Turhautunut ääliö

Anonyymi-ap

Hei.
Kerronpa jotain omasta tilanteestani kun en vaan itse osaa tehdä elämässä ratkaisuja suuntaan tai toiseen. Olemme uusperhe ja minulla eli miehellä on yksi lapsi aikaisemmasta liitosta. Poika on tällä hetkellä 12 vuotias ja olen lähi vanhempi hänelle. Tapasimme nykyisen kumppanin kans 2 vuotta sitten ja aika nopeaa muutettiin saman katon alle. Aluksi kaikki oli hyvää ja ihanaa ja puoliso oli myös minun lapsen elämässä mukana, yhteisissä tekemissä ja asioissa. Pojan kasvatus ona aina ollut minun vastuulla ja olen ollut hänelle tuki ja turva koko elämän.
Alku huuman jälkeen kumppani alkoi puuttua minua häiritsevästi kaikkeen mikä liittyi lapseeni. Kaveri päivät oli tietyt viikonpäivät ja jos niistä luistettiin oli piru irti. Hänellä on muutama aikaisempi parisuhde takana joista erittäin traumaattisia kokemuksia. Jotka heijastuvat liikaa minuun ja lapseeni. Alku huumassa rakastuneena lupailin perhettä ja avioliittoa. Aika pian huomasin merkkejä mitkä mulle vaan ei sovi. Oli henkistä väkivaltaa ja fyysistä. Läpsimistä ja lyömistä esimerkiksi. Lapseni vaan ei toiminut kuten hän halusi, tottakai ainoana lapsena saattoi saada asioita mitä ehkä jossain perheessä ei olisi saanut.
No vuosi kului ja kosintaa en tehnyt. Hän päätti kosia minua mutten suostunut. Siitä seurasi tiettyjä pvm johon mennessä minun aika oli kosia ja jos en kosia olisi ero varma. Nykyään tilanne on se että omistamme paritalon yhdessä ja hän vannoo rakkautta minua kohtaan mutta omat tunteeni ovat laimenneet. Enään en lupaa asioita mistä en pidä kiinni ja tialnne jauhaa paikallaan hän uskoo silti yhteiseen tulevaisuuteen vaikka itsekkin tietää että kosintaa on turha odottaa.
Monenlaiset terapiat on käyty läpi mutta niidenkin tulos oli se että terapeutit on kaikki paskoja eikä ymmärrä avopuolisoa uusperheessä. Ja varsinkaan lapsetonta äitipuolta. Lapsi on joka toinen vkl äidillään ja meidän yhteinen aika menee riidellessä tai leffoja katsoessa. Ainut asia millä hän sää pidettyä minut kiinni hänessä on seksi . Sen varjolla on monet riidat selvitetty ja unohdettu. Minä en vaan näe meillä mitään yhteistä tulevaisuutta ja en osaa sanoa suoraan siitä hänelle. Riidan ollessa päällä kun kerron etten kosi koskaan nikn nauraa ja sanoo ettei mua kukaan edes huolis eikä kattoja perseilyä mitä kuulemma teen lapseni kanssa. Lapsi kärsii joka päivä tätä tilannetta ja on kysymyskin että miksi sä oot tuon naisen kanssa.


Mitä tässä voi tehdä muuta kun oottaa että toinen ymmärtää jättää minut kun en siihen itse kykene.?

4

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ainoa mitä voit tehdä, on jatkaa torjumista niiltä osin kuin teet jo muutenkin SEKÄ lopettaa sen seksin. Ainakin silloin, kun sitä käytetään välineenä.

      Ei teillä tällä hetkellä ole kuin kaksi kiinnipitävää asiaa, seksi ja asuntolaina. Lopeta seksi, niin jää enää asuntolaina ja olet yhden askeleen lähempänä tavoitettasi.

    • Anonyymi

      Todellakin, sinun ainoa ja vaativa velvollisuus on omaa lastasi kohtaan. Ellet muuten pääse naisesta eroon, myy oma osuutesi yhteisestä omaisuudesta. Ellei nainen halua ostaa, laittakaa koko talo yhteisesti myyntiin. Kumpikin pääsee siten eroon asuntolainastaan.
      Ja kumpikin voi aloittaa omalla tahollaan puhtaalta poydältä.

      Ehkä opit tuosta sen verran ettet et enää laahaa naisia oman kattosi alle. Pidä niitä ystävinä, vain niin kauan kuin kummallakin on oma tupa, oma lupa. Säästyt monelta täysin tarpeettomalta harmilta, mielipahalta ja syyllisyydentunteelta.

      Kuka on suurin voittaja? Lapsesi! Tuo sinun rakastama, huolellisesti ja harkiten aikaansaatu ihminen.
      Hän tarvitsee sinua seuraavat 5+ vuotta enemmän kuin koskaan!

    • Anonyymi

      Etköhän sinä löydä seksin saamiseksi jonkun paremmankin naisen. Älä laita lastasi kärsimään seksin takia

    • Anonyymi

      Lapsesi nimissä, jätä tuo ihminen. Ei tuollainen ole mistään kotoisin. Etsi sellainen joka ottaa lapsen kuin omanaan. Hyviä ihmisiä on vielä olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe