Itse tehnyt nakeilla makkaranpalasilla ja kalapuikoilla ja kaikki sopii mut sopiiko jokin muukin jota voisi kokeilla
Mikä sopii ranskalaisten perunoitten kanssa
21
360
Vastaukset
- Anonyymi
No syöttähän nuo ravintoloissa pihviäkin ranskalaisten kera. Hampurilaisten vierestäkin niitä löytyy. Sopivat ilmeisesti minkä tahansa viereen.
- Anonyymi
Niin mahtaako saada mistään kebabbia vois kokeilla niitäkin niin tarkoitan nyt kotona tehtyjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mahtaako saada mistään kebabbia vois kokeilla niitäkin niin tarkoitan nyt kotona tehtyjä
No käypä vaikka sieltä liiteristä katsomassa. Riittääkö kilon pussi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No käypä vaikka sieltä liiteristä katsomassa. Riittääkö kilon pussi?
Nyt ei sano liiteri mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei sano liiteri mitään
No koeta käyttää aivoja xD
Ranskalaisten perunoiden kanssa sopii nyt mikä vaan. Vain oma mielikuvitus on rajana.
Esim: "Pulled pork" eli nöyhtöpossua, maustetut kanankoivet, kanahampurilaiset, kananuggetit, vegehampurilaiset, "fish and chips" englantilaiseen tyyliin, jne.
Näitä vaihtoehtoja voi tehdä myös itse. Ei välttämättä tarvitse ostaa valmiina.- Anonyymi
Olis kiva maistaa englantilaisia aitoja fish and chipsejä vai onko kalapuikot saman makuisia ja käytetäänkö englannissa mausteita
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiva maistaa englantilaisia aitoja fish and chipsejä vai onko kalapuikot saman makuisia ja käytetäänkö englannissa mausteita
Kalapuikot eivät ole yhtä hyviä kuin engl. fish and chipsit. Esim. Suomessa tarjotaan ranskalaisten perunoiden kanssa ketsuppia, Englannissa ne tarjoaa f & c:n kanssa ns. "malt vinegar". Olisiko tuo nyt jotain mallasetikkaa? En ole varma tuosta omasta käännöksestä. Jotain sinne päin...
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Kalapuikot eivät ole yhtä hyviä kuin engl. fish and chipsit. Esim. Suomessa tarjotaan ranskalaisten perunoiden kanssa ketsuppia, Englannissa ne tarjoaa f & c:n kanssa ns. "malt vinegar". Olisiko tuo nyt jotain mallasetikkaa? En ole varma tuosta omasta käännöksestä. Jotain sinne päin...
No ainakin itse tehnyt ranskalaisia ja kalapuikkoja ja suolaa ja ketsuppia no ehkä käytän liikaa suolaa eli jokaisen täytyis itse suolata mut olis kiva maistaa aitoja oikeita englantilaisia fich and shipsejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin itse tehnyt ranskalaisia ja kalapuikkoja ja suolaa ja ketsuppia no ehkä käytän liikaa suolaa eli jokaisen täytyis itse suolata mut olis kiva maistaa aitoja oikeita englantilaisia fich and shipsejä
Ei ne aidot nyt niin ihmeellisiä ole. Uppopaistettua kalaa ja ranskiksia majoneesin kera. Melkein saman makuelämyksen saa kotona.
- Anonyymi
Liha, joka on kääritty taikinaan Siperiassa.
- Anonyymi
Se pitää kääriä metsäkorsussa. Bushcraft.
- Anonyymi
Tee vaikka jauhelihakastike ja sitä ranskalaisten lisukkeeksi, on hyvää.
-harmiseikirj- Suolakurkku
- Anonyymi
Mun mielestä pariisilaiset perunat on hyviä ihan vaan suolan kanssa paljaaltaan. Silleen mä niitä söin, kun olin pariisissa vuonna 1997. Ei sinne mitään ketsuppeja sotkettu. Voi kun pääsis takas pariisiin.
Nyt tuli ihan oikealla hetkellä eteen tämä ketju, koska syön juuri nyt ranskalaisia =) Itse syön ranskiksia yleensä jonkun dipin kanssa ja yleensä on myös jotain salaattia (salaatissa yleensä myös fetajuustoa tai salaattijuustoa). Makkara sopii myös ranskisten kanssa ja ketsuppi.
- Anonyymi
Mummielestä ranskiksien kanssa sopii kaiken paremmin herkkupalvigryynimakkarat ja herkkusavupekoli, mut vielä paremmin ne sopii herkkupemolamuussin kera, varsinnii jos noon riittävän rasvasii.
Vaik mää oonkin jo eläkkeellä, mää käyn välillä tuuraamassa kalmismaalla, ja raskas yötyö tarvii niiku kunnon ruuat. Terv. Kyöpeli 👻 - Anonyymi
Ketsuppi.
Ikean lihapullat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647