Ei mulla muuta, kunhan osui silmään tämä ranking lista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009285234.html
Kurvinen on kaikkein huonoin ministeri
17
675
Vastaukset
- Anonyymi
Kurvi on pelkkä pyrkyri joka selittää ja selittää..
- Anonyymi
Kurvisen on paras ministeri nykyhallituksessa.
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
Totta
- Anonyymi
antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..
Mää nään aina sen putte pussuna liika oli vissihin kun tuli aku ankka pienenä.
- Anonyymi
Kurvinen oo muuta ku diiva junttikylästä
- Anonyymi
Antti on ihan hyvä ja osaa asiansa kyllä. Ei tuonne ihan ketävain äänestetä. Ja jo se ettei kuulu kokoomukseen antaa ruuunsaasti lisäpisteitä!
Hyvä Antti Kurvinen!
(Ps. Äänestän kuitenkin sdp.tä)- Anonyymi
Kyllä. Kurvinen on hyvä demarien pikku apulainen. Yhtä kateellinen kuin demarit. Anttihan karehtii kokoomuslaisia, jotka jotain omistaa.
- Anonyymi
Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?
Sanna on kommunisti
- Anonyymi
minä kun olen vain kansakoulun käynyt, niin en oikein ymmärrä näitä isoja asioita,niin kysynkin kepuilta, millä tavalla hyöryttää kansalaista ja yrityksiä, maksaa miljardi voittoja sähkönsiirtäjille ?
- Anonyymi
Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).
jospa kepun kannatuksen romahrus johtuukin tästä, kepun sähkönsiirto petoksesta,sen takiahan kansa lairastalaitaan,työtön, ruunari, taikka yrittäjä kaikki on samassa kusessa,kun tuli tämä uusi sähkönsiirtomaksu, joka on puolet suurempi kuin itse sähkölasku
- Anonyymi
Tänään HS:n kysely emäpuolueet ohittaa pian vihervasemmistokepun siis vasemmisto ja vihreät. Ei muutakuin lätyn paistoon niin ei tipu tätä vauhtia kannatus.
- Anonyymi
kepun lupaamista sähkönsiirron hinnanalennuksistakin tuli sitten uusi hinnasto,ja reippaasti on nousua niin itse siirrossa kuin perusmaksussakin,se on näköjäänkin oikein tosiasia, että ketkulilla on aivan sama kumpipää puhuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869