Onko hyvä treeni jako?
Ma=rinta,ojentaja,hauis
Ti=lepo
Ke=selkä, olkapäät
To=lepo
Pe rinta,ojentaja,hauis ja selkä,olkapäät kaikki nuo mutta vähän rennommin
La=lepo
Su=Jalat
Sali treeni
8
193
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi jotain esimerkiksi hauista tulee kaksi kertaa, mutta sitten jalkoja kerran viikkoon? Perustele miksi jalat tarvitsevat vähemmän huomiota kuin hauikset tai olkapäät?
- Anonyymi
Koska tarkoituksena on kasvattaa yläkroppaa enemmän kuin jalkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tarkoituksena on kasvattaa yläkroppaa enemmän kuin jalkoja
Treenasin aikoinaan noin ja voin sanoa, ettei kannata. Tulee melko typerän näköinen ulkomuoto ja myöhemmin on v-mäistä alkaa treenaamaan jalkoja kunnolla, kun yläkroppa vuosia edellä.
- Anonyymi
Ma: mave + yläselkä, nopeus penkki, hauis, kyljet.
Ti, lepo
Ke: penkki, olkapäät, ojentaja, jaloille nopeutta ja kyykyn tekniikka treeni.
To, lepo
Pe:kyykky + jalkaliikkeet, rive, hauis. Vatsa.
La ja su lepo.- Anonyymi
Mikä ihmeen lihasryhmä on penkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen lihasryhmä on penkki?
Ei mikään. Kuten ei myöskään kyykky tai mave.
Se että aloittaja laittoi rinta, jalat ym. ei tarkoita että esimerkki ohjelmassa ei voisi olla ihan liikkeitä kerrottuna.
Ymmärrän että voi olla vaikea tajuta.
- Anonyymi
Missä vatsa?
- Anonyymi
Navan takana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115187Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole464796IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251646