Miehet, pitäkää puolenne

Anonyymi-ap

Yhteiskunnassa tuntuu olevan vaihe jossa miehiä syyllistetään lähes kaikesta jopa vihataan kuten on uutisoitu. Miehet jopa ajautuvat parisuhde kriiseihin ja haluavat mielummin olla sinkkuna kuin arvosteltavana kuinka huono on missäkin. Esittää naisen vanhemmille tai sukulaisille hymyilevää tai kuulla sanat, no saihan toi nyt jotain aikaiseksi vaikka odotin enemmän. Minä olen 53, vaimon kanssa oltu noin reilu kolme vuosikymmentä jne. Seksissä en ole ns. Valitusta juuri kuullut toki vaimon tahdon mukaan seksissäkin menty ja kuinka usein. Talouden osalta vaimo haluaa pitää ohjat kun epäilee mun olevan epäpätevä. Jos ostan jotakin (huonekalu tai vastaava) vaimo sanoo et olis ollu parempi et hän päättää. Mitä valitatte naiset, vaimot, tyttöystävät, tehän sen valinnan olette tehneet kuten vaimokin minun suhteeni olla perheellinen.

7

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö sinäkin sen vaimosi ole ihan itse valinnut? Miksi siis valitat?

      • Anonyymi

        Eiku sen vaimo valkkas sen. Tää istuu himas juo kaljaa. Ja vaimo tuo kaupasta ruuat ja työntää tissin suuhun. Palkaks saa 💥
        Ootte varmaan just sitä jengii: mies ajaa auton kaupan oven eteen toisista ihmisistä välittämättä. Nainen hakee ja kantaa kassit autoon kauemmas parkkiruutuun. Mies on sillävälin katsellut nuoria tyttöjä silmät pullollaan. Ja käyttänyt talouspaperit autosta. Nyt mennään kotiin. Vaimo tekee ruuan. Ja pesee miehen housut


    • Anonyymi

      Naiset on nykyään vähän tuommoisia "olen aina oikeassa " tyyppiä. Oikeasti ne vain haluaa keskustella ja suunnitella mutta eivät osaa sanoa sitä suoraan.

    • Anonyymi

      Yhteiskunnassa on varmasti meneillään vaihe, jossa ällöt ukot eivät saakaan tehdä enää mitä haluavat ja usein vain sen takia, että heillä on joku asema. Muualla maailmassa tämä sikailu yhä edelleen jatkuu mutta onneksi SUomessa ja jossain muissakin suht edistyneissä, sivistyneissä ja valveutuneissa maissa, on vihdoin havahduttu siihen, ettei rikkaat tai muutoin vain valtaa omaavat keski-ikäiset miehet ole muiden yläpuolella.

      Kyse ei ole aviomiehistä sen kummemmin, toki sielläkin näitä sikoja on. Se, että aviopuolisoja haukutaan ei ole sukupuolesta kiinni; sitä tekevät niin miehet kuin naisetkin, samoin pettämistä on molemmissa sukupuolissa, kuten myös narsisteja.

    • Anonyymi

      Tämä on niin totta. On vain yhdenlaista ajattelua olemassa ja se ajattelu tulee naisen päästä, koska miehet eivät siihen kykene naisten mielestä. Todellisuudessa, kaikkein eniten ääntä pitää just ne naiset, jotka eivät osaa asettua toisen asemaan. On vain yhdenlaista totuutta. Naiset eivät ole koskaan väärässä, ainakaan eivät sitä myönnä. Kaikki epäonnistumiset ovat aina miehen vikoja.

      • Anonyymi

        Juurikin noin.


    • Anonyymi

      Vittuiluun pitää vastata vittuilulla. Ja jos ei pärjää siinä, niin pitää erota. Tuolla historialla tiedät kyllä vaimosi heikot kohdat joihin lyödä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe