Kurvinen on kaikkein huonoin ministeri

Anonyymi-ap

17

741

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kurvi on pelkkä pyrkyri joka selittää ja selittää..

• Anonyymi

Kurvisen on paras ministeri nykyhallituksessa.

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

Totta

• Anonyymi

antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

antti toistaa vastauksensakin jo kahtena :o) oles ny antti itees kehumatta..

Mää nään aina sen putte pussuna liika oli vissihin kun tuli aku ankka pienenä.

• Anonyymi

Kurvinen oo muuta ku diiva junttikylästä

• Anonyymi

Antti on ihan hyvä ja osaa asiansa kyllä. Ei tuonne ihan ketävain äänestetä. Ja jo se ettei kuulu kokoomukseen antaa ruuunsaasti lisäpisteitä!
      Hyvä Antti Kurvinen!
      (Ps. Äänestän kuitenkin sdp.tä)

• Anonyymi

Kyllä. Kurvinen on hyvä demarien pikku apulainen. Yhtä kateellinen kuin demarit. Anttihan karehtii kokoomuslaisia, jotka jotain omistaa.

• Anonyymi

Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna sanoi että keskusta kuuluu vasemmistoon. Mutta kuuluko kenttä ?

Sanna on kommunisti

• Anonyymi

minä kun olen vain kansakoulun käynyt, niin en oikein ymmärrä näitä isoja asioita,niin kysynkin kepuilta, millä tavalla hyöryttää kansalaista ja yrityksiä, maksaa miljardi voittoja sähkönsiirtäjille ?

• Anonyymi

Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä höynäytetään jotka ei ymmärrä asioista mitään, varsinkin kansakoulun käyneitä. Voin kuvitella sinut hiihtämässä kouluun reppu selässä -40 pakkasessa ja maitopullo jäässä (samoin järki).

jospa kepun kannatuksen romahrus johtuukin tästä, kepun sähkönsiirto petoksesta,sen takiahan kansa lairastalaitaan,työtön, ruunari, taikka yrittäjä kaikki on samassa kusessa,kun tuli tämä uusi sähkönsiirtomaksu, joka on puolet suurempi kuin itse sähkölasku

• Anonyymi

Tänään HS:n kysely emäpuolueet ohittaa pian vihervasemmistokepun siis vasemmisto ja vihreät. Ei muutakuin lätyn paistoon niin ei tipu tätä vauhtia kannatus.

• Anonyymi

kepun lupaamista sähkönsiirron hinnanalennuksistakin tuli sitten uusi hinnasto,ja reippaasti on nousua niin itse siirrossa kuin perusmaksussakin,se on näköjäänkin oikein tosiasia, että ketkulilla on aivan sama kumpipää puhuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9066
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3652
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2113
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      83
      1302
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1115
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1102
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1075
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1033
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      66