Ketoosi vie nesteen hukkaan. Paljon sokeria rasvapolttossa tarvitsee? Ketoosin kuurilla mulla ei ole ollenkaan siinä vaiheessa energia ja yms. Kiitos vastauksista, vastakaan vaan:)
Sopiiko vähärasvainen dietti rasvanpolttoon?
16
96
Vastaukset
- Anonyymi
130 grammaa hiilihydraatteja olisi hyvä saada päivässä ainakin.
- Anonyymi
Soppii.
- Anonyymi
Minun mukaan hiilari tarveni on 166g jos sokerit olisi 25g rasvanpolttolla? Onko huono
- Anonyymi
Vain kalorivaje laihduttaa, muu on roskaa.
- Anonyymi
Kuten mikä on roskaa
- Anonyymi
Samoin minulla - tarvitsen salaatteja, vihanneksia, juureksia ja hiukan hedelmiä. Pelkkä rasva ja proteiini vie energian ja tekee apaattiseksi.
Haluan harjoittaa liikuntaa vähentäessäni kcal. - Anonyymi
JA ONKO 30min kotitreeni parempi?
- Anonyymi
Sinun olet nais parka aivan eksyksissä. Vain kalorivaje laihduttaa, ei hokkus-pokkus-liikkeet.
- Anonyymi
-Sopiiko vähärasvainen dietti rasvanpolttoon?
Sopii, tietenkin sopii. - Anonyymi
Rasvanpoltto tarkoittaa kehon rasvan hajottamista ja käyttämistä energianlähteenä. Ihmiskeho tarvitsee rasvaa elintärkeiden toimintojen ylläpitämiseen, mutta ylimääräinen rasva voi olla haitallista terveydelle. Rasvanpoltto tapahtuu erityisesti silloin, kun keho tarvitsee lisää energiaa esimerkiksi urheillessa tai leikkauksen jälkeen. Rasvanpoltto voi tapahtua myös tietoisen ruokavalion ja liikunnan avulla, jolloin tavoitteena on vähentää kehon rasvaprosenttia ja parantaa terveyttä ja fyysistä suorituskykyä.
- Anonyymi
Oma arvaukseni aineenvaihdunnan muutoksesta.
Aikanaan vedin pitkähköjä parin tunnin hiihtolenkkejä.
Puusuksien ja kelkalla metsään vedettyjen latujen aikaan.
Verryttelyluontoisella teholla liikkeelle ja sitten hikivauhtiin.
Aina, noin 50 minuutin kohdalla tuli vaikea kohta. Ei kulkenut mutta kun ähisteli eteen päin 5 - 10 minuuttia niin helpotti ja oli sellainen tunne, että sitä tahtia lapattaisi ties miten pitkään kunhan olisi juomista.
Spurttaamista ei sietänyt.
Näin pitkän ajan jälkeen olen ajatellut, että olikohan kyse siitä, että ensimmäisen vajaan tunnin aikana käytin hiilarivarastoni vähiin ja sitten elimistö havaitsi, että tarttee ottaa energiaa sieltä missä sitä on ja maksa alkoi verottamaan rasvavarantoja.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264618- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 422436
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086