Laskuttaa turhasta ja minulla muka kaksi profiilia vaikka numero ei ole vaihtunut
Vastaako Tinder asiakaspalvelu suomen kielellä ?
16
2405
Vastaukset
- Anonyymi
Tåmän minäkin haluaisin tietää. En pääse tililleni ja automaattisesti kuukauden välein uusiutuu Tinder Gold ja haluan perua sen. Kirjautumisesta tulee jatkuvasti viesti "hups olet yrittänyt liian monta kertaa, yritä myöhemmin uudelleen."
Menee hermo.- Anonyymi
Saitko asian kuntoon? Itellä sama homma
- Anonyymi
Saitko kuntoon? Miten ratkesi?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17693143e
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
On kyllä sellaine huijari applikaatio koko tinder......aivan täysin hallitsee kaiken ja näyttää ihan mitä vaan ja aivan oudosti, tykkäyksiä tulee vaikka olen viikon poissa näkyvistä, tai tuttu joka on saman laista seuraa hakemassa ei tule ikinä vastaan mutta samaa tupakki /golf/mustikkapiirakka/ maisema akkaa voi tulla kolmesti päivään vastaa
- Anonyymi
Algoritmin mukaan se on sulle sopivin akkalaatu.
- Anonyymi
Olipa ullatus,,,,
- Anonyymi
En ole yrityksistä huolimatta saanut lopetettua tinderi rahastusta.onko neuvoja?
- Anonyymi
Tee rikosilmoitus Tinderistä.
- Anonyymi
Mikäli olet luovuttanut luottokorttisi tunnukset, perunut tilauksen ja veloitukset jatkuvat edelleen, niin ei jää muuta vaihtoehtoa kuin rikosilmoituksen tekeminen.
- Anonyymi
Kusetusta kaikki deittisovellukset. Ukoilta huijataan rahat.
Olisi kiva saada ennakkotapaus. - Anonyymi
Tinder deitti menee näin. Kirjaudu sovellukseen. Sitte, kun olet maksanut ns. Jäsenyyden vaikka viikoksi. Mitään ei tapahdu. Kun maksusitoumus meni umpeen. Rupes tulee tykkäyksiä ja taas pyydetään luottokorttia maksuun. Hei herätkää ihmiset. Tinder on huijaussivusto.
- Anonyymi
Kyllä päättäjien tulisi ottaa koppi näistä järkensä menettäneistä ihmisistä jotka lappaavat rahaa huijareille. Joku akka oli lähettänyt huijareille melkein miljoona euroa kun luuli keskustelevansa Brad Pittin kanssa.
- Anonyymi
Kuinka voin lopettaa tä vitun tinderin ? Joka viikko minusta menee 9 euroa. Ostin sen liittymen kauttaa. Just katsoin sen maksu historia liittymään.
- AnonyymiUUSI
Ei päättäjät halua ottaa koppia. Päättäjä on päättäjä. Päättäjä haluaa, että sinä ja muut lappaa rahaa huijareille. Huijarit on päättäjien alamaisia. Siitä päättäjät tykkää.
Kun huijarit voittaa, päättäjät voittaa..
- AnonyymiUUSI
Pro tip: jos näistä surkeista deittisovelluksista päädytte maksamaan, ja en tosiaankaan sitä suosittele, koska hyötyä siitä ei pääsääntöisesti ole, mutta jos tosiaan maksatte, niin hakekaa kaupasta Google lahjakortti ja ladatkaa sillä sinne googletilillenne vain sen verran rahaa kuin ensimmäinen kuukausimaksu on. Älkää nyt hemmetissä menkö luottokortillanne maksamaan. Mikäli maksatte googletilillä niin sitten sen saldo on nolla kun lahjakortti on käytetty ja tinder voi yrittää laskuttaa googletiliä, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578827Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123479Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262680Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802060Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571757Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411442FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681050