Kolisee ja lujjaa! Ihan täpinöissäni aina kuuntelen niitä siten että sukat pyörii jaloissa!
Mitä mieltä olette?
Sanoitukset on minusta empaattisia.
Alkuaikonen pop punk yhtye green day eli kaksi niije ekaa studiolevyä kolisee!
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Punk mitä tää niiku meinaa onko täällä keskustelussa punkkareita. 🙂
- Anonyymi
Tarvitseeko olla punkkari jos kuuntelee punk rokkia?? En ole punkkari. Olen ihmisenä sekoitus kaikkea joka näkyy muun muassa kaikenlaisena kuunteluna ja pukeutumisena kaikenlaisiin vaatteisiin ja se näkyy myös luonnepuolellani kaikenlaisina luonteenpiirteinä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17690353a
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei Green Day ollut alkuaikojen punkia 70-luvun lopusta vaan jenkkiläistä uuspunkia 90-luvun alusta.
- Anonyymi
en tarkottanutkaan mitään alkuaikojen 70 luvun punkkia? tiiän kyllä että green day ei ole mitään räkäpunkkia vaan pop punkkia. Bändi aloitti levyttämisen joskus siinä vuonna 1990 tai vähän ennen vuotta 1990(oisko 1989??) ja siis alkuaikojen green dayn punkilla tarkoitin tietenkin alkuaikojen green dayn musalevyjä enkä tarkoittanut mitään alkuaikojen punkkia eli sinä kai nyt käsitit täysin väärin viestini, mutta pahoittelut siitä jos tekstini on epäselvää mikä johtuu varmaankin siitä kun mulla on adhd oireilua ja sen sellaista. Ei ihme jos et pysy kärryillä kun luet tekstiäni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3077032Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541096Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992