Sähkönsiirto

Anonyymi-ap

Sähkönsiirtoyhtiö Rovaniemen Verkko tiedotti tiistaina, että se ei peri asiakkailtaan sähkönsiirtomaksuja tammi-helmikuussa.
Aiemmin useat muutkin lappilaiset sähköyhtiöt ovat ilmoittaneet jättävänsä perimättä siirtomaksuja.

Toimiiko Koillis-Lapin Sähkö samoin?

17

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koillis-Lapin Sähkössä ei ole tehty samaa päätöstä. Päinvastoin maksaa pitää joka kuukaudelta. Ei mitään alemyyntejä.

      Meillä kemijärveläisillä on varaa. Olemme tukeneet Bioreffiä, maksaneet veroissamme oikeudenkäyntejä ja muita valituksia luottamusasemassa olevien ja virkamiesten puolesta.

      Rahankäyttö on kivan rentoa, kun joku muu maksaa. Olen sen verran ollut mukana, että tuntuo ihan vieraalta, kun ihan itse piti maksaa matkoja, hotellihuoneita, lounaita. Näin sitä tottui ilmaisanteihin.

      Mutta minä sentäs olen rivijäsen. Mitenkähän se tuolla ylätasolla menee?

    • Anonyymi

      No ei.Kollis-Lapin Sähkö nakkas Biorehville satatonnisen. Ei kai se ny omille sähköasiakkailleen mitään alennuksia anna . Tärkeysjärjestys se olla pitää.

      • Anonyymi

        Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022

        Samaa konsernia...ei mitään alennuksia asiakkaille. Oiskohan jo johdon vaihtamisen aika ? Yhtiö porskuttaa kuten aina ennenkin vaikka asiakkat kusessa korkeiden hintojen kaa. Muualla yhtiöt ymmärtäneeet ihmisten ahdistuksen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022

        Kyllä se näin oli. Kaupunkilaisten yhteiseen pottiin meni. Kovasti kehuttiin,että säästötoimet tuottivat tulosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa konsernia...ei mitään alennuksia asiakkaille. Oiskohan jo johdon vaihtamisen aika ? Yhtiö porskuttaa kuten aina ennenkin vaikka asiakkat kusessa korkeiden hintojen kaa. Muualla yhtiöt ymmärtäneeet ihmisten ahdistuksen .

        Itä-Lapin energia on keskinäinen yhtiö, kaikki raha virtaa suoraan omistajille, omistaja (kaupunki) varmaan jakaa sitä hilloa meille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä-Lapin energia on keskinäinen yhtiö, kaikki raha virtaa suoraan omistajille, omistaja (kaupunki) varmaan jakaa sitä hilloa meille?

        Mitä hilloa ? Parakkikoulunko ? Kylä täynnä koulurakennuksia mm. Isokylän koulu ja muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä hilloa ? Parakkikoulunko ? Kylä täynnä koulurakennuksia mm. Isokylän koulu ja muut.

        Jaa-a, kyllä tuolla 6 millillä jotain saa. Taitaa parakkikoulu tulla ihan vuokralle vain siihen saakka kunne ukrainalaiset palaa kotiin. Keilahalli olis kiva uimahallin yhteyteen vaikka...


    • Anonyymi

      kurulan kusetusta

    • Anonyymi

      Pitäisikö sähköyhtiössä vaihtaa johtoa, ja Kemijärven mallin mukaan maksaa jokaiselle vuoden palkkaa vastaava korvaus lähtijäisrahoina. Sopia kannattaa kuitenkin vaikka se maksaisi, jos ilman syytä häädetään virasta, siitä ei selviä kuin rahalla.

    • Anonyymi

      Aika laiskoja toimittajia kun ovat vain julkaisseet lehdistötiedotteen, eivätkä ole selvittäneet mistä johtuu. Tuohan johtuu oikeasti siitä että ovat aiemmin perineet liikaa asiakkailta, ei tässä mistään hyvätekeväisyydestä ole kyse vaan pakosta.

      • Anonyymi

        No ,Rovaniemen Energia ei oo nostanu kaukolämpöhintoja vuosiin....miten kempassa ? Kempassa sähkön.veden ja lämmön asiakkaat putsataan rahoistaan. Son sitä hilloa !


    • Anonyymi

      Muuramen kunnan katuvalot sekä liikuntapaikkojen ja kiinteistöjen valaistus on pois päältä aamuisin. Valot syttyvät illaksi hämäräkytkimellä.

      Kemijärvellä palavat katuvalot vielä klo:11,00 .
      Kaupunginjohtajakaan ei niitä lähtiessään sammuttanut.
      Ei ollut erottamissopimuksessa mainittu asiasta.

    • Anonyymi

      Valutan vettä erikokoisiin pulloihin kun sähköopissa niin opetettiin.

    • Anonyymi

      Bioref hankkeeseen kannatti antaa rahaa.
      He sentään yrittivät!
      Ollaan ylpeitä Massaliikkeen taistelusta eikä kadehdita heitä, jotka osaa ja uskaltaa. Tehdas voi tullakin, jos on yhteishenki.

      • Anonyymi

        Varmaan kannatti ? Tulokset ? Ei kait jollain oo vielä Massaliikehurmos päällä ? Tyhjän vouhotusta olleet kaikki. Tyhmiä vietiin ko sinkin ämpäriä...viijään rippeitä kait vieläkin ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1153
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1018
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      852
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      808
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      254
      681
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      675
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      574
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      569
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      535
    Aihe