KUN TULEN KIINNI Sinuun..Jumalatkin..

Haaskatar

nyt mulla kolahti ja lujaa.. kun tulen kiinni Sinuun jumalatkin uskoo minuun vaikka itse aina usko en..Häntä rakastin paljon Sua rakastan ehkä enemmän ole mulle vähän aikaa hän..Nettimaailmassa..omassa kauniissa maailmassa noin se näyttää menevän..kun puhelen itsekseni en saa sokkia mistään..ole mulle vähän aikaa hän..ai kuka..no tämä mies..jota viekkuun halajan..kyllä siitä saa ja pitää vitsiä heittää..äijää kehään no ilman muuta..mulla on laaja sydän ja huumoria piisaa..mutta syvällä sisimmissään on vain H-Ä-N .

9

539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perskuti

Vaikka en olekkaan H-Ä-N, niin tuollainen aamun avaus lämmittää.
      Aamussa kuulaassa seurassa suulaassa harjoitin viihdyntää. Lauloimme tuttuja uusia juttuja joissa on sydän ja pää.

Hyvät huomenet Sinulle haaskatar:=))

• ..en oo koskaan käyny..

• nylkynen

Oon täällä taas.On ikävä sua.
      Koskaan en voi tähän sopeutua
      tiedä en ajatteletko mua ensinkään
      ON elämä taas yhtä rimpuilua
      luen hotellissa rietasta julkaisua.
      Olen mies joka rakastaa itseään.

Eikö rakastaa voi mua ainoakaan
      vai onko niin etten ketään pysty rakastamaan
      Olen mies joka rakastaa itseään

• haaskatar

sanon asiat väärinpäin..siis päinvastoin..tai ainakin heikun keikun ..flesh for fantasy..face to face..left outside alone..do you really know how it feels..maybe you should know..mutta osaan yhden jutun hyvin ,nimittäin LENTÄÄ Sinulle ison SYDÄMEN..noin laitoin tunneelämän järjestykseen..recht ..links..halt.AHTUNG..PUSUJA sinulle..my knight..Have a nice day ,anyway!!

• perskuti

Sovitanko, että piristät itseäsi omassa piirissä??
        Sinulla on yksi vaihtoehto, vain yksi.
        Minulla on kolme.

Vain vaihtoehto on rikkautta!

Have a nice day, to you.

• haaskatar
        perskuti kirjoitti:

Sovitanko, että piristät itseäsi omassa piirissä??
        Sinulla on yksi vaihtoehto, vain yksi.
        Minulla on kolme.

Vain vaihtoehto on rikkautta!

Have a nice day, to you.

se ei sitten koskekaan lintuja. Joo hardcore sutinat ja kiroilu kun korsteeni sopii paljon paremmin. Mä olen yhtä pirteä kuin aina ja saan mä puhua kieliä kun kerran osaan..Mulla joskus välähtää onneksi ei usein ja menee nopsaan ohi.Eikä mun juttuja tartte lukea..joo sisäinen kaatopaikka vaan pilkottaa..pojat ootte mukavia poikia..simmosia. Mähän voin avata ittelleni osaston..heti potilasmaksut kyllä tuplaantuis.

• perskuti
        haaskatar kirjoitti:

se ei sitten koskekaan lintuja. Joo hardcore sutinat ja kiroilu kun korsteeni sopii paljon paremmin. Mä olen yhtä pirteä kuin aina ja saan mä puhua kieliä kun kerran osaan..Mulla joskus välähtää onneksi ei usein ja menee nopsaan ohi.Eikä mun juttuja tartte lukea..joo sisäinen kaatopaikka vaan pilkottaa..pojat ootte mukavia poikia..simmosia. Mähän voin avata ittelleni osaston..heti potilasmaksut kyllä tuplaantuis.

Minulta meni ajan ja paikan taju, sorry, Well.

My dear.

Olenko paljon väärässä? AUSSI??? Jee?

• knight

...Sinä taidat pitää hyvästä musiikista...mäkin tykkään Anastaciasta...
        Kaikkea Hyvää Sinulle...

• nylkynen

Ja sinä hymyilet ja katsot noin
      viet minut aamuun uuteen
      Kuin kevään ensimmäiseen sateeseen.
      Sinun sieluusi kiinni päästä voin
      viet meidät tulevaisuuteen.
      Ja jonakin aamuna ennen sarastusta
      huomaat,että musta aurinko nousee

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      70
      4640
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      106
      4122
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3700
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2901
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2653
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      65
      2623
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2597
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1967
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1938
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      255
      1837
    Aihe