PerjantaiBiizi

Paska viikko, paskempi päivä, flunssan kehveli kävi kimppuun. Kunhan nyt ei olisi se Suomea kiertävä parin-kolmen viikon versio. No ei ole tautia mitä ei voisi viskillä hoitaa, joten all is well 😁

Mutta koska viikko paska, Lily Allen - Fuck You:
https://www.youtube.com/watch?v=RAkSkMRwPYs

92

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jep, alkoi silleen lievänä keinuen ja vaappuen tunnista toiseen, mutta eilen illalla huomasi että se sitten siitä viikonlopusta... Hain viskiä ja pari tummaa olutta, mietin myös soittavani sinulle että nyt olisi Oakheartille tarvetta ja nauroin päälle makeasti. Enkä soittanut :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Jep, alkoi silleen lievänä keinuen ja vaappuen tunnista toiseen, mutta eilen illalla huomasi että se sitten siitä viikonlopusta... Hain viskiä ja pari tummaa olutta, mietin myös soittavani sinulle että nyt olisi Oakheartille tarvetta ja nauroin päälle makeasti. Enkä soittanut :D

        Mä olen ollut tänään kotosalla.. hitonmoinen päänsärky, pärskyttää ja ihan vitun eloton olo.

        En ole sortunut viskiin.. avaamattomana se sun suosittelemasikin. Mutta Oakhearttia olen säästellyt. Sitä kun ei saa ihan mistä tahansa.

        Pari hömpsyä olen ottanut tuota omaa likööriä.
        Särkee niin hitokseen, ettei ajatuskaan kulje.
        No se nyt ole mikään ihme..


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä olen ollut tänään kotosalla.. hitonmoinen päänsärky, pärskyttää ja ihan vitun eloton olo.

        En ole sortunut viskiin.. avaamattomana se sun suosittelemasikin. Mutta Oakhearttia olen säästellyt. Sitä kun ei saa ihan mistä tahansa.

        Pari hömpsyä olen ottanut tuota omaa likööriä.
        Särkee niin hitokseen, ettei ajatuskaan kulje.
        No se nyt ole mikään ihme..

        Viinakset auttaa hetkellisesti kurkkukipuun ja niiskutteluun, siihen ne on hyviä. Oakheart on turhan hyvää tavaraa esim. rommi-teehen, Morganit käy siihen paremmin.

        Ai niin ne hiton liköörit... Ne on tuolla, en ole ekan viikon jälkeen sooseja sekoitellut, täytyypä muistaa nekin huomenna, alkavat olla kohta imeytettyjä. Luulen, että tuon sulle oman osuutesi raakana, saat itse makeuttaa ja laimentaa sellaiseksi mikä maistuu, eikös?


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä olen ollut tänään kotosalla.. hitonmoinen päänsärky, pärskyttää ja ihan vitun eloton olo.

        En ole sortunut viskiin.. avaamattomana se sun suosittelemasikin. Mutta Oakhearttia olen säästellyt. Sitä kun ei saa ihan mistä tahansa.

        Pari hömpsyä olen ottanut tuota omaa likööriä.
        Särkee niin hitokseen, ettei ajatuskaan kulje.
        No se nyt ole mikään ihme..

        Heh, teille piristykseksi, minulla on paras olo varmaan puoleen vuoteen. Niin teilläkin vielä on. Tsemppiä.
        Jos noi jaksaa noi hyvin kaikkien vuosien jälkeen, kyllä teidänki tarttee.
        https://www.youtube.com/watch?v=-jylHmJ0GoI

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, teille piristykseksi, minulla on paras olo varmaan puoleen vuoteen. Niin teilläkin vielä on. Tsemppiä.
        Jos noi jaksaa noi hyvin kaikkien vuosien jälkeen, kyllä teidänki tarttee.
        https://www.youtube.com/watch?v=-jylHmJ0GoI

        AV

        Zero Nine???? Äijä on niiiiiiiiin old schoool 🤘
        Monikohan tota bändiä edes tietää, saati on kuullut... Huhhhuuh 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Zero Nine???? Äijä on niiiiiiiiin old schoool 🤘
        Monikohan tota bändiä edes tietää, saati on kuullut... Huhhhuuh 😉

        Jep, viime vuosi oli lähes katastrofaalinen läheisten kuolemien vuoksi.
        Sitä ei pieni ihminen ymmärrä miten jonkun läheisen poistuminen omasta elämästä onkin voimallisempaa mitä olisi kuvitellut.
        Toivottavasti tänä vuonna ei lähde yksikään, tai jos pitää olen käsi ylhäällä.
        Niillä jotka jäävät, on hankalampaa kuin sillä joka lähtee...

        AV


      • randombypasser kirjoitti:

        Viinakset auttaa hetkellisesti kurkkukipuun ja niiskutteluun, siihen ne on hyviä. Oakheart on turhan hyvää tavaraa esim. rommi-teehen, Morganit käy siihen paremmin.

        Ai niin ne hiton liköörit... Ne on tuolla, en ole ekan viikon jälkeen sooseja sekoitellut, täytyypä muistaa nekin huomenna, alkavat olla kohta imeytettyjä. Luulen, että tuon sulle oman osuutesi raakana, saat itse makeuttaa ja laimentaa sellaiseksi mikä maistuu, eikös?

        Pitikö sitä likööriä laimentaa?!?
        En mä mitään laimentanut. Ellei lasketa sitä sokerilitkua laimentamiseksi.

        Juu sopii.. laitoitkos sä mustikkana?
        Mulla on aika hyvin se hapokkuus tasaantunut. Itse asiassa aika hyväähän tuo on. Tulee mieleen voimakas punkku. Tosin en juuri punkkuja juo.

        Drinksuna menee aika makoisasti tuo mun likööri, mansikka- tai vadelmahapotetun kanssa. Nam.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, viime vuosi oli lähes katastrofaalinen läheisten kuolemien vuoksi.
        Sitä ei pieni ihminen ymmärrä miten jonkun läheisen poistuminen omasta elämästä onkin voimallisempaa mitä olisi kuvitellut.
        Toivottavasti tänä vuonna ei lähde yksikään, tai jos pitää olen käsi ylhäällä.
        Niillä jotka jäävät, on hankalampaa kuin sillä joka lähtee...

        AV

        Ymmärrän. Se on yllättävän kova isku, jalat alta vievä jopa niiden osalta josta sitä ei olisi ikinä uskonutkaan. Ja se yllätys itselle on menlkoinen. Ja hyvin hitaasti väistyvä. Ehkä kuitenkin hyvälllä tavalla, loppujen lopuksi ajatellen.
        Elämä harvemmin on helppo, sikäli poistuminen on huojentava vapautus verrattuna niihin jotka jäävät. Mutta... Asia on monitahoinen.

        Parempaa vuotta, AV ❤


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pitikö sitä likööriä laimentaa?!?
        En mä mitään laimentanut. Ellei lasketa sitä sokerilitkua laimentamiseksi.

        Juu sopii.. laitoitkos sä mustikkana?
        Mulla on aika hyvin se hapokkuus tasaantunut. Itse asiassa aika hyväähän tuo on. Tulee mieleen voimakas punkku. Tosin en juuri punkkuja juo.

        Drinksuna menee aika makoisasti tuo mun likööri, mansikka- tai vadelmahapotetun kanssa. Nam.

        Jos tykkää. Omat blandikset purkeissa on nyt noin 55%, muistaakseni, huomaa sen sitten mausta muutaman prosentin tarkkuudella. Sokeri laimentaa itsessään, vedellä ohennettuna vielä enemmän, niin se hoituu yleensä aika automaattiesti makeutusvaiheessa. Harva sitä paskaa viinaa viittii juoda :)

        Pari litraa mustikkaa ja loput join. Ei kun siis laitoin tei-vadelmaa. Jota on kai se puoli litraa tms. Luulen, että sen sinä saat kaiken siskoseni, se on sen verran oman makuisensa ;)

        Punkulta se mustikka pitkälti maistuu, vaikka muilla rehuilla maustaisi. Mutta sopivassa lantraus/makeus -suhteessa siitä tulee järkyttävän hyvä likööri.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos tykkää. Omat blandikset purkeissa on nyt noin 55%, muistaakseni, huomaa sen sitten mausta muutaman prosentin tarkkuudella. Sokeri laimentaa itsessään, vedellä ohennettuna vielä enemmän, niin se hoituu yleensä aika automaattiesti makeutusvaiheessa. Harva sitä paskaa viinaa viittii juoda :)

        Pari litraa mustikkaa ja loput join. Ei kun siis laitoin tei-vadelmaa. Jota on kai se puoli litraa tms. Luulen, että sen sinä saat kaiken siskoseni, se on sen verran oman makuisensa ;)

        Punkulta se mustikka pitkälti maistuu, vaikka muilla rehuilla maustaisi. Mutta sopivassa lantraus/makeus -suhteessa siitä tulee järkyttävän hyvä likööri.

        Mun liköörissä oli vadelmaa, mansikkaa, mustikkaa ja se yksi rasia sitä punaviinimarjaa.
        Ja ihan hyvää tuli.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ymmärrän. Se on yllättävän kova isku, jalat alta vievä jopa niiden osalta josta sitä ei olisi ikinä uskonutkaan. Ja se yllätys itselle on menlkoinen. Ja hyvin hitaasti väistyvä. Ehkä kuitenkin hyvälllä tavalla, loppujen lopuksi ajatellen.
        Elämä harvemmin on helppo, sikäli poistuminen on huojentava vapautus verrattuna niihin jotka jäävät. Mutta... Asia on monitahoinen.

        Parempaa vuotta, AV ❤

        Kiitos, uskon noin käyvän.

        AV


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mun liköörissä oli vadelmaa, mansikkaa, mustikkaa ja se yksi rasia sitä punaviinimarjaa.
        Ja ihan hyvää tuli.

        Tuossa sinulle siskoseni likööriä. Tai siis kesäviiniä :)
        https://www.youtube.com/watch?v=ONdsLfVZMso

        Se tei-vadelma on... No se on oman makuisensa, vadelma kyllä, mutta aromi on imelä kuin mesimarjalla. Ja sen sotkeminen minkään sekaan vaatii harkintaa ja hidasta kokeilua, lusikka kerrallaan. Mutta saat pian maistiaiset :D


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuossa sinulle siskoseni likööriä. Tai siis kesäviiniä :)
        https://www.youtube.com/watch?v=ONdsLfVZMso

        Se tei-vadelma on... No se on oman makuisensa, vadelma kyllä, mutta aromi on imelä kuin mesimarjalla. Ja sen sotkeminen minkään sekaan vaatii harkintaa ja hidasta kokeilua, lusikka kerrallaan. Mutta saat pian maistiaiset :D

        No mun tekisi mieleni kuukkeloida tuo..
        .. jos kuitenkin odotan ensin livemaistiaisia..

        Kävin just kinumassa poitsulta läppäriä lainaan.. olisi mukavaa pelata yhtä online-peliä, jota pelasin vuosia sitten. Kyllä mä nyt olen päätynyt siihen, että ostan jonkun halvan koneen itelleni. Olikos sulla niitä liiaksi asti..? Mähän voisin ostaa sulta sellaisen käytetyn?

        En mä kummoisia tartte. Taitaa tuohon mun peliin olla minimivaatimuksena Windows 7 ja
        4G rammia jos nyt muistan oikein.

        Innolla odotan tekemääsi kesäviiniäsi eiku likööriä.

        Otin päikkärit ja nyt olo on jo parempi. Siihen Katie Meluaa
        https://youtu.be/abGe6uM9Ias


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No mun tekisi mieleni kuukkeloida tuo..
        .. jos kuitenkin odotan ensin livemaistiaisia..

        Kävin just kinumassa poitsulta läppäriä lainaan.. olisi mukavaa pelata yhtä online-peliä, jota pelasin vuosia sitten. Kyllä mä nyt olen päätynyt siihen, että ostan jonkun halvan koneen itelleni. Olikos sulla niitä liiaksi asti..? Mähän voisin ostaa sulta sellaisen käytetyn?

        En mä kummoisia tartte. Taitaa tuohon mun peliin olla minimivaatimuksena Windows 7 ja
        4G rammia jos nyt muistan oikein.

        Innolla odotan tekemääsi kesäviiniäsi eiku likööriä.

        Otin päikkärit ja nyt olo on jo parempi. Siihen Katie Meluaa
        https://youtu.be/abGe6uM9Ias

        Ei kannata, Kuukkelin kuvaus on aika vastaava kuin omani, parempi odottaa sitä flindaa huulilla.

        Minäpä katon vielä mitä mulla on, ne mitä olin kuvitellut olivat aivan kaputt, mistä siis puhuttiin syksyllä. Yksi tai kaksi raatoa siellä vielä on mitkä voivat rokata, katson. Eläkä varasta juniorin läppäriä, höpsö.

        Aina se Katie jaksaa Meluaa...


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei kannata, Kuukkelin kuvaus on aika vastaava kuin omani, parempi odottaa sitä flindaa huulilla.

        Minäpä katon vielä mitä mulla on, ne mitä olin kuvitellut olivat aivan kaputt, mistä siis puhuttiin syksyllä. Yksi tai kaksi raatoa siellä vielä on mitkä voivat rokata, katson. Eläkä varasta juniorin läppäriä, höpsö.

        Aina se Katie jaksaa Meluaa...

        Juniorin läpsy tulee huomenna kylään.. jos sun sydeemit ei rokkaa, nii luulen että saan jostakin halvalla jonkun heppoisen pelin. Kovin rouhee sen ei tartte ollakaan. Lähinnä latauspiste toi on tuossa jo vuosia ollutkin.

        En kaipaa mitään hirmu grafiikoita ja suoritin ei tarvii olla mikään huippu. Joten luulisin että aika halavalla saisi uutenakin.
        No se ei ole tämän hetken murhe.

        Kohta nukkumaan, niin jaksaa taas.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juniorin läpsy tulee huomenna kylään.. jos sun sydeemit ei rokkaa, nii luulen että saan jostakin halvalla jonkun heppoisen pelin. Kovin rouhee sen ei tartte ollakaan. Lähinnä latauspiste toi on tuossa jo vuosia ollutkin.

        En kaipaa mitään hirmu grafiikoita ja suoritin ei tarvii olla mikään huippu. Joten luulisin että aika halavalla saisi uutenakin.
        No se ei ole tämän hetken murhe.

        Kohta nukkumaan, niin jaksaa taas.

        Kattotaan mitä nää vehkeet sanoo, mutta muuten saan kyllä duunista sitten käyttökelpoisen laitteen. Jep, tiedossa on ettei tykkikonetta tartte.

        Öitä siskoseni :)


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Zero Nine???? Äijä on niiiiiiiiin old schoool 🤘
        Monikohan tota bändiä edes tietää, saati on kuullut... Huhhhuuh 😉

        Minä nyt , ainakin tiedän. Olix se kepa , niiden vokalisti, ei juonut tiukkaa Jallua. Olis olut kuulemma parempi laulun kannalta, basisti tahi rumpali otti ison siivun Jallua. T pellon ponnelta, kun ei mötörhead sähköliittymän johdosta pystyny esiintymään. No sleep Pello...


    • Anonyymi

      • MIelenkiintoine kirkkove... Kirkkomusaversio. Hauska toi saksankieli tuossa laulettuna, menee kuuppa sekaisin kun odottaa enkkua 😂



      • randombypasser kirjoitti:

        MIelenkiintoine kirkkove... Kirkkomusaversio. Hauska toi saksankieli tuossa laulettuna, menee kuuppa sekaisin kun odottaa enkkua 😂

        Lauloko se saksaa? Mä kuulin kaikki enkuksi. 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Tääkin on hieno cover Pink Floydeilta ja plussaa ruutupaidasta, oikeen värinenkin. 😄👍

        https://youtu.be/mjMCuNN4oF0

        Toi skitta on ollu aina semmonen laukeen housuihin -juttu, vaikka en tosin ole tainnut vielä sitä tehdä 😂


      • G-LoveR kirjoitti:

        Lauloko se saksaa? Mä kuulin kaikki enkuksi. 😂

        Alussa tulee sakua, siksi vähän olis silleen orientoitumisvaikeuksia. Olis ollut vielä makeempi kun ois vetäny kokonaan saksaksi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Alussa tulee sakua, siksi vähän olis silleen orientoitumisvaikeuksia. Olis ollut vielä makeempi kun ois vetäny kokonaan saksaksi.

        Siinä vielä saksaksi vimppa biisi.

        https://youtu.be/TxM-Yx0JzYI

        Deutsch ist ihre Muttersprache..



    • Eilen tuli kuunneltua hienoa musiikkia. Muutama mun suosikki, mutta sitten myös yks Neil Sedakan kappale, jota en ollut ennen kuullut (linkitin sen yhteen toiseen ketjuun, "Musiikkia palstalle").

      Yks eilen kuuntelemani kappale oli Donovanin "Catch the wind" (yks mun ehdoton suosikki Donovanilta ja muutenkin).
      https://www.youtube.com/watch?v=Iuc9_46wf7I

      Donovania on kutsuttu Britannian Bob Dylaniksi (Donovan on kylläkin skotlantilainen, Brittein saariin kuuluu tosin Skotlantikin, mutta hän on skotti, ei britti), mutta Donovanin ääni on herkempi (ainakin folk-aikoina).

      En muista milloin kuuntelin ensimmäistä kertaa hänen kappaleitaan. Mutta ensimmäinen häneltä kuuntelemani kappale oli "Season of the witch".
      https://www.youtube.com/watch?v=GU35oCHGhJ0

    • Mutta laitan nyt tähän tuon Sedakan kappaleenkin, jos uteliaisuus heräsi. Neil SEdaka "Solitaire".
      https://www.youtube.com/watch?v=U4-udZwR6Fs

      Kappaleesta on tehty monia coverversioita. Yks hyvä on Carpentersin versio.

      • Tuosta solitairesta eli pasianssista tuli myös mieleen, että mummi (isän äiti, RIP, kuoli 2016) antoi mulle aikoinaan joululahjaksi pelikortit. Mummilla ja ukilla oli yhteen aikaan tapana pelata yöllä pasianssia, jos eivät saaneet unta. Mummi sanoi mulle, että nyt sääkin voit pelata yöllä pasianssia, jos et saa unta, kun nyt on pelikortit. No, yhen kerran oon pelannut yöllä pasianssia. Jos en saa unta, niin yleensä luen jotain tai ratkon sanaristikkoja tai joskus saatan myös keittää teetä ja mietiskellä kupposen äärellä.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tuosta solitairesta eli pasianssista tuli myös mieleen, että mummi (isän äiti, RIP, kuoli 2016) antoi mulle aikoinaan joululahjaksi pelikortit. Mummilla ja ukilla oli yhteen aikaan tapana pelata yöllä pasianssia, jos eivät saaneet unta. Mummi sanoi mulle, että nyt sääkin voit pelata yöllä pasianssia, jos et saa unta, kun nyt on pelikortit. No, yhen kerran oon pelannut yöllä pasianssia. Jos en saa unta, niin yleensä luen jotain tai ratkon sanaristikkoja tai joskus saatan myös keittää teetä ja mietiskellä kupposen äärellä.

        Mukava mieleentulo tuokin. Oletko kuunnellut oikein ajatuksella J. Karjalaisen "paskahousua". Siinä on hieno tarina ja tunnelma jossa lapsi nukahtaa kortinpeluun ääniin ja muihin turvallisiin tunnelmiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava mieleentulo tuokin. Oletko kuunnellut oikein ajatuksella J. Karjalaisen "paskahousua". Siinä on hieno tarina ja tunnelma jossa lapsi nukahtaa kortinpeluun ääniin ja muihin turvallisiin tunnelmiin.

        En ole kuunnellut tuote sun mainitsemaa J. Karjalaisen kappaletta. En muutenkaan kuuntele J.Karjalaista, mitä nyt radiosta on joskus sattunut kuulemaan ja oli yhellä kaudella Vain elämässä.


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        En ole kuunnellut tuote sun mainitsemaa J. Karjalaisen kappaletta. En muutenkaan kuuntele J.Karjalaista, mitä nyt radiosta on joskus sattunut kuulemaan ja oli yhellä kaudella Vain elämässä.

        Ei J. Karjalainen ole koskaan ollut Vain Elämää:ssä. Olisikin ollut!


    • Anonyymi

      unohsda kirjoittaa joku salasanaxzi johohonkin jututtun ja on on aivan varma on oikea eikä ole joku keskuzrikozpoliizin rikollinen vallannut henkilötietozi heh

    • Tähän en kyllästy ikinä, siis tuo sovitus biisistä ja videon tillittäminen. On vaan niin hienoa katsoa tuota kannujen takomista, vaikka ei siinä tapahdu mitään mitä ei joku toinenkin kykenisi tekemään. Mutta eka kerta...

      Metallica - Hamster of Muppets with SF Sinfony O
      https://www.youtube.com/watch?v=oy0J2u1BlTA

    • Anonyymi

    • Anonyymi

      Aika ankea perjantai talven ja kevään välimaastossa. Ei oikein mitään missään, paitsi väkisin keksittyjä pieniä kohuja. Melankolia ajaa usein jonnekin Leonard Cohen -maastoon. Tämä on tietysti ikivanha biisi eikä siinä kai mitään ihmeellistä ole mutta onpahan yksi osanen hienolla uralla ja kaunis laulu jonka Leonard laulaa kauniilla ja terveellä äänellä.

      https://www.youtube.com/watch?v=GEmLSmb_2wk

    • Anonyymi

      Heh. Minulla oli 3 päivää huono ja ikävä olo. En ole kuullutkaan mistään pidemmästä.

      Tosin otin riskiryhmäläisenä kausi-influenssa rokotteen ja 4 covid rokotetta.

      >simiti<

      • Pikku-pirpana

        Mulla olisi edessä neljäs piikki ensi viikolla. Saas nähdä onko terveenä jo silloin. Vähän lenssua pukkaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mulla olisi edessä neljäs piikki ensi viikolla. Saas nähdä onko terveenä jo silloin. Vähän lenssua pukkaa.

        Ja piikille ne siskoa vie, ei se kyllä käy... No toivotaan ylipäänsä tulisit kuntoon, ei tämmöstä loputtomiin jaksa ja siksi toivonkin että omani menee ohi kuin krapula konsanaan, kolmessa päivässä ;D


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja piikille ne siskoa vie, ei se kyllä käy... No toivotaan ylipäänsä tulisit kuntoon, ei tämmöstä loputtomiin jaksa ja siksi toivonkin että omani menee ohi kuin krapula konsanaan, kolmessa päivässä ;D

        Heh.. hauska. Kuules velisein.. piikille käy tämän leidin tie. Tehosterokotus, sen saan. Ihan hyvä, sillä en selviäisi koronan vakavasta muodosta.

        Ku tämmöinen pikkulenssukin on mulle vaarallinen. Mutta niillä korteilla pelataan, mitä saa. Paranemisia sinne rakkaalle veljelleni. Olkoon lenssusi lievä ja krapulasi loiva. Mä painun pehkuihin. Hyvää yötä.

        https://youtu.be/ankrvarARqY


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Heh.. hauska. Kuules velisein.. piikille käy tämän leidin tie. Tehosterokotus, sen saan. Ihan hyvä, sillä en selviäisi koronan vakavasta muodosta.

        Ku tämmöinen pikkulenssukin on mulle vaarallinen. Mutta niillä korteilla pelataan, mitä saa. Paranemisia sinne rakkaalle veljelleni. Olkoon lenssusi lievä ja krapulasi loiva. Mä painun pehkuihin. Hyvää yötä.

        https://youtu.be/ankrvarARqY

        Tiiän rakas sisko, kunhan taas "huuliani" heiluttelin ;)

        Krapulani on aina... Joustava.

        Hyvät yöt, nauriita unissa!


    • Kauhea tauti, jos on se 2-3 viikon versio. Ei sinänsä mitään flunssaa kovempaa, muttei mene millään ohi. Yhdellä lapsella tosin oli pari päivää 38-41C mitä ei tässä talossa ole käynyt edes koronassa. Tuo tuli koettua ennen joulua. Otan osaa, jos samaisen taudin olet saanut. Suosittelen suosiolla täydellistä lepoa, niin menee helpoiten ohi! Itse tein virheen ja kävin 2vko jälkeen uimassa 1.8km ja pistelin vielä 6*25m täydellä raivolla niin että sydäri meinasi tulla (yleensä en ole noin sportti)., mutta sillä kohtaa todella tarvitsisin sitä… No sen jälkeen ei tarvinnnut 4-5 vko liikkua ollenkaan. Yskä jatkui ja jatkui ja jatkui. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa!

      En valitettavsti pääse nyt musikkia valikoimaan, spotify soittaa iltasatuja seuraavat 15 minuuttia. Muumien Kuka lohduttaisi Nyytiä juuri pyörii. Ihana satu muuten.

      • No niitä tulee, toisinaan, ei se niin vakavaa ole, mutta pirullista. Olen onneksi useimmiten säästynyt niiltä ei-lopu-ikinä -flunssilta, mutta ehkä siksi että voin omalta osaltani pitää firmaa pystyssä... Mtta lepoa on tiedossa ja ihan hartaudella, kun ei tässä mitään teinipoikia enää olla, vaikka mieli tekisikin.

        No itselläni on tämmöinen Ukraina vs. Venäjä -henkinen ei lapsille -biisi Jugoslavian hajoamisen ajoilta soimassa, niin ei hätää, mikä tahansa Nyyti-aiheinen biisi on tervetullut:
        https://www.youtube.com/watch?v=AWdq6TUnS8k


      • randombypasser kirjoitti:

        No niitä tulee, toisinaan, ei se niin vakavaa ole, mutta pirullista. Olen onneksi useimmiten säästynyt niiltä ei-lopu-ikinä -flunssilta, mutta ehkä siksi että voin omalta osaltani pitää firmaa pystyssä... Mtta lepoa on tiedossa ja ihan hartaudella, kun ei tässä mitään teinipoikia enää olla, vaikka mieli tekisikin.

        No itselläni on tämmöinen Ukraina vs. Venäjä -henkinen ei lapsille -biisi Jugoslavian hajoamisen ajoilta soimassa, niin ei hätää, mikä tahansa Nyyti-aiheinen biisi on tervetullut:
        https://www.youtube.com/watch?v=AWdq6TUnS8k

        Kyllä se menee levolla ohi! Töistäkin muuten pitää osata olla pois, jos on kipeä! Jos menet sairaana töihin, tauti luultavasti pitkittyy. Ja olet niin tärkeä, ettet voi olla pois sairaana, on ehkä ihan terveellistä että huomaavat senkin työpaikalla! Sen, että on korvataan pitäisi heijastua muuhunkin että saa palkaksi lisää töitä! Vai?

        En valitettavasti pääse ihan vielä kuuntelemaan. Pitää tämä seuraava (tylsä kania nukuttaa tyyppinen rentoutus) ensin loppuun. Ja pitänee tuon mainospuheen perustella sulkea Bluetooth ennen kuin kuuntelee. 😂 Katotaan löytyykö sen jälkeen Muumi-musaa, itse olen tuota Kuka lohduttaa Nyytiä lukenut kirjasta eli en tiedä löytyykö siitä musiiikkia.


      • Citrinella kirjoitti:

        Kyllä se menee levolla ohi! Töistäkin muuten pitää osata olla pois, jos on kipeä! Jos menet sairaana töihin, tauti luultavasti pitkittyy. Ja olet niin tärkeä, ettet voi olla pois sairaana, on ehkä ihan terveellistä että huomaavat senkin työpaikalla! Sen, että on korvataan pitäisi heijastua muuhunkin että saa palkaksi lisää töitä! Vai?

        En valitettavasti pääse ihan vielä kuuntelemaan. Pitää tämä seuraava (tylsä kania nukuttaa tyyppinen rentoutus) ensin loppuun. Ja pitänee tuon mainospuheen perustella sulkea Bluetooth ennen kuin kuuntelee. 😂 Katotaan löytyykö sen jälkeen Muumi-musaa, itse olen tuota Kuka lohduttaa Nyytiä lukenut kirjasta eli en tiedä löytyykö siitä musiiikkia.

        Menee miten menee, ei tässä nyt pupun selässä ollakaan. Tiedän olevani pirullisen tärkeä, mutta harvoin niin tärkeä etteikö sitä voisi puhelimessa hoitaa. Tai itse asiassa ei ikinä, koska olen kieltäytynyt sellaisesta, kyllä maailma odottaa että maailman napa palaa töihin 😂

        No ei täälllä nyt sinällään kuultavaa olekaan, samaa vanhaa kohinaa, taustahälyä, riitasointuja. Muumi-musa voisi tehdä hyvää palstalle 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Menee miten menee, ei tässä nyt pupun selässä ollakaan. Tiedän olevani pirullisen tärkeä, mutta harvoin niin tärkeä etteikö sitä voisi puhelimessa hoitaa. Tai itse asiassa ei ikinä, koska olen kieltäytynyt sellaisesta, kyllä maailma odottaa että maailman napa palaa töihin 😂

        No ei täälllä nyt sinällään kuultavaa olekaan, samaa vanhaa kohinaa, taustahälyä, riitasointuja. Muumi-musa voisi tehdä hyvää palstalle 😉

        https://m.youtube.com/watch?v=Z74zGtGbLc0

        En ihan jaksanut koko teosta läpi tässä kohtaa… Osittain laulettuana, vaikka tekstit ja kuvat vaikutti olevan identtisiltä kirjan kanssa. Tässä siis iltasaduksi tai päivällä lepohetkeen, jos ei meinaa jaksaa levätä.


      • Citrinella kirjoitti:

        https://m.youtube.com/watch?v=Z74zGtGbLc0

        En ihan jaksanut koko teosta läpi tässä kohtaa… Osittain laulettuana, vaikka tekstit ja kuvat vaikutti olevan identtisiltä kirjan kanssa. Tässä siis iltasaduksi tai päivällä lepohetkeen, jos ei meinaa jaksaa levätä.

        Hassu 😂😂😂

        Hauska, mennäänkö kuitenkin aikuisten asiaan? Leppoisa rytmittely rock-henkisesti:
        https://www.youtube.com/watch?v=azPQZSlC2zk


      • randombypasser kirjoitti:

        Menee miten menee, ei tässä nyt pupun selässä ollakaan. Tiedän olevani pirullisen tärkeä, mutta harvoin niin tärkeä etteikö sitä voisi puhelimessa hoitaa. Tai itse asiassa ei ikinä, koska olen kieltäytynyt sellaisesta, kyllä maailma odottaa että maailman napa palaa töihin 😂

        No ei täälllä nyt sinällään kuultavaa olekaan, samaa vanhaa kohinaa, taustahälyä, riitasointuja. Muumi-musa voisi tehdä hyvää palstalle 😉

        Sairaana kannattaa sairastaa, lesson learned sekin. Hyvä, että sinulla on sama periaate. Ite en nuorempana enkä vielä pari vuotta sitten osannut olla pois, vaikka olisi pitänyt. Toivottavasti sinulla ei ole siellä superkurja olo ja lähetän nyt varuiksi lohdutushalin. Vähän oli osa musikkikappaleista tunnemaailmaltaan hieman raskaan suuntaan kenollaan.

        Olin tänään hautajaisissa. Ihminen ketä en ollut nähnyt pitkään aikaan ja jonka muistan enimmäkseen lapsuudesta/nuoruudesta, mutta perheensä suruun samaistuminen sai itkemään monta kertaa (ihminen vielä työelämässä, kaikki kävi varoittamatta ja lapset parikymppisiä). En siis ehkä lähde valitsemaan musiikkia, aika haikeaa tulisi ja ehkä ei ainakaan parantaisi muiden mielialaa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Sairaana kannattaa sairastaa, lesson learned sekin. Hyvä, että sinulla on sama periaate. Ite en nuorempana enkä vielä pari vuotta sitten osannut olla pois, vaikka olisi pitänyt. Toivottavasti sinulla ei ole siellä superkurja olo ja lähetän nyt varuiksi lohdutushalin. Vähän oli osa musikkikappaleista tunnemaailmaltaan hieman raskaan suuntaan kenollaan.

        Olin tänään hautajaisissa. Ihminen ketä en ollut nähnyt pitkään aikaan ja jonka muistan enimmäkseen lapsuudesta/nuoruudesta, mutta perheensä suruun samaistuminen sai itkemään monta kertaa (ihminen vielä työelämässä, kaikki kävi varoittamatta ja lapset parikymppisiä). En siis ehkä lähde valitsemaan musiikkia, aika haikeaa tulisi ja ehkä ei ainakaan parantaisi muiden mielialaa.

        Enpä tuota osannut, taannoin, mutta sitten piti ottaa järki käteen, kaiken varalta kun teinejä tässä ei enää olla. Eikä se ketään haitannut, tietenkään, puhelimessa saa tarvittaessa kriittiset tiedot. Kiitos haleista :)

        Onneksi ystäväsi lapset olivat jo täysi-ikäisiä, helpottaa perheen tilannetta tuskan kanssa. Elämä on sellaista, luopumista, joskus nopeammin ja useimmiten hitaammin, valitettavasti välillä yllättäen.

        Halit sinulle C ❤

        Ja slovariversio raskaammasta, mikä ehkä voisi olla nyt sopiva.
        https://www.youtube.com/watch?v=mjvGjUovxPU


      • randombypasser kirjoitti:

        Enpä tuota osannut, taannoin, mutta sitten piti ottaa järki käteen, kaiken varalta kun teinejä tässä ei enää olla. Eikä se ketään haitannut, tietenkään, puhelimessa saa tarvittaessa kriittiset tiedot. Kiitos haleista :)

        Onneksi ystäväsi lapset olivat jo täysi-ikäisiä, helpottaa perheen tilannetta tuskan kanssa. Elämä on sellaista, luopumista, joskus nopeammin ja useimmiten hitaammin, valitettavasti välillä yllättäen.

        Halit sinulle C ❤

        Ja slovariversio raskaammasta, mikä ehkä voisi olla nyt sopiva.
        https://www.youtube.com/watch?v=mjvGjUovxPU

        Apua, näköjään käy nyt tunteen päälle musiikki. Taitaa oma tarvitsevuus tehdä tepposet. Ja se on juuri se asia minkä kanssa mulla on itseni kanssa töitä. Uskallus olla myös heikko. Päässä pyörii miljoona ajatusta sikin sokin, eikä mitään tule ulos järkevässä muodossa. En oikein siis saa mitään sanottua.


      • Citrinella kirjoitti:

        Apua, näköjään käy nyt tunteen päälle musiikki. Taitaa oma tarvitsevuus tehdä tepposet. Ja se on juuri se asia minkä kanssa mulla on itseni kanssa töitä. Uskallus olla myös heikko. Päässä pyörii miljoona ajatusta sikin sokin, eikä mitään tule ulos järkevässä muodossa. En oikein siis saa mitään sanottua.

        Höps, ota se oma aika, kaadu sohvalle ja anna sen surun olla oma itsensä. Ei siihen oikein taida muu auttaa, ei ainakaan itselläni. Musiikilla toki saa sen kaivettua esiin jos se joskus jää muurien taakse....


      • Citrinella kirjoitti:

        Apua, näköjään käy nyt tunteen päälle musiikki. Taitaa oma tarvitsevuus tehdä tepposet. Ja se on juuri se asia minkä kanssa mulla on itseni kanssa töitä. Uskallus olla myös heikko. Päässä pyörii miljoona ajatusta sikin sokin, eikä mitään tule ulos järkevässä muodossa. En oikein siis saa mitään sanottua.

        Olisiko kävely huomenna paikallaan? Ehkä Porkkalaan; kunhan on kunnon kengät ja takki?


      • randombypasser kirjoitti:

        Höps, ota se oma aika, kaadu sohvalle ja anna sen surun olla oma itsensä. Ei siihen oikein taida muu auttaa, ei ainakaan itselläni. Musiikilla toki saa sen kaivettua esiin jos se joskus jää muurien taakse....

        Luulenpa, että tälläisillä päivinä elämän rajallisuus vain konkretisoituu ja samalla purkaantuu ulos kaikkea muutakin mitä kyllä tietää tasan olevan pinnan alla, mutta jonka silti työntää tietyllä tavalla sivuun. Ei tässä hätää ole, tunteet vain ryöppyää ja sisäinen herkkyys kuplii hetken.


      • Citrinella kirjoitti:

        Luulenpa, että tälläisillä päivinä elämän rajallisuus vain konkretisoituu ja samalla purkaantuu ulos kaikkea muutakin mitä kyllä tietää tasan olevan pinnan alla, mutta jonka silti työntää tietyllä tavalla sivuun. Ei tässä hätää ole, tunteet vain ryöppyää ja sisäinen herkkyys kuplii hetken.

        Niinhän se tekee, rajallisuus käy näyttäytymässä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Olisiko kävely huomenna paikallaan? Ehkä Porkkalaan; kunhan on kunnon kengät ja takki?

        Tänä viikonloppuna ei valitettavasti onnistu, eikä tee kyllä sullekaan vielä huomenna hyvää. Sun piti levätä! Pienin on kotona ja sitä pitää kuskata harrastukseen, lisäksi on kummitytön synttärit, lahja ostamatta, yksi huonekalu hakematta ja menen vielä ystävättären luo peli-iltaan la (ihan autolla vaan ja palaan ennen lasten nukkumaanmenoa ettei tarvi yöksi hoitajaa lapsille). Seuraava on melkein vapaa eli silloin onnistuu paremmin tai sitten ma-ilta, jos ajattelit muuta kuin umpimetsää pilkkopimeässä. 😂 Mutta jos seuraava käy, ehdota yksityiskohtia mielummin mailiin, kuin tänne.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tänä viikonloppuna ei valitettavasti onnistu, eikä tee kyllä sullekaan vielä huomenna hyvää. Sun piti levätä! Pienin on kotona ja sitä pitää kuskata harrastukseen, lisäksi on kummitytön synttärit, lahja ostamatta, yksi huonekalu hakematta ja menen vielä ystävättären luo peli-iltaan la (ihan autolla vaan ja palaan ennen lasten nukkumaanmenoa ettei tarvi yöksi hoitajaa lapsille). Seuraava on melkein vapaa eli silloin onnistuu paremmin tai sitten ma-ilta, jos ajattelit muuta kuin umpimetsää pilkkopimeässä. 😂 Mutta jos seuraava käy, ehdota yksityiskohtia mielummin mailiin, kuin tänne.

        Juu, tiedetäään, äiti 😂
        Katsotaan, se on vähän kelisidonnaista kun kulkureitti ei ole helpoin, niin ei kannatta ottaa turhia riskejä nilkkojen osalta.
        Pidän mielessä ja katsotaan mitä meiiin ilmestyy, vai mitään 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, tiedetäään, äiti 😂
        Katsotaan, se on vähän kelisidonnaista kun kulkureitti ei ole helpoin, niin ei kannatta ottaa turhia riskejä nilkkojen osalta.
        Pidän mielessä ja katsotaan mitä meiiin ilmestyy, vai mitään 😉

        Kun kulkee piikkikengillä, jotka saa nilkasta tiukalle, ei nilkka ole juurikaan vaarassa, paitsi jos on puolimetriähankea (nilkat on täynnä lunta). Tuo reitti ei kyllä luulosta flunssaisen puuhalta. ☝️ Muistelen kuulleeni tältä päivältä, että olo on ihan kauhea….

        En itse asiassa ole Porkkalassa koskaan käynyt, paitsi armeijan metsissä joskus vuonna xyz räjäyttelemässä räjähdysaineita (luvalla ja hallitusti). Olen ajatellut siellä käyväni, mutta on vaan jäänyt muun jalkoihin. Tämä viikonloppu nyt osui aikamoinen ruuhka kaikkea. Tänään olen hautajaisten lisäksi vienyt pienemmän uimaankin (lupasin sen ennen kuin tajusin mitä kaikkea kalenterissa oli jo valmiiksi). Yleensä samanlaista rumbaa ei ole.


      • Citrinella kirjoitti:

        Kun kulkee piikkikengillä, jotka saa nilkasta tiukalle, ei nilkka ole juurikaan vaarassa, paitsi jos on puolimetriähankea (nilkat on täynnä lunta). Tuo reitti ei kyllä luulosta flunssaisen puuhalta. ☝️ Muistelen kuulleeni tältä päivältä, että olo on ihan kauhea….

        En itse asiassa ole Porkkalassa koskaan käynyt, paitsi armeijan metsissä joskus vuonna xyz räjäyttelemässä räjähdysaineita (luvalla ja hallitusti). Olen ajatellut siellä käyväni, mutta on vaan jäänyt muun jalkoihin. Tämä viikonloppu nyt osui aikamoinen ruuhka kaikkea. Tänään olen hautajaisten lisäksi vienyt pienemmän uimaankin (lupasin sen ennen kuin tajusin mitä kaikkea kalenterissa oli jo valmiiksi). Yleensä samanlaista rumbaa ei ole.

        Mmm... Kukahan flunssasta on puhunut? Viskin jälkeen olen kuin 30v: vuorikauris :)

        Joo. Toinen viikonloppu on parempi, sydäntalvi on parempi, hanki kantaa (ehkä) ja jää kantaa. Siis noin kuukauden päästä, mahdollisesti.

        Siis hetkinen, ammuttu puolet pusikoista pois, uskaltaako tuommoisen kanssa hautuumaata pidemmälle? Hmm....

        Koitahan asettua miettimään muita kuin palstaa, pääset nopeammin tilanteen tasalle ❤


      • randombypasser kirjoitti:

        Mmm... Kukahan flunssasta on puhunut? Viskin jälkeen olen kuin 30v: vuorikauris :)

        Joo. Toinen viikonloppu on parempi, sydäntalvi on parempi, hanki kantaa (ehkä) ja jää kantaa. Siis noin kuukauden päästä, mahdollisesti.

        Siis hetkinen, ammuttu puolet pusikoista pois, uskaltaako tuommoisen kanssa hautuumaata pidemmälle? Hmm....

        Koitahan asettua miettimään muita kuin palstaa, pääset nopeammin tilanteen tasalle ❤

        Heh heh, räjäytyskokemukselle on ihan vöhemmän pelottava selitys. En räjäyttele, aikaan yleensä, viattomia miehiä. 😁 Kovin isoja koloja ei maastoon tullut (jos räjähdys tapahtuu vapaassa tilassa, ei tee pahaa jälkeä). mutta näkyviä kuitenkin. En tiennyt mitä reissulta odottaa, mutta adrenaliinit kyllä nousi! Löysin omaksi yllätykseni oman sisäisen pikkupoikani kiltin tytön kuoren alta. 😂 Adrealiiniä sopivan turvallisessa olosuhteissa. 😉 Täällå en viitsi selittää tarkemmin, tulisi kerrottua likaa itsestään.

        Vuorikauris nyt vaan kiltisti lepäilee, laitan iltahalin jos vaikka rauhoittuu vähän paremmin.😉 Olen jo suurimmaksi osaksi tunnemyrskyn päällä, kiipesin aallolle ja nyt vaan surffaan niin kauan kuun aalto tällä kertaa kestää. Tunteet kuuluu elämään, kaikenlaiset. Jos tunteita ei olisi tai ne olisi vain laimeita en olisi onnellinen. Kiitos tuesta ja kauniita unia. ❤️


      • randombypasser kirjoitti:

        Mmm... Kukahan flunssasta on puhunut? Viskin jälkeen olen kuin 30v: vuorikauris :)

        Joo. Toinen viikonloppu on parempi, sydäntalvi on parempi, hanki kantaa (ehkä) ja jää kantaa. Siis noin kuukauden päästä, mahdollisesti.

        Siis hetkinen, ammuttu puolet pusikoista pois, uskaltaako tuommoisen kanssa hautuumaata pidemmälle? Hmm....

        Koitahan asettua miettimään muita kuin palstaa, pääset nopeammin tilanteen tasalle ❤

        Olis muuten tullut aika jääuintireissu, sataa jäätävää vettä. Olisit saanut kuolemantaudin… Toivottavasti tauti ei ole pahentunut vaan alkaa helpottaa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Heh heh, räjäytyskokemukselle on ihan vöhemmän pelottava selitys. En räjäyttele, aikaan yleensä, viattomia miehiä. 😁 Kovin isoja koloja ei maastoon tullut (jos räjähdys tapahtuu vapaassa tilassa, ei tee pahaa jälkeä). mutta näkyviä kuitenkin. En tiennyt mitä reissulta odottaa, mutta adrenaliinit kyllä nousi! Löysin omaksi yllätykseni oman sisäisen pikkupoikani kiltin tytön kuoren alta. 😂 Adrealiiniä sopivan turvallisessa olosuhteissa. 😉 Täällå en viitsi selittää tarkemmin, tulisi kerrottua likaa itsestään.

        Vuorikauris nyt vaan kiltisti lepäilee, laitan iltahalin jos vaikka rauhoittuu vähän paremmin.😉 Olen jo suurimmaksi osaksi tunnemyrskyn päällä, kiipesin aallolle ja nyt vaan surffaan niin kauan kuun aalto tällä kertaa kestää. Tunteet kuuluu elämään, kaikenlaiset. Jos tunteita ei olisi tai ne olisi vain laimeita en olisi onnellinen. Kiitos tuesta ja kauniita unia. ❤️

        Mielenkiintoista... Voisin riemusta kiljuen lähteä pommikurssille Upinniemeen! 😁
        Meillä oli intissä räjäytyskoulutusta, en tosin ymmärrä miksi sitä sotilaspoliiseille annettiin, mutta aivan sama. Oli kyllä siistiä touhua, vaikka alussa veti vähän otsan hikeen kun lyötiin puoli kiloa m-heksogeeniä käteen ja sanottiin että muotoile se ohjeistuksen mukaisesti tuohon koloon. Mutta tykkäsin todella paljon, alunperin olin hakenutkin pioneeriksi, mutta päättivät että sovin paremmin sotilaspoliisiksi... Minä ja kaikki mahtavat 174 senttiäni...

        Lepäilen juu, se viskitee auttoi kummasti tuohon kurkkuun, vaikka kieltämättä lähti kyllä hieman laukalle sen kanssa, kuten aina, mutta elämää se vain on 😂

        Kyllä, tunteita pitää olla ja paljon. Myös ne kaikkein ikävimmät tunteet pitää saada tuntea, muuten elämä on harmaata selluloosaa ja sen voi päättää vaikka heti.


      • Citrinella kirjoitti:

        Olis muuten tullut aika jääuintireissu, sataa jäätävää vettä. Olisit saanut kuolemantaudin… Toivottavasti tauti ei ole pahentunut vaan alkaa helpottaa.

        Oi, tuohan on mitä parhain keli, myrskyllä se Porkkalanniemi vasta kiva paikka onkin. Ei tuo flunssa pahentunut vaikka kävelyllä tovi sitten kävinkin, teki hyvää palkeille saada raitista ilmaa ja kropalle kevyt pintahiki oli paikallaan. Tosin mitään kävelyä raskaampaa en aio toheltaa, en sisällä enkä ulkona, sydänlihaksen tulehdusta en halua.


      • randombypasser kirjoitti:

        Oi, tuohan on mitä parhain keli, myrskyllä se Porkkalanniemi vasta kiva paikka onkin. Ei tuo flunssa pahentunut vaikka kävelyllä tovi sitten kävinkin, teki hyvää palkeille saada raitista ilmaa ja kropalle kevyt pintahiki oli paikallaan. Tosin mitään kävelyä raskaampaa en aio toheltaa, en sisällä enkä ulkona, sydänlihaksen tulehdusta en halua.

        Tällä säällä kyllä pitäs olla sadehousut ja -takki.


      • Citrinella kirjoitti:

        Tällä säällä kyllä pitäs olla sadehousut ja -takki.

        Ehei suinkaan, ulkoillessa kastuminen kuuluu asiaan, se on sen suolaa niin sanotusti. Ja mikä sen mukavampaa kuin tulla läpikastuneena kotiin ja vaatteiden vaihdon jälkeen kiehauttaa Cointreau-kaakaot kermapohjaan 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei suinkaan, ulkoillessa kastuminen kuuluu asiaan, se on sen suolaa niin sanotusti. Ja mikä sen mukavampaa kuin tulla läpikastuneena kotiin ja vaatteiden vaihdon jälkeen kiehauttaa Cointreau-kaakaot kermapohjaan 🤗

        Mutta näillä sähkön hinnoilla ei viitsi saunaa laittaa päälle. Tänään olisi mennyt kyllä avantouinniksi ilman avantoa. 😳


      • Citrinella kirjoitti:

        Mutta näillä sähkön hinnoilla ei viitsi saunaa laittaa päälle. Tänään olisi mennyt kyllä avantouinniksi ilman avantoa. 😳

        Tulisihan sille komea hintalappu, taitaisi tulla halvemmaksi matkusta Harjutorille saunomaan 😁
        No ei tuo kauhean paha keli ollut ainakaan kyn kävelyllä olin, mutta toki Porkkalassa rannassa olisi voinut olla muutaman pykälän rouheampaa tuotetta tiedossa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tulisihan sille komea hintalappu, taitaisi tulla halvemmaksi matkusta Harjutorille saunomaan 😁
        No ei tuo kauhean paha keli ollut ainakaan kyn kävelyllä olin, mutta toki Porkkalassa rannassa olisi voinut olla muutaman pykälän rouheampaa tuotetta tiedossa.

        Sato kyllä ihan kunnolla kun ip ajoin kehä III:lla.


      • Citrinella kirjoitti:

        Sato kyllä ihan kunnolla kun ip ajoin kehä III:lla.

        Välillä satoi reippaammin, mutta oli semmoista puuskittaista, enimmäkseen lähinnä ripsi kevyesti.

        Kehä 3:lla.... Eli kävit Harjutorin saunassa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Välillä satoi reippaammin, mutta oli semmoista puuskittaista, enimmäkseen lähinnä ripsi kevyesti.

        Kehä 3:lla.... Eli kävit Harjutorin saunassa 😂

        Joo en. Emäntä kyllä ehdotti, että saunankin saa päälle. Olen vielä täällä, ainakin hetken.


      • Citrinella kirjoitti:

        Joo en. Emäntä kyllä ehdotti, että saunankin saa päälle. Olen vielä täällä, ainakin hetken.

        Emäntä? Huppelis, oletkin jossain paremmassa paikassa, metkaa :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Emäntä? Huppelis, oletkin jossain paremmassa paikassa, metkaa :)

        Ystävien seura on aina parasta!


      • Ohhoh, noita en olisi odottanut, ajattelin ihan muita ausseja. Kiitti Pujis!


    • Anonyymi

      Muzaki :) On hieman kummallinen asia. En keksi yhtäkään yhtymäkohtaa tästä itseeni, mutta silti se soljuu kuin omat hanskat käsiini. Yhtään kellään ehdotuksia? :)

      "Starboy" - The Weeknd, Daft Punk (Full Band Acoustic Cover)

      https://youtu.be/2ls9NCdjm74

      t.sxth

      • Aika kiva, toimii hyvin, jännä homma kuten sanoit :)
        Ja olipa tosi sievä solistineito, hämmentävän sievä minun silmiini.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      näytti pekpd pelott

      minä pelkäsin että jos joku noista naisista loukkaantuu jotenkin pahasti

    • G-LoveR

    • Wanda Jackson "Sweet nothing"
      https://www.youtube.com/watch?v=AtvvpK86jpU

      Wanda Jackson (s.1937) on yhdysvaltalainen laulaja, joka oli suosittu 1950-ja 1960 -luvuilla. Hätä pidetään yhtenä ensimmäisenä naispuolisena rock n roll -laulajana.

      • Rouhea ääni leidillä 😳👍


      • randombypasser kirjoitti:

        Rouhea ääni leidillä 😳👍

        Jep. Tykkään. Ja nimenomaan tuosta kyseisestä kappaleesta, jonka linkitin. Osasi laulaa myös vähän pehmeämmin kuten vaikka tässä:
        https://www.youtube.com/watch?v=OmVrOITR4l8


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      143
      2202
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1304
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1157
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1047
    5. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      990
    6. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      95
      982
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      77
      967
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      47
      892
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      860
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      753
    Aihe