Alkuaikonen pop punk yhtye green day eli kaksi niije ekaa studiolevyä kolisee!

Anonyymi-ap

Kolisee ja lujjaa! Ihan täpinöissäni aina kuuntelen niitä siten että sukat pyörii jaloissa!
Mitä mieltä olette?
Sanoitukset on minusta empaattisia.

5

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Punk mitä tää niiku meinaa onko täällä keskustelussa punkkareita. 🙂

• Anonyymi

Tarvitseeko olla punkkari jos kuuntelee punk rokkia?? En ole punkkari. Olen ihmisenä sekoitus kaikkea joka näkyy muun muassa kaikenlaisena kuunteluna ja pukeutumisena kaikenlaisiin vaatteisiin ja se näkyy myös luonnepuolellani kaikenlaisina luonteenpiirteinä.

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­m­­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17690353a

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei Green Day ollut alkuaikojen punkia 70-luvun lopusta vaan jenkkiläistä uuspunkia 90-luvun alusta.

• Anonyymi

en tarkottanutkaan mitään alkuaikojen 70 luvun punkkia? tiiän kyllä että green day ei ole mitään räkäpunkkia vaan pop punkkia. Bändi aloitti levyttämisen joskus siinä vuonna 1990 tai vähän ennen vuotta 1990(oisko 1989??) ja siis alkuaikojen green dayn punkilla tarkoitin tietenkin alkuaikojen green dayn musalevyjä enkä tarkoittanut mitään alkuaikojen punkkia eli sinä kai nyt käsitit täysin väärin viestini, mutta pahoittelut siitä jos tekstini on epäselvää mikä johtuu varmaankin siitä kun mulla on adhd oireilua ja sen sellaista. Ei ihme jos et pysy kärryillä kun luet tekstiäni!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oisko se tosi paha

Jos haluaisinkin susta ennen kaikkea seksiä? Nainen
      Ikävä
      142
      4263
    2. Milloin nainen saan sinut?

Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e
      Ikävä
      22
      2395
    3. Haluan että tiedät tämän

Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk
      Ikävä
      97
      1989
    4. Trump syyttää sodasta Ukrainaa.

Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/
      Maailman menoa
      391
      1615
    5. Mitä olen antanut sinulle?

Mitä olet antanut minulle?
      Suhteet
      37
      1475
    6. Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta

Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263
      Alavus
      30
      1456
    7. Pride saapuu Iisalmeen

Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k
      Iisalmi
      177
      1442
    8. 250
      1295
    9. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      78
      1174
    10. Trump syyttää Ukrainaa sodan aloittamisesta

Hah hah, niin ne asiat menee
      NATO
      278
      1162
    Aihe