Jos mies kantaa hänet sänkyyn.
Nainen voi myös pelätä
52
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli hymy. Eilen mietin muutamaa tuijotusta. Parasta, tuun onnelliseks. Saan edelleen itsevarmuutta pelkästä ajatuksesta, olisin maailman onnellisen vieressä.
- Anonyymi
joskus oon täynnä sanoja. Joskus osaan kertoa sanoilla tunteita ja joskus osaan vain näyttää ne. Tänään on se näyttöpäivä.
- Anonyymi
Viinaa juomalla saa kantun sopivasti veks. Sen jälkeen tiedottomassa tilassa ei tarvitse enää pelätä mitään, ja mitään ei tarvitse silloin muutenkaan tehdä. Ei ole murhetta huomisesta.
- Anonyymi
Niinhän se on se miesten vanha sanonta et jos ei muija lähe juomalla ni si hakkaamalla taitaa tosin pätee jo toisinpäin joihinkin naisiinkin et jos ei äijä lähe juomalla ni si pettämällä tosin harvempi nainen pystyy hakkaamaan niitä miehiä joita ovat ottaneet jollei si ol lapamatoa valinnu elinkumppanikseen
On ihmisillä ihme fetissejä!
Tällä yhdellä sankarilla tää naisen kantaminen....🤯
Onneks kirjoittelee sinkuissa....😄- Anonyymi
Varsinainen eukonkantomestari tämä näiden aloitusten tekijä.
Anonyymi kirjoitti:
Varsinainen eukonkantomestari tämä näiden aloitusten tekijä.
Joo, ehkä parempi ajatuksena tälläinen fetissi kuin jo housuun p.skominen tai jalkojen nuoleskelu. 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, ehkä parempi ajatuksena tälläinen fetissi kuin jo housuun p.skominen tai jalkojen nuoleskelu. 🤣
No näin naisena tuo kantelu on ihan yhtä vastenmilistä, mutta kyllä joku varmasti tuostakin tykkää.
Anonyymi kirjoitti:
No näin naisena tuo kantelu on ihan yhtä vastenmilistä, mutta kyllä joku varmasti tuostakin tykkää.
Liittyyköhän tuohon kanteluun naisen koko? 🤏
Toivottavasti ei...🙄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Liittyyköhän tuohon kanteluun naisen koko? 🤏
Toivottavasti ei...🙄No tuskin tuon kaikkein kookkainta mahdollista kannettavaa etsii. 🤣
Tosin miehet on mun kokemuksen mukaan tosi huonoja arvioimaan naisten painoa. Mä esimerkiksi ite näytän kovinkin pikkaselta, mutta kaikki, jotka on joskus kokeilleet nostaa ovat sanoneet jotain tyliin ".ttu miten sä noin paljon voit painaa". 🤣 Anonyymi kirjoitti:
No tuskin tuon kaikkein kookkainta mahdollista kannettavaa etsii. 🤣
Tosin miehet on mun kokemuksen mukaan tosi huonoja arvioimaan naisten painoa. Mä esimerkiksi ite näytän kovinkin pikkaselta, mutta kaikki, jotka on joskus kokeilleet nostaa ovat sanoneet jotain tyliin ".ttu miten sä noin paljon voit painaa". 🤣Lihas painaa...
Eno painaa ehkä saman mitä itse ja on 10-15 cm pidempi ja pikkuisen löytyy reppua enempi mahsn kohdalta, muttei ole pitkään aikaan tehnyt mitään fyysistä.
Tässä ennen joulu kävin häntä jeesimässä yhden jutun kanssa ja hän yritti saada sellaisella pitkällä riu'ulla lyötyä lautaa korkealta... ei jaksanut, eikä se taas minusta tuntunut edes raskaalle.
Eli koko ei kerro kaikkea painosta. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Lihas painaa...
Eno painaa ehkä saman mitä itse ja on 10-15 cm pidempi ja pikkuisen löytyy reppua enempi mahsn kohdalta, muttei ole pitkään aikaan tehnyt mitään fyysistä.
Tässä ennen joulu kävin häntä jeesimässä yhden jutun kanssa ja hän yritti saada sellaisella pitkällä riu'ulla lyötyä lautaa korkealta... ei jaksanut, eikä se taas minusta tuntunut edes raskaalle.
Eli koko ei kerro kaikkea painosta. 😁Jep, niinhän se painaa ja tiiviit luutkin painaa. Mä esimerkiksi olen koko ikäni harrastanut sellasia juttuja, jotka kehittää lihasta ja myös vahvistavat luustoa. Ei se paino aina ulospäin aina näy. 😁
Anonyymi kirjoitti:
Jep, niinhän se painaa ja tiiviit luutkin painaa. Mä esimerkiksi olen koko ikäni harrastanut sellasia juttuja, jotka kehittää lihasta ja myös vahvistavat luustoa. Ei se paino aina ulospäin aina näy. 😁
Joo. Minäkin oon jotenkin luonnostaan sellainen jässikkä, ettei minusta kukkakeppiä sais tekemälläkään. 😁
- Anonyymi
Yllättävänkin sairaita fetissejä taitaa olla monellakin niillä kai haetaan niitä kiksejä parisuhteeseen kun ei kai ymmärretä mikä se parisuhde edes on
- Anonyymi
Hahahhhahah 😂😂😂🤣😂
- Anonyymi
Kyllä jos mie hyppeisin sylliin, ukon jalat mänis alla ku heinäsirkalla linttaan 😂🤣🤣
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos mie hyppeisin sylliin, ukon jalat mänis alla ku heinäsirkalla linttaan 😂🤣🤣
Riippuu missä ukko on. Jos jo istuu itsekin, niin kantaahan ne luutkin paljon, ei pienestä rasahda. 😁
Varsinkin jos on matkalla pari kertaa pudonnut.
Minä ainakin pelkäisin. Sillä ei näin painavaa moni kanna pudottamatta puolimatkaan.
T. Nyt 83 kg- Anonyymi
Sama. Todella harvassa on sellaset miehet, ettenkö pelkäisi. En halua tulla tiputetuksi. Mä kävelen mielummin, vaikka painankin "vain" n.70 kiloa. Valtaosa ihmisistä kuitenkin luulee mua vähintään 10 kiloa kevyemmäksi, joten voi tulla yllätyksenä.
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Todella harvassa on sellaset miehet, ettenkö pelkäisi. En halua tulla tiputetuksi. Mä kävelen mielummin, vaikka painankin "vain" n.70 kiloa. Valtaosa ihmisistä kuitenkin luulee mua vähintään 10 kiloa kevyemmäksi, joten voi tulla yllätyksenä.
Juu, ei elopainoa ole niin iisiä kantaa, kun kuollutta painoa. Mä jaksan kyllä itseni painon verran nostaa syliin käsivarret peffan alta ristissä ja kantaa vähän matkaan pystypäin elopainoa. Ex miestäni kannoin noin, kun oli kevyempi. Muttei mun selkäranka kestä eikä nilkat enää pidempää kanniskelua. Me alkaa kirkumaan kivusta. Tytär 41 kg nousee vielä hartioiden korkeudelle nukkuvana ja kykenen nostamaan hänet siitä rentona nukkuen parvisänkyyn. Mutta sen isompaa elopainoa en hartiatasolle jaksa nostaa. Voimat on ehtyneet.
Ootko itse kanniskellut miten painavaa immeistä?G-LoveR kirjoitti:
Juu, ei elopainoa ole niin iisiä kantaa, kun kuollutta painoa. Mä jaksan kyllä itseni painon verran nostaa syliin käsivarret peffan alta ristissä ja kantaa vähän matkaan pystypäin elopainoa. Ex miestäni kannoin noin, kun oli kevyempi. Muttei mun selkäranka kestä eikä nilkat enää pidempää kanniskelua. Me alkaa kirkumaan kivusta. Tytär 41 kg nousee vielä hartioiden korkeudelle nukkuvana ja kykenen nostamaan hänet siitä rentona nukkuen parvisänkyyn. Mutta sen isompaa elopainoa en hartiatasolle jaksa nostaa. Voimat on ehtyneet.
Ootko itse kanniskellut miten painavaa immeistä?Vois kyllä olla jännää olla harteilla silleen akankanto tyyliin ja jännätä koska putoo päälleen maahan. 😅
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ootko itse kanniskellut miten painavaa immeistä?Kyllä mä kanssa oman painoni nostan, mutta en todellakaan alkaisi mielelläni huvikseen ympäriinsä kanniskella. Ihminen tosiaan on ihan eri juttu nostaa, kuin kuollut paino ja usein kovin hankalan mallinenkin.
Kyllä mä eksän sain nostettua ilmaan ja kannettua jonkin matkaa. Hän painoi jotain hieman rapiat 80. Vaan siinä olis paikat huutaneet hoosiannaa, jos olis pitänyt kauemmas kantaa. Munkin muksu painaa tuon hieman reilun 40 kiloa ja häntä kyllä kantelen vielä ihan miten tahansa. Vaan lapsen kanssa pitää aina olla varovainen, kun nuo sattavat tehdä äkkiliikeitä ja sitten voi jossain nitkahtaakin. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä kanssa oman painoni nostan, mutta en todellakaan alkaisi mielelläni huvikseen ympäriinsä kanniskella. Ihminen tosiaan on ihan eri juttu nostaa, kuin kuollut paino ja usein kovin hankalan mallinenkin.
Kyllä mä eksän sain nostettua ilmaan ja kannettua jonkin matkaa. Hän painoi jotain hieman rapiat 80. Vaan siinä olis paikat huutaneet hoosiannaa, jos olis pitänyt kauemmas kantaa. Munkin muksu painaa tuon hieman reilun 40 kiloa ja häntä kyllä kantelen vielä ihan miten tahansa. Vaan lapsen kanssa pitää aina olla varovainen, kun nuo sattavat tehdä äkkiliikeitä ja sitten voi jossain nitkahtaakin.Sehän se on, että äkkiä rapsahtaa joku välilevy rikki, kun tekee äkkinäisen liikkeen ja painolla päälle. Silleen meni joskus L4 ja L5 välistä nikama, kun päiväkotilapsi putosi liukumäestä kaiteen yli ja otin hänet ilmalennosta vastaan maantasalla ja kirjaimellisesti tuntui krugs ja viilsi niin vitjasti. Pari viikkoa kävelin kuin olis jäykistetty paskat housussa kumaraan.
Tuli prolapsi. Mikä piti parantua ittekseen, siellä se on yhä kaikissa magneettikuvissa. Ei ole kyllä kipiä, mutta tuetyssä asennossa menee yli jotenkin ja sattuu, sitten on sen 2 viikkoa taas kipeää ja jäykkä, ei pysty taivuttamaan selkää. Kurottaa vaikka etukumarassa pönttöä pesemään tai oksentamaan, niin se riittää ja taas ollaa pulassa. Jäi vissiin pysyvä riesa.
Joten tosiaan varovainen saa olla.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ootko itse kanniskellut miten painavaa immeistä?Apua, miten voimakas olet 🙈 Teinipoikani painaa n 80kg enkä kyllä meinaa häntä enää jaksaa nostaa 😄 Täytyy ehkä ottaa voimailu tämän vuoden kuntotavoitteisiin 😊
Anonyymi kirjoitti:
Apua, miten voimakas olet 🙈 Teinipoikani painaa n 80kg enkä kyllä meinaa häntä enää jaksaa nostaa 😄 Täytyy ehkä ottaa voimailu tämän vuoden kuntotavoitteisiin 😊
En ole voimakas. Niitä on paljon voimakkaampiakin naisia. Minä vaan en ole treenannut koskaan itselleni voimaa, kuin fyysistä työtä tehden. Se ero on moneen naiseen verrattuna. Että osa joutuu käymään punttisalilla saadakseen samat voimat, mitkä mulla on ittestään.
Mutta kuule, ikä on syönyt isosti voimia pois. Huomaa ettei enää ole niin voimissaan, kun oli vielä 10-15 vuotta sitten. :)
Ja on kömpelökin jo verraten kolmekymppisiin.- Anonyymi
Merkitseekö se paino jotain jos on itse tyytyväinen siihen miltä näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sillä nyt sillon merkitystä on, jos joku yrittää kantaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle on sama mitä painan, kunhan se ei tarkoita sisäelinten ympärille rasvaa. Ja kun sitä alkaa olla sisäelinten ympärillä on kevennettävä vatsalaardin verran. Tokihan paino voi olla hurjan lihaksikkaanakin paljon. Eikä minua kilot haittaa. On mitä on. Kantajaa voisi haitata.
Mutta mulla osa tuosta massasta on sitä epätervettä laardia ja nimenomaan sisäelimien ympärillä, vatsassa. Niin...- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
En ole voimakas. Niitä on paljon voimakkaampiakin naisia. Minä vaan en ole treenannut koskaan itselleni voimaa, kuin fyysistä työtä tehden. Se ero on moneen naiseen verrattuna. Että osa joutuu käymään punttisalilla saadakseen samat voimat, mitkä mulla on ittestään.
Mutta kuule, ikä on syönyt isosti voimia pois. Huomaa ettei enää ole niin voimissaan, kun oli vielä 10-15 vuotta sitten. :)
Ja on kömpelökin jo verraten kolmekymppisiin.No minä teen istumatyötä ja siinä ei kyllä voimat pääse karttumaan. Ainoa fyysinen vaikutus on että takamus leviää 🙈 Urheillut olen kyllä aina, mutta en varsinaisesti voimaillut, joten en ole koskaan kokenut olevani erityisen voimakas. Riittävän voimakas kuitenkin siihen mitä on arjessa tarvittu. Ikä on tehnyt tehtävänsä täälläkin, mutta kuntosalille on juuri hankittu kortti, niin ei muuta kuin puntteja nostelemaan ja ehkä se poikakin vielä maasta nousee 😄
Anonyymi kirjoitti:
No minä teen istumatyötä ja siinä ei kyllä voimat pääse karttumaan. Ainoa fyysinen vaikutus on että takamus leviää 🙈 Urheillut olen kyllä aina, mutta en varsinaisesti voimaillut, joten en ole koskaan kokenut olevani erityisen voimakas. Riittävän voimakas kuitenkin siihen mitä on arjessa tarvittu. Ikä on tehnyt tehtävänsä täälläkin, mutta kuntosalille on juuri hankittu kortti, niin ei muuta kuin puntteja nostelemaan ja ehkä se poikakin vielä maasta nousee 😄
No ainakin lihaskunto kohenee ja pysyy paremmin kunnossa, kun lihaksia käyttää. 😊👍
Ehkei tuota voimaa niin olisi tarttenut, mutta sitä ei ole itse voinut päättää mitä lihaksista irtoaa. Vaan ei mua ole ikinä haitannutkaan se, että olen ollut aina kokoisekseni vahva.
Ehkäpä se poikien messissä leikitty aktiivinen fyysinen lapsuus on kehittänyt minunkin lihaksia, ei vain poikien. 😛- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No ainakin lihaskunto kohenee ja pysyy paremmin kunnossa, kun lihaksia käyttää. 😊👍
Ehkei tuota voimaa niin olisi tarttenut, mutta sitä ei ole itse voinut päättää mitä lihaksista irtoaa. Vaan ei mua ole ikinä haitannutkaan se, että olen ollut aina kokoisekseni vahva.
Ehkäpä se poikien messissä leikitty aktiivinen fyysinen lapsuus on kehittänyt minunkin lihaksia, ei vain poikien. 😛Vahva on hyvä olla, olipa sitten mies tai nainen, nuori tai iäkkäämpi. Bodaamaan en silti ala 😄 En kaipaa varsinaisesti muskeleita, mutta lihaskunnossa on kyllä varaa parantaa.
Oma lapsuus oli perusaktiivinen, fillarointia, uintia, pulkkamäkeä yms mutta mitään painileikkejä ei kyllä tullut pahemmin leikittyä. Jollei nyt siskon kanssa tappelua lasketa 😁 Anonyymi kirjoitti:
Vahva on hyvä olla, olipa sitten mies tai nainen, nuori tai iäkkäämpi. Bodaamaan en silti ala 😄 En kaipaa varsinaisesti muskeleita, mutta lihaskunnossa on kyllä varaa parantaa.
Oma lapsuus oli perusaktiivinen, fillarointia, uintia, pulkkamäkeä yms mutta mitään painileikkejä ei kyllä tullut pahemmin leikittyä. Jollei nyt siskon kanssa tappelua lasketa 😁Mjoo-o, ainakaan siitä ei yleensä haittaakaan ole. No minunkin lihaskunto on heikentynyt, kun on ollut kaikenlaista kipua ja särkyä, kieltoja fysiatrilta ja fysioterapeuteilta, ettei saa repiä ja riuhtoa. Provosoida liikaa. Mutta kun jalat alkaa reistaa, niin ettei normaali kävelykään enää onnistu ilman yhtäkään kivutonta askelta, niin huomaan ettei uhollakaan tee mieli juoksennella jalkojen päällä pakkoa enempää.
Muut lihaskivut nyt on sivuutettavissa, nuo nivel- ja hermokivut on niitä mitkä kyllä omaan liikkumiseen huonosti vaikuttaa.
Jää vähemmälle sellainen liikkuminen mitä juuri tarttisi, mutta mitä ei yksinkertaisesti pysty kun on akuutti tai krooninen kipu ja kipuärsytys.
Sitä on toisille paha sanoin kuvailla riittävän hyvin, mitä se on.
Muksuna tuli oltua aina liikkeellä, kun päänsäryltään liikkeelle pääsi. Aina ikiliikkujana. Ja painittiinkin hiekkiksella niin, että päät kolisi reunoihin välillä ja meinasi mennä leikistä totiseksi tappeluksikin välillä. 😛
Pojat oli useinmiten häviäjinä huonoja ja suuttuivat.G-LoveR kirjoitti:
Mjoo-o, ainakaan siitä ei yleensä haittaakaan ole. No minunkin lihaskunto on heikentynyt, kun on ollut kaikenlaista kipua ja särkyä, kieltoja fysiatrilta ja fysioterapeuteilta, ettei saa repiä ja riuhtoa. Provosoida liikaa. Mutta kun jalat alkaa reistaa, niin ettei normaali kävelykään enää onnistu ilman yhtäkään kivutonta askelta, niin huomaan ettei uhollakaan tee mieli juoksennella jalkojen päällä pakkoa enempää.
Muut lihaskivut nyt on sivuutettavissa, nuo nivel- ja hermokivut on niitä mitkä kyllä omaan liikkumiseen huonosti vaikuttaa.
Jää vähemmälle sellainen liikkuminen mitä juuri tarttisi, mutta mitä ei yksinkertaisesti pysty kun on akuutti tai krooninen kipu ja kipuärsytys.
Muksuna tuli oltua aina liikkeellä, kun päänsäryltään liikkeelle pääsi. Aina ikiliikkujana. Ja painittiinkin hiekkiksella niin, että päät kolisi reunoihin välillä ja meinasi mennä leikistä totiseksi tappeluksikin välillä. 😛
Pojat oli useinmiten häviäjinä huonoja ja suuttuivat.Pojille se taisi olla kilpailua enempi, kun mulle. 🤷🏼♂️
Mulle taas autolla kilpaa ajo oli totista kilpailua, siinä määrin että halusin intohimoisesti olla se joka voittaa.- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Mjoo-o, ainakaan siitä ei yleensä haittaakaan ole. No minunkin lihaskunto on heikentynyt, kun on ollut kaikenlaista kipua ja särkyä, kieltoja fysiatrilta ja fysioterapeuteilta, ettei saa repiä ja riuhtoa. Provosoida liikaa. Mutta kun jalat alkaa reistaa, niin ettei normaali kävelykään enää onnistu ilman yhtäkään kivutonta askelta, niin huomaan ettei uhollakaan tee mieli juoksennella jalkojen päällä pakkoa enempää.
Pojat oli useinmiten häviäjinä huonoja ja suuttuivat.Kipujen kanssa eläminen on kyllä sellaista, jota ei voi täysin ymmärtää kuin toinen, joka samaa käy läpi. Onpa ikävä kuulla, että joudut kamppailemaan kipujen kanssa noin paljon 😕 Liikkumisen pitäisi olla nautinto, mutta eipä siitä nauttia voi jos jokainen liike sattuu. Pystytkö kivutta esim uimaan?
Tuli mieleen, että otinhan minäkin lapsena painimatsia yhden pojan kanssa muutaman kerran 😄 Hävisin kyllä painissa molemmilla kerroilla 6-0 ja sain mustaa silmää, mutta toisella kerralla puolustin ystävääni ja toisella kerralla tämä poika suuttui kun voitin hänet pukkitaistelussa, joten hävisin hyvän asian puolesta 😁 Anonyymi kirjoitti:
Kipujen kanssa eläminen on kyllä sellaista, jota ei voi täysin ymmärtää kuin toinen, joka samaa käy läpi. Onpa ikävä kuulla, että joudut kamppailemaan kipujen kanssa noin paljon 😕 Liikkumisen pitäisi olla nautinto, mutta eipä siitä nauttia voi jos jokainen liike sattuu. Pystytkö kivutta esim uimaan?
Tuli mieleen, että otinhan minäkin lapsena painimatsia yhden pojan kanssa muutaman kerran 😄 Hävisin kyllä painissa molemmilla kerroilla 6-0 ja sain mustaa silmää, mutta toisella kerralla puolustin ystävääni ja toisella kerralla tämä poika suuttui kun voitin hänet pukkitaistelussa, joten hävisin hyvän asian puolesta 😁Eikä aina se toinenkaan, jonka kipukokemukset on erilaiset. Mutta kyllähän vertaisryhmissä selkeesti paremmin kipuun suhtaudutaan, ettei sitä vähätellä ja ihmistä mitätöidä, kun on omakohtainen ymmärrys haasteista joita jatkuvat kivut asettaa.
Selvästi enemmän heltiää ymmärrystä, kuin ihmisiltä joille kipu on lähinnä joku sukkela ohimenevä juttu. Kuulee helposti, nääh kunhan rutiset yms. vähättelyä. Vaikka itse en kuulu rutisijoihin, mutta kerron kyllä kun kivut koettelee. Uiminen käy kaularangalle, TOS myös aktivoituu käden tietyistä liikkeistä. Uinti on yksi provosoiva. Mutta vesijumppa voisi toimia, kun jättää huonoa tekevät liikkeet pois. Tai loiventaa.
Auts, se on ollut melkoinen matsi, kun on silmäkin mustunut. Lapsena saattoi myös jotkut käydä herkemmin kiinni, kun sanat loppui. Näin muistan.
Täytyy käydä nukkumaan. 6 herätys ja lääkäriin 8. Hyvää yötä. 😊- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Eikä aina se toinenkaan, jonka kipukokemukset on erilaiset. Mutta kyllähän vertaisryhmissä selkeesti paremmin kipuun suhtaudutaan, ettei sitä vähätellä ja ihmistä mitätöidä, kun on omakohtainen ymmärrys haasteista joita jatkuvat kivut asettaa.
Selvästi enemmän heltiää ymmärrystä, kuin ihmisiltä joille kipu on lähinnä joku sukkela ohimenevä juttu. Kuulee helposti, nääh kunhan rutiset yms. vähättelyä. Vaikka itse en kuulu rutisijoihin, mutta kerron kyllä kun kivut koettelee. Uiminen käy kaularangalle, TOS myös aktivoituu käden tietyistä liikkeistä. Uinti on yksi provosoiva. Mutta vesijumppa voisi toimia, kun jättää huonoa tekevät liikkeet pois. Tai loiventaa.
Auts, se on ollut melkoinen matsi, kun on silmäkin mustunut. Lapsena saattoi myös jotkut käydä herkemmin kiinni, kun sanat loppui. Näin muistan.
Täytyy käydä nukkumaan. 6 herätys ja lääkäriin 8. Hyvää yötä. 😊Noin se valitettavasti menee, toisen kokemuksia herkästi vähätellään, jollei ei ole omakohtaista kokemusta. Itse olen päässyt fyysisen kivun kanssa elämässäni vähällä, mutta toisen kipua en halua koskaan vähätellä. Vesi on elementtinä ihanan pehmeä, itsellä se auttoi upeasti synnytyskipuihin, mutta kuulostaa siltä, että uinti ei ole se paras vaihtoehto sinulle. Onneksi vedessä tosiaan voi tehdä muutakin, jos muutoin vedessä viihtyy 😊
Lapsena sitä joskus reaktiot ovat turhan rajuja, mutta noista matseista huolimatta sekä tästä pojasta että minusta kasvoi ihan yhteiskuntakelpoisia yksilöitä 😄 Meistä tuli kavereitakin myöhemmin.
Itsekin täytyy tästä unille mennä, vaikka pitkä joululoma sekoitti rytmit pahasti.. Hyvää yötä 😊 - Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sehän se on, että äkkiä rapsahtaa joku välilevy rikki, kun tekee äkkinäisen liikkeen ja painolla päälle. Silleen meni joskus L4 ja L5 välistä nikama, kun päiväkotilapsi putosi liukumäestä kaiteen yli ja otin hänet ilmalennosta vastaan maantasalla ja kirjaimellisesti tuntui krugs ja viilsi niin vitjasti. Pari viikkoa kävelin kuin olis jäykistetty paskat housussa kumaraan.
Tuli prolapsi. Mikä piti parantua ittekseen, siellä se on yhä kaikissa magneettikuvissa. Ei ole kyllä kipiä, mutta tuetyssä asennossa menee yli jotenkin ja sattuu, sitten on sen 2 viikkoa taas kipeää ja jäykkä, ei pysty taivuttamaan selkää. Kurottaa vaikka etukumarassa pönttöä pesemään tai oksentamaan, niin se riittää ja taas ollaa pulassa. Jäi vissiin pysyvä riesa.
Joten tosiaan varovainen saa olla.Uiko joku vielä nykyaikana koiraa, sehän on lasten uintityyli.
Säälittävää ja typerän näköistä.
- Anonyymi
Kannattaakin pelätä, siinä voi pää osua muutaman kerran ovenkarmiin ennen lattialle tippumista:)
AVG-LoveR kirjoitti:
Auts. Eniten pelottaa, että putoaa kovalle lattialle ja murtuu luita, häntäluu tms.
Ei kato enää tässä iässä kestä mitä vaan putoiluja ja kuperkeikkoja vaurioitta.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Auts. Eniten pelottaa, että putoaa kovalle lattialle ja murtuu luita, häntäluu tms.
Toisen ihmisen kantaminen on aika rankkaa kun luoja ei tehny mitään kantokahvoja, tai edes muotoillut kunnolla kannettavaksi. Teki sentään jalat jokaiselle, joilla ihan itse voi kävellä.
Yritin kerran nostaa jäisestä maasta noin 140 kg painavaa naista, totesin tarvitsevani autonosturia.
AV Anonyymi kirjoitti:
Toisen ihmisen kantaminen on aika rankkaa kun luoja ei tehny mitään kantokahvoja, tai edes muotoillut kunnolla kannettavaksi. Teki sentään jalat jokaiselle, joilla ihan itse voi kävellä.
Yritin kerran nostaa jäisestä maasta noin 140 kg painavaa naista, totesin tarvitsevani autonosturia.
AVHeh, niinpä. Sitten jos on vielä vähän tosiaan pullavaa ympärillä, niin vielä hankalempi saada tukevaa otetta. Kyllä sellasta ohuempaa minkä ympärillekin kädet yltää miten vaan kantaa helposti.
Mutta mitä isompi ja runsaampi, niin kyllähän siihen on nosturit kehitettykin.G-LoveR kirjoitti:
Heh, niinpä. Sitten jos on vielä vähän tosiaan pullavaa ympärillä, niin vielä hankalempi saada tukevaa otetta. Kyllä sellasta ohuempaa minkä ympärillekin kädet yltää miten vaan kantaa helposti.
Mutta mitä isompi ja runsaampi, niin kyllähän siihen on nosturit kehitettykin.Kyllä se muakin on melkeinpä peffan alta kannettava, muualla edessä on sen verran ensiksikin rintaa ja sitten vielä massua ettei ole otteen saaminen helppoa. 😂
Aina on jotain löllyvää mikä elääkin käsien välissä.G-LoveR kirjoitti:
Kyllä se muakin on melkeinpä peffan alta kannettava, muualla edessä on sen verran ensiksikin rintaa ja sitten vielä massua ettei ole otteen saaminen helppoa. 😂
Aina on jotain löllyvää mikä elääkin käsien välissä.Ja rinnoista raahaamista en suosita. Nilkatkin voi jäädä käteen samoin ranteet, kun on löysät nikamat. Ehkäpä ne paarit on sitten kaverivoimin ihan jees keksintö. Tyrkkää mummon kumoon niille ja jop kulkee.
- Anonyymi
Koitas välis käydä vähän punttisalilla reenaamassa sitä habaa, ettet olis niin pirun hintelä ja pelottasi naisia.
Ei minustakaan kantaminen ole kiihottava aihe, mutta ei ole pienintäkään syytä pilkata henkilöä, josta on. Ei kukaan ole itseään tehnyt, ei myöskään kantamisesta kiihottuva. Sivistynyt ihminen ymmärtää moninaisuuden, jopa sellaisen, joka itsestä tuntuu vastenmieliseltä. 🌹👀
- Anonyymi
Eihän aloittajaa ole kukaan tässä pilkannut. Tässä on sanottu, että joku tuostakin tykkää.
- Anonyymi
Kyllä kai joka mies ei kai tuota edes jaksas tehdä melko harva kai jopa lopputuloksena
- Anonyymi
EI sänkyyn, vaan tuulisella ilmalla nainen ilman pikkareita kannetaan mekkohameessa ulos, jalat kohti tuulta ja miehellä tukeva ote, vaikka hame meinaa tulla silmille, niin naisen pimpero saa tuulettua ja raikastuu talvisessa tuuli ilmassa.
- Anonyymi
korkewin koertti peleiszszä korteila< tieyztikin on hertta äzzä :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464