Söin kurkkukipuuni Myntoneita elokuussa kun sairastin Koronaa. Kurkkukivun lisäksi oli ripulia.Laihduin pari kiloa. Taudin mentyä ohi napsin huvikseni Myntoneita joita oli jäänyt useampi täysi laatikko . Ripuli alkoi uudelleen. Tajusin lopulta lukea paketin teksin.. voi olla laksatiiivinen vaikutus. Huomasin että aina kun syön isommasta Mynthonlaatikosta kolmanneksen lähes yhtäsoittoa, noin tunnin kuluttua tuli kiire veskiin. Aloin syödä joka ruokailun jälkeen kolmanneksen Mynthon laatikosta. Tätä on nyt jatkunut neljä kuukautta. Paino on pudonnut kymmenen kiloa vaikka en ole muuttanut millään tavoin. Ruokailutottumuksiani ja liikkumisen määrä on vain vähentynyt talvesta johtuen.onko muilla vastaavaa kokemusta? Olen nyt Mynton riippuvainen. Mietin mitä vahinkoa tästä mahtaa olla elimistölleni vai onko? Käyn varalta lääkärissä ottaan suuren verenkuvan.
Mynthon laihdutus
Anonyymi-ap
4
814
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa sanoa mutta mynthoneissa on makeutus ainetta eli isoissa määrin voi tehdä jotain itse menisin lääkäriin
- Anonyymi
Sä siis haluat sun suoliston sekasin ja jatkuvan ripulin jota ei voi hoitaa. Mutta itepähän näytät nauttivan siitä ripuloimisesta ja suoliston pilaamisesta
- Anonyymi
ei siellä verikokeissa näy sun suoliston tilaa. Anemian verikokeissa voi nähdä mutta ei suoliston pilaamista
- Anonyymi
Tehokkaampiakin laksatiiveja on! Jopa lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727