pariskunnan molemmille osapuolille?
Aiemmin oltiin kavereita/ystäviä naispuolisen henkilön kanssa.
Mun mies ja tänä nainen tapasivat silloin tällöin ja myös minä näin tuon naisen miestä pikaisesti muutaman kerran. Se ei sitten käynytkään tuolle naiselle, tuli mustasukkaisuutta. Naiset ja miehet kun eivät voi olla kavereita.
Tapailut omalta kohdaltani loppuivat naisen pyynnöstä ja sillä hyvä.
Nyt kuitenkin tuo nainen on viestitellyt mieheni kanssa ja myös nähnyt "sattumalta"
Tämän jälkeen olen ollut vähän varovaisempi yhteydenotoissa.
Voiko henkilö olla pariskunnan molempien hyvä ystävä?
Nyt keittiöpsykologien vastauksia
Voiko olla ystävä
Anonyymi-ap
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
Eli ymmärsinkö oikein, sinun miehesi on kaveri/ystävä tuon pariskunnan naisen kanssa ja kaikki ok, mutta sinä et saa tavata tuon toisen pariskunnan miestä koska se ei sovi hänen naiselle ? Onko sinun miehesi kaveri/ystävä tuon toisen pariskunnan miehen kanssa ? Jokin tuossa nyt haiskahtaa pahasti.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17704781h
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mieheni ei ole tekemisissä kaverin miehen kanssa. Tällä hetkellä ei myöskään olla pariskuntina tekemisissä keskenämme pienemmällä porukalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1432452- 1452153
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541947Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171820"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1751136Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75985Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa172820