Tosi vihamielisiä naisia noilla dettisivuilla

Anonyymi-ap

Kokeilin muutamaa keskeistä deittisivustoa ja lähetin muutamia ihan asiallisia viestejä ikäluokkani naisille (40-50 vuotta). Jos nyt joku jotain vastasi, niin tuli jotain "painu helvettiin" tai vastaavaa.

Ehkä jos noilla sivuilla 10 vuotta pyörisi niin jotain voisi löytyäkin, mutta liian vaikeaa on yleensä. EI oikein baaritkaan ole kiinnostaneet pariin kymmeneen vuoteen.

Varmaan tämä on ongelma monella miehellä.

51

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vihamielisiä naisia kun eivät ole saaneet alfamunaa.

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­­­y­m­­f­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17691292Y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Hyvä tietää, ettei lähesty niitäkään sitten. Suomalaisilla on kyllä jotain ongelmia.

      • Anonyymi

        Eipä ny ihan kaikilla kuitee taida olla toisilla joillakin on jopa se onnellinen parisuhde missä osaavat arvostaa toinen toisiaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ny ihan kaikilla kuitee taida olla toisilla joillakin on jopa se onnellinen parisuhde missä osaavat arvostaa toinen toisiaan

        No ihanko tosi?


    • Anonyymi

      Sieltä on nyt ihan turha tosimielellä etsiä yhtään mitään, eikä oikeastaan edes huvikseen. Siellä ei päde kemian :D eikä fysiikan lait laisinkaan, ihan oma ulottuvuutensa...

      • Silti sinne änkee yksi jos toinenkin epätoivoinen sinkkuelämään kyllästynyt, parisuhteen tai muun kivan toivossa. Todetakseen, ettei perkele sieltä mitään löydä, tai saa... Paitsi jotku onnelliset jotka onnistuu kaikessa muutenkin aina, ilman tinneriäkin.


    • Anonyymi

      Nykynaiset ovat outoja. Feminismi on opettanut matkimaan miesten kovaa maailmaa. Puhuvat itkevistä ja herkistä miehistä, mutta valitsevat psykopaattisen alfa-miehen.

      Miehen pitää olla uniformussa, varakas ja menestyvä. Kova ja vahvalla itseluottamuksella varustettu. Jos näytät heikkoutesi peli on menetetty, etkä koskaan saa arvostusta sen jälkeen.

      • No siitä voi syyttää vaan meidän primitiivisiä apinan vaistoja, jos se noin on.


      • Prinssi_J kirjoitti:

        No siitä voi syyttää vaan meidän primitiivisiä apinan vaistoja, jos se noin on.

        Siinä onkin dilemma, koska parisuhteen muodostuminen kuitenkin vaatii juuri noita vaistoja... Ei siinä liika järkeily auta.


    • Anonyymi

      naiset on hirveitä nykyään. kauniita on kyllä, mutta aivan luokatonta käytöstä. harvassa on kunnolliset.

      • Anonyymi

        Ihan yhtä lailla niitä luokattoman käytöksen omaavia on meissä miehussäkin jot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan yhtä lailla niitä luokattoman käytöksen omaavia on meissä miehussäkin jot

        Ihan varmasti. Ongelmahan on siinä, että naiset on näiden perään.


    • Anonyymi

      Leidin vastauksesta päätellen sinun "asiallinen" viestisi on ollut sarjassa kikkelikuva plus muutaman sanan intiimiin kanssakäymiseen viittaava ehdotus.

      • Anonyymi

        No eipä ollut. Ihan ystävällinen viesti jossa kerroin jotain itsestäni muutamalla lauseella ja kysyin mitä naisen elämään kuuluu yms.

        Ei tulisi mieleenkään lähettää kenellekään kuvaa itsestäni kuin vaatteet päällä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joku nainen voi vastata ihan asialliseen viestiin että painu helvettiin. Moukkamaisesti käyttäytyviä ihmisiä valitettavasti löytyy. Jos sen sijaan todellakin joka kolmas tai neljäs vastaa niin, niin viestit tuskin ovat asiallisia. Voitko kertoa millaisiin aloitusviesteihin olet saanut vastaukseksi että painu helvettiin?

      Tulee mieleen että aloittaja "ihan asiallisesti" kysyy esimerkiksi että pidätkö seksistä. Sellaista voi kysyä ehkä sitten kun on viestitelty tiiviisti kolme päivää. Ei sitä kysytä ensimmäisten kymmenen viestin joukossa. Jos nainen tai mies ei profiilitekstissään selvästi sano etsivänsä seksiseuraa eikä edes puhu seksistä, niin seksi on ensimmäisissä viesteissä jo puheenaiheena sopimaton. Jos mies ottaa sen edes vihjauksenomaisesti ja sivulauseessa puheeksi, niin blokkaan hänet saman tien.

      Sopimatonta on myös ehdottaa sellaista mikä on selkeästi vastoin sitä mitä toinen on profiilitekstissään kirjoittanut. Kuten kysyä voivatko lapsesi muuttaa asumaan jonnekin muualle. Tai sanoa parisuhdetta etsivälle naiselle että en halua tavata lapsiasi ja että jos tulen käymään niin lastesi pitää silloin olla poissa. Tai voitko tappaa koirasi. Jos ei halua yh-äitiä tai koiranomistajaa, ei pidä viestitellä yh-äidin eikä koiranomistajan kanssa.

      • Anonyymi

        Ihan ystävällinen viesti jossa kerroin jotain itsestäni muutamalla lauseella ja kysyin mitä naisen elämään kuuluu yms tavallista. En kirjoittanut mitään seksistä, enkä siitä enää ole kovin kiinnostunut. Omat lapset on jo aikuisia.


    • Anonyymi

      Vaihdevuotiset ja sitä wanhemmat naiset ja mummelit ovat tyypillisesti kiukkuisia ja katkeria. Etenkin jos erehtyy mainitsemaan yhtään mitään joka jotenkin liittyy seksiin.

      Kannattaa säätää hakukriteeri lisääntymiskykyiseen ikäluokkaan. Siellä ongelmana on femakot ja mummelit jotka esiintyvät tyttöinä ja nuorina naisina, se on niiden harrastus ja niitä on paljon. Niiden pyrkimyksen on häätää miehiä pois. Niistä ei pidä välittää lainkaan, kyllä siellä tyttöjä on ja vastailevat mukavasti.

      • Anonyymi

        Se että nainen ei halua ventovieraalta mieheltä seksi juttuja on siis merkki siitä että naisessa on jokin vika, esimerkiksi
        että hän on katkera tai vihainen? Ja on ihan ok lähettää kikkelinkuvia ja kysellä että mennäänkö panemaan?

        Älä sitten ihmettele jos saat vastaukseksi että painu helvettiin. Livemaailmassa saisit tuollaisesta poliisit perääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että nainen ei halua ventovieraalta mieheltä seksi juttuja on siis merkki siitä että naisessa on jokin vika, esimerkiksi
        että hän on katkera tai vihainen? Ja on ihan ok lähettää kikkelinkuvia ja kysellä että mennäänkö panemaan?

        Älä sitten ihmettele jos saat vastaukseksi että painu helvettiin. Livemaailmassa saisit tuollaisesta poliisit perääsi.

        Todella outoja ovat mummeleiden aivomyrskyt. Harmi ettei niitä kykene terveillä aivoilla ymmärtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella outoja ovat mummeleiden aivomyrskyt. Harmi ettei niitä kykene terveillä aivoilla ymmärtämään.

        Ahaa. Nuoremmat naiset siis kyllä tykkäävät kikkelikuvista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella outoja ovat mummeleiden aivomyrskyt. Harmi ettei niitä kykene terveillä aivoilla ymmärtämään.

        Mutta jos vain mummelit suuttuvat kikulunkuvista ja nuoret naiset suorastaan innostuvat niistä, niin missä on ongelma? Eikö tilanne ole ihanteellinen?


      • Anonyymi

        "mummelit jotka esiintyvät tyttöinä ja nuorina naisina"

        Anteeksi mitä? Kyllä ne nuorista naisista tehdyt feikkiprofiilit ovat miesten laatimia. Palstaprinssit ovat itse niitä ahkerimpia feikkiprofiilien laatijoita. Olette tosi ylpeitä siitä että esiinnytte milloin mallimiehenä, milloin naisena. Kehuskelette täällä niillä feikeillänne ja jonkin merkillisen logiikan mukaan pidätte niitä valideina todisteina naisten käyttäytymisestä.

        Aidon naisen aidon profiilin perusteella saadut kokemukset eivät merkitse mitään, vaikka ne johtavat oikeisiin treffeihin oikeiden miesten kanssa. Perusteluna on että se profiili on yksittäistapaus. Feikkiprofiili ko sen sijaan ei ole? Palstaprinssin laatima yksittäinen feikkiprofiili, joka ei johda muuhun kuin viestittelyyn jonkun naisprofiilin kanssa, jonka aitoudesta ei ole mitään takeita (siellähän voi olla vastassa mies joka on laatinut naisfeilliprofiilin) , on vastaansanomaton todiste naisten,köyttäytymisestä. Yksittäinen feikkiprofiili ei jostain syystä ole yksittäistapaus.

        Tähän asti olette olleet suorastaan loukkantuneita kun me naiset emme viitsi laatia feikkejä. Kehoitatte naisia tekemään niitä joitakin hemmetin tutkimuksia varten. Omat aidot profiilimme eivät kelpaa tutkimusaineistiksi mutta jos laadimme feikkiprofiilin niin se kelpaa???? . Äly hoi älä jätä...

        Ja nyt yhtäkkiä joku mies täällä väittää että nimenomaan mummelit ovat niitä jotka laativat feikkiprofiileja. Eikä siinä kaikki: yhtäkkiä se onkin ongelma ja paska asia. Eiköhän feikkiprofiilin laatiminen on suurin piirtein viimeinen asia johon kukaan mummeli ryhtyisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos vain mummelit suuttuvat kikulunkuvista ja nuoret naiset suorastaan innostuvat niistä, niin missä on ongelma? Eikö tilanne ole ihanteellinen?

        No siis niinpä. Mä en ymmärrä miksi täällä niin moni mies valittelee mummojen olevan seksikielteisiä jne. ja että nuoret naiset ei ole sellasia. Eikö toi ole POSITIIVISTA??? Vai onko noi kaikki jotain mummonnussijoita ja vanhusfetisistejä, kun ei nuori nainen kerta kelpaa? Noiden juttujen mukaanhna nuoret naiset on ihan kiimoissaan varsinkin vanhojen miesten lähettämistä kalukuvista.


      • Anonyymi

        Ämmärsinkö nyt oikein ... sä kuvittelet nettideittien ja tindereiden olevan täynnä mummeleiden tekemiän nuorten naisten feikkiprofiileja? No tämä oli uusi teoria. Tai ainakaan minä en ole tähän aiemmin törmännyt. Onko toi muutenkin sitten yleistä, että nimenomaan vanhat ihmiset käyttävät nettiä ja sen palveluita enemmän kuin nuoret ihmiset? Onko kaikki aiemmat kuvitelmat nettinatiiveista nuorista jne. ihan viturallaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis niinpä. Mä en ymmärrä miksi täällä niin moni mies valittelee mummojen olevan seksikielteisiä jne. ja että nuoret naiset ei ole sellasia. Eikö toi ole POSITIIVISTA??? Vai onko noi kaikki jotain mummonnussijoita ja vanhusfetisistejä, kun ei nuori nainen kerta kelpaa? Noiden juttujen mukaanhna nuoret naiset on ihan kiimoissaan varsinkin vanhojen miesten lähettämistä kalukuvista.

        Minäkin itse mummelina tätä aika lailla ihmettelen. Luulisi että nuorille ja keski-ikäisille miehille olisi ihan samantekevää minkä suuruusluokan seksi halut jollain mummeli la on. Eikö teille ole se ja sama ovatko mummelit enimmäkseen seksikielteisiä vai päinvastoin varsinaisia munahaukkoja ja hurjadtelijpita. Jotenkin olen olettanut että olette itse kiinnostuneita suunnilleen itsensä ikäisistä naisista.

        Me mummelit ainakin etsimme oman ikäluokkamme miehiä.

        Emmekä me tee feikkiprofiileja. Olemme ohittaneet leikki-iän jo yli puoli vuosisataa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmärsinkö nyt oikein ... sä kuvittelet nettideittien ja tindereiden olevan täynnä mummeleiden tekemiän nuorten naisten feikkiprofiileja? No tämä oli uusi teoria. Tai ainakaan minä en ole tähän aiemmin törmännyt. Onko toi muutenkin sitten yleistä, että nimenomaan vanhat ihmiset käyttävät nettiä ja sen palveluita enemmän kuin nuoret ihmiset? Onko kaikki aiemmat kuvitelmat nettinatiiveista nuorista jne. ihan viturallaan?

        Jaaha, että mummelit tekevät feikkiprofiileja nuorten naisten kuvilla. En oikein usko. Minä olen mummeli enkä tee feikkiprofiileja.

        Mutta minulle on täällä kerrottu että olen minä olen vain Yksittäistapaus isolla y:llä. Minä en ole koko maailma. Minun kokemukseni eivät merkitse mitään. Se että minä en tee feikkiprofiileja ei siis todista että mummelit eivät tee feikkiprofiileja. Varmaan mummelit silti tekevät nuorten naisten kuvilla feikkiprofiileja, Tämä palstaprinssi on asiaa miettinyt ja päätellyt sen olevan niin. Kyllä hän tietää.

        Eli siis toisaalta. Yritetään miettiä tätä ennakkoluulottomasti.

        Onhan se hauska ajatus. Ja pistää täällä kerrottuja juttuja uusiksi.

        Täällä yksi palstaprinssi jaksaa hehkuttaa sitä miten hän teki feikkiprofiilin mallimiehen kuvalla ja sai eräältäkin naiselta kiihkeitä viestejä ja lupauksia seksistä. Nainen oli jo tilaamassa taksin ja tulossa palstaprinssin luo panemaan kun luuli tätä mallimieheksi.

        Palstaprinssi arvelee käyneensä näitä seksikeskusteluja jonkun nuoren kiimaisen naisen kanssa.

        Mutta sielläpä ei ollutkaan vastassa Jenni 26v.

        Itse asiassa henkilö, jonka kanssa palstaprinssi sopi seksistä, olikin Hilma 73v.

        Hilma kävi kuumana. Hilma puki tukisukkahousut ja haki kaapista 1950-luvulla rippilahjaksi saamansa kettupuuhkan. Sitten hän harjasi kaikki 25 punaiseksi värjättyä hiustaan (harmaa juurikasvu ja punainen päänahka kuulsi läpi, mutta väliäkös hällä) ja lupasi tulla taksilla panemaan.. Tosin pitää poiketa apteekin kautta ja ostaa liukuvoidetta. Ei se mitään! Kerran täällä vain eletään!

        Kyllä palstaprinssillä lykästi! Kannatti tehdä se feikkiprofiili.


      • Anonyymi

        Mikä ihmeen vanha ja katkera pappa sinä olet, kun haukut naisia monella palstalla?

        Et tunne muita naisia kuin ehkä ex-puolisosi, jonka mukaan arvostelet naisia.


    • Anonyymi

      "Leidin vastauksesta päätellen sinun "asiallinen" viestisi on ollut sarjassa kikkelikuva plus muutaman sanan intiimiin kanssakäymiseen viittaava ehdotus."

      Ja jälleen kerran viestisi sisältää pelkkiä oletuksia. Älä oleta, että mies on lähettänyt kuvia kikkelistään. Sulla ei sellaista kristallipalloa ole, että näkisit. Heitä nyt jo se kristallipallo romukoppaan!

      • Anonyymi

        No millainen se asiallinen viesti oli? Vastausta odotellessa.


      • Anonyymi

        Kukaan ei halua sun kuvia kikulikaaleppi!


      • Anonyymi

        Jos saisit euron joka.kerta kun mainitset sanan kristallipallo, olisit jo miljonääri. Lapset tekevät tuollaista että kun oppivat uuden sanan niin he hokevat sitä joka lauseessa. Sinä keksit jokin aika sitten tuon kristallipallo-sanan ja viljelet sitä nyt joka postauksessa.

        Vinkki: kun viestittelet netissä jonkun mätsinaisen kanssa, älä tee samoin. Älä ota mitään vähänkään erikoisempaa sanaa sellaiseen ryöstöviljelyyn että jankutat sitä joka viestissä koska silloin teet lapsellisen vaikutuksen ja saat naisessa aikaan vain väsyneen ivallisen hymyn. Tämä koskee kaikkia vähänkään harvinaisempia sanoja, ei pelkästään tätä kristallipallo-sanaa johon olet tällä hetkellä niin rakastunut.

        Täällä voit toki jankuttaa vaikka joka postauksessa että kristallipallo kristallipallo kristallipallo. Täällä se ei haittaa koska vahinko on jo tapahtunut: naiset pitävät sinua täällä jo muutenkin lapsellisena.

        Toistan: puhu ihmeessä kristallipallosta tällä palstalla mutta älä viestitellessäsi naisten kanssa nettideitissä.


    • Anonyymi

      "" Sinä keksit jokin aika sitten tuon kristallipallo-sanan ja viljelet sitä nyt joka postauksessa.""

      Sinä akka viljelet palstan miehistä pelkkiä oletuksia. Älä oleta mitään kun et tunne. Et ole mikään selvännäkijä.

      • Anonyymi

        Hei Kristallipallomies!

        Mitenkäs ne seksivestittelyt sinun feikkiprofiilisi ja 73-vuotiaan Hilman välillä? Nyt kun tiedämme että Jenni 26v. olikin todellisuudessa Hilma 73v., juttu on alkanut kiinnostaa.meitä palstan naisia ihan uudella tavalla.

        Voitko kertoa sen tapauksen uudelleen kun jotkut yksityiskohdat ovat päässeet unohtumaan?

        Tämän verran muistan:

        Hilma teki feikkiprofiilin nuoren naisen kuvilla. Sellaistahan me mummelit kuulemma harrastamme. En tosin minä, mutta minua ei tarvitse ottaa huomioon koska olen Yksittäistapaus. Hilma sen sijaan ei ole Yksittäistapaus vaan edustaa mummelin keskiarvoa. Ihan jo siitä syystä että feikit eivät ole yksittäistapauksia vain valideja tilastotieteellisiä todisteita.

        Hilma siis teki feikkiprofiilin varastetulla kuvalla ja väitti olevansa Jenni 26v. Sinä teit feikkiprofiilin mallimiehen kuvilla. Sinun feikkiprofiilisi ja Hilman feikkiprofiili olitte toistenne mätsejä.

        Kerrot että teillä oli tosi kuumaa settiä niissä viesteissä. Hilma lupasi seksiä. Hän oli jo hyvää vauhtia tulossa panemaan sinua ja oli jo tilaamassa taksia.

        Ja sinä teit päätelmiä nuorten naisten käytöksestä Hilmalta saamiesi viestien perusteella.

        Myönnetään että kertomisen arvoinen tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Kristallipallomies!

        Mitenkäs ne seksivestittelyt sinun feikkiprofiilisi ja 73-vuotiaan Hilman välillä? Nyt kun tiedämme että Jenni 26v. olikin todellisuudessa Hilma 73v., juttu on alkanut kiinnostaa.meitä palstan naisia ihan uudella tavalla.

        Voitko kertoa sen tapauksen uudelleen kun jotkut yksityiskohdat ovat päässeet unohtumaan?

        Tämän verran muistan:

        Hilma teki feikkiprofiilin nuoren naisen kuvilla. Sellaistahan me mummelit kuulemma harrastamme. En tosin minä, mutta minua ei tarvitse ottaa huomioon koska olen Yksittäistapaus. Hilma sen sijaan ei ole Yksittäistapaus vaan edustaa mummelin keskiarvoa. Ihan jo siitä syystä että feikit eivät ole yksittäistapauksia vain valideja tilastotieteellisiä todisteita.

        Hilma siis teki feikkiprofiilin varastetulla kuvalla ja väitti olevansa Jenni 26v. Sinä teit feikkiprofiilin mallimiehen kuvilla. Sinun feikkiprofiilisi ja Hilman feikkiprofiili olitte toistenne mätsejä.

        Kerrot että teillä oli tosi kuumaa settiä niissä viesteissä. Hilma lupasi seksiä. Hän oli jo hyvää vauhtia tulossa panemaan sinua ja oli jo tilaamassa taksia.

        Ja sinä teit päätelmiä nuorten naisten käytöksestä Hilmalta saamiesi viestien perusteella.

        Myönnetään että kertomisen arvoinen tapaus.

        Mistä suljetulta sä meille näitä juttuja oikee kirjoittelet?


    • Anonyymi

      ""Mitenkäs ne seksivestittelyt sinun feikkiprofiilisi ja 73-vuotiaan Hilman välillä? Nyt kun tiedämme että Jenni 26v. olikin todellisuudessa Hilma 73v., juttu on alkanut kiinnostaa.meitä palstan naisia ihan uudella tavalla.""

      Vai sellaista se kristallipallo tällä kertaa sinulle kertoo. Nyt kipin kapin napit naamaan ja unta palloon!

    • Anonyymi

      Wow ... tämä ketju todella pistää ison osan palstalla esitetyistä jutuista ihan toiseen valoon.

      Noista miesten feikkiprofiileistahan on palstalla puhuttu jo iät ja ajat. Palstamiehet ovat itse kertoneet luovansa niitä sekä naisina, että mallimiehinä. Vaan nyt on siis selvinnyt, että myös mummelit luovat tosi paljon feikkiprofiileja ja esittävät nuorempia naisia. Tarina ei kerro, että esittävätko viisikymppiset parikymppisiä ja kasikymppiset viisikymppisiä, vai ne munan kipeät kasikymppiset suoraan niitä parikymppisiä. Pohdintaan jää, että jääkö kaikkien näiden feikkiprofiilien jälkeen deittipaikoille lainkaan todellisia ja aitoja naisprofiileja. Ilmeisesti ei, sillä niin vähän niitä naisprofiileja alunperinkin on.

      • Anonyymi

        Onko siis ihme etteivät miehet löydä netistä naisia, kun siellä ei ole ainuttakaan aitoa naista, ei ainakaan alle viisikymppistä. Jos joku nainen väittää siellä olevansa viisikymppinen niin hän taatusti 80+.


    • Anonyymi

      Kiitos viesteistä.

      Ihan ystävällisiä viestejä lähetin joissa kerroin jotain itsestäni muutamalla lauseella ja kysyin mitä naisen elämään kuuluu yms tavallista. En kirjoittanut mitään seksistä, enkä siitä enää ole kovin kiinnostunut. Omat lapset on jo aikuisia.

      • Anonyymi

        Siinä tapauksessa ne naiset olivat täysiä moukkia. Et menettänyt heissä mitään.


      • Anonyymi

        Yritä nyt hyvä mies uskoa, että 20 - 30 -vuotiaat naiset eivät halua kumppaniksi isänsä ikäistä miestä.
        Siellä on myös miehiä, jotka huijaavat sekä naisia että miehiä. He vastaavat tietysti, että "painu helvettiin", jos olet väärää kohderyhmää.


    • Anonyymi

      ""Yritä nyt hyvä mies uskoa, että 20 - 30 -vuotiaat naiset eivät halua kumppaniksi isänsä ikäistä miestä.""

      En ole tuo aloittaja, mutta hänhän kertoi "lähettäneensä muutamia ihan asiallisia viestejä ikäluokkansa (40-50v) naisille" ja nyt sinä kirjoitat pskaa. Tarkastuta pääsi. Ei sulla kyllä kaikki ole todellakaan kunnossa.

    • Anonyymi

      ""Vaan nyt on siis selvinnyt, että myös mummelit luovat tosi paljon feikkiprofiileja ja esittävät nuorempia naisia.""

      Kaikki sulla ei kyllä todellakaan ole pääkopassa kunnossa. Sen verran sekavaa tekstiä.

      • Anonyymi

        Sano tuolle joka tuolla tuollaisia väitti. Hänhän se siellä kertoi mummojen esittävän nuoria naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano tuolle joka tuolla tuollaisia väitti. Hänhän se siellä kertoi mummojen esittävän nuoria naisia.

        Sekavaa näkyy tosiaan sulla olevan, kun et ole edes ketjua lukenut ja kommentoi oikean kirjoittajan tekstejä.


    • Anonyymi

      ""Tarina ei kerro, että esittävätko viisikymppiset parikymppisiä ja kasikymppiset viisikymppisiä, vai ne munan kipeät kasikymppiset suoraan niitä parikymppisiä""

      Sekavaa tekstiä, todella sekavaa. Oletko suljetulla? Ja tinderin käyttäjistä 95% on alle 45-vuotiaita ja ihan oikeastiko uskot harhoissasi, että joku voi vaan esittää kolkyt vuotta nuorempaa? Sitähän ei huomaa kukaan, vai mitä? Uskomaton mielikuvitus!

      • Anonyymi

        Kysy tuolta asiasta kirjoitelleelta. Hänhän se väitti siellä mummojen nuoria naisia esittävän.


      • Anonyymi

        Uskomattoman sekavaa settiä sulta, kun et edes lue ketjua.


    • Anonyymi

      Jos tulee vihaisia viestejä, niin tietää ainakin että siellä vastaavat aidot naiset. Palkatut työntekijät eivät nimittäin koskaan vastaile kovin epäkohteliaasti.
      Samaten, jos vastausta ei tule lainkaan, tietää olevansa tekemisissä aidon naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Näin on eli pitää paikkansa.
      Olen todennut saman tietynlaisissa naisissa.

      Ei nyt ihan "haista vittu" kommenttia mutta todella tylyä vastausta. Erikoisinta on että tinderissä nää naiset ovat painaneet tykkäyksen. Miksi iheessä, jotain mt-tyyppejä jotka haluavat vittuilla miehille? Poistan saman tien mätsin. Ei kiinnosta lukea vittuilijoiden viestejä.
      Ajan hukkaa ja pelkkää v*tutusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2481
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2138
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      35
      1973
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      111
      1279
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1103
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      978
    Aihe