Mitä jos sais aloittaa elämän uudestaan mutta nykyisellä elämän kokemuksella ja viisaudella. Luulen että mokia tulisi vähemmän
Uusi mahdollisuus
5
286
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se olisi elämää.
- Anonyymi
Mihin vedettäisiin raja? Muistaisit ihan kaikki entiset elämäsi, ei sun pää kestäisi tai sitten pään tarvisi olla hehtaarin kokoinen.
Vai että nyt lopettaisit tämän elämän ja syntyisit johonkin uudestaan samantien muistaen? Ei kuulosta hyvältä.
Mutta sinulla on se onni, että olet nyt juurikin täällä. Transfordumme 5 D tietoisuuteen parhaillaan, mikä tarkoittaa että jatkossa sielusi tulee auttamaan sinua. Ja sielu tietää sekä muistaa kaiken.
Lähde:
Mikä on luxonia.
Ja sieltä-ALT shoud4 - Anonyymi
Ehdottomasti menisin riemusta kiljuen v.1996 ja tekisin kaiken toisin. En päästäisi elämäni naista karkuun niin kuin sitten myöhemmin menin tekemään.
- Anonyymi
Missäpäin näin kävi?
- Anonyymi
Jos voisin palata menneisyyteen 1996 tai 1997 niin vastaisin hänen isku-ja lähentelyrityksiin suoraan ja ehdottomasti myöntävästi enkä päästäisi häntä karkuun…Havahduin liian myöhään ja rakastuin häneen liian myöhään tammikuun alussa 1998. Enää jäljellä oli vain muutamia kuukausia ja se oli liian vähän aikaa enää meille tai millekään.. Harmi kun en tajunnut kiinnostua hänestä aikaisemmin.. Jäin ikävöimään hänen katsettaan laivalla karaokessa ja olisin halunnut niin hänen kanssaan kahdestaan ikiomaan hyttiin.. Harmi ettei se ollut mahdollista. Ikävöin häntä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600