Miten te tutustuitte?

Anonyymi-ap

Sen kumppanin löytö itselläni oli sattumaa, kun eräässä illanvietossa vain alkoi synkkaamaan. Tunnettiin jo entuudestaan, mutta sitten vain napsahti.

Tutuissani on useampia nuoria ja vähän vanhempiakin, jotka vuodesta toiseen ovat ilman seurustelukumppania. Mietin, että miksei heille ole tullut vastaan sitä omaa mielitiettyä? Ulkonäöt ja muut asiat ovat kyllä kunnossa. Udella en kehtaa.
Mielipiteitä tähän?

9

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tapasin mieheni aikanaan ihan nettipelissä. Satuttiin samoihin porukoihin ja siitä se sitten pikkuhiljaa lähti. Oltiin tunnettu jotain vuoden päivät, kun päätettiin viimein tavata. Hänhän ei siis ole suomalainen, eli siinä oli omat operaationsa, mutta mies muutti Suomeen puolisen vuotta meidän ensitapaamisen jälkeen. Hän on koodari, joten duuni löytyi helposti ja sitä kautta hoitui oleskelut ja muut näpsäkästi. Ollaan oltu nyt yhdessä reilu kymmenen vuotta ja meillä on yksi yhteinen lapsikin.

      Ei siis kannata väheksyä noitakaan mahdollisuuksia.

      • Anonyymi

        Hyvä mäihä kävi, kun monilla on tullut huono loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä mäihä kävi, kun monilla on tullut huono loppu.

        Varmaan on. Mä tosin tunnen monta hyvää tarinaa, juurikin meidän peliporukoista. Ei varmaan ole osunut niitä huonoja kohdalle. Parikymmentä pariskuntaa ton pelin kautta syntyneitä tunnen, jotka kaikki ovat edelleen yhdessä. Tosin tiedän mä tietenki sellasia lyhyitä romanssejakin, mutta ei niissäkään mitenkään huonosti ole käynyt. Kunhan nyt vaan loppuivat. Ei kaikki yritykset aina voi kestää.


    • Anonyymi

      Sattumalta. Illanvietossa meilläkin se oli. Ei tunnettu entuudestaan. Loppuillasta kuunteli kun avauduin ja lopulta suuteli. Seuraavana päivänä viestitettiin ja sovittiin treffit.

    • Anonyymi

      Työväen talon syksyisissä lauantai-illan tansseissa 1967.
      Ensinäkemältä nykyisinkin jatkuvaan yhteiselämään.

    • Kronologisessa järkässä.
      -Ennalta tuttu kaveriporukoista
      -Duunikaveri
      -Apulannan keikalla Tavastialla
      -Suomi24

      Erinäköstä kevyempää sutinaa, mitkä ei johtaneet kunnon suhteiseen, on löytynyt mm. duunikaverin exä, muualta netistä, baarista

    • Anonyymi

      Mekin tapasimme sattumalta, illanistujaisissa. Tunsimme toisemme joten kuten jo aiemmin mutta lähempi tuttavuus alkoi tuosta illasta, vuonna 1977 ja jatkuu edelleen.

      Minulla on paljon sinkkuystäviä; ovat ihan kivannäköisiä ja muutoinkin fiksuja mutta vaatimukset ovat kovat ja jo heti ensi tapaamisesta pitäisi olla kaikki kohdallaan eli oletan, että ns. parisuhdetaitoja ei ole ja toisaalta asennoituminen ylipäätään miehiin on jotenkin alentuva.

    • Anonyymi

      Löysin mieheni seuranhakupalstalta. Hän laittoi mulle viestin ja siitä se lähti. Kyllä me erottiinkin ja oltiin vuoden erossa, kunnes palattiin yhteen.
      Tiedän myös henkilöitä, jotka eivät vain ole löytäneet kumppania. Uskoisin, että salaisuus on kumppaniorientoituminen. Tietänet, että mitä se tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Me tavattiin deittiapissa. Mä kyllästyin yksinoloon ja liityin siihen (ei Kinder eikä match). Nyt on mennyt 1,5v tammikuuta 23 kun eletään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe