Ei mulla muuta, kunhan osui silmään tämä ranking lista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009285234.html
Kurvinen on kaikkein huonoin ministeri
17
707
Vastaukset
- Anonyymi
Kurvi on pelkkä pyrkyri joka selittää ja selittää..
- Anonyymi
Kurvisen on paras ministeri nykyhallituksessa.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..
Mää nään aina sen putte pussuna liika oli vissihin kun tuli aku ankka pienenä.
- Anonyymi
Kurvinen oo muuta ku diiva junttikylästä
- Anonyymi
Antti on ihan hyvä ja osaa asiansa kyllä. Ei tuonne ihan ketävain äänestetä. Ja jo se ettei kuulu kokoomukseen antaa ruuunsaasti lisäpisteitä!
Hyvä Antti Kurvinen!
(Ps. Äänestän kuitenkin sdp.tä)- Anonyymi
Kyllä. Kurvinen on hyvä demarien pikku apulainen. Yhtä kateellinen kuin demarit. Anttihan karehtii kokoomuslaisia, jotka jotain omistaa.
- Anonyymi
Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?
Sanna on kommunisti
- Anonyymi
minä kun olen vain kansakoulun käynyt, niin en oikein ymmärrä näitä isoja asioita,niin kysynkin kepuilta, millä tavalla hyöryttää kansalaista ja yrityksiä, maksaa miljardi voittoja sähkönsiirtäjille ?
- Anonyymi
Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).
jospa kepun kannatuksen romahrus johtuukin tästä, kepun sähkönsiirto petoksesta,sen takiahan kansa lairastalaitaan,työtön, ruunari, taikka yrittäjä kaikki on samassa kusessa,kun tuli tämä uusi sähkönsiirtomaksu, joka on puolet suurempi kuin itse sähkölasku
- Anonyymi
Tänään HS:n kysely emäpuolueet ohittaa pian vihervasemmistokepun siis vasemmisto ja vihreät. Ei muutakuin lätyn paistoon niin ei tipu tätä vauhtia kannatus.
- Anonyymi
kepun lupaamista sähkönsiirron hinnanalennuksistakin tuli sitten uusi hinnasto,ja reippaasti on nousua niin itse siirrossa kuin perusmaksussakin,se on näköjäänkin oikein tosiasia, että ketkulilla on aivan sama kumpipää puhuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23092Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742