Hallaan, pussaan, kokkaan, kehun, tuen jne

Anonyymi-ap

Olemme vanha aviopari, yhdessä 30 vuotta. Huomioin ukko kultaani monin tavoin mutta hän ei juuri ollenkaan. Ellää kuin ihtelleen etupäässä. Aina ollu samanlainen. Kysynkin onko kellää samanlaista kokemusta? Alan vaatimaa kohta palkkaa isännältä.

6

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki te ootte kodinkoneita. Ne panee muualla. Ja ostaa nuorille neideille autoista lähtien kaiken. Elättäävät. Vievät etelään vaikka menevät muka yksin. Hellyyden saa rakastaja. Ja lahjat. Onko kiva olla kotiorja? Ei ole äitiä hoitamassa taloutta. Vaimo on

      • Anonyymi

        Ihan kiva muute joo ja lapsenlapset on ihania. Omat rahat molemmilla enkä tarvi elättäjjää. Sehän se olisikin jos joku nuorikko oisi ottanu tuon möhömaha ukon ihtelleen. Tykka pystyssä ja rasvaisena makkaa ja pieree. Ei taija nuoremmat ottaa semmosta. Ei huolehdi ulukonäööstään. Kuntokkaa ei oo ennää kovin hyvä
        Mieskuntoki reistailee.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🔞 ­N­­­y­­m­f­o­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17689220X

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Minulla tilanne päin vastoin. Olen mies. Olemme olleet naimisissa 22 vuotta. Tästä nyt 11 vuotta asumuserossa. Puolisoilla ei minkäänlaista mielenkiintoa läheisyyteen, suukottelua, kosketteluun seksistä puhumattakaan. Eli 11 vuotta ilman seksiä vaimoni kanssa! Häntä ei kiinnosta. Minä taasen lähes hypin seinille puutteen takia. Olisi edes jotain intiimiä, mutta kun ei. Ymmärrän, että vaikutan nössöltä kun en saa tilannetta muutettua, tehtyä asialle jotain. Kerran ehdotin löydä parisuhdeterapiaa. Vastauksena sain, että voit käydä!

      • Anonyymi

        Et oo nössö. Läheisyys ja hellyys kuuluuvat perustarpeisiin. Kuihtuisin pois ilman läheisyyttä. En kuitenkaan oo pahn näkönen sen tiijän. Pijän huoli ihtestäni. Oon myös huumorintajuinen ja nauravainen, iloinen ollut aina enkä vaaji liikoja toiselta joten nyt alkaa riittämään tämä tämmönen kuin olisin ilimaa. Jos lähtisi vaan kävelee. Minullakin on ylpeyteni kuitenki. Ottaako semmosen jota jaksaa ja haluaa rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo nössö. Läheisyys ja hellyys kuuluuvat perustarpeisiin. Kuihtuisin pois ilman läheisyyttä. En kuitenkaan oo pahn näkönen sen tiijän. Pijän huoli ihtestäni. Oon myös huumorintajuinen ja nauravainen, iloinen ollut aina enkä vaaji liikoja toiselta joten nyt alkaa riittämään tämä tämmönen kuin olisin ilimaa. Jos lähtisi vaan kävelee. Minullakin on ylpeyteni kuitenki. Ottaako semmosen jota jaksaa ja haluaa rakastaa.

        Jossain aiemmissa ketjuissa kerroin asiasta hieman toisin sanoin. Ilmaisin siellä, että kaipaan kovasti miehenä kosketusta, läheisyyttä ja yhdessä oloa, seksiä unohtamatta. Sain lukuisia kirjoituksia, että jahtaan vain 20-30 kymppisiä naisia seksin merkeissä. Että saisin hävetä, kun etsin tyttäreni ikäisiä naisia. Oikein ällöttää yksi kirjoitti. Kun itse olen 65. Missään vaiheessa en tuonut ilmi etsiväni nuoria naisia. Ihmeellisesti siellä väännettiin minut seksihurjastelijaksi kun kaipaan niin paljon naisen kosketusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1335
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      75
      878
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      63
      733
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe