Naiset kertokaa

Anonyymi-ap

Mikä miehessä itsessään on niitä tärkeimpiä ominaisuuksia, mikä sytyttää?

64

641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Iso kypärä

• Nyt tarvii tarkennusta.. pyöräily-, ratsastus-,moottoripyörä- vai suojakypärä?

Kypärä on hyvä olla myös lasketellessa ja skeitatessa. Muun muassa.

• Anonyymi

Käy kysymässä STT tai hutisalolta. Ei me anneta tietoja täällä ilmatteex

• Sytyttää kuulostaa jotenkin fyysiseltä, seksiltä? Vaikka voihan se olla kiinnostaa, saa kiinnostuksen heräämäänkin?

Luonne ja persoona on mulla aina ne mitkä saa kiinnostumaan ihmisestä, niin kaverina kuin kumppaninakin. Kumppanin suhteen saatan katsoa vähän ulkonäköäkin, että silmä viihtyy hänessä.

• Kaveri voi olla ulkonäöltään ihan millainen ryysypekka tai kassialma vaan oikeestaan, niin ei vaikuta negasti kun luonne ja persoona on fine.

• Itse koen sanan sytyttää kiinnostuksena, samanlaisena mitä potentiaalinen puoliso voisi aiheuttaa tuntemuksia. Siis miksi ihon tuoksua, henkisen aaltopituuden kolahdusta ja kemiaa.

• Citrinella kirjoitti:

Itse koen sanan sytyttää kiinnostuksena, samanlaisena mitä potentiaalinen puoliso voisi aiheuttaa tuntemuksia. Siis miksi ihon tuoksua, henkisen aaltopituuden kolahdusta ja kemiaa.

No mäkin sitä mietin, enkä ollut ihan varma miten tulkita, niin tulkitsin noin. Kiinnostuksen heräämisenä, sytytyksenä johonkin.

• G-LoveR kirjoitti:

No mäkin sitä mietin, enkä ollut ihan varma miten tulkita, niin tulkitsin noin. Kiinnostuksen heräämisenä, sytytyksenä johonkin.

Pitää kysyä Ap, mitä hän tarkoittaa… AP saa tarkentaa!

Toisaalta, jos on kyse seksuaalisesta sytyttämisestä eiköhän lista ole aika sama + tietysti läheisyys ja syvälle silmiin katselu toimii aina kombona. 😁 Ja jos toimi, ainakin itse juoksen karkuun. 😂

• Citrinella kirjoitti:

Toisaalta, jos on kyse seksuaalisesta sytyttämisestä eiköhän lista ole aika sama tietysti läheisyys ja syvälle silmiin katselu toimii aina kombona. 😁 Ja jos toimi, ainakin itse juoksen karkuun. 😂

Ja vaikutuksen taas tekee helpoiten hyvin leikkaavalla yläpäällä, uskalluksella puhua vähän muutakin kuin hyvää päivää kirvesvartta ja sillä että kohtelee kanssaihmisiä hyvin. Tietysti ilman tutustumista harvoin mennään kovin syvälle… Ja vaikutusta on vaikea tehdä ilman tutustumista.

• Citrinella kirjoitti:

Toisaalta, jos on kyse seksuaalisesta sytyttämisestä eiköhän lista ole aika sama tietysti läheisyys ja syvälle silmiin katselu toimii aina kombona. 😁 Ja jos toimi, ainakin itse juoksen karkuun. 😂

Mää en tiiä oikein muusta sytyttämisestä, kun romanttisen tunteilun nälästä kokee jonkun olevan ruokaisa sapuskaksi.

En ole seksuaalista syttymistä kokenut niin, kuten muut sitä täällä aina kuvailee. Niinpä arvelen etten ole seksuaalisesti vielä syttynytkään. Lämminnyt korkeintaan. 😁🥕

• Citrinella kirjoitti:

Ja vaikutuksen taas tekee helpoiten hyvin leikkaavalla yläpäällä, uskalluksella puhua vähän muutakin kuin hyvää päivää kirvesvartta ja sillä että kohtelee kanssaihmisiä hyvin. Tietysti ilman tutustumista harvoin mennään kovin syvälle… Ja vaikutusta on vaikea tehdä ilman tutustumista.

No tästä onkin jo helppo olla samaa mieltä. 👍

• G-LoveR kirjoitti:

Mää en tiiä oikein muusta sytyttämisestä, kun romanttisen tunteilun nälästä kokee jonkun olevan ruokaisa sapuskaksi.

En ole seksuaalista syttymistä kokenut niin, kuten muut sitä täällä aina kuvailee. Niinpä arvelen etten ole seksuaalisesti vielä syttynytkään. Lämminnyt korkeintaan. 😁🥕

Muistan kyllä lukeneeni jonkun aika lähellä leimahduspistettä olevan kuvailun (naisesta). 😉 Syttyminen ei ole kiinni siltä, johtaako asiat intiimiin kanssakäymiseen. Syttyminen voi olla sisäistä.

Taas menee epäsovinnaisen puolelle, mutta jos ihminen kolahtaa ja tutustuminen saa rauhassa aikaa, ja varsinkin jos vaikka olosuhteista johtuen pysytään kokoajan metrin päässä toisistaan, niin tunnelma voi olla hyvinkin syttyvä, jopa räjähdysaltis. Molemmat reagoi (tai vain toinen, jos on yksipuolista) ja olo käy kuumaksi tai/ja kosteaksi. Kroppaa melkein pistelee ja kihelmöi. Ja kuitenkin voi olla, ettei yhtään mitään flirttiä enempää tapahdu! Jönnite jää jumiin. Toisaalta tilanne voi olla niin räjähdysaltis, että pieni kosketus johtaa ihan toisnelaiseen lopputulokseen. Syttymistä voi siis tapahtua, ilman että yhtään mitään tapahtuu muuta kuin ihmisten sisällä. Se ei aina näy ulospäin, jos sen haluaa peittää.

• Citrinella kirjoitti:

Muistan kyllä lukeneeni jonkun aika lähellä leimahduspistettä olevan kuvailun (naisesta). 😉 Syttyminen ei ole kiinni siltä, johtaako asiat intiimiin kanssakäymiseen. Syttyminen voi olla sisäistä.

Taas menee epäsovinnaisen puolelle, mutta jos ihminen kolahtaa ja tutustuminen saa rauhassa aikaa, ja varsinkin jos vaikka olosuhteista johtuen pysytään kokoajan metrin päässä toisistaan, niin tunnelma voi olla hyvinkin syttyvä, jopa räjähdysaltis. Molemmat reagoi (tai vain toinen, jos on yksipuolista) ja olo käy kuumaksi tai/ja kosteaksi. Kroppaa melkein pistelee ja kihelmöi. Ja kuitenkin voi olla, ettei yhtään mitään flirttiä enempää tapahdu! Jönnite jää jumiin. Toisaalta tilanne voi olla niin räjähdysaltis, että pieni kosketus johtaa ihan toisnelaiseen lopputulokseen. Syttymistä voi siis tapahtua, ilman että yhtään mitään tapahtuu muuta kuin ihmisten sisällä. Se ei aina näy ulospäin, jos sen haluaa peittää.

Nojoo, naisesta kyllä. Miehestänikin melko lähelle samankaltaista syttymistä olen päässyt. Jokin silti uupuu. Enkä keksi muuta kuin kehojen erot. Niiden viehättävyyden erot.

En viehäty yhtään miesmäisistä naisistakaan. Yhtä epäviehättäviä, kun miehetkin. Sitten taas joku naismainen mies voikin olla viehättävä.

Ilmeisesti sytyn naisellisuudesta, femiinisestä energiasta? Kun itse koen maskuliinista energiaa sopii femiininen energia pirtaani paremmin. 😆

Jotenkin näin..

Jotenkin erottelen vielä sukupuolisen vetovoiman erilleen ihmisvetovoimaan. Kumpikin sukupuoli voi vedota ihmisvetovoimallaan, mutta kirsikkana kakussa on femiinit energiat, mitkä toimii bensana kipunoidessa. Kun puhutaan sellaisesta syttymisestä ettei meinaa nahoissaan pysyä.

Hyvät yöt. 😄✨👍

• G-LoveR kirjoitti:

Nojoo, naisesta kyllä. Miehestänikin melko lähelle samankaltaista syttymistä olen päässyt. Jokin silti uupuu. Enkä keksi muuta kuin kehojen erot. Niiden viehättävyyden erot.

En viehäty yhtään miesmäisistä naisistakaan. Yhtä epäviehättäviä, kun miehetkin. Sitten taas joku naismainen mies voikin olla viehättävä.

Ilmeisesti sytyn naisellisuudesta, femiinisestä energiasta? Kun itse koen maskuliinista energiaa sopii femiininen energia pirtaani paremmin. 😆

Jotenkin näin..

Jotenkin erottelen vielä sukupuolisen vetovoiman erilleen ihmisvetovoimaan. Kumpikin sukupuoli voi vedota ihmisvetovoimallaan, mutta kirsikkana kakussa on femiinit energiat, mitkä toimii bensana kipunoidessa. Kun puhutaan sellaisesta syttymisestä ettei meinaa nahoissaan pysyä.

Hyvät yöt. 😄✨👍

Taikka voiko kuvailla, että jopa pelkkä seksuaalienergia on itselläni maskuliininen ja minuun vetoaa femiininen seksuaalienergia?

Toinen maskuliininen jota dominoi maskuliinienergia (kaikissa on molempia) on se nainen tai maskuliini mies ei seksuaalisesti vetoa, kaverina kyllä oikein hyvin. Erinomaisesti.

Mutta vetovoima jää puuttumaan väliltämme, ainakin minun suunnasta. Kunnihastun, ihastunkin pääosin niihin naisille femiinille puolelle miellettyihin ominaisuuksiin, myös henkisesti. Fyysisyydestä nyt puhumattakaan. Nam. 😁🍇

• G-LoveR kirjoitti:

Jotenkin näin..

Hyvät yöt. 😄✨👍

Kuulostaa ihan kärkeen käyvältä. Itsellä tosin on vähän erilainen sanoitus asialle.

Koen sielunyhteyden samaksi aaltopituudeksi. Parhaimmillaan toisesta tietää melkein ensitapaamisella, että se joku yhteys kolahtaa. Silloin ihminen tuntuu vaan oman tyyppiseltä ja vuorovaikutus on helppoa ja toista ymmärtää helposti. Ajatukset resonoi. Se kuitenkin voi olla samaan aikaan myös sitä, että kokee toisen myös seksuaalisesti viehättäväksi, mitä voisi sanoa vaikka kemiaksi. Viehättävyys on osittain sisäistä ja osittain ulkoista, mutta sillä ei ole mitään tekemistä klassisen komeuden tai kauneuden kanssa, ainakaan kaikille. Itselle aivot ja sisäinen kauneus määrittää enemmän, ja taas Hunksit, six pack ja hauiksen ympärysmitta ei tee vaikutusta. Omakohtaisesti ryhti, se miten kantaa itseään (itsetunto) ja miten läsnäolo näkyy silmistä vetoaa enemmän kuin varsinainen ulkonäkö. Siis koen, että ihmisenä kolahtaminen (A) on täysin eri asia kuin se toinen räjähdysaltis kolahtaminen (A+B).

• Citrinella kirjoitti:

Kuulostaa ihan kärkeen käyvältä. Itsellä tosin on vähän erilainen sanoitus asialle.

Koen sielunyhteyden samaksi aaltopituudeksi. Parhaimmillaan toisesta tietää melkein ensitapaamisella, että se joku yhteys kolahtaa. Silloin ihminen tuntuu vaan oman tyyppiseltä ja vuorovaikutus on helppoa ja toista ymmärtää helposti. Ajatukset resonoi. Se kuitenkin voi olla samaan aikaan myös sitä, että kokee toisen myös seksuaalisesti viehättäväksi, mitä voisi sanoa vaikka kemiaksi. Viehättävyys on osittain sisäistä ja osittain ulkoista, mutta sillä ei ole mitään tekemistä klassisen komeuden tai kauneuden kanssa, ainakaan kaikille. Itselle aivot ja sisäinen kauneus määrittää enemmän, ja taas Hunksit, six pack ja hauiksen ympärysmitta ei tee vaikutusta. Omakohtaisesti ryhti, se miten kantaa itseään (itsetunto) ja miten läsnäolo näkyy silmistä vetoaa enemmän kuin varsinainen ulkonäkö. Siis koen, että ihmisenä kolahtaminen (A) on täysin eri asia kuin se toinen räjähdysaltis kolahtaminen (A B).

Juu. Minä nään enimmäkseen kaikki vain ihmisinä ilman mitään vetovoimaa, psyykkistä tai fyysistä.

Ja harvat yksilöt sekä että, fyysinen ja psyykkinen vetovoima, silloin ihastun ja tunnen vetoa. Tai vain psyykkinen vetovoima, silloinkin ihastun mutta vain psyykkiseen puoleen. Esim. näistä tulee helposti ystäviä henkilökemian vuoksi.

Tai vain fyysinen vetovoima, jolloin näen ihmisen seksuaalisesti mielenkiintoisena, en välttis muuten ja tätä tapahtuu aniharvoin ja vain naisten kohdalla, miesten ei milloinkaan. Ja näistä tulee vain mörkiä päiväunia. Sillä jotain tapahtuakseen vaadin sen psyykkisen mielenkiinnon ainakin.

Jos näitä pilkkoo näin. Niin

• G-LoveR kirjoitti:

Juu. Minä nään enimmäkseen kaikki vain ihmisinä ilman mitään vetovoimaa, psyykkistä tai fyysistä.

Ja harvat yksilöt sekä että, fyysinen ja psyykkinen vetovoima, silloin ihastun ja tunnen vetoa. Tai vain psyykkinen vetovoima, silloinkin ihastun mutta vain psyykkiseen puoleen. Esim. näistä tulee helposti ystäviä henkilökemian vuoksi.

Tai vain fyysinen vetovoima, jolloin näen ihmisen seksuaalisesti mielenkiintoisena, en välttis muuten ja tätä tapahtuu aniharvoin ja vain naisten kohdalla, miesten ei milloinkaan. Ja näistä tulee vain mörkiä päiväunia. Sillä jotain tapahtuakseen vaadin sen psyykkisen mielenkiinnon ainakin.

Jos näitä pilkkoo näin. Niin

Niin meni kesken lähetykseen.

Niin voin olla parisuhteessa sekä pelkästä psyykkisestä ihastumisesta siihen päätyen tai psyykkisestä ja fyysisestä syystä suhteeseen päätyen. Mieluiten jälkimmäinen.

Siksi voin ihan hyvin olla miehenkin kanssa, vaikken hänen kehoaan kohtaan himoja tunnekkaan. Tunnen halua häneen psyykkisenä ihmisenä, hän kiehtoo minua psyykkisesti. Ja fyysinen keho taas on halaillessa mukava. Kosketus on mukavaa.

Seksiäkin voi harrastaa ja jopa nauttia, kun ihminen on rakas. Ja hänelle voi olla avoinna. Hän tietää mitä tekee.

Ainoa kelju puoli voi miehelle itselleen olla se, etten kuitenkaan koskaan syty hänen vartalostaan vain psyykestään ja kosketuksestaan. Mutta joillekin sekin riittää.

• Anonyymi

Henkinen tasapainoisuus, fiksuus, rauhallisuus, älykkyys, toisten huomioon ottaminen.

Huonoja ominaisuuksia ovat räyhääminen ja öyhöttäminen, väkivaltaisuus ja itsekeskeisyys.

• Anonyymi

Mut nuo ei este mut este on köyhyys pienituloisuus rahattomuus ja siinä on ehdoton

• Anonyymi

Keskustelutaito ja luotettavuus.

• Anonyymi

Palstalaisuus tietysti.

🦄

• Anonyymi

Rauhallisuus, pitkä pinna, lempeys...

• Anonyymi

Rohkeus. Mies isolla alkukirjaimella . Sanojensa mittainen mies.t. 💩

• Anonyymi

No PASKA ei ole kyllä sanojensa mittainen mies ei ikinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No PASKA ei ole kyllä sanojensa mittainen mies ei ikinä

Ei olekkaan. En ole mies olen,💩hymiö.

• Anonyymi

Luonne ja persoona on se tärkein juttu. Kohteliaisuus ja hyvä käytös on myös ehdottomia edellytyksiä kiinnostukselle. Oikeanlainen (eli itseni kanssa samantyyppinen) huumorintaju on myös tärkeää.

• Anonyymi

Ja jotta pääsen esittelemään suunnatonta pinnallisuuttani ja ulkonäkökeskeisyyttäni sanon, että yksi ehdottoman tärkeä tekijä miehessä on oikeanlaiset kädet. Yksi tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä (minulle).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jotta pääsen esittelemään suunnatonta pinnallisuuttani ja ulkonäkökeskeisyyttäni sanon, että yksi ehdottoman tärkeä tekijä miehessä on oikeanlaiset kädet. Yksi tärkeimpiä ominaisuuksia miehessä (minulle).

Nimenomaan kädet pitää olla oikeanlaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan kädet pitää olla oikeanlaiset.

Pestyt. Kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pestyt. Kyllä.

Sitäkin ehdottomasti ja paljon muuta myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä yksi ehdottoman välttämätön ominaisuus ... miehen pitää tuoksua hyvältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen törmännyt joskus siihen miten naiset tuntuvat fantasioivan jonkin osasen inspiroimana, kerran kohteena olivat juuri kädet. Kiusoittelinkin aiheesta vähäsen, vaan ei se ajatustensa lumoissa ollutta pahemmin häirinnyt...:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen törmännyt joskus siihen miten naiset tuntuvat fantasioivan jonkin osasen inspiroimana, kerran kohteena olivat juuri kädet. Kiusoittelinkin aiheesta vähäsen, vaan ei se ajatustensa lumoissa ollutta pahemmin häirinnyt...:)

Joku varmaan saattaa toimia noin. Käsittääkseni moni mieskin ilmeisesti fantasioi erilaisten ruumiinosien kanssa. Itsellän ei tuohon mitään kummempaa fantasiointia liity.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään, että minulle niiden käsien vain pitää olla oikeanlaiset. Vääränlaiset ovat turn off.

• Anonyymi

Enkä kerro! 😡

• Anonyymi

Rohkeus. Vastuunkanto.

• Anonyymi

Näin miehen vinkkelistä, sinänsä hyviä ominaisuuksia tuossa ylempänä mutta ilmeisesti nuo pitäisi löytyä jo syntymägeeneistä, jotta nainen voisi lähtökohtaisesti varmistua "tapauksesta", koska jopa miehen elämään voi kuulua tunteiden vaihtelut ja niiden esiintuonti.

• Anonyymi

Milloin mikäkin ja eri miehissä eri asiat.

• Anonyymi

Näin kolmelle naiselle lapsia siittäneenä, odotan mielenkiinnolla vastauksia:)
      Onko sytyttimissä ollut jotain korjailemisen varaa...

AV

• Anonyymi

Oliko öljypulloissa joka kerta eri aineet?

• Anonyymi

Kylläpä siinä on persie viuhunut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä siinä on persie viuhunut!

Päivän paras kommentti :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivän paras kommentti :D

Kyllä, tuo on totta.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, tuo on totta.

AV

😂😂😇

• Anonyymi

Kun mies on ristiverinen, tai tummatukkainen ei kovin paljon pidempi, ei laiha eikä kovin lihavakaan. Muuten sitä on sitä on vaikea selittää, jokin olemuksessa ja käyttäytymisessä ja miehen ominaistuoksulla on paljon merkitystä.

• Anonyymi

No se sateenpito paikka leuan alla. Sillä minä mittaan.

• Anonyymi

Isoleukainen mies siis.
        Onko niillä myös suuri suu ja isot jutut?

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Kaikki ei-junttimaiset ominaisuudet.

• Anonyymi

Kyllähän ne ensimmäiset sytyttäjät noita henkisen puolen ominaisuuksia ovat. Osa ihmisistä kuulemma kaipaa erilaisuutta, mutta itse kaipaan tietynasteista samanlaisuutta. Jotain sellaista hengnheimolaisuutta ja sitä, mitä kai perinteisesti kutsutaan samalla aaltopituudella olemiseksi. Toisen seurassa pitää olla helppo olla, vaikka välillä lentelisi kuinka kipinöitä. Toisen ymmärtämisen pitää olla helppoa, eikä se saa vaatia kummaltakaan jatkuvaa selittämistä ja selventämistä. Itselleni tärkeää on myös sellainen suht samanlainen rytmi, jota on vähän vaikea selventää, mutta kai se jotenkin temperamentiin liittyy. Itse olen rytmiltäni suht nopea, varsinkin kun jostain innostun ja kovin paljon hitaamman yksilön kanssa homma ei toimi. Sama myös jos toinen on vielä kovin paljon nopeampi käänteissään ja ajatuksenjuoksussaan, niin sekään ei toimi. Myös huumorintajun pitää olla samankaltainen. Mä en tarkoita mitään jatkuvaa vitsailua tai vältäämättä lainkaan vitsailua, vaan sitä sitä että toista tajuaa ja kykenee reagoimaan sopivalla tavalla. Noilla syttyy kiinnostus ja sellaisia ihmisiä, joiden kanssa nuo osuvat kohdalleen, ei todellakaan joka oksalla kasva.

En sano, etteikö ulkoisillakin ominaisuuksilla ole väliä, mutta ainakaan itselleni ne eivät yksinään sen kummempia syttymisen tunteita aikaiseksi saa. Toisaalta taas se sama aaltopituus hyvä olo toisen kanssa antaa anteeksi todella paljon ulkoista olemusta. Joku taas voi olla ulkoisesti upea ja tietenkin sen huomaa - sellaista silmäkarkkia, jota on kiva katsella, mutta vain katsella. Muuta ainakaan minä en tuollaisista yksilöistä irti saa ja sellaiset, joita edes katselisin ovat myös harvassa. Olen elämäni varrella nähnyt tasan yhden miehen, jota olisin voinut katsella vaikka kuinka.

Sitten, jos lähdetään miettimään, että sen syttymisen pitäisi edetä lähemmän kanssakäymisen asteelle, niin kuvaan astuu muitakin oleellisia asioita. Tuoksulla on ainakin minulle paljon väliä. Mies ei missään tapauksessa saa haista, vaan hänen pitää tuoksua hyvältä minun nenääni, eikä tuossa ole kyse pelkistä hajusteista. Sillä miten toista koskettaa on valtavasti väliä. Kosketuksessakin rytmien pitää osua yksiin, jotta kokemus ei ole epämiellyttävä kummallekaan. Ääni on tärkeä ja sanat ovat tärkeitä, vaikka ei sanoja paljon tarvittaisikaan. Toisen lähellä olemisen täytyy yksinkertaisesti tuntua hyvältä, vaikka tilanne olisi kuinka uusi ja erilainen ja outo tai mitä tahansa ja tosiaan vaikka niitä kipinöitä olisi kuinka.

Jep, olen valtavan vaikea ja nirso yksilö, mutta yllättävää kyllä mitään vaikeuksia ei silti ole ollut.

• Anonyymi

Kuvasit aika hyvin miten ja miksi nainen kokee miehen viehättäväksi. No niin, miehet nyt tinder-profiiliin itseä kuvaamaan täydelliseksi mieheksi ja naisia hurmaamaan! Pakko olla sarkastinen. Kun tarvii vaan olla oma itsensä ja ihmisiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvasit aika hyvin miten ja miksi nainen kokee miehen viehättäväksi. No niin, miehet nyt tinder-profiiliin itseä kuvaamaan täydelliseksi mieheksi ja naisia hurmaamaan! Pakko olla sarkastinen. Kun tarvii vaan olla oma itsensä ja ihmisiksi.

Tuo nyt näyttäis olleen tommoinen vaatimaton lyhennelty versio, hiukan kyllä saattais hirvittää siinä vaiheessa kun alettaisiin menemään tarkkoihin yksityiskohtaisiin vaatimuksiin... 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo nyt näyttäis olleen tommoinen vaatimaton lyhennelty versio, hiukan kyllä saattais hirvittää siinä vaiheessa kun alettaisiin menemään tarkkoihin yksityiskohtaisiin vaatimuksiin... 😅

Jos tarkoitit tuota minun tuohon langan alkuun kirjoittamaani, niin hyvä, jos hirvittäisi. Tuohan on sitten erinomainen keino raakata heti alkuunsa pois heikko aines.

• Anonyymi

Miehen täytyy olla miehen mittainen,eli arvoinen. Rohkea,suojeleva,poppoostaan huoltapitävä. Naistaan arvostava,ei manipuloiva,vähättelevä tai piikittelevä. Sisäistä kauneutta arvostava ja sitä korostava. Fyysisesti heikompiaan puolustava,kuten vaimoaan ,lapsiaan ja muuten kaltoinkohdeltuja,kuten esim rapajuoppoja. Ei kulje ohi jos juoppo ojassa makaa,eikä pelästy jos on kakkat housuissa. Sellainen on MIES! Montako sellaista näiltä palstoilta löytyy? Kunhan kysyin💩

• Anonyymi

Jooopa joooooo, heti nainen valittaa,jos on miehellä jarrutusraidat housuis, että se siitä kakkat housuis.

• Anonyymi

Entä millainen naisen tulee olla?

• Anonyymi

Ihan ensimmäisenä hyväntuulisuus. Se, että miestä on ylipäätään helppo lähestyä ja aloittaa keskustelu. Seuraavana katse. Miten hän osoittaa katseellaan, että on kiinnostunut siitä, mitä sanon. Älykäs, lämmin, aavistuksenomaisesti flirttaileva katse on sellainen mikä menee polviin asti. Fiksuus, empaattisuus, huumorintaju, suoraselkäisyys..

• Anonyymi

Suuri vatsa, koska sitten mies pysyy paremmin ratin takana ja nainen tarvitsee kyytiä.

• Anonyymi

Rehellisyys on se tärkein ominaisuus. En voi seurustella jos mies valehtelee asioista. Tietenkin uskollisuus myös tärkeää ja se että osaa kuunnella.

• Anonyymi

minua huvittaa tuo putin kos, yhtä hauska kuin donald trump oikeasti

• Anonyymi

Tässä atloudessa ei kukaan ole mitenkään isommin makeiden leivonnaisten perään. Erilaisia leipiä ja suolaista piirakka, yms. tulee joskus leivottua, mutta ei niitäkään mietenkään "kahvni kera" vaan ihan ruoaksi salaatin kanssa.

• Minut sytyttää aitous..

Miehen ei tarvitse olla erikoinen tai hyvännäköinen, ei fiksu tai filmaattinen.
      Ei tarvitse olla itseään parempi.
      Se että miehelle itselleen riittää se mitä on, se näkyy aitoutena ja siitä tykkään.

• Anonyymi

Keskustelukyky, kunhan löytyy ja osoittaa halukkuutta keskustella naisen kanssa aivan mistä tahansa, on kiinnostunut toisestakin eli se on muutakin kuin miehen vetämää monologia itsestään tai kieltäytyy ylipäänsä keskustelemasta etenkin hankalista asioista.

Läsnäolo vaikkei olisi puhuttavaa, halu olla ja hakeutua juuri sen naisen seuraan. Läheisyys ja lämpimyys. Hyvä sydän.

Suojeluhalu. Itselleni tällä on todella tärkeä merkitys ja jos mies kohtelee minua piirun vertaakaan piittaamattomasti, satuttaa henkisesti tarkoituksella tai fyysisesti sekä muuten osoittaa ettei hyvinvoinnillani ole merkitystä niin se oli hänen osaltaan sitten siinä eikä se luottamus tule takaisin.

Kyky nauraa itselleen ja muutenkin jonkinlainen huumorintajuisuus, ei ota aivan kaikkea turhaa liian vakavasti.

Se että mies tekee myös sen mistä sanoo eikä puhu lämpimikseen. Tarkoittaa sanomisiaan.

• Anonyymi

Ja tosiaan se aitous. En jaksa katsella mitään esittämistä sillä sen kyllä huomaa.

• Anonyymi

Herrasmies, Mies, turvallinen, uskollinen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2722
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      17
      1720
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1608
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      83
      1031
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe