Nainen olisko upeeta

Anonyymi-ap

Ja mahtavaa kun tulet kotiin niin miehesi on ostanut sinulle kuntosalilaitteita ja kokoaa niitä sinulle eli on kuntopyörää juoksumattoa soutulaitetta vapaitapainoja käsipainoja spinning jutskaa kahvakuulaa hypinnarua hulahula vannetta ym ym eli laitetaan tyttö eli sinut kuntoon ja timmiin kuosiin eli kiinteetä peppua ja masua ja reisiä ja miehesi toimii valmentajanasi on tilannut kiinteetä peppuu ym saliohjelmia eli sinusta tehdään timmi typy ja geisha kuulaa ja geisha kuula ohjelmia ja harjoitteita eli huomenna alkaa kuntoilusi

83

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heitän ne ikkunasta

      • Anonyymi

        Et sinä mitään heitä vaan kaksi tuntii kuntopyörää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään heitä vaan kaksi tuntii kuntopyörää

        Puran ne osiin sitten ja myyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puran ne osiin sitten ja myyn.

        Älä uhoo vaan säästä sekin kuntoiluun vielä on tunti ja 59 minuuttia polkemista ja sit juoma tauko ja 2 tuntii soutulaitetta sit saat pitää tauon huomiseen asti ja huomenna onkin sitten spinning ja kahvakuulaa ja jalkakyykkyy ja vähän juoksumattoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä uhoo vaan säästä sekin kuntoiluun vielä on tunti ja 59 minuuttia polkemista ja sit juoma tauko ja 2 tuntii soutulaitetta sit saat pitää tauon huomiseen asti ja huomenna onkin sitten spinning ja kahvakuulaa ja jalkakyykkyy ja vähän juoksumattoo

        Kyykkää vain keskenäsi persvakotrikoissasi.


      • Anonyymi

        Ois su ol helpompaa heittää se äijä ulos ikkunasta ja myydä ne laitteet ja ostaa jotain mieleistäsi tilalle


    • Anonyymi

      Ja on hommannut gutriet ruokaa sinulle eli kuntokuuri alkaa eli hyvästi herkut eli timmi peppu sinulle

      • Anonyymi

        Tuo on hiuskiinne merkki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hiuskiinne merkki

        No joku gutriet ruoka jossa ei mitään energiaa eli gutriet laihdutus ruokaa eli timmi kiintee vartalo sinulle eli sinusta tehdään hyvin voipa tyttö


    • Anonyymi

      Joo, ei olisi. Saisi häipyä ja viedä laitteet mukanaan, jos kuvittelee tänne mitään tollasia tuovansa ilman yhistä sopimusta. Sitäpaitsi mulla on jo juoksumatto ja juoksen sillä vähintään 10 kilometrin lenkin joka toinen päivä, että ei ole tarvetta.

      • Anonyymi

        Joo joo mut siihen lisäksi kuntopyörää 3 tuntii ja huomenna etunojapunnerruksii ja soutulaitetta ja penkkii ja ylihuomenna taas jalkoja ja peppuu eli joka toinen päivä ala vartaloo ja joka toinen ylävartaloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo mut siihen lisäksi kuntopyörää 3 tuntii ja huomenna etunojapunnerruksii ja soutulaitetta ja penkkii ja ylihuomenna taas jalkoja ja peppuu eli joka toinen päivä ala vartaloo ja joka toinen ylävartaloo

        Ehei. Johan mä sanoin, että painukoon helvettiin laitteineen. Tai ukko saa painua vaikka naapurin Leenan v.ttun, jos sen niminen jostain naapurista löytyy. Romut voin myydä Torissa, jos ei ukko saa niitä mukanaan ulos raahattua. Eiköhän nekin sinne naapurin Leenan v.ttun mahdu, jos ukko siis sellasen Leenan jostain löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei. Johan mä sanoin, että painukoon helvettiin laitteineen. Tai ukko saa painua vaikka naapurin Leenan v.ttun, jos sen niminen jostain naapurista löytyy. Romut voin myydä Torissa, jos ei ukko saa niitä mukanaan ulos raahattua. Eiköhän nekin sinne naapurin Leenan v.ttun mahdu, jos ukko siis sellasen Leenan jostain löytää.

        No sanoa voi mitä vain kyllä sanoja maailmaan mahtuu mut nyt soutulaitetta eli vetoo vetoo vetoo vielä on tunti ja 55 minsaa jäljellä ja sit kahvakuulaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sanoa voi mitä vain kyllä sanoja maailmaan mahtuu mut nyt soutulaitetta eli vetoo vetoo vetoo vielä on tunti ja 55 minsaa jäljellä ja sit kahvakuulaa

        Sanoin jo viimeset sanani ja ne ei muutu. Ukko naapurin Leenan v.ttuun mun kämpästäni tai vaikka naapurin Pertin p.rseeseen, jos ei Leenaa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo viimeset sanani ja ne ei muutu. Ukko naapurin Leenan v.ttuun mun kämpästäni tai vaikka naapurin Pertin p.rseeseen, jos ei Leenaa löydy.

        Hiljaa siinä vielä on tunti ja 50 minuuttia vetoo vetoo ja jaksaa jaksaa kannustusta valmentajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiljaa siinä vielä on tunti ja 50 minuuttia vetoo vetoo ja jaksaa jaksaa kannustusta valmentajalta

        Mitä sä vielä siellä persiissä vingut?


    • On suorastaan mukavampaa ja ehdottomasti rakentavampaa sekä kestävämpää, kun ostaa emännälle punaisen tuvan perunamaalla, kantovesi, puulämmitys, sähköä aggregaatista silloin kun on tuliliemeen varaa.

    • Anonyymi

      Sanoisin että mennään tuonne makuuhuoneeseen niin tuut huomaamaan etten mitään kuulia tarvitse.

      • Anonyymi

        No jos noin niin unohdetaan kuntopiirit


      • Anonyymi

        Eli vapautus tuli


      • Anonyymi

        Mut kantsii tehdä heti et miehen ei tarvi ostaa turhaan kuntolaitteita vaan nekin rahat johonkin muuhun eli mietitte sit yhdessä mihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut kantsii tehdä heti et miehen ei tarvi ostaa turhaan kuntolaitteita vaan nekin rahat johonkin muuhun eli mietitte sit yhdessä mihin

        Kyllä sitten tulee tarvitsemaan että jaksaa sitten.


    • Anonyymi

      Kyllä palstan lihavat miehet ja naiset tarttis kuntoilla 100 päivää että paino putoo. Puolet suomalaisista on lihavia niin että kannattaa nyt alkaa kuntoilla. Minulla on kuntopyörä ollut vuosia ja poljen sillä tunnin päivässä.

      • Anonyymi

        Silti kukaan ei polje sua 😏


    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72311ea-9305-43a5-b3f9-807136931645

      Siinähän on juttu aiheesta.

    • Anonyymi

      Suoraan sanottuna mua alkaisi risomaan erityisesti idioottimainen idea; hankkia kyseisiä laitteita mulle. Ihan vaan tiedoksesi; mulla on itselläni kyseisiä laitteita työpaikkani kuntosalissa. Löytyy muuten myrkkeilysäkkiä ja päärynäkin, kahdet erikokoiset hanskat, nojapuut... jotka on viritetty kävelyyn sopiviksi tuiksi, on muuten kävelymatto ja kuntopyörä. Käsipainoja eri painoisia, pari kahvakuulaakin.

      Nykyään pigispöytäkin sain lahjaksi, olisi muuten joutunut roskalavalle. Omistaja muutti toiseen osoitteeseen, pienempään kotiin. Kysyi multa huolinko pingispöydän, koska hän luopuu siitä. Jos en olisi sitä ottanut, sen loppusijoitus olisi kuulemma ollut roskalava.

      Tosin mä en osaa pingistä vielä pelata, olen aivan liian hidas niille jotka sitä ovat harrastaneet enemmänkin. Pallo on ohittanut minut ennenkuin mä olen edes tajunnut sen tulevan kohti... ei todellakaan mun pelini!

      Tennis vielä menettelee harrastaja tasolla, huvin vuoksi pelattuna... Haastamaan mä en ketään mene, taidot eivät siinäkään riitä... kuin ihan huvin vuoksi pelattuna, saaden liikunnaniloa.
      Jos toinen on ylivoimainen; hauskuus on poissa... eli pelaan sen yhden ja ainoan kerran, uusintaan ei ole mitään syytä... Mä tiedän heikkouteni kyseisissä peleissä muutenkin.
      trollikka

      • Anonyymi

        Äläs ny eikö tenniksessä hyvä haastaa eli hävinnyt tyydyttää voittajan no tuskinpa vaikka häviäisit aina niin joutuisit tyydyttämään miehen vaan mieskin haluaisi tyydyttää sinut ja mies voi hävitä tahallaankin jotta saisi tyydyttää sinut


    • Anonyymi

      No todellakin olis. Ihan ensiksi pidetään laaja kuntotesti ja sitten heikompikuntoinen, eli sinä, alkaa tosissaan kuntoilla. Mitään hiton nutrilettejä ei syödä, vaan kunnollista kasvisvoittoista ruokaa ja sun annoskoot laitetaan kuntoon. Kaikki makkarat ja nakit ja pullat ja munit on nyt kielletty. Mitään yöllisiä lettuvinkujaisia ei enää tule. Kello 18 syödään paäivän viimeinen ateria ja vasta aamulla seuraava, että ehdit saada kunnon paaston yön aikana.

      Eli hopi hopi, alahan kykkätä ja polkea ja juosta, ettei tarvitse kaivaa ratsupiiskaa kaapista ja vedellä sua sillä pitkin läskipersettäs!

      • Anonyymi

        Älä puhu valmentajalles tuollai tosi inhaa tommonen eli tuosta hyvästä juoksumattoo 4 tuntii ja kahvakuulaa 3 tuntii ja kun tommottiis puheloo niin hypinnarua tunti reipasta ja ripeää tahtia ja kyykkyy kunnolla tunti ja lopuksi soutuu 4 tuntii rivakasti kehtaatkin puhua valmentajallesi noin saippualla pestään suusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu valmentajalles tuollai tosi inhaa tommonen eli tuosta hyvästä juoksumattoo 4 tuntii ja kahvakuulaa 3 tuntii ja kun tommottiis puheloo niin hypinnarua tunti reipasta ja ripeää tahtia ja kyykkyy kunnolla tunti ja lopuksi soutuu 4 tuntii rivakasti kehtaatkin puhua valmentajallesi noin saippualla pestään suusi

        Ihrapallo hiljaa ja polkee sitä pyörää. Vai huitelenko raipalla pitkin läskiä takalistoas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu valmentajalles tuollai tosi inhaa tommonen eli tuosta hyvästä juoksumattoo 4 tuntii ja kahvakuulaa 3 tuntii ja kun tommottiis puheloo niin hypinnarua tunti reipasta ja ripeää tahtia ja kyykkyy kunnolla tunti ja lopuksi soutuu 4 tuntii rivakasti kehtaatkin puhua valmentajallesi noin saippualla pestään suusi

        Läski, eli sinä, tarvitsee kuntokuurin. Eli turpa kiinni ja juokse.


    • Anonyymi

      Ei olisi mahtavaa. Se puolestaan olisi mahtavaa, jos mies tulisi hymyillen vastaan ovelle, kun tulen kotiin. Ottaisi isoon lämpimään haliin ja antaisi pusun, toisenkin. Osoittaisi kaikin tavoin, että haluaa minun olevan juuri siinä. Sitten voitaisiin tehdä yhdessä ruokaa ja puuhailla jotain, lähteä vaikka lenkille, pyöräilemään tai kuntosalille, minkä jälkeen mentäisiin yhdessä suihkuun, rakasteltaisiin kiihkeästi ja loppuilta katseltaisiin vaikka jotain turhanpäiväistä sarjaa. Tai rakasteltaisiin uudelleen. Ja ehkä vielä uudelleen..
      Tuo olisi ihanaa ❤️

      • Anonyymi

        Kyllä se ihan tuo rakastelu menis kuntoilusta ja se olis paljonkin mielekkäämpi tapa kuntoilla kui ne turhat salilaitteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ihan tuo rakastelu menis kuntoilusta ja se olis paljonkin mielekkäämpi tapa kuntoilla kui ne turhat salilaitteet

        Kyllä, rakastelu on hyvin mielekäs tapa kuntoilla ja se tekee muullakin tavalla hyvää ihmiselle ja parisuhteelle.


    • Anonyymi

      Anteeksi nyt, mun painoindeksini ei ylitä mitään läskiyden rajaa! Enkä mä ainakaan omasta tai läheistenikään mielestä ole ylilihava. Joten kysymys kuuluu; Miksi hitossa mä alistuisin mihinkään laihdutuskuuriin?

      Ihan sama mitä joku miespuolinen sivullinen mun ulkonäöstäni on!
      Vielä ei kukaan ole pahoin voinut mun läheisyydessä... johtuen mun ulkoisesta hapituksestani.

      Painan 65,5 kg ja pituutta on 168cm ja ihan minä päivänä hyvänsä, heitän vieläkin jättiläiset tangon ympäri. Jos sulle ei ole selvää mitä mä tarkoitan; tutustu telinevoimisteluun... kyllä se sieltä sinullekin selvenee.
      Ole ystävällinen ja tunge omaan nieluusi ne Nutriletit, kemikaalisia mössöjä ne ovat.
      trollikka

    • Anonyymi

      Yhdessä voisin miehen kanssa kuntoillakin, mutta tollasen kahelin komennossa en ikinä. Hyvästi!

    • Mjaa, mutta sittenhän minusta tulisi vielä vahvempi, Bamse nalle. Ei passaa ostaa mitään laitteita, jää pian painissa hopialle.

      Tyttö joka painaa poikien verran. 😅

      • Katselin tuossa noin viikko sitten miesten takkeja ja sattui käteeni S kokoa miesten takki. Jestas miten pieni se takki oli, en saanut edes käsivarttani hihaan sisään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Katselin tuossa noin viikko sitten miesten takkeja ja sattui käteeni S kokoa miesten takki. Jestas miten pieni se takki oli, en saanut edes käsivarttani hihaan sisään.

        Miesten vaatteet tuntuvat kyllä aika pieniltä minunkin mielestäni. Teini-ikäinen poikani on 186cm pitkä, on urheilullinen ja hoikka eli mitään ylimääräistä ei ole eikä vielä edes hartiat levenneet ja hänelle alkaa miesten L-koko olla melkein pieni!


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Katselin tuossa noin viikko sitten miesten takkeja ja sattui käteeni S kokoa miesten takki. Jestas miten pieni se takki oli, en saanut edes käsivarttani hihaan sisään.

        Joku noissa miesten vaatteiden kokomerkinnöissä on viturallaan. Mä olin ihan silmät ymmyrkäisinä kun katselin eksäni vaatteissa ollutta kokomerkintää xl. Se mies oli/on pienikokoinen, ei lihaksikas, eikä todellakaan läski, vaan todella hoikka mies. Eikä hän ole edes pitkä,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miesten vaatteet tuntuvat kyllä aika pieniltä minunkin mielestäni. Teini-ikäinen poikani on 186cm pitkä, on urheilullinen ja hoikka eli mitään ylimääräistä ei ole eikä vielä edes hartiat levenneet ja hänelle alkaa miesten L-koko olla melkein pieni!

        Juu. No minulla on miesten L-kokoa takit ja kaikki paidat järjestään ja onpa jokunen XL:kin missä lie vinkuintiassa tehty. Osa XL kokoisista on hyvin väljiäkin mm. huppareissa. Koko vaihtelee, vaikka kirjaimet on ilmoitettu samaan kokoon.

        Ajatella, että vielä 25 iässä olin kokoa (naisten) XS ja S itsekin. M kokoa vuosia. Sitten pompsahti. 😄


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. No minulla on miesten L-kokoa takit ja kaikki paidat järjestään ja onpa jokunen XL:kin missä lie vinkuintiassa tehty. Osa XL kokoisista on hyvin väljiäkin mm. huppareissa. Koko vaihtelee, vaikka kirjaimet on ilmoitettu samaan kokoon.

        Ajatella, että vielä 25 iässä olin kokoa (naisten) XS ja S itsekin. M kokoa vuosia. Sitten pompsahti. 😄

        Rinnan alta ympärys on nyt 96 cm ja päältä 114 cm. Mummorintsikat päällä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Rinnan alta ympärys on nyt 96 cm ja päältä 114 cm. Mummorintsikat päällä.

        Ilman rintoja menisi hyvin miesten M koko. Ehkäpä leikkauksen jälkeen. 😊👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joku noissa miesten vaatteiden kokomerkinnöissä on viturallaan. Mä olin ihan silmät ymmyrkäisinä kun katselin eksäni vaatteissa ollutta kokomerkintää xl. Se mies oli/on pienikokoinen, ei lihaksikas, eikä todellakaan läski, vaan todella hoikka mies. Eikä hän ole edes pitkä,

        No ainakin vaihtelee järkysti riippuen mistä kyseinen vaate on tänne myyntiin tullut.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No ainakin vaihtelee järkysti riippuen mistä kyseinen vaate on tänne myyntiin tullut.

        No eksällä oli aina laatuvaatteita. Osti harvoin, mutta kunnollista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eksällä oli aina laatuvaatteita. Osti harvoin, mutta kunnollista.

        Jeps. Mulla on noita Zalandon kamppeita ja jostain kivijalkakaupastakin ostettuja muutama. Millon mistäkin. Mitään kalliita ei yksikään. Alle 100 euron jää joka takki ja vaate.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juu. No minulla on miesten L-kokoa takit ja kaikki paidat järjestään ja onpa jokunen XL:kin missä lie vinkuintiassa tehty. Osa XL kokoisista on hyvin väljiäkin mm. huppareissa. Koko vaihtelee, vaikka kirjaimet on ilmoitettu samaan kokoon.

        Ajatella, että vielä 25 iässä olin kokoa (naisten) XS ja S itsekin. M kokoa vuosia. Sitten pompsahti. 😄

        Ne L-koot, mitä poika käyttää eivät todellakaan ole mitään valtavia. En tiedä, onko nyt sitten vain enemmän slim-mallia joka paikassa, niin tuntuu vain pienemmiltä. Paljon toki riippuu mallista ja merkistä.

        Itsekin käytän joitain miesten vaatteita. Viimeksi ostin miesten teknisen urheilupaidan, kun pidän siitä, että niissä on riittävät pitkät hihat ja muutenkin enemmän pituutta niin, että selkä pysyy liikkuessakin peitettynä. Naisten urheilupaidat ovat usein sellaisia ihme napapaitoja, jotka eivät kyllä vähänkään rintavammalle sovi 😕


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne L-koot, mitä poika käyttää eivät todellakaan ole mitään valtavia. En tiedä, onko nyt sitten vain enemmän slim-mallia joka paikassa, niin tuntuu vain pienemmiltä. Paljon toki riippuu mallista ja merkistä.

        Itsekin käytän joitain miesten vaatteita. Viimeksi ostin miesten teknisen urheilupaidan, kun pidän siitä, että niissä on riittävät pitkät hihat ja muutenkin enemmän pituutta niin, että selkä pysyy liikkuessakin peitettynä. Naisten urheilupaidat ovat usein sellaisia ihme napapaitoja, jotka eivät kyllä vähänkään rintavammalle sovi 😕

        Juu, slimfittejä on nuorisovaatteissa ainakin paljon. Ja kyllä se laatu vaan vaikuttaa. Pesussa venyy ja vanuu tai kutistuu nuo halvemmat.

        Naisten vaatteet on outoja, mulle ihan väärää mallia järjestään kaikki. Joko ne on kireitä tai saavinpeittoja. Miesten kamppeet istuu paremmin kaikinpuolin, paitsi munakuppi alushousut. 😛

        Kun on mallia tasapaksu pötkö niin kun miehetkin, niin siinä varmaan syy.

        Miksiköhän kaikki pitää olla ommeltu ladyfit?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. Mulla on noita Zalandon kamppeita ja jostain kivijalkakaupastakin ostettuja muutama. Millon mistäkin. Mitään kalliita ei yksikään. Alle 100 euron jää joka takki ja vaate.

        Itse käytän pääosin S kokoa ja lisäksi mulla on joitain sekä XS, että M koon vaateita. Vaihteleehan noi naistenkin vaatteiden koot. Vaan siis joko miesten XL on hiton pieni tai naisten S on hiton iso, sillä kun laitoin vaatteita kuivumaan niin noi oli melkein samaa kokoa. Ainoa, että omani ovat tyköistuvaa mallia, eli vyötäröltä kapeita, mutta hartiat oli samaa kokoa. Ainoa, missä oli selkeä ero, oli farkut, joissa omieni vyötärö oli selkeästi pienempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse käytän pääosin S kokoa ja lisäksi mulla on joitain sekä XS, että M koon vaateita. Vaihteleehan noi naistenkin vaatteiden koot. Vaan siis joko miesten XL on hiton pieni tai naisten S on hiton iso, sillä kun laitoin vaatteita kuivumaan niin noi oli melkein samaa kokoa. Ainoa, että omani ovat tyköistuvaa mallia, eli vyötäröltä kapeita, mutta hartiat oli samaa kokoa. Ainoa, missä oli selkeä ero, oli farkut, joissa omieni vyötärö oli selkeästi pienempi.

        Oiii miten sievän kokoinen. 🥴

        Kapea vyötärö niissä ladyfit malleissa taitaa just olla mitä tuossa ihmettelin. Kun monet naisten vaatteet on vyötäröstä kapeita ja sitten peppu ja reidet ihan liian suuria. Vaikea yhtälö.

        En tiedä, kun vaatteita voi olla montaa kokoa kaapissa ja kuiteskin ihan mitä sattuu. 🤷🏼‍♂️😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Oiii miten sievän kokoinen. 🥴

        Kapea vyötärö niissä ladyfit malleissa taitaa just olla mitä tuossa ihmettelin. Kun monet naisten vaatteet on vyötäröstä kapeita ja sitten peppu ja reidet ihan liian suuria. Vaikea yhtälö.

        En tiedä, kun vaatteita voi olla montaa kokoa kaapissa ja kuiteskin ihan mitä sattuu. 🤷🏼‍♂️😅

        Itelläni on oltava vyötärö ja lantio samaa kokoa, hartiat isommat ja yläselkä. Sitten kun ei vaan löydy sopivaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Oiii miten sievän kokoinen. 🥴

        Kapea vyötärö niissä ladyfit malleissa taitaa just olla mitä tuossa ihmettelin. Kun monet naisten vaatteet on vyötäröstä kapeita ja sitten peppu ja reidet ihan liian suuria. Vaikea yhtälö.

        En tiedä, kun vaatteita voi olla montaa kokoa kaapissa ja kuiteskin ihan mitä sattuu. 🤷🏼‍♂️😅

        Ja siis kyllä mä ihan tiedän, että mulla on "uimarin kroppa" siltä osin, että mulla on suhteessa leveät hartiat ja kapeampi lantio. Vaan ei me nyt niin leveet ole, että käsittäisin miesten XL:n hartioilleni sopivaksi. Joskus tota mä oli ihmetelly, että kuinka isot ihmiset niitä 9X:n L:ä oikein käyttää. Vaan siis niin hiton hoikka mies käyttää XL:ää, niin enää ihmettele.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Itelläni on oltava vyötärö ja lantio samaa kokoa, hartiat isommat ja yläselkä. Sitten kun ei vaan löydy sopivaa.

        Mulla kyllä on vyötärö kapeampi, mutta yläosa ja alaosa eri kokoa. Yläosa isompi ja alosa pienempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis kyllä mä ihan tiedän, että mulla on "uimarin kroppa" siltä osin, että mulla on suhteessa leveät hartiat ja kapeampi lantio. Vaan ei me nyt niin leveet ole, että käsittäisin miesten XL:n hartioilleni sopivaksi. Joskus tota mä oli ihmetelly, että kuinka isot ihmiset niitä 9X:n L:ä oikein käyttää. Vaan siis niin hiton hoikka mies käyttää XL:ää, niin enää ihmettele.

        No mun isällä on xxl tai xxl ja ihan vaan kun on todella leveät hartiat. Ja miehelläni on xl ja xxl. Hoikka hänkin. Pitkäkin vielä, 191 cm.

        Ei taida ihan mitat olla yhteisymmärryksessä laadittu pitkin maailmaa.


      • G-LoveR kirjoitti:

        No mun isällä on xxl tai xxl ja ihan vaan kun on todella leveät hartiat. Ja miehelläni on xl ja xxl. Hoikka hänkin. Pitkäkin vielä, 191 cm.

        Ei taida ihan mitat olla yhteisymmärryksessä laadittu pitkin maailmaa.

        Siis isällä on xxl tai xxl. Mies on 180 cm pitkä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Siis isällä on xxl tai xxl. Mies on 180 cm pitkä.

        Äh 3 x ei vaan onnistu. 😂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No mun isällä on xxl tai xxl ja ihan vaan kun on todella leveät hartiat. Ja miehelläni on xl ja xxl. Hoikka hänkin. Pitkäkin vielä, 191 cm.

        Ei taida ihan mitat olla yhteisymmärryksessä laadittu pitkin maailmaa.

        Luultavasti tässä on takana salaliitto. Mies ei yleisesti halua olla kokoa S. Mies haluaa olla "suuri", joten miesten XL on tarkoituksella suhteessa pieni. Nainen ei yleisesti halua olla suuri ja siksi naisten S on suhteessa suurempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kyllä on vyötärö kapeampi, mutta yläosa ja alaosa eri kokoa. Yläosa isompi ja alosa pienempi.

        Juu, uimarin vartalosta näin päättelin. 👍


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Juu, slimfittejä on nuorisovaatteissa ainakin paljon. Ja kyllä se laatu vaan vaikuttaa. Pesussa venyy ja vanuu tai kutistuu nuo halvemmat.

        Naisten vaatteet on outoja, mulle ihan väärää mallia järjestään kaikki. Joko ne on kireitä tai saavinpeittoja. Miesten kamppeet istuu paremmin kaikinpuolin, paitsi munakuppi alushousut. 😛

        Kun on mallia tasapaksu pötkö niin kun miehetkin, niin siinä varmaan syy.

        Miksiköhän kaikki pitää olla ommeltu ladyfit?

        Joo siis en myöskään löydä istuvia vaatteita naistenkaan osastolta koskaan, mutta mulla on ongelmana, että vaatteet usein kinnaa rinnoista ja lantiolta ja vyötärölle jää löysää eli esim paitapuserot eivät koskaan istu hyvin. Kaikki väljät maillitkin näyttää siltä kuin olisin raskaana 😄 Olen X-mallia, ja en vain tunnu osaavan löytää niitä itselle sopivia malleja 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti tässä on takana salaliitto. Mies ei yleisesti halua olla kokoa S. Mies haluaa olla "suuri", joten miesten XL on tarkoituksella suhteessa pieni. Nainen ei yleisesti halua olla suuri ja siksi naisten S on suhteessa suurempi.

        Haa, jospa tuossa onkin perää. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo siis en myöskään löydä istuvia vaatteita naistenkaan osastolta koskaan, mutta mulla on ongelmana, että vaatteet usein kinnaa rinnoista ja lantiolta ja vyötärölle jää löysää eli esim paitapuserot eivät koskaan istu hyvin. Kaikki väljät maillitkin näyttää siltä kuin olisin raskaana 😄 Olen X-mallia, ja en vain tunnu osaavan löytää niitä itselle sopivia malleja 😬

        Sulla on sentään vyötärö. Minulla se on kadoksissa. 😂

        Jos tekis vaan päälle reiän lakanaan ja avot.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Haa, jospa tuossa onkin perää. 👍

        Tosin mä tunnen muutaman bodarin (miehen), jotka kirjaimellisesti käyvät lastenosastolta päälleen mahdollisimman kireää paitaa. (ja näyttävät musta naurettavilta). xD


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin mä tunnen muutaman bodarin (miehen), jotka kirjaimellisesti käyvät lastenosastolta päälleen mahdollisimman kireää paitaa. (ja näyttävät musta naurettavilta). xD

        Oikeasti???! 😅

        Ristus krräähä. 🤣


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sulla on sentään vyötärö. Minulla se on kadoksissa. 😂

        Jos tekis vaan päälle reiän lakanaan ja avot.

        On vyötärö, mutta tarkoituksena olisi sitä hieman saada entiselleen eli kuntokuuria pukkaa kevääksi 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        On vyötärö, mutta tarkoituksena olisi sitä hieman saada entiselleen eli kuntokuuria pukkaa kevääksi 😄

        No se on kuitenkin aina hyvä, jos sisuskalut säästyy rasvalta. 👍


    • Tuollaista kehtaa vaatia jos treenaa itsekin kovaa. Ei muuten.

      • Anonyymi

        Välis treenaa tosi kovaa ... syömistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välis treenaa tosi kovaa ... syömistä.

        Röllykkämahalla ei voi vaatia muuta kuin samanlaisia syöttöporsasta itselleen.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Röllykkämahalla ei voi vaatia muuta kuin samanlaisia syöttöporsasta itselleen.

        Millään mahalla ei voi vaatia yhtään mitään. Rajansa voi tietenkin asettaa mihin haluaa, vaikka olisi kuinka röllykkä, mutta vaatia ei voi edes pyykkilaudalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millään mahalla ei voi vaatia yhtään mitään. Rajansa voi tietenkin asettaa mihin haluaa, vaikka olisi kuinka röllykkä, mutta vaatia ei voi edes pyykkilaudalla.

        No piti nyt alkaa hiuksia halkomaan?


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No piti nyt alkaa hiuksia halkomaan?

        Minusta tuossa ei ole mitään hiustenhalkomista. Vaatiminen on minusta aivan totaalisen väärä sana ja aloittajan koko aloitus on puhdasta kiusaamista, jos joku ukko oikeasti noin toimisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuossa ei ole mitään hiustenhalkomista. Vaatiminen on minusta aivan totaalisen väärä sana ja aloittajan koko aloitus on puhdasta kiusaamista, jos joku ukko oikeasti noin toimisi.

        No niin on... Ei keltään voi vaatia oikeasti mitään.


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        Röllykkämahalla ei voi vaatia muuta kuin samanlaisia syöttöporsasta itselleen.

        Mies voi naiselta vaatia mitään mitä ei ole valmis tekemään itsekin enkä itse näe ettäkö nainenkaan voisi vaatia mieheltä si taas mitään mitä ei ole valmis tekemään itsekin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No piti nyt alkaa hiuksia halkomaan?

        Sitähän sinäkin toisinaan teet nii miksi ei muutkin saisi tehdä niin


      • Anonyymi
        Prinssi_J kirjoitti:

        No niin on... Ei keltään voi vaatia oikeasti mitään.

        Kenenkä ahteria tällä kertaa yrität nuoleskella


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän sinäkin toisinaan teet nii miksi ei muutkin saisi tehdä niin

        Älä enää jatka...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenenkä ahteria tällä kertaa yrität nuoleskella

        Voi kun saisikin nuolla ahteria...


    • Anonyymi

      Ootko jotenkin vajaaälyinen

      • Anonyymi

        Suatan mie sitäkin olla ku en iltapäivä lehtien älykkyys testeissä ol paremmin pärjynny kun tulos ollu vai satakakskyt


    • Anonyymi

      Luulempa et useampikin nainen laittas miehen kävelee ulos lähimmästä ovesta tosta kun jäi se vaikutelma et mies vaatisi et naisen pitäs ol vimosen päälle kunnossa ja mies ite vetäs kaljaa sohvan nurkassa ja huutaa ohjeita mitä kiinteyttää seuraavaksi

    • Anonyymi

      Naisen pitää nostaa 50 kiloa penkistä 10 toistoa että kelpaa minulle ja on hyväkuntoinen. Naiset on yleisesti aika huonokuntoisia. Ei lihaksia, tuskin jaksavat 20 km pyörälenkkiä alle tuntiin.

    • Anonyymi

      Tosin eipä miehetkään jaksa 20 km pyörällä polkea tuntiin. Olen vaan katsellut miten tupakkaa polttava on huonokuntoisia töissä. Lapiohommia jaksavat 5 minuuttia tehdä.

      • Anonyymi

        Jaksaa kaivaa ojaa 100m päivä merrin syvää
        Metrin leveää


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe