihin tietokone tarvikkeisiin.
Paljon järkevämpää on ostaa vaikka pelejä, kuin laittaa rahansa ilotulitteisiin.

19

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen aina ollut samaa mieltä. Asuin lapsena pienessä kylässä, eikä siellä ollut tapana ampua raketteja. Joskus isompana ostimme tähtisadetikkuja.

    • Anonyymi

      En osta raketteja. Ostan bvain alkoholia koska siten saa paremmat bileet.

    • Anonyymi

      Harmittelen kans heitä, jotka vielä tekevät kiusaa muille ostamillaan rakenteilla. Muutamat yöunet menettäneenä, en ymmärrä heitä jotka pommejaan räjäyttelevät yhden jälkeen yöstä. Pahimmat ampuvat vielä kolmenkin jälkeen 😢

    • Anonyymi

      Oltiin Espoossa ja katottiin, kun se japsiryhmä lähetti niitä ilotulitteita siellä Helsingissä. Ja kyllä ne komeita oli. Mutta sitten joku rupes räjäytteleen jotain omateko pommeja siellä yleisön joukossa. Olittekos te kattomassa sitä ilotulitusta kun vaihtu 2000. Mun iskä otti vidokuvaakin siitä ja myös siitä pommi jutusta. Sekin oli sillon vielä kunnossa ja hengissä. Mutta kun oli vähän liikaa viinaa ja naisia, niin jäi se elämä lyhyeks.

    • Anonyymi

      Käyttäkööt rahansa niin kuin tykkäävät.

      Mä en ole varmaan koskaan ostanut ainuttakaan rakettia? Pikku tirppiksinä osteltiin kyllä kaikenlaisia paukkuja. Mitä niitä oli, pikku -ja isokiinalaisia, jotain parin metrin korkeuteen nousevia hyrriä jne. Tehtiin niistä isompiakin pommeja 😬. Onneksi kellekään ei käynyt pahasti.

      Lapsuuden kodissa oli aina pari ilotulitetta kakaroiden iloksi, ei sitten enää kun juostiin jo pussikaljan kanssa ympäri kyliä.

      Onhan siinä lapsille ja miksei aikuisillekin katsottavaa. Mä menen todennäköisesti nukkumaan ennen yhdeksää 😴, joten multa jää väliin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Jatkan vielä, että sillon kun mä omia ostin, niin ostin niitö suomessa valmistettuja sellasia styroksiin valettuja. Ne oli varmatoimisia, eikä ikinä mitään ongelmia. Sitten kun nää hullut ilotulitemyyjät alko tuomaan niitä indokiinasta, niin sitten tuli kaiken maailman komet bombia. Siinä oli lääkäritkin ihmeissään, kun ei ollutkaan enää ilotulitevammoja, vaan samoja vammoja mitä tulee taistelukentällä. Ilotulitemyyjillä ei ole mitään vastuuta, vaan ostaa halvalla, mutta kuitenkin on hinta sama.

    • Anonyymi

      Ilotulitteet ovat typerä homma kun sodan pauketta on ollut muutenkin. Ihmiset ovat pska ajattelemattomia.

      • Anonyymi

        Oletkos liki sata vuotias, kun sodan pauketta olet kuullut? Täällä sellaista kun ei ole ollut sitten 1945 jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkos liki sata vuotias, kun sodan pauketta olet kuullut? Täällä sellaista kun ei ole ollut sitten 1945 jälkeen.

        Oletkos kuuroutunut vai muuten aikaasi seuraamaton?


    • Anonyymi

      No paljon hölmömpää on rahaa laittaa typeriin peleihin yms "kiintolevyihin"
      Tämäkin asia on taas tätä, että "kaikki mikä minua ei kiinnosta pitää kieltää" keskustelua. Minulle on ihan sama mihin kukakin rahansa käyttää. Itse en raketteja osta, mutta en saa iloa siitä että valittaisin muiden ilosta saati saisin kiksejä siitä, että olisin kieltämässä kaiken sellaisen mistä toiset saa iloa elämäänsä.

    • Anonyymi

      Pistin Ukraina avustustilille raketti rahat , heillä on siellä tarve kun demokratiaa puolustetaan terroristidiktatuurilta...........

      • Anonyymi

        Oikein tehty!


    • Anonyymi

      Niin on. En ole koskaan ostanut ilotulitteita enkä osta jatkossakaan.

      - Sheena

    • 64 € tuli tuhlattua

    • Anonyymi

      Voi ankeuttajat.. 😀

      Yhtenä päivänä vuodessa saa olla muutama tunti iloa lapsille rakettien muodossa.

      400e meni, eikä kaduta pätkääkään. Oli sen arvoista.

      • Anonyymi

        Kohta saat ideologia syyttelyä kuinka "väärin käytät" rahaasi, kun voisit yhtähyvin sijoittaa sen summan vaikka salaatin viljelyyn. 🤣 Tästä totalitaristisesta "minä määrään mitä teet omaisuudellasi" ajattelutavasta on tullut kovinkin yleistä. Ilmeisesti ottavat mallia idän idoleistaan Putin yms.


      • Anonyymi

        Kunpa mullaki ois ollu 400€ raketteihi🤩 Ostin vaa n.100€, mut kivat ne oli😊


      • Anonyymi

        No, no, ei mene kovin montaa viikkoa, kun alat harmistelemaan 400€ rahantuhlausta raketteihin, kun kaupassa silmäsi tarttuvat johonkin tuotteeseen ja mielessäsi ajattelet, että niillä taivaan tuuliin ammutuilla rahoilla olisit saanut ostettua mukavan tavaran.


    • On jokseenkin turhaa kertoa ihmisille, jotka käyttävät rahansa mielihalujensa mukaan, että johonkin tarkoitukseen käytetyt rahat menevät taivaan tuuliin.

      Huvitukset eivät ole välttämättömyyksiä, ja jokainen asettaa rahankäytölleen oman tärkeysjärjestyksensä.

      Toisen henkilön rahankäyttöä voidaan moraalisin perustein (ja kenties jopa juridisin seuraamuksin) arvostella, jos esimerkiksi kevytmielisesti törsätään rahaa turhuuteen eli objektiivisesti ajatellen muuhun kuin välttämättömyyksiin.

      Mikäli joku aiheetta ja kevytmielisyyttään törsää rahojaan, voidaan häneltä esimerkiksi evätä pääsy velkajärjestelyyn, mutta siinä tapauksessa hän ei tietenkään ole törsännyt omia rahojaan vaan muilta lainattuja.

      Lähtökohtaisesti jokainen (täysi-ikäinen) päättää omista rahoistaan ja niiden käyttämisestä itse, ellei sitten ole henkisiltä ominaisuuksiltaan kyvytön sellaiseen, jolloin rahankäyttämisestä päättää edunvalvoja.

      Mikäli siis haluaa ampua rahansa taivaan tuuliin, polttaa ne savukkeisiin, juoda ne alkoholina, hurjastella niillä maanteillä taikka lakanoiden välissä, näpäyttää sukulaisiaan antamalla ne köyhille taikka pelastaa niillä maailma ja jättää perijät nuolemaan näppejään, on jokaisen oma asia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4660
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2584
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      148
      1857
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1598
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1252
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1243
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe