Onko kellään kokemusta sivustosta lihasvasara.fi onko täysin kusetus firma vai ite tilasin sieltä tärisevän putkirullan laite kyl tuli mutta lataus homma ei ollutkaan sellanen ku piti ja kyseiseen firmaan ei saa millään muulla tavalla yhteyttä kuin sähköpostilla tai chatilla
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tilasin lihashuoltovasaran, joka oli heti rikki. Palauttaa onnistui, mutta postikulut jäi maksettavaksi. Erittäin huono yhteydenotto-mahdollisuus. Ei ikinä enää mitään tilauksia tästä firmasta.
- Anonyymi00006
Tilasin heiltä mukamas huippulaatuisen lihashuoltovasaran. Akku hajosi jo varsin pian jonka kyllä korjasivat. Myöhemmin hajosi muu elektroniikka jota eivät suostu korjaamaan. Nyt eivät vastaa enää viesteihin. Ilmeisesti samat tuotteet löytyy Temusta huomattavasti halvemmalla. Oman tuotteeni mukana tuli aluksi vain kiinankieliset käyttöohjeet, eli ilmeisesti samaa Temu krääsää myyvät. Ei kannata tilata kyseisestä firmasta tai sen emoyhtiöstä Webasant kyllä yhtään mitään.
- Anonyymi00007
Itse tilasin lihashuoltovasaran, mutta se ei ikinä tullut minulle. Vastasivat vasta kolmanteen sähklpostiin ja lupasivat lähettää uudelleen. No ei näkyny tuotetta sitten lupasivat lähettää paremman tuotteen tilalle ja sitäkään ei näkyny. Eivätkä enään vastanneet sähköpostiin. Onneksi mobilepayssä oli osto turva niin he yrittivät olla myyjän yhteydessä, mutta hekään eivät saanu vastausta sieltä. Sain mobilepaystä rahat takaisin, mutta aikaa koko hommaan meni 2kk. AIVAN KUSETUS FIRMA
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532026
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta3641502Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.1781052Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.279744- 271639
- 33631
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut12631- 191573
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen22547- 42512