Jatkuvaa paperisotaa, isäni kp on loppunut ja kaikki on ollut siirrettyä minun
nimiini, jatkuvaa perunkirjojen tsm. lähettämistä sinne tänne ja tuonne.
Perintöverosta ei vielä tietokaan.
Äitini ei kuole koskaan,vaikka hän on kuollut
1
178
Vastaukset
- Anonyymi
Kuolemista ei ole tehty helpoksi.
Perilliset joutuvat hoitamaan kaikki asiat, ja vielä tosi nopeasti. Ei ehdi edes suruaikaa viettää, saattaa tulla vasta jälkeenpäin voimakkaana ikävät tunteet.
Eikä se ole halpaakaan, paperisota, jota joutuu käymään, osa papereista maksaa, esim. virkatodistukset.
Myös sen selvittely, sattuuko olemaan jotain lehtolapsia, perillisiä, joista suvulla ei ole tietoa, nekin kaikki selvitetään.
Nyt kun on paljon uusioperheitä, ja taas siirrytään perustamaan uutta uusioperhettä, niin siinä sitten onkin selvittelyä, kun alkaa porukasta aika jättää, kuka on kenenkin jälkeläinen, ja kuka perii mitä.
Ja lisänä vielä mahdolliset perintöriidat, sitten on suku vihoissaan keskenään lopun elämäänsä.
Mutta tämä koko kuoleman jälkeinen selvittely ja asioiden hoito olisi hyvä saada helpommaksi. Miksi onkin tehty niin vaikeaksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243