Sähkönsiirtoyhtiö Rovaniemen Verkko tiedotti tiistaina, että se ei peri asiakkailtaan sähkönsiirtomaksuja tammi-helmikuussa.
Aiemmin useat muutkin lappilaiset sähköyhtiöt ovat ilmoittaneet jättävänsä perimättä siirtomaksuja.
Toimiiko Koillis-Lapin Sähkö samoin?
Sähkönsiirto
17
339
Vastaukset
- Anonyymi
Koillis-Lapin Sähkössä ei ole tehty samaa päätöstä. Päinvastoin maksaa pitää joka kuukaudelta. Ei mitään alemyyntejä.
Meillä kemijärveläisillä on varaa. Olemme tukeneet Bioreffiä, maksaneet veroissamme oikeudenkäyntejä ja muita valituksia luottamusasemassa olevien ja virkamiesten puolesta.
Rahankäyttö on kivan rentoa, kun joku muu maksaa. Olen sen verran ollut mukana, että tuntuo ihan vieraalta, kun ihan itse piti maksaa matkoja, hotellihuoneita, lounaita. Näin sitä tottui ilmaisanteihin.
Mutta minä sentäs olen rivijäsen. Mitenkähän se tuolla ylätasolla menee? - Anonyymi
No ei.Kollis-Lapin Sähkö nakkas Biorehville satatonnisen. Ei kai se ny omille sähköasiakkailleen mitään alennuksia anna . Tärkeysjärjestys se olla pitää.
- Anonyymi
Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022
Samaa konsernia...ei mitään alennuksia asiakkaille. Oiskohan jo johdon vaihtamisen aika ? Yhtiö porskuttaa kuten aina ennenkin vaikka asiakkat kusessa korkeiden hintojen kaa. Muualla yhtiöt ymmärtäneeet ihmisten ahdistuksen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se ollut Itä-Lapin Energia joka oli BB:ssä mukana? Siis se joka tuloutti 6 milliä kaupungille 2022
Kyllä se näin oli. Kaupunkilaisten yhteiseen pottiin meni. Kovasti kehuttiin,että säästötoimet tuottivat tulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa konsernia...ei mitään alennuksia asiakkaille. Oiskohan jo johdon vaihtamisen aika ? Yhtiö porskuttaa kuten aina ennenkin vaikka asiakkat kusessa korkeiden hintojen kaa. Muualla yhtiöt ymmärtäneeet ihmisten ahdistuksen .
Itä-Lapin energia on keskinäinen yhtiö, kaikki raha virtaa suoraan omistajille, omistaja (kaupunki) varmaan jakaa sitä hilloa meille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä-Lapin energia on keskinäinen yhtiö, kaikki raha virtaa suoraan omistajille, omistaja (kaupunki) varmaan jakaa sitä hilloa meille?
Mitä hilloa ? Parakkikoulunko ? Kylä täynnä koulurakennuksia mm. Isokylän koulu ja muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hilloa ? Parakkikoulunko ? Kylä täynnä koulurakennuksia mm. Isokylän koulu ja muut.
Jaa-a, kyllä tuolla 6 millillä jotain saa. Taitaa parakkikoulu tulla ihan vuokralle vain siihen saakka kunne ukrainalaiset palaa kotiin. Keilahalli olis kiva uimahallin yhteyteen vaikka...
- Anonyymi
kurulan kusetusta
- Anonyymi
Pitäisikö sähköyhtiössä vaihtaa johtoa, ja Kemijärven mallin mukaan maksaa jokaiselle vuoden palkkaa vastaava korvaus lähtijäisrahoina. Sopia kannattaa kuitenkin vaikka se maksaisi, jos ilman syytä häädetään virasta, siitä ei selviä kuin rahalla.
- Anonyymi
Aika laiskoja toimittajia kun ovat vain julkaisseet lehdistötiedotteen, eivätkä ole selvittäneet mistä johtuu. Tuohan johtuu oikeasti siitä että ovat aiemmin perineet liikaa asiakkailta, ei tässä mistään hyvätekeväisyydestä ole kyse vaan pakosta.
- Anonyymi
No ,Rovaniemen Energia ei oo nostanu kaukolämpöhintoja vuosiin....miten kempassa ? Kempassa sähkön.veden ja lämmön asiakkaat putsataan rahoistaan. Son sitä hilloa !
- Anonyymi
Muuramen kunnan katuvalot sekä liikuntapaikkojen ja kiinteistöjen valaistus on pois päältä aamuisin. Valot syttyvät illaksi hämäräkytkimellä.
Kemijärvellä palavat katuvalot vielä klo:11,00 .
Kaupunginjohtajakaan ei niitä lähtiessään sammuttanut.
Ei ollut erottamissopimuksessa mainittu asiasta. - Anonyymi
Valutan vettä erikokoisiin pulloihin kun sähköopissa niin opetettiin.
- Anonyymi
Bioref hankkeeseen kannatti antaa rahaa.
He sentään yrittivät!
Ollaan ylpeitä Massaliikkeen taistelusta eikä kadehdita heitä, jotka osaa ja uskaltaa. Tehdas voi tullakin, jos on yhteishenki.- Anonyymi
Varmaan kannatti ? Tulokset ? Ei kait jollain oo vielä Massaliikehurmos päällä ? Tyhjän vouhotusta olleet kaikki. Tyhmiä vietiin ko sinkin ämpäriä...viijään rippeitä kait vieläkin ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514