Olen palstalainen

Anonyymi-ap

Viljelen perunaa ja porkkanaa palstalla ja kasvatan kananmunia kirjahyllyssä. Hevonen minulla on kaupungissa kerrostalon siivouskomerossa ja talvisin pidän lumiukkoa jääkaappinani. Vuosi 2023 on hupivuosi hupiveikoilla.

13

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvin tiivistetty! :@D

    • Anonyymi

      😀 Mut hyvä että lähtee..

    • Anonyymi

      Asiaa! 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Suurin m una voittakoon

    • Anonyymi

      Lumiukko parka.

    • Onko sullakin mummo, jolta saa ternimaitoa? :)

      Lehmänmaitoa lettuihinkin.

      • Anonyymi

        Pidä vaan huoli omista letuistasi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidä vaan huoli omista letuistasi!

        Ootko ikinä edes maistannut pastöroimatönta maitoa tahi niistä tehtyjä lettuja tai ternimaitopannaria?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ootko ikinä edes maistannut pastöroimatönta maitoa tahi niistä tehtyjä lettuja tai ternimaitopannaria?

        Nytkö pädetään ternimaidolla? Kuules, kyllä minä lehmien pitäjänä muutamat ternimaidot olen nähnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö pädetään ternimaidolla? Kuules, kyllä minä lehmien pitäjänä muutamat ternimaidot olen nähnyt.

        En päde, kun kysyin. Älä tee mielivaltaisia tulkintoja.


    • Anonyymi

      Sehän hyvä sulle. Mulla on vain tollanen 2000 neliön piha. Perunaa ja porkkanaa en viljele, mutta monenlaisia marjapuskia löytyy pihasta paljon ja pari omenapuuta. Sitten mä rakastan erilaisia yrttejä ja ne kasvavat ihan perennapenkeissä. Tuoksuvat tosi hyvilta ja sitten tietenkin tulee käytettyä niitä kesällä tuoreena ja kuivattua ja pakastettua talveksi. "Kasvimaana" mulla ei ole kuin erinäisiä lavakauluksia, joissa kasvattelen aina salaattia kesän herkuksi ja samoin herneittä kesän herkuksi. Viime kesänä kokeilin ekan kerran kesäkurpitsoita ja ne kasvoivat kuin hullut. Tuli paljon pakastimeen ja on niitä jo paljon syötykin. Samaten kasvatan yleensä pinaattia ja sitäkin tuli hyvin pakkaseen. Ensi kesän viljelykset ei ole vielä edes mietinnässä. Eniten mä kuitenkin kasvattelen ihan vaan kukkia.

      Kanoja voisin hyvin ottaa tohon pihaan, mutta kun en halua niitä ympäri vuoden pitää, niin olen ainakin vielä jättänyt ihan vaan ajatukseksi. Heppoja käyn morjestelemassa mielummin tuolla ratsastukoululla. Siellä niillä on enemmän kavereita.

      Täällästä maaseutularppausta pääkaunkiseudulla.

      • Anonyymi

        Ai niin ja mehiläispesä se vasta kiva olisikin. Joillain naapureilla on tässä ollut niitä kesäisi vuokralla tai sijoituksessa jostain. Pitäis kysellä mistä ne niiden pesät niille aina keväisin tuodaan. Sellanen mahtuis hyvin tonne takapihan puolelle, jossa ei kukaan silleen aktiivisesti vietä aikaansa. Mä just viime kesänä muokkasin sinne pienen kukkaniityn alkua ja sitä on tarkotus ens kesänä jatkaa. Haluun ton takapihan sellaseksi, ettei siellä tarvitsisi pyöriä ruohonleikkurin kanssa lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe