Putin soihdutti Portovajassa lähes puoli vuotta.
Meilläpä Hessu pannut paljon paremmaksi.
Wurthin ja 5-tien risteyksessä Hessu höyrystänyt jo kohta 2 vuotta ja höyrystys jatkuu…
Putinin soihtu
7
240
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi siinä nousee höyry? Ufoja?
- Anonyymi
Mikäs siinä pyörätietä lämittäessä kun asiakkaat sen maksaa.
- Anonyymi
Tämä lasku menee liki kaikkien Kemijärven vuokrataloissa asuville. Tuon höyrypilven takia jouduttiin kaikkien vuokraa korottamaan.
Sitä kannattaa ihan porukalla ihailla kuin siihen taskut tyhjenee.- Anonyymi
Miksi siitä nousee höytyä siitä Pohjolankadun risteyksestä? Kertokaa se minulle PLEASE!
Kempan ihmiset voisi ehkä tehdä siitä jonkun matkailunähtävyyden tai sovinto paikan. Intiaanit poltti rauhanpiippua nuotion ympärillä. Kemppalaiset voisi mennä tanssimaan piirissä sen höyryn lähteen ympärille rauhantanssia, välillä ulvoen ja välillä päästellen nauru purskauksia. Voisi tietenkin selvittää, onko putki räjäytetty tahallaan esim. illuminaatin toimesta?
- Anonyymi
On siinä tienvieressä komea geysir purkautumassa.
- Anonyymi
Miksi höyry nousee?
Onko yliluonnollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa292977- 43865
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498