Kemijärven Sininen mahdollisuus?

Anonyymi-ap

Onko Kemijärven Sinisillä ehdokkaita eduskuntavaaleissa? Terv. Sininen

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysyppä Matti Torviselta! Hän sen puolueen tuhosi!!

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­o­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17699859V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Hän oli sen puolueen selkäranka! Ilman noin suurta miestä, ei koko puoluetta olisi perustettu. Keräsi kortteja enemmän kuin nämä etelän selkäänpuukottajat. Pääsisikö vielä persujen eduskuntavaaliehdokkaaksi? Voisi persut ottaa Lapissa 3 paikkaa...

      • Anonyymi

        MT tuhosi puolueen ja sen mahdollisuudet! Siitähän on jo poliittista muisteloa kirjoittanut mm Simon Elo!!

        Ja Lapissahan oli asiat sekaisin MTn toimesta heti puolueen perustamisen jälkeen! Muistanhan minä, kun niistä myös media kirjoitti ja poliisikin kuulemma tutki!!!

        Kirjoittaja, joka selkärangasta kirjoittaa, on MT itse! Se selkäranka oli kyllä irti ruumiistaan eli puolueesta ja sen parhaasta!! Kuolemahan siitä tuli!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MT tuhosi puolueen ja sen mahdollisuudet! Siitähän on jo poliittista muisteloa kirjoittanut mm Simon Elo!!

        Ja Lapissahan oli asiat sekaisin MTn toimesta heti puolueen perustamisen jälkeen! Muistanhan minä, kun niistä myös media kirjoitti ja poliisikin kuulemma tutki!!!

        Kirjoittaja, joka selkärangasta kirjoittaa, on MT itse! Se selkäranka oli kyllä irti ruumiistaan eli puolueesta ja sen parhaasta!! Kuolemahan siitä tuli!!!

        Miksi noin paljon huutomerkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin paljon huutomerkkejä?

        Tärkeä tieto!


    • Anonyymi

      Pienpuoluetta kaikkien pitäis kannattaa, kuten MUUTOS 2011! Se on puolue, joka osaa ja uskaltaa! Katsokaapa se puolueohjelma, on nimittäin SUORAN DEMOKRATIAN puolue!

    • Anonyymi

      Kyllä minua sinisten kannattajana hävetti katsoa, kun puoluetta vaihdettiin kuin sukkia. Kaikki (esim. Soini) eivät vaihtaneet ja ovat kunnian miehiä

      • Anonyymi

        Kuka on kommunistien ehdokas


    • Anonyymi

      Loikkarit on tuhoon tuomittu. Nimi ja maine on mennyt, kanantaluttaja porukkaa.

      • Anonyymi

        Voisko perustaa puolueen "TAVALLISEN IHMISEN PUOLUE", jossa puolustetaan pientä ihmistä? Puolue asettaisi vain puolueettomia ehdokkaita ja äänestäisi mitä vain!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe