Outoa miten miehen

Anonyymi-ap

entinen ja heidän lapset ovat riippuvaisia miehestä kun hän löytää uuden ja paremman. Tekevätkö he tahalleen kiusaa ja yrittä erottaa uuden pariskunnan vai mistä on kyse. Puehlin soi, viestiä pukkaa ja rahaa pyydetään ja aikaa. Eivätkö he osaa olla ilman isää tai miestä koko popoo?
Se aittaa uutta perhettä suunnattomasti kun tulee tuollasia haittaavia tekijöitä uuteen perheeseen. Aina saa pelätä koska puhelin soi ja mitä asiaa. Yleensä rahan kerjäämistä ja sitä aikaa.
Luulisi tulevan toimeen kun saa isot elarit jotka olisi meille tarpeen.

Ei se mies enää kuulu entiseen elämään, sitä ei he taida ymmrtää. Mies on nyt isä uusille lapsille, ja entiset ovat kasvaneet joten ovat peirllä miten elämässä toimitaan. Aina ei voi daada kaikkee, mutta pitää vaan kinuta. Äitinsä ei osaa kasvattaa lapsiaan kunnioittamaan isän uutta perhettä, elättäjä. Isää nähdään pari kertaa kuusa eikä joka viikko, ja silloin sovitaan uuden äidin kanssa millon, eikä omien aikojen mukaan. Eielnkin piti mennä ulos mutta kersat jo häiriköi meitä ja soitteli isälleen. Ei varmasti muissa perheissä ole mista hulabaloota etiseten lastentaholta, tai sitten on. Kurjaa on.

17

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, onhan se todella kummallista, että alaikäiset huollettavat ovat riippuvaisia huoltajastaan. Todella outoa.

      • Anonyymi

        Tuossa tarkotettiin sitä, että kun mies on lähtenyt, ja hänellä on uusi perhe, niin ei pitäisi joka hetki muistella menneitä ja viettää aikaa entisten lasten kanssa, vaan jos on uusi perhe niin se on tärkein, ja heidän kanssaan ollaan.
        Entisten lasten kanssa ollaan rajatusti ja sillon kun uudelle perheelle sopii. Ei voi olettaa että entiset lapset määrääväät mitä isän tekee ja missä hän on. Kukaan ei kestä kahta perhettä saman aikasesti.
        Jos lapset on isoja niin kyllä he muutamia viikkoja kestää olla ilman isää jopa kuukausia. On hyvä irtaantua vanhemmista ajoissa, ja jos ikävä tulee, tuskin tulee, niin voihan kirjottaa vaikka kirjeen ja sitten antaa sen kun tapaavat. Turha sotkea uuden perheen omaa elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tarkotettiin sitä, että kun mies on lähtenyt, ja hänellä on uusi perhe, niin ei pitäisi joka hetki muistella menneitä ja viettää aikaa entisten lasten kanssa, vaan jos on uusi perhe niin se on tärkein, ja heidän kanssaan ollaan.
        Entisten lasten kanssa ollaan rajatusti ja sillon kun uudelle perheelle sopii. Ei voi olettaa että entiset lapset määrääväät mitä isän tekee ja missä hän on. Kukaan ei kestä kahta perhettä saman aikasesti.
        Jos lapset on isoja niin kyllä he muutamia viikkoja kestää olla ilman isää jopa kuukausia. On hyvä irtaantua vanhemmista ajoissa, ja jos ikävä tulee, tuskin tulee, niin voihan kirjottaa vaikka kirjeen ja sitten antaa sen kun tapaavat. Turha sotkea uuden perheen omaa elämää.

        Toivottavasti muistat tuon myös silloin kun miehesi löytää uuden ja kivemman ja olet uus exä.Tyydyt elättämään lapsenne yksin ja niihin pieniin muruihin joita saatte. Olet iloinen, että lasten isä ei muista lapsiaan ja osallistu heidän elämään, koska hänellähän on nyt uusi perhe johon ette kuulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti muistat tuon myös silloin kun miehesi löytää uuden ja kivemman ja olet uus exä.Tyydyt elättämään lapsenne yksin ja niihin pieniin muruihin joita saatte. Olet iloinen, että lasten isä ei muista lapsiaan ja osallistu heidän elämään, koska hänellähän on nyt uusi perhe johon ette kuulu.

        Enpä usko että lähtee mun mies. Sinä taas kerrot omiasi kuvitelmia, ja uskot siihen mitä haluat uskoa, olet sitä tyyppiä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat aikuisia ja ovat perheellisiä, joten ei tarvi lapsiani elättää, ja hekin elättävät jo omia lapsiaan. Mihin pyrit tuolla kuvaelmallasi minusta? Meillä kummallakaan ei ole uusia eikä vanhoja perheitä, ei eksiä eikä riippoja ja luurankoja.
        Joillakin menee hyvin, ja sekös on sulle katkeruuden paikka?
        Olen tosi onnekas ja onnekas on miehenikin minusta. Sanoisinko että ollaan oltu yhdessä kohta 50 vuotta, nuorena kun läytää omansa ja sen kaikista parhaimman, ei tarvitse vaihtaa ikinä.
        Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että lähtee mun mies. Sinä taas kerrot omiasi kuvitelmia, ja uskot siihen mitä haluat uskoa, olet sitä tyyppiä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat aikuisia ja ovat perheellisiä, joten ei tarvi lapsiani elättää, ja hekin elättävät jo omia lapsiaan. Mihin pyrit tuolla kuvaelmallasi minusta? Meillä kummallakaan ei ole uusia eikä vanhoja perheitä, ei eksiä eikä riippoja ja luurankoja.
        Joillakin menee hyvin, ja sekös on sulle katkeruuden paikka?
        Olen tosi onnekas ja onnekas on miehenikin minusta. Sanoisinko että ollaan oltu yhdessä kohta 50 vuotta, nuorena kun läytää omansa ja sen kaikista parhaimman, ei tarvitse vaihtaa ikinä.
        Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...

        Mistä haetaan elarit aikuisille lapsille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä haetaan elarit aikuisille lapsille :D

        Niin kerro sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että lähtee mun mies. Sinä taas kerrot omiasi kuvitelmia, ja uskot siihen mitä haluat uskoa, olet sitä tyyppiä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat aikuisia ja ovat perheellisiä, joten ei tarvi lapsiani elättää, ja hekin elättävät jo omia lapsiaan. Mihin pyrit tuolla kuvaelmallasi minusta? Meillä kummallakaan ei ole uusia eikä vanhoja perheitä, ei eksiä eikä riippoja ja luurankoja.
        Joillakin menee hyvin, ja sekös on sulle katkeruuden paikka?
        Olen tosi onnekas ja onnekas on miehenikin minusta. Sanoisinko että ollaan oltu yhdessä kohta 50 vuotta, nuorena kun läytää omansa ja sen kaikista parhaimman, ei tarvitse vaihtaa ikinä.
        Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...

        Äläs Lässy puhu paskaa ,ei sulla ole ikinä ollut kunnon miestä, exäsikin oli munaton sukulais pojankloppi ,ja hiukan yksinkertainen ,joka tanssi ripaskaa ,kun sinä tahtia löit , mutta kyllästy sun terrorisointiisi ja löyty äijästä sitte sen verran munaa ,et lähti toisen matkaan. Mene töihin sieltä saat rahaa.
        Nyt sinä fantasioit täällä uudesta äijästä lapsineen ,jota haluaisit pompottaa, mutta se ei koskaan toteudu, yksin elät vanhuutesi katkerana, viinan ja "suoli"24 kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että lähtee mun mies. Sinä taas kerrot omiasi kuvitelmia, ja uskot siihen mitä haluat uskoa, olet sitä tyyppiä. Sitäpaitsi meidän lapset ovat aikuisia ja ovat perheellisiä, joten ei tarvi lapsiani elättää, ja hekin elättävät jo omia lapsiaan. Mihin pyrit tuolla kuvaelmallasi minusta? Meillä kummallakaan ei ole uusia eikä vanhoja perheitä, ei eksiä eikä riippoja ja luurankoja.
        Joillakin menee hyvin, ja sekös on sulle katkeruuden paikka?
        Olen tosi onnekas ja onnekas on miehenikin minusta. Sanoisinko että ollaan oltu yhdessä kohta 50 vuotta, nuorena kun läytää omansa ja sen kaikista parhaimman, ei tarvitse vaihtaa ikinä.
        Minun mieheni meni sivusuun sinulta... hahaaa...

        Heheee... voi sinua sinisilmäistä tylleröä.

        kaiken voi hajottaa, jopa sinun kuvitelmasi avioliiton. Kun luet lehtiä, siellä moni julkisuuden hekilökin mainitsee siitä, Mariina aitolehtikin jäi toiseksi, Eräs juontaja jäi ilman lastensa isää kun sutura tuli ja vei miehen, nimeä en tältä naiselta muista, Dianalta vietiin mies kun Grunilla tuli ja tempasi, Tangoguningar Heidi... en muista nimeä sen mies tangokunigas Mika Pohjolan suttura nappasi... voi niitä on paljon... en laita ylös, mutta kyllä niitä on...

        Jos ei olisi ei olisi käyhiä yh, ei köyhiä lapsia isättömiä lapsia... Mieti ennenkuin kuvittelet aurinkoisia asioita ettei koskaan mitään kamalaa tapahdu.

        Suttura vaanii myös sinun liittoa jos sulla sellanen on, tai ovat jo läytäneet... Totuus on sulle paha asia, siksi kovetat kuoresi ja uskot vaan unelmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa tarkotettiin sitä, että kun mies on lähtenyt, ja hänellä on uusi perhe, niin ei pitäisi joka hetki muistella menneitä ja viettää aikaa entisten lasten kanssa, vaan jos on uusi perhe niin se on tärkein, ja heidän kanssaan ollaan.
        Entisten lasten kanssa ollaan rajatusti ja sillon kun uudelle perheelle sopii. Ei voi olettaa että entiset lapset määrääväät mitä isän tekee ja missä hän on. Kukaan ei kestä kahta perhettä saman aikasesti.
        Jos lapset on isoja niin kyllä he muutamia viikkoja kestää olla ilman isää jopa kuukausia. On hyvä irtaantua vanhemmista ajoissa, ja jos ikävä tulee, tuskin tulee, niin voihan kirjottaa vaikka kirjeen ja sitten antaa sen kun tapaavat. Turha sotkea uuden perheen omaa elämää.

        Lapset eivät muutu koskaan entisiksi lapsiksi. Lapset ovat ikuisesti nykyisiä lapsia.


    • Anonyymi

      Olet sairas. Suorastaan järjiltäsi. Et olisi saanut lisääntyä. Oksetus.

      • Anonyymi

        Kuvittelet että eksäsi on sinulle kade. Päinvastoin. 🙈


    • Anonyymi

      Perheen rikkominenhan on sutturoiden päivätyö. Etsivät itselleen elättäjää ja rahoittajaa.

      • Anonyymi

        Keksi jotain muuta tekemistä suttura. Mene töihin , ei kukaan ala sua elättämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksi jotain muuta tekemistä suttura. Mene töihin , ei kukaan ala sua elättämään.

        Siinä kaikille sutturoille vuoden teema lause.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kaikille sutturoille vuoden teema lause.

        Ja varsinkin Suttura Liisalle, vai mikä Lissu sinä nyt olet , tai ”oyp.”😂😂😂


    • Anonyymi

      Täysin totta. perheenrikkojat on valtava ammatti nykysin, sitä monet naikkoset tekee ihan työkseen. Etsitään rikas mies jolla asiat kunnossa, ja sitten tykytetän itseään ja se on siinä... perhe rikottu ja miehen rahat ja omaisuus naikkosten taskussa.

      Monesti lehdisstä juttuja auervaara tapauksesta, tmä on lhes sitä. Työtömät kouluttamattomat naikkoset etsii sitä elämän rahoittajaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe