Onko kellään tietoa tai omaa kokemusta mikä on vikana, kun kylmästä vedestä noustua jalkoihin iskee parissa sekunnissa kova, pakottava kipu? Veteen meno ja siellä olo "ei tunnu missään". Kipu kestää 5-10 sekuntia. Onko jalkahermoissa jotain vikaa, iskias ja muuta selkä- ja si-nivelvaivaa on ollut 20 vuotta. Vai onko verenkierrosta kysymys?
Sietämätön jalkakipu kylmästä vedestä noustua!?
4
1280
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on liian kauan niin johtuu joillakin siitä että oikein kylmällä kelillä akillesjänteet kutistuvat .
Samoin reisilihakset. Ja kannattaa ottaa kunnon lämmöt lauteilla - Anonyymi
Ihan selvästi hypertermia. Kylmässä vedessä veri keräytyy suojelemaan sisäelimiä. Muualla verenkierto heikkenee ja saattaa johtaa jopa kuolioon ja jalan amputaatioon. Suosittelen välttämään avantoa.
- Anonyymi
Hehheh. Toivottavasti kaikki tajusi vitsiksi. Että lämpöhalvaus avannosta? 😄
Varmaan olis etusivun juttu mediassa. Tai että avantouintiharrastus ylipäätään olis vaarallinen....
- Anonyymi
Kipu johtuu verisuonten supistumisesta. Kun kylmään veteen tottuu ja harrastaa kylmäuintiä säännöllisesti, vaiva häipyy. Verisuonet tulevat joustavammaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449101
- 785572
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384044- 543543
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543372Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme283228- 452470
- 342012
- 2121778