Kitaristi Pulliainen aivan oikein kritisioi yleä. Parhaat ja asiantuntijatasoltaan hienot ohjelmat vedettiin pois vuoden aluksi. Samalla Pulliainen toivoi , että Agents musiikkia ei enää ylen kanavilla kuultaisi. Melkoinen lovi jos yle toivomusta noudattaa.
No 8.1. aloitaa taas RollFm- Tervetuloa taajuksille Nättilä ja kumppanit.
Yle musiikki vetää viimeisiään
Anonyymi-ap
3
153
Vastaukset
- Anonyymi
Iso lovi tulee jos Agentsien mukana poistetaan myös Topi Sorsakoski ja Badding. Tätä kait Pulliainen tarkoitti Kuuluvat aivan samaan poppooseen. Saahan nähdä miten Yle suhtautuu. Paljon jää hittejä soittamati.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17690719U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Samat rääkyjät päivästä toiseen: Pate Mustajärvi, Ismo Alanko, Maija Vilkkumaa, Pauli Hanhiniemi, mikähän mahtaa olla syynä näiden suosimiseen? Paljonkohan artistit saavat korvauksia soittokerrasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086