Sähkönsiirto

Anonyymi-ap

Sähkönsiirtoyhtiö Rovaniemen Verkko tiedotti tiistaina, että se ei peri asiakkailtaan sähkönsiirtomaksuja tammi-helmikuussa.
Aiemmin useat muutkin lappilaiset sähköyhtiöt ovat ilmoittaneet jättävänsä perimättä siirtomaksuja.

Toimiiko Koillis-Lapin Sähkö samoin?

17

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koillis-Lapin Sähkössä ei ole tehty samaa päätöstä. Päinvastoin maksaa pitää joka kuukaudelta. Ei mitään alemyyntejä.

      Meillä kemijärveläisillä on varaa. Olemme tukeneet Bioreffiä, maksaneet veroissamme oikeudenkäyntejä ja muita valituksia luottamusasemassa olevien ja virkamiesten puolesta.

      Rahankäyttö on kivan rentoa, kun joku muu maksaa. Olen sen verran ollut mukana, että tuntuo ihan vieraalta, kun ihan itse piti maksaa matkoja, hotellihuoneita, lounaita. Näin sitä tottui ilmaisanteihin.

      Mutta minä sentäs olen rivijäsen. Mitenkähän se tuolla ylätasolla menee?

    • Anonyymi

      No ei.Kollis-Lapin Sähkö nakkas Biorehville satatonnisen. Ei kai se ny omille sähköasiakkailleen mitään alennuksia anna . Tärkeysjärjestys se olla pitää.

      • Anonyymi

        Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022

        Samaa konsernia...ei mitään alennuksia asiakkaille. Oiskohan jo johdon vaihtamisen aika ? Yhtiö porskuttaa kuten aina ennenkin vaikka asiakkat kusessa korkeiden hintojen kaa. Muualla yhtiöt ymmärtäneeet ihmisten ahdistuksen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022

        Kyllä se näin oli. Kaupunkilaisten yhteiseen pottiin meni. Kovasti kehuttiin,että säästötoimet tuottivat tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa konsernia...ei mitään alennuksia asiakkaille. Oiskohan jo johdon vaihtamisen aika ? Yhtiö porskuttaa kuten aina ennenkin vaikka asiakkat kusessa korkeiden hintojen kaa. Muualla yhtiöt ymmärtäneeet ihmisten ahdistuksen .

        Itä-Lapin energia on keskinäinen yhtiö, kaikki raha virtaa suoraan omistajille, omistaja (kaupunki) varmaan jakaa sitä hilloa meille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Lapin energia on keskinäinen yhtiö, kaikki raha virtaa suoraan omistajille, omistaja (kaupunki) varmaan jakaa sitä hilloa meille?

        Mitä hilloa ? Parakkikoulunko ? Kylä täynnä koulurakennuksia mm. Isokylän koulu ja muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hilloa ? Parakkikoulunko ? Kylä täynnä koulurakennuksia mm. Isokylän koulu ja muut.

        Jaa-a, kyllä tuolla 6 millillä jotain saa. Taitaa parakkikoulu tulla ihan vuokralle vain siihen saakka kunne ukrainalaiset palaa kotiin. Keilahalli olis kiva uimahallin yhteyteen vaikka...


    • Anonyymi

      kurulan kusetusta

    • Anonyymi

      Pitäisikö sähköyhtiössä vaihtaa johtoa, ja Kemijärven mallin mukaan maksaa jokaiselle vuoden palkkaa vastaava korvaus lähtijäisrahoina. Sopia kannattaa kuitenkin vaikka se maksaisi, jos ilman syytä häädetään virasta, siitä ei selviä kuin rahalla.

    • Anonyymi

      Aika laiskoja toimittajia kun ovat vain julkaisseet lehdistötiedotteen, eivätkä ole selvittäneet mistä johtuu. Tuohan johtuu oikeasti siitä että ovat aiemmin perineet liikaa asiakkailta, ei tässä mistään hyvätekeväisyydestä ole kyse vaan pakosta.

      • Anonyymi

        No ,Rovaniemen Energia ei oo nostanu kaukolämpöhintoja vuosiin....miten kempassa ? Kempassa sähkön.veden ja lämmön asiakkaat putsataan rahoistaan. Son sitä hilloa !


    • Anonyymi

      Muuramen kunnan katuvalot sekä liikuntapaikkojen ja kiinteistöjen valaistus on pois päältä aamuisin. Valot syttyvät illaksi hämäräkytkimellä.

      Kemijärvellä palavat katuvalot vielä klo:11,00 .
      Kaupunginjohtajakaan ei niitä lähtiessään sammuttanut.
      Ei ollut erottamissopimuksessa mainittu asiasta.

    • Anonyymi

      Valutan vettä erikokoisiin pulloihin kun sähköopissa niin opetettiin.

    • Anonyymi

      Bioref hankkeeseen kannatti antaa rahaa.
      He sentään yrittivät!
      Ollaan ylpeitä Massaliikkeen taistelusta eikä kadehdita heitä, jotka osaa ja uskaltaa. Tehdas voi tullakin, jos on yhteishenki.

      • Anonyymi

        Varmaan kannatti ? Tulokset ? Ei kait jollain oo vielä Massaliikehurmos päällä ? Tyhjän vouhotusta olleet kaikki. Tyhmiä vietiin ko sinkin ämpäriä...viijään rippeitä kait vieläkin ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe