Nainen suti pysäköintipaikalla

Anonyymi-ap

Nainen oli autonsa kanssa jäänyt sutimaan jäiselle ja uraiselle pysäköintipaikalle.
Takarenkaat urassa, joka oli sohjon aikaan syntynyt ja yöllä jäätynyt.
Nainen oli peruuttanut ja auton takarenkaat uraan ja pysäyttänyt auton ja eihän se auto sieltä liikkeelle lähtenyt, nainen vain painoi epätoivoisesti kaasupoljinta ja eturenaat sutivat.

40

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No menitkö auttamaan?

      • Anonyymi

        Hähhäääähhh miksi pitäisi mennä auttamaan, itse oli uraan autonsa ajanut.
        Oli saanut apua, kun muutaman kymmenen minuutin kuluttua palasin takaisin, niin ei kuulunut enää sitä julmettua sutimista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hähhäääähhh miksi pitäisi mennä auttamaan, itse oli uraan autonsa ajanut.
        Oli saanut apua, kun muutaman kymmenen minuutin kuluttua palasin takaisin, niin ei kuulunut enää sitä julmettua sutimista.

        Ihan siksi, että lähimmäistään kuuluu auttaa, jos vain suinkin voi. Mietipä omalle kohdallesi, miten keljulta tuntuu, jos muut vaan hähätellen kävelevät ohi.


      • Anonyymi

        Tyhmä kysymys palstaätmille, ei tietenkään mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä kysymys palstaätmille, ei tietenkään mennyt.

        Niin, auttaminen ei tule kaikilta luonnostaan. Saa kai sii silti muistutella.


    • Anonyymi

      Mä katselin naapurin miehen samantyyppistä touhua tuossa pari päivää sitten. Jotkut eivät vaan osaa.

      • Anonyymi

        Ne on niitä urissa ajavia. Meikäläinen ei aja urissa, vaan urien ulkopuolella.
        Se on autolijan osaamattomuutta, jos parkkipakalla ajaa tuollaiseen uraan.
        Se pitää ajaa reilusti, jos näkee edessä poikittais uran, ei siinä saa alkaa hidasteleen ja painaa vaikka jarrua, kun takarenkaan pipahtavat uraan, se on silloin auto urassa ja eturenkaat sutii tyhjää, eikä ne nastatkaan auta peilijäällä, jos takarenkaat on syväll urassa.
        Kyllä siinä pari miestä tarvii työntöhommisssa, että lähtee auto urasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niitä urissa ajavia. Meikäläinen ei aja urissa, vaan urien ulkopuolella.
        Se on autolijan osaamattomuutta, jos parkkipakalla ajaa tuollaiseen uraan.
        Se pitää ajaa reilusti, jos näkee edessä poikittais uran, ei siinä saa alkaa hidasteleen ja painaa vaikka jarrua, kun takarenkaan pipahtavat uraan, se on silloin auto urassa ja eturenkaat sutii tyhjää, eikä ne nastatkaan auta peilijäällä, jos takarenkaat on syväll urassa.
        Kyllä siinä pari miestä tarvii työntöhommisssa, että lähtee auto urasta.

        Kuten sanoin, niin kaikki ei osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on niitä urissa ajavia. Meikäläinen ei aja urissa, vaan urien ulkopuolella.
        Se on autolijan osaamattomuutta, jos parkkipakalla ajaa tuollaiseen uraan.
        Se pitää ajaa reilusti, jos näkee edessä poikittais uran, ei siinä saa alkaa hidasteleen ja painaa vaikka jarrua, kun takarenkaan pipahtavat uraan, se on silloin auto urassa ja eturenkaat sutii tyhjää, eikä ne nastatkaan auta peilijäällä, jos takarenkaat on syväll urassa.
        Kyllä siinä pari miestä tarvii työntöhommisssa, että lähtee auto urasta.

        Just näin, pari miestä tai yhden vahvemman. Aloittaja ei ole mies, ainakaan sisäisesti.


    • Anonyymi

      Alottaja on ilkeä ja onneksi ei koskaan saa pillua.

    • Anonyymi

      Ja mitähän sinä teit?

    • Anonyymi

      Täällä oli rekka-auto ylösnousurinteessä poikittain linkussa ja mies ratissa. Nojoo, en mennyt työntämään sillä kyllä siihen tarvittiin samanmoinen vetoauto yläpuolelle ja kaivinkone vastapainoksi alapuolelle.

    • Anonyymi

      Ei kannata mennä puuttumaan tuollaisiin asioihin, siinä voi pian saada mies syytteen, jos kuski on nainen ja nainen toteaa, että tämä mies alkoi ahdistelemaan ja aiheutti auton kiinnijäämisen.
      Ei sutivassa autossa oleva ole hengenhädässä ja hänellä on kännykkä, joten voi soittaa miehensä työntämään tai hinausapua.
      Ajatelkaapa, jos suivan auton naisen mies huomaa, kun vieras mies häärii naisensa auton ympärillä, niin tulla nyrkistä päähän.

    • Tuo oli nyt semmoinen uranainen.

      • Tuossa tilanteessa kannattaa käydä laittamassa vaikkapa auton kumimatot takapyörien alle, josko nekin sitten alkaisivat pyöriä ja suto lähtisi liikkeelle. t: Pertti Pasanen


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Tuossa tilanteessa kannattaa käydä laittamassa vaikkapa auton kumimatot takapyörien alle, josko nekin sitten alkaisivat pyöriä ja suto lähtisi liikkeelle. t: Pertti Pasanen

        Auto oli etuveto, ei ne matot silloin takarenkailla mitään auta. Hiekkaa kyytiin ja miehet saa jäädä itse sutimaan. T: ex vaimo, rouva vaan nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto oli etuveto, ei ne matot silloin takarenkailla mitään auta. Hiekkaa kyytiin ja miehet saa jäädä itse sutimaan. T: ex vaimo, rouva vaan nykyään.

        Miten nii? Eturenkaathan pyöri jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nii? Eturenkaathan pyöri jo.

        Nyt heitit niin pahan, että menin hymyileväksi. P.s. koppaa pääs konepeltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt heitit niin pahan, että menin hymyileväksi. P.s. koppaa pääs konepeltiin.

        Tosikko. En koppaa. ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosikko. En koppaa. ; )

        Olen vain yhtä kiero, kuin rautakanki.


    • Anonyymi

      Ajelen nelivedolla. Ei tarvi sutia. Etenkin kun olen mies niin en saisi apuakaan koskaan. Siksi varmempaa omistaa auto joka ei puolimetristä hankeakaan ujostele.

      • Anonyymi

        Miksi et saisi apua miehenä? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi apua miehenä? 🤔

        Kyllä miehet saa aina apua. Jo kohta on koko lauma miehiä työntämässä ja antamassa neuvoja ja akkukaapeleineen omine autokaarteineen lähestymässä nytkähtänyttä. Tämä kokemus minulla. Ihmeissäni olen suu auki sellaista kansainryntäystä katsonut, mitä miehillä keskenänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et saisi apua miehenä? 🤔

        Rumaa miestä ei auteta. Siksi minulla on vinssi keulalla viimeisenä varana, jos lukkokaan ei auta enää rutakosta ylös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä miehet saa aina apua. Jo kohta on koko lauma miehiä työntämässä ja antamassa neuvoja ja akkukaapeleineen omine autokaarteineen lähestymässä nytkähtänyttä. Tämä kokemus minulla. Ihmeissäni olen suu auki sellaista kansainryntäystä katsonut, mitä miehillä keskenänsä.

        Oman kokemukseni mukaan apua kyllä saa sukupuolesta huolimatta, mutta sehän on vain oma kokemukseni. Itse autan aina toista ihmistä, jos sellaisen tilanteen näen, jossa voisin olla avuksi. Tai vaikka en itse osaisi auttaa, niin soittaisin hätäkeskukseen tms, mikä nyt sitten tilanne onkaan, mutta periaate on, että aina autetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rumaa miestä ei auteta. Siksi minulla on vinssi keulalla viimeisenä varana, jos lukkokaan ei auta enää rutakosta ylös.

        Höpöhöpö, tuskinpa olet ruma ja varmasti apua saat, jos sellaisen tarpeessa olet. Joskus toki täytyy itsekin uskaltaa pyytää sitä apua.


    • Anonyymi

      Mjaa

      Kerran yritin saada kovassa hiekkamyrskyssä kopteria ilmaan, mutta se perhana kaatui kyljelleen ja roottorin lavat irtosivat akselistaan ja silpoivat läheisen puolijoukkueteltan päreiksi.

      Onneksi oli vkonloppu ja pojat lomilla.

      Huh huh!

      (naurua)

      • Anonyymi

        Mjuu

        Tuosta tuli mieleen Paula & Mira.

        Nämä lyylit nimittäin jäädyttivät joutsenen räpylöistään kiinni lampeen.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjuu

        Tuosta tuli mieleen Paula & Mira.

        Nämä lyylit nimittäin jäädyttivät joutsenen räpylöistään kiinni lampeen.

        (reps)

        Silti ne on leikisti pahoillaan kaikesta, sori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjuu

        Tuosta tuli mieleen Paula & Mira.

        Nämä lyylit nimittäin jäädyttivät joutsenen räpylöistään kiinni lampeen.

        (reps)

        Sula lampi

        Lammet ovat somia lämpäreitä soistuvine ääriviivoineen synkkien metsien kätköissä silmiltä suojattuna. Näille mättäille eksynyt huomaa katseensa lepäävän tyynellä pinnalla taivaan ja maan vettä, joka kuvastaa vallitsevan unen kehrät käsin kosketeltaviksi.

        Ja jossain raakkuu korppi.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Ja oletan, että juoksit kieli vyön alla, auttamaan?? Vitsi, vitsi.. kuulut siihen tyhmään tkmpulanuorisoon, joka ottaa vaan kännykällä kuvia/videoita. Onneksi enin osa nuorista on fiksuja

      • Anonyymi

        Ultimate

        Fiksuuden maksimointi tuottaa varsin oudon lopputuloksen.

        En nyt lähtisi sellaista suosittelemaan (kenellekään).
        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ultimate

        Fiksuuden maksimointi tuottaa varsin oudon lopputuloksen.

        En nyt lähtisi sellaista suosittelemaan (kenellekään).
        (hirn)

        Mjoo

        Näen tässä asetelmassa kaikenlaisia ongelmia. Ensinnäkin tämä kyseinen ongelmanainen on joko jumissa elämän lavasteissa omaa syytään, tai sitten syyttä; minusta olisi aika muodotonta tulla ja väittää, että tämä pulmatilanne olisi jollain tapaa kuvainnollinen suhteessa naiseen, joka - tiettävästi - on itse hankkiutunut satimeen, jonka itselleen eilen valmiiksi asetteli.

        Eli tämä on selvästi alitajuinen ansa, johon lady lankesi. Kuvion perusidea on siis elämänmuutoshalu.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Näen tässä asetelmassa kaikenlaisia ongelmia. Ensinnäkin tämä kyseinen ongelmanainen on joko jumissa elämän lavasteissa omaa syytään, tai sitten syyttä; minusta olisi aika muodotonta tulla ja väittää, että tämä pulmatilanne olisi jollain tapaa kuvainnollinen suhteessa naiseen, joka - tiettävästi - on itse hankkiutunut satimeen, jonka itselleen eilen valmiiksi asetteli.

        Eli tämä on selvästi alitajuinen ansa, johon lady lankesi. Kuvion perusidea on siis elämänmuutoshalu.

        (hihitystä)

        Juurikin näin

        Katsokaa ketä tahansa naista, niin kykenette näkemään hänessä hajottajan ja hallitsijat asymmetrian piirteet.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Näen tässä asetelmassa kaikenlaisia ongelmia. Ensinnäkin tämä kyseinen ongelmanainen on joko jumissa elämän lavasteissa omaa syytään, tai sitten syyttä; minusta olisi aika muodotonta tulla ja väittää, että tämä pulmatilanne olisi jollain tapaa kuvainnollinen suhteessa naiseen, joka - tiettävästi - on itse hankkiutunut satimeen, jonka itselleen eilen valmiiksi asetteli.

        Eli tämä on selvästi alitajuinen ansa, johon lady lankesi. Kuvion perusidea on siis elämänmuutoshalu.

        (hihitystä)

        En tiedä, mutta pitäisikö olla huolissaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, mutta pitäisikö olla huolissaan?

        Mjaa-a

        En usko, että pitäisi olla mitään. Todellisuuden luonto on virran kaltainen: Ei joki ähki tai puhki matkallaan mereen.


        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa-a

        En usko, että pitäisi olla mitään. Todellisuuden luonto on virran kaltainen: Ei joki ähki tai puhki matkallaan mereen.


        (hihitystä)

        Mjuu

        Parkkipaikkaepisodi saa syvällisiä käänteitä, kun asiat eivät kulje kuten oli sovittu.

        Käsittääkseni työtä tekevät naisaamut ovat varsin työläitä ja vaivalloisia vain sen vuoksi, että on olemassa jonkinlainen tavoite suhteessa siihen, mitä on.
        Eli ei olla vielä sitä mitä halutaan olla. Sitten on kaikenlaista psyykkausta ja tälläystä ja sovittelua ja voivottelua.

        Huh huh!

        Mikä hienointa: Auto ei hievahdakaan, sillä siitä on tullut osa maata ja omista näkemyksistä lunta.

        (naurua)


    • Anonyymi

      Olin kerran vastaavassa tilanteessa, kun nainen suti parkkipaikalla, eikä auto liikkunut.
      Totesin naiselle, että laita pakki päälle, minä työnnän keulasta äläkä kaasuta, vaan rauhallisesti kytkintä käyttäen, etteivät renkaat sudi.
      Pakilla auto lähtee yleensä paremmin liikkeelle ja jos on ajanut penkkaan, niin aina vedetään tulosuuntaan.
      Mitä tekee nainen, meinasi ajaa ylitseni.
      Ei laittanut pakkia, vaan ykkösen silmään ja painon kaasua, kuin vimmattu kädet tiukasti ratissa ja tuima ilme naamalla.
      Kysyin, että meinatkos ajaa ylitseni, johon nainen kimpaantui, että ei sitä pakilla ole ennenkään ajettu.

    • Tuollaisessa tapauksessa voi naiselle mennä sanomaan, että: "Voin tuupata takaa, mutta autoon en koske".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      375
      4397
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      282
      2463
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      140
      1759
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1534
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1453
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1297
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1295
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1196
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      39
      1132
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      345
      1050
    Aihe