entinen ja heidän lapset ovat riippuvaisia miehestä kun hän löytää uuden ja paremman. Tekevätkö he tahalleen kiusaa ja yrittä erottaa uuden pariskunnan vai mistä on kyse. Puehlin soi, viestiä pukkaa ja rahaa pyydetään ja aikaa. Eivätkö he osaa olla ilman isää tai miestä koko popoo?
Se aittaa uutta perhettä suunnattomasti kun tulee tuollasia haittaavia tekijöitä uuteen perheeseen. Aina saa pelätä koska puhelin soi ja mitä asiaa. Yleensä rahan kerjäämistä ja sitä aikaa.
Luulisi tulevan toimeen kun saa isot elarit jotka olisi meille tarpeen.
Ei se mies enää kuulu entiseen elämään, sitä ei he taida ymmrtää. Mies on nyt isä uusille lapsille, ja entiset ovat kasvaneet joten ovat peirllä miten elämässä toimitaan. Aina ei voi daada kaikkee, mutta pitää vaan kinuta. Äitinsä ei osaa kasvattaa lapsiaan kunnioittamaan isän uutta perhettä, elättäjä. Isää nähdään pari kertaa kuusa eikä joka viikko, ja silloin sovitaan uuden äidin kanssa millon, eikä omien aikojen mukaan. Eielnkin piti mennä ulos mutta kersat jo häiriköi meitä ja soitteli isälleen. Ei varmasti muissa perheissä ole mista hulabaloota etiseten lastentaholta, tai sitten on. Kurjaa on.
Outoa miten miehen
26
805
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, onhan se todella kummallista, että alaikäiset huollettavat ovat riippuvaisia huoltajastaan. Todella outoa.
- Anonyymi
Tuossa tarkotettiin sitä, että kun mies on lähtenyt, ja hänellä on uusi perhe, niin ei pitäisi joka hetki muistella menneitä ja viettää aikaa entisten lasten kanssa, vaan jos on uusi perhe niin se on tärkein, ja heidän kanssaan ollaan.
Entisten lasten kanssa ollaan rajatusti ja sillon kun uudelle perheelle sopii. Ei voi olettaa että entiset lapset määrääväät mitä isän tekee ja missä hän on. Kukaan ei kestä kahta perhettä saman aikasesti.
Jos lapset on isoja niin kyllä he muutamia viikkoja kestää olla ilman isää jopa kuukausia. On hyvä irtaantua vanhemmista ajoissa, ja jos ikävä tulee, tuskin tulee, niin voihan kirjottaa vaikka kirjeen ja sitten antaa sen kun tapaavat. Turha sotkea uuden perheen omaa elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa tarkotettiin sitä, että kun mies on lähtenyt, ja hänellä on uusi perhe, niin ei pitäisi joka hetki muistella menneitä ja viettää aikaa entisten lasten kanssa, vaan jos on uusi perhe niin se on tärkein, ja heidän kanssaan ollaan.
Entisten lasten kanssa ollaan rajatusti ja sillon kun uudelle perheelle sopii. Ei voi olettaa että entiset lapset määrääväät mitä isän tekee ja missä hän on. Kukaan ei kestä kahta perhettä saman aikasesti.
Jos lapset on isoja niin kyllä he muutamia viikkoja kestää olla ilman isää jopa kuukausia. On hyvä irtaantua vanhemmista ajoissa, ja jos ikävä tulee, tuskin tulee, niin voihan kirjottaa vaikka kirjeen ja sitten antaa sen kun tapaavat. Turha sotkea uuden perheen omaa elämää.Toivottavasti muistat tuon myös silloin kun miehesi löytää uuden ja kivemman ja olet uus exä.Tyydyt elättämään lapsenne yksin ja niihin pieniin muruihin joita saatte. Olet iloinen, että lasten isä ei muista lapsiaan ja osallistu heidän elämään, koska hänellähän on nyt uusi perhe johon ette kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti muistat tuon myös silloin kun miehesi löytää uuden ja kivemman ja olet uus exä.Tyydyt elättämään lapsenne yksin ja niihin pieniin muruihin joita saatte. Olet iloinen, että lasten isä ei muista lapsiaan ja osallistu heidän elämään, koska hänellähän on nyt uusi perhe johon ette kuulu.
Enpä usko että lähtee mun mies. Sinä taas kerrot omiasi kuvitelmia, ja uskot siihen mitä haluat uskoa, olet sitä tyyppiä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat aikuisia ja ovat perheellisiä, joten ei tarvi lapsiani elättää, ja hekin elättävät jo omia lapsiaan. Mihin pyrit tuolla kuvaelmallasi minusta? Meillä kummallakaan ei ole uusia eikä vanhoja perheitä, ei eksiä eikä riippoja ja luurankoja.
Joillakin menee hyvin, ja sekös on sulle katkeruuden paikka?
Olen tosi onnekas ja onnekas on miehenikin minusta. Sanoisinko että ollaan oltu yhdessä kohta 50 vuotta, nuorena kun läytää omansa ja sen kaikista parhaimman, ei tarvitse vaihtaa ikinä.
Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko että lähtee mun mies. Sinä taas kerrot omiasi kuvitelmia, ja uskot siihen mitä haluat uskoa, olet sitä tyyppiä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat aikuisia ja ovat perheellisiä, joten ei tarvi lapsiani elättää, ja hekin elättävät jo omia lapsiaan. Mihin pyrit tuolla kuvaelmallasi minusta? Meillä kummallakaan ei ole uusia eikä vanhoja perheitä, ei eksiä eikä riippoja ja luurankoja.
Olen tosi onnekas ja onnekas on miehenikin minusta. Sanoisinko että ollaan oltu yhdessä kohta 50 vuotta, nuorena kun läytää omansa ja sen kaikista parhaimman, ei tarvitse vaihtaa ikinä.
Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...Mistä haetaan elarit aikuisille lapsille :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä haetaan elarit aikuisille lapsille :D
Niin kerro sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...Äläs Lässy puhu paskaa ,ei sulla ole ikinä ollut kunnon miestä, exäsikin oli munaton sukulais pojankloppi ,ja hiukan yksinkertainen ,joka tanssi ripaskaa ,kun sinä tahtia löit , mutta kyllästy sun terrorisointiisi ja löyty äijästä sitte sen verran munaa ,et lähti toisen matkaan. Mene töihin sieltä saat rahaa.
Nyt sinä fantasioit täällä uudesta äijästä lapsineen ,jota haluaisit pompottaa, mutta se ei koskaan toteudu, yksin elät vanhuutesi katkerana, viinan ja "suoli"24 kera. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...Heheee... voi sinua sinisilmäistä tylleröä.
kaiken voi hajottaa, jopa sinun kuvitelmasi avioliiton. Kun luet lehtiä, siellä moni julkisuuden hekilökin mainitsee siitä, Mariina aitolehtikin jäi toiseksi, Eräs juontaja jäi ilman lastensa isää kun sutura tuli ja vei miehen, nimeä en tältä naiselta muista, Dianalta vietiin mies kun Grunilla tuli ja tempasi, Tangoguningar Heidi... en muista nimeä sen mies tangokunigas Mika Pohjolan suttura nappasi... voi niitä on paljon... en laita ylös, mutta kyllä niitä on...
Jos ei olisi ei olisi käyhiä yh, ei köyhiä lapsia isättömiä lapsia... Mieti ennenkuin kuvittelet aurinkoisia asioita ettei koskaan mitään kamalaa tapahdu.
Suttura vaanii myös sinun liittoa jos sulla sellanen on, tai ovat jo läytäneet... Totuus on sulle paha asia, siksi kovetat kuoresi ja uskot vaan unelmiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lapset on isoja niin kyllä he muutamia viikkoja kestää olla ilman isää jopa kuukausia. On hyvä irtaantua vanhemmista ajoissa, ja jos ikävä tulee, tuskin tulee, niin voihan kirjottaa vaikka kirjeen ja sitten antaa sen kun tapaavat. Turha sotkea uuden perheen omaa elämää.Lapset eivät muutu koskaan entisiksi lapsiksi. Lapset ovat ikuisesti nykyisiä lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kerro sinä?
Kela maksaa luuseriaikuisten elämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä haetaan elarit aikuisille lapsille :D
Olet sinä sitten eri nokkela ja tarkkasilmäinen huomaamaan naista esittävän lapsukset🤦♀️
- Anonyymi
Olet sairas. Suorastaan järjiltäsi. Et olisi saanut lisääntyä. Oksetus.
- Anonyymi
Kuvittelet että eksäsi on sinulle kade. Päinvastoin. 🙈
- Anonyymi
Perheen rikkominenhan on sutturoiden päivätyö. Etsivät itselleen elättäjää ja rahoittajaa.
- Anonyymi
Keksi jotain muuta tekemistä suttura. Mene töihin , ei kukaan ala sua elättämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keksi jotain muuta tekemistä suttura. Mene töihin , ei kukaan ala sua elättämään.
Siinä kaikille sutturoille vuoden teema lause.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä kaikille sutturoille vuoden teema lause.
Ja varsinkin Suttura Liisalle, vai mikä Lissu sinä nyt olet , tai ”oyp.”😂😂😂
- Anonyymi
Täysin totta. perheenrikkojat on valtava ammatti nykysin, sitä monet naikkoset tekee ihan työkseen. Etsitään rikas mies jolla asiat kunnossa, ja sitten tykytetän itseään ja se on siinä... perhe rikottu ja miehen rahat ja omaisuus naikkosten taskussa.
Monesti lehdisstä juttuja auervaara tapauksesta, tmä on lhes sitä. Työtömät kouluttamattomat naikkoset etsii sitä elämän rahoittajaa.- Anonyymi
Missä näitä perheenrikkojia koulutetaan, en ole kuullut moisesta ammatista.😂💀😂💀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä näitä perheenrikkojia koulutetaan, en ole kuullut moisesta ammatista.😂💀😂💀
Ne on itseoppineita ja toisilta kuulevat miten toimia, ja kokemuksen kautta, kun rynnivät toisten perheeseen ja vievät miehen niin kyllä siinä oopi jää päähän.
Ei pahemmintarvi kouluttuauta, se on joillakin sisäisesti jo aivoissa rikkoa perhe kun muuten ei meistä saa ja kukaan ei huoli.
- Anonyymi
Vaikka on vanha pivitys eikä niihin pitäisi palata, mutta kysymys on todella outo!!!
Sinun mielestä isä ei saisi enää koskaan otaa yhteyttä lapsiinsa eikä lapset saisi enää miettiä kuka on heidän isä ja eikä hlaua olla hänen kanssaan. Isyys loppuu siihen kun suttura vie lailta isän???
Tosiaan outoa on. Mutta perheenrikkojahan ei ajattele asiaa näin, vaan niin että on ihanaa kun pystyy rikkomaan perheen ja viemään lapsilta isän elämstään, se on paras palkinto kun mies hylkää kaikenentisen jopa omat vanhemmat pitää hylätä.
Sinulle kaikki on suurta uhkaa ja haluat pelata kaikki entisen pois miehen elämästä joka sinua uhkaa, olet niin epävarma että mies on sulle eteisen matto ja sinä kävelet yli, mies mataa matona alla.
Tosi tyhmä aloitus mutta vanha viesti ja uskon että sinä olet nyt ykisin ja mies on etisen rakkaansa luona ja lapset kuuluvat hänen elämänsä.- Anonyymi
"Tosi tyhmä aloitus mutta vanha viesti ja uskon että sinä olet nyt ykisin ja mies on etisen rakkaansa luona ja lapset kuuluvat hänen elämänsä."
Tuotan pettymyksen, olen yhä miehen kanssa ja hänenlapsilleen äiti, vaikka ne ei osaa äitiksi sanoa ovat sen verran huonokäytöksisiä, mjutta emme anna sen haitata, komennan ja käsken siinä missä haluan. Minä olen äiti ja tiedän sen vaikkei ne pennut sit mulle nokkaan, tykkäävät kuitenkin.
Mies ei haikaile menneeseen sanoi että olisimmepa tavanneet aikasemmin niin ei olisi tullut entisen kanssa mietittyä perhettä, ehk kaduttaa häntä, harmi, mutta meillä on perhe johon hänen eksä ei kuulu ja lapstkin sillon kun haluan, harvoin haluan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tosi tyhmä aloitus mutta vanha viesti ja uskon että sinä olet nyt ykisin ja mies on etisen rakkaansa luona ja lapset kuuluvat hänen elämänsä."
Tuotan pettymyksen, olen yhä miehen kanssa ja hänenlapsilleen äiti, vaikka ne ei osaa äitiksi sanoa ovat sen verran huonokäytöksisiä, mjutta emme anna sen haitata, komennan ja käsken siinä missä haluan. Minä olen äiti ja tiedän sen vaikkei ne pennut sit mulle nokkaan, tykkäävät kuitenkin.
Mies ei haikaile menneeseen sanoi että olisimmepa tavanneet aikasemmin niin ei olisi tullut entisen kanssa mietittyä perhettä, ehk kaduttaa häntä, harmi, mutta meillä on perhe johon hänen eksä ei kuulu ja lapstkin sillon kun haluan, harvoin haluan.On se erittäin mukavaa vastata omiin vanhoihin aloituksiin, haista sinä Lässy kissan wi tu.
- Anonyymi
Jos meis on lähtenyt perheestä, hän on lähtenyt, eikä hänen silloin pidä miuta sotkea siihen lähtemiseen näitä lapsiaan. Lapset ovat syyttömiä miehen ongelmiin, ja uusien naisten tuomiin onkelmiin hänelle.
Eläköön mies nyt sitä "onnellista" elmää yksin tai kaksin, me emme halua olla osallisena siihen, ei lapet enkä minä.
Lasten koti on lapsuuden koti, isästä on tullut vieras ihminen joka ei halunnut enää olla lastensa kanssa. Erosi lastesta Ei hänellä voi ollamitään vaateita mihinkään suuntaan, nyt minä ja lapset sanellaan ehdot. - Anonyymi
Tympeä viesti, kestä, koska olet lusikan soppaan laittanut.
- Anonyymi
Ihme jumputusta ja vaatumuksia aina eksillä. Mies halusi ostaa mulle huippupuhelimen, mutte voinu kun eksä vaatii elareita!! Törkeetä inisemistä, miksei haet toista työtä jos ei pysty lapsiaan elättään. Ei se mulle kuulu maksaa toisten kakaroiden rukia sillä etten saanu uutta puhelinta. Mies olisi halunnut ostaa mutta ei nyt voinu. Yhet tai parit elarit ois jääny väliin niin ei... soitellaan nyt sitte näillä vanhoilla.
Muutenkin kesat on liikaa täällä mulle kävisi hyvin joka kolmas kuukausi yksi pivä, koti on mun joten en halua sotkijoita ja huutajia tänne. En ole onneks nähny kun kaksi kertaa niitä huutajia, muta sekin on liikaa.
harmitta tuo puhelin juttu, mutta pitää sit säästää miehen rahaa, kun mulla ei oo duunii niin elän tässä vaan miehen kanssa joka sanoikin että kiva kun en halua töihin, on koti aina siisti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293547- 851845
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151641Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1111180- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k88928Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20897