Kun valitsee kumppania itselleen. Minusta sellainen kriteeri on todella huono koska kyllähän miehen ja naisen pitää tulla toimeen jos ne haluaa seurustella pitkään niin se luonne ja persoona pitäisi olla tärkein kriteeri että tykkää toisesta. En voisi olla naisen kanssa jonka ajatuksista ja mielipiteistä en tykkää. Olettaisin että nainen ajattelee samalla tavalla kun minä siitä miten kumppani valitaan. Ei tarvii olla samaa mieltä kaikesta vaan oman mielipiteen tuominen ilmi asioista niin se pitää kumppanin hyväksyä. Silloin tulee toimeen kumppaninsa kanssa. Ulkonäkö on sitten se sivuseikka loppujen lopuksi pitkässä elämässä.
Näkee julkisuudessakin pariskuntia jotka ei toisilleen sovi mutta ovat kelpiuuttaneet toisensa vain naaman perusteella.
Siis onko ihmisille tärkeintä kumppanin ulkonäkö
13
77
Vastaukset
Ei varmaankaan ole, en oikein usko. Ulkonäkö ja käyttäytyminen ovat ne mitkä ensiksi voi toisesta havaita, ne herättävät kiinnostuksen tai sitten eivät herätä. Lopun ratkaisee sitten se persoona, kemiat.
- Anonyymi
No huolisiks ite jonku joka ei viehätä sua yhtää
- Anonyymi
Eip vois vähempää kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eip vois vähempää kiinnostaa.
👍👍👍👍
- Anonyymi
Riippuu siitä paljonko sattuu panettamaan sillä pariutumishetkellä.
- Anonyymi
Naisen pitää olla riittävän kaunis. Ei siihen ihan hirveästi vaadita mutta toki jotkut karsiutuvat pois.
- Anonyymi
Mies : ammatti /julkisuuskuva / varallisuus ja ulkoinen habitus ovat tämänajan valinta perusteet . Tavikset vaikkakin kunnolliset ovat ; in .
- Anonyymi
Ei ole. Mieheni piti variksenpelättimestä.
Kyllä pitää olla sen näköinen että kiinnostuu alkuun ja haluaa toista.
- Anonyymi
Ei ole tärkeintä. Mutta se määrää kenen kanssa haluan edes yrittää.
- Anonyymi
Miehenä yllätin tänään itseni. Kaupassa vastaan tuli huoliteltu nainen pienen lapsensa kanssa. Ulkonäkö oli todella seksikäs. Pitkävartiset saappaat, tiukat reikäiset muotifarkun ja yläosa ei peittänyt sitä mitä rintamus on. Mitallisilta suhteiltaan todella kaunis, ei siis ihme jos työnsi pientä lasta vaunuissa...
AV - Anonyymi
Ei tietenkään ole ulkonäkö tärkeintä.
- Sheena - Anonyymi
Ei ole ulkonäkö tärkein, olen ennemmin sinkku kuin miehen kanssa jolla on ruma luonne. Haluan miehen joka kohtelee minua yhtä hyvin kuin minä häntä ja se on itsessään se rima jota en madalla kenenkään takia. Osa osaa esittää hyvää tyyppiä hetken mutta totuus paljastuu kyllä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6115147Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?273184HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2672410- 1281743
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1271463Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3541383Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101203- 121105
Onko PS kaaoksessa?
Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P74936- 115895