Ikäviä uutisia: Ensitreffit Janne saa järkyttävän tiedon sairaudestaan - "Pitää toivoa, ettei..."

Onpa ikäviä uutisia tosiaan… Tsemppiä ja voimia Janne!

Varo sisältöpaljastuksia:
https://www.suomi24.fi/viihde/ikavia-uutisia-ensitreffit-janne-saa-jarkyttavan-tiedon-sairaudestaan-pitaa-toivoa-ettei?s24

12

1149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaan HIV ja AIDS

      • Anonyymi

        Älä kuule veikkaa,saatat olla itse HIV pos.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuule veikkaa,saatat olla itse HIV pos.!

        Kuule "mölli paska " ei ne kunnon ihmiset ole hiv positiivisia . . . vaan nykyajan luonne vikaiset kieroutuneet perverssi KETKUT !! He ovat vaaraksi ihmiskunnalle JA TODELLA !! Niille, kun ei normaali ihmiselämä sovi eikä kelpaa saatikka riitä. Luulevat olevansa fiksumpia, kuin muut , vaan ovat TYHMIÄ KUIN KUSISET PÄSSIT !! Perseilevät ja nuuhkivat, kuin eläimet. Joten sanonta kuuluu SITÄ SAA MITÄ TILAA . . . ihan kukkupäin.

        Nimimerkki NORMAALI IHMINEN / MIES


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuule veikkaa,saatat olla itse HIV pos.!

        Normaali ihmiset eivät ole HIV positiivisia ! Tämä nyt tiedoksi kaikille LAUTAPÄÄ SONNEILLE !


    • Anonyymi

      Ihana pari <3 Toivottavasti kaikki menee hyvin.

      • Anonyymi

        Niin eihän se vika suuri tarvitse olla, mutta jos se sijaitsee päässä eli aivoissa. Silloin käytös johtaa seuraamuksiin . . .


      • Anonyymi

        Mitä ihanaa siinnä on jos . . . EI TIEDÄ ONKO . . . LINTU VAI KALA !! Luonto äiti on hyvin kaiken suunnitellut, vain ihminen itse voi sotkea ja pilata AIVAN KAIKEN !! Jos iso hihnapyörä lieppaa tai luistaa tai remmi on löysällä.

        Nimimerkki : PERSE REIKÄ . . on paskantamista varten.


      • Anonyymi

        Jotkut paranevat kun koputtelee luuvitosella. Vähintään puolenkymmentä kertaa päivässä puolen vuoden jaksoissa. Koskaan ei ole liian myöhäistä parantua ja tulla luojan luomaksi ihmiseksi.


      • Anonyymi

        Mitä ihanaa SEKOILUSSA ON? Jumala voi kyllä pelastaa synhtisen / syntiset, vaan se vaatii NÖYRTYMISTÄ ja rukoilemista. Jumala loi miehen ja naisen toisillen ystäväksi ja kumppaniksi. Että he lisääntyisivät ja täytäisivät maan. Mutta miten kaksi miestä tai naista voivat lisääntyä keskenään . . . . HALLELUJAA ?


      • Anonyymi

        Pipi pari . . . ilmeisesti tarkoitit sanoa. Mutta ei se mitään täällä kyllä aina löytyy avuliasta ystävällistä tervettä porukka. Jotka kyllä jelppaa hakoteillä olevia . . . . EIKS VAAN JEEEEeeee ?


    • Anonyymi

      Mitäs nämä kaksi jätkää valokuvassa päät vastakkain NUOKKUVAT !? Näyttäisi aivan, kuin pallo olisi HUKASSA ! Ja oikein kukka puskien kanssa poseeraavat. MIKÄ VOI OLLA SAMAA SUKUPUOLTA olevilla aihe ja syy yhteys poseerata, kuin mies ja nainen ikään ? Ja mitä varten kuva on pitänyt oikein MEDIAAN LAITTAA !?

      Nimimerkki : MINÄ VAAN IHMETTELE . . . oi kkein kauhiast !

      • Anonyymi

        Se joka vitsaa säästää hän lastaan / lapsiaan vihaa !! Näin sanotiin minun lapsuudessani kultaisella 60 - luvulla. Jos vanhemmat huomaavat lapsessaan EPÄ NORMAALEJA KIEROUTUNEITA MERKKEJÄ ! On lasta ojennettava ja sanhottava MENEPPÄS JA HAE KOIVUNIEMEN HERRA !! Eli käsketään hakea notkea koivuvitsa. Raudus koivusta otettu ei hies koiuvusta, koska se katkeaa helposti.

        Ja ojennuksen jälkeen vitsa laitettiin oven ylä kamanan päälle kertaa seuraavaa odottamaan. Näin meistä kasvatettiin ja meistä kasvoi arvonsa ja vanhempiaan kunnioitavia kansalaisia VERONSA MAKSAJIA !! Olen ylpeä kasvatuksestani terveeksi suomen kansalaiseksi. Joka osaa myös OJENTAA KIEROON KASVANEITA nyky pentuja ja nuorisoa.

        Nimimerkki: EI SITÄ ELETÄ, KUIN ELLUN KANAT PELLOSSA !!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe