Salilla alkanut käymään öykkäri, pyrkii hallitsemaan kaikkea ja kaikkia.
Puhuu koko ajan, aivan tauotta ja kovaan ääneen huutamalla.
Esiintyy muita älykkäämpänä, tietävinään kaikesta kaiken.
Keksii omia sääntöjä joita muiden tulisi noudattaa, vaihtanut salin välineiden
järjestystä mieleisekseen.
Erittäin rasittava henkilö.
Mikähän mt-puolen häiriö mahtaa olla kyseessä?
Salin ilmapiiri pilalla
5
281
Vastaukset 5
- Anonyymi
Näitä löytyy joka salilta. Pitää muistaa, että kaikki maksaneet ovat samanarvoisia asiakkaita. Ei voi kukaan alkaa muita pomottamaan.
Itse en huomio noita mitenkään, kohtelen kuin ilmaa. Ja laitan ja jätän tavarat, painot niinkuin itse haluan.
Sanot päin naamaa"turpa kiinni, ei olla kavereita tai tuttuja. Pidä huoli omista asioistasi". Silloin viimeistään ymmärtää.- Anonyymi
Hyvä ohje, jos tyyppi ei ole aivan sairas ja hyökkää heti silmille
- Anonyymi
Onkohan steroidien käyttäjä ja niiden takia hieman psyyke mennyt huonompaan?
- Anonyymi
Kyllähän tämä vakuuttaa olevansa puhdas :D
Uutta tietoa hepusta: Sekoillut työpaikalla ja saanut fudut, on nykyään päästään eläkkeellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tämä vakuuttaa olevansa puhdas :D
Uutta tietoa hepusta: Sekoillut työpaikalla ja saanut fudut, on nykyään päästään eläkkeellä.Moni roinanarkki ei kehtaa myöntää roinaamistaan vaikka esittävät muuten niin äijää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493