nyt mulla kolahti ja lujaa.. kun tulen kiinni Sinuun jumalatkin uskoo minuun vaikka itse aina usko en..Häntä rakastin paljon Sua rakastan ehkä enemmän ole mulle vähän aikaa hän..Nettimaailmassa..omassa kauniissa maailmassa noin se näyttää menevän..kun puhelen itsekseni en saa sokkia mistään..ole mulle vähän aikaa hän..ai kuka..no tämä mies..jota viekkuun halajan..kyllä siitä saa ja pitää vitsiä heittää..äijää kehään no ilman muuta..mulla on laaja sydän ja huumoria piisaa..mutta syvällä sisimmissään on vain H-Ä-N .
KUN TULEN KIINNI Sinuun..Jumalatkin..
9
539
Vastaukset
- perskuti
Vaikka en olekkaan H-Ä-N, niin tuollainen aamun avaus lämmittää.
Aamussa kuulaassa seurassa suulaassa harjoitin viihdyntää. Lauloimme tuttuja uusia juttuja joissa on sydän ja pää.
Hyvät huomenet Sinulle haaskatar:=)) ..en oo koskaan käyny..
- nylkynen
Oon täällä taas.On ikävä sua.
Koskaan en voi tähän sopeutua
tiedä en ajatteletko mua ensinkään
ON elämä taas yhtä rimpuilua
luen hotellissa rietasta julkaisua.
Olen mies joka rakastaa itseään.
Eikö rakastaa voi mua ainoakaan
vai onko niin etten ketään pysty rakastamaan
Olen mies joka rakastaa itseään - haaskatar
sanon asiat väärinpäin..siis päinvastoin..tai ainakin heikun keikun ..flesh for fantasy..face to face..left outside alone..do you really know how it feels..maybe you should know..mutta osaan yhden jutun hyvin ,nimittäin LENTÄÄ Sinulle ison SYDÄMEN..noin laitoin tunneelämän järjestykseen..recht ..links..halt.AHTUNG..PUSUJA sinulle..my knight..Have a nice day ,anyway!!
- perskuti
Sovitanko, että piristät itseäsi omassa piirissä??
Sinulla on yksi vaihtoehto, vain yksi.
Minulla on kolme.
Vain vaihtoehto on rikkautta!
Have a nice day, to you. - haaskatar
perskuti kirjoitti:
Sovitanko, että piristät itseäsi omassa piirissä??
Sinulla on yksi vaihtoehto, vain yksi.
Minulla on kolme.
Vain vaihtoehto on rikkautta!
Have a nice day, to you.se ei sitten koskekaan lintuja. Joo hardcore sutinat ja kiroilu kun korsteeni sopii paljon paremmin. Mä olen yhtä pirteä kuin aina ja saan mä puhua kieliä kun kerran osaan..Mulla joskus välähtää onneksi ei usein ja menee nopsaan ohi.Eikä mun juttuja tartte lukea..joo sisäinen kaatopaikka vaan pilkottaa..pojat ootte mukavia poikia..simmosia. Mähän voin avata ittelleni osaston..heti potilasmaksut kyllä tuplaantuis.
- perskuti
haaskatar kirjoitti:
se ei sitten koskekaan lintuja. Joo hardcore sutinat ja kiroilu kun korsteeni sopii paljon paremmin. Mä olen yhtä pirteä kuin aina ja saan mä puhua kieliä kun kerran osaan..Mulla joskus välähtää onneksi ei usein ja menee nopsaan ohi.Eikä mun juttuja tartte lukea..joo sisäinen kaatopaikka vaan pilkottaa..pojat ootte mukavia poikia..simmosia. Mähän voin avata ittelleni osaston..heti potilasmaksut kyllä tuplaantuis.
Minulta meni ajan ja paikan taju, sorry, Well.
My dear.
Olenko paljon väärässä? AUSSI??? Jee? - knight
...Sinä taidat pitää hyvästä musiikista...mäkin tykkään Anastaciasta...
Kaikkea Hyvää Sinulle...
- nylkynen
Ja sinä hymyilet ja katsot noin
viet minut aamuun uuteen
Kuin kevään ensimmäiseen sateeseen.
Sinun sieluusi kiinni päästä voin
viet meidät tulevaisuuteen.
Ja jonakin aamuna ennen sarastusta
huomaat,että musta aurinko nousee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi704640Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1064122- 633700
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382901Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282653Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa652623- 552597
- 391967
- 471938
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2551837