Onko hyvä treeni jako?
Ma=rinta,ojentaja,hauis
Ti=lepo
Ke=selkä, olkapäät
To=lepo
Pe rinta,ojentaja,hauis ja selkä,olkapäät kaikki nuo mutta vähän rennommin
La=lepo
Su=Jalat
Sali treeni
8
258
Vastaukset 8
- Anonyymi
Miksi jotain esimerkiksi hauista tulee kaksi kertaa, mutta sitten jalkoja kerran viikkoon? Perustele miksi jalat tarvitsevat vähemmän huomiota kuin hauikset tai olkapäät?
- Anonyymi
Koska tarkoituksena on kasvattaa yläkroppaa enemmän kuin jalkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tarkoituksena on kasvattaa yläkroppaa enemmän kuin jalkoja
Treenasin aikoinaan noin ja voin sanoa, ettei kannata. Tulee melko typerän näköinen ulkomuoto ja myöhemmin on v-mäistä alkaa treenaamaan jalkoja kunnolla, kun yläkroppa vuosia edellä.
- Anonyymi
Ma: mave + yläselkä, nopeus penkki, hauis, kyljet.
Ti, lepo
Ke: penkki, olkapäät, ojentaja, jaloille nopeutta ja kyykyn tekniikka treeni.
To, lepo
Pe:kyykky + jalkaliikkeet, rive, hauis. Vatsa.
La ja su lepo.- Anonyymi
Mikä ihmeen lihasryhmä on penkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen lihasryhmä on penkki?
Ei mikään. Kuten ei myöskään kyykky tai mave.
Se että aloittaja laittoi rinta, jalat ym. ei tarkoita että esimerkki ohjelmassa ei voisi olla ihan liikkeitä kerrottuna.
Ymmärrän että voi olla vaikea tajuta.
- Anonyymi
Missä vatsa?
- Anonyymi
Navan takana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1491215Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 44621
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58554