Hellurei ja raipatirai

Joo, on ollunna kaikenlaista, niin en oo täällä kerennyt koluamaan mitään. 😁

Viimeimmäksi oli tuossa työkamukaverin polttarit, joihin törmäsin viimemetreillä mukaan. Ens viikonloppuna on häät jne.

Mutta olipas kiva irtiotto tuolta kellarista. Lämmityssysteemin muutos ja siihen liittyvät säädöt yms. Vei mut jo likipitäen hulluuden rajamaille. Pwrjsntaina töhäytin varaajan lämpimäksi ja eilisen pyörin jätkien kanssa muualla pitämässä hubaa. Oli keilausta, uintihommia, kortinpeluuta ja sikana naurua.

Tänään juhlakalun kanssa vielä saunoskeltiin meillä. 😁
Sen tuleva vaimo varmaan jo kohta näkee punaista, kun kuulee hänen olevan mun messissä. Aina lipsahtaa paripäiväisiksi nää kinkerit. 😁

https://youtu.be/_JxLEnkb53k

Sellasta menoa...

23

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja nämä pirpanat oli täällä jo huolesta sekaisin, paitsi Harmis, joka säilytti katoamisesi yhteydessä ainoana porukasta järkensä!

• Jaa? No Pirppis kyselikin yksityisviestillä missä oon. 😁

Hyvin menee, ei huolta. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jaa? No Pirppis kyselikin yksityisviestillä missä oon. 😁

Hyvin menee, ei huolta. 😁

Juu, me muut rauhalliset arvattiin, että sinusta hän siinä puhui.

• Anonyymi

Älä jaksa; "Kyllä routa porsaan kotiin ajaa!" sanoi aikoinaan jo mun rakas pappani.
        Harmis tuskin kovin pahoillaan olisi ollut; vaikka kyseinen sankari ois kadonnut pidemmäksikin aikaa. Ainahan noilla on ollut "napit vastakkain" milloin mistäkin syystä. Äijämäistä nahistelua!
        trollikka

SAVAGE Don't cry tonight
        https://www.youtube.com/watch?v=7hfLTMacLXA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jaksa; "Kyllä routa porsaan kotiin ajaa!" sanoi aikoinaan jo mun rakas pappani.
        Harmis tuskin kovin pahoillaan olisi ollut; vaikka kyseinen sankari ois kadonnut pidemmäksikin aikaa. Ainahan noilla on ollut "napit vastakkain" milloin mistäkin syystä. Äijämäistä nahistelua!
        trollikka

SAVAGE Don't cry tonight

Harmis voi olla Pietarissa trollauskoulutuksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

trollikka

SAVAGE Don't cry tonight

No nyt voit lopettaa sinäkin vauhkoilun. Siinähän mies on.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, me muut rauhalliset arvattiin, että sinusta hän siinä puhui.

No katselin yhden hänen ketjun ja puhui useammasta ihmisestä... ei vain minusta.

😊

• Anonyymi

Polttarit ovat yksi niistä pippaloista, joita en itse ole koskaan ole tajunnut. Vaan tärkeintä, että kivaa on ollut. 👍

• Ihan parhaita minusta. 😁👌

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ihan parhaita minusta. 😁👌

Minä taas en ole koskaan ollut yksissäkään edes semimukavissa. Vaan kuten sanottu, niin tärkeintä, että on ollut kivaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä taas en ole koskaan ollut yksissäkään edes semimukavissa. Vaan kuten sanottu, niin tärkeintä, että on ollut kivaa.

No ainahan noihin jotain draamaa löytyy, mutta en mä niitä jaksa muistella, muistan vaan huippuhetket. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No ainahan noihin jotain draamaa löytyy, mutta en mä niitä jaksa muistella, muistan vaan huippuhetket. 😁

En mä draamasta osaa sanoa. Lähinnä mulla on vain ollut tappavan tylsää ja olen odottanut, että koska voin poistua. Ihan kivaa on ollut vetää jotain cartingia tmv. mutta noiden juttujen jälkeen tekis vain mieli sanoa, että pitäkää hauskaa ja minäpä tästä poistunkin. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

En mä draamasta osaa sanoa. Lähinnä mulla on vain ollut tappavan tylsää ja olen odottanut, että koska voin poistua. Ihan kivaa on ollut vetää jotain cartingia tmv. mutta noiden juttujen jälkeen tekis vain mieli sanoa, että pitäkää hauskaa ja minäpä tästä poistunkin. 😂

Tjaa... mä tykkään muustakin kun äksönistä. Hyvä vaan viettää aikaa yhdessä. 😊

• No hittolainen, sehän on hyvä että oli välillä viihdettäkin. Työthän ei tekemällä lopu, oli ne sitten omia hommia tai palkkahommia. Ja hyvää tekee olla pois palstaltakin aina välillä, kun eihän täällä mikään muutu.

• Joo, ei täällä käytävien keskustelujen teemoista pois putoa vuosienkaan tauolla. 🤣

• Disseisback kirjoitti:

Joo, ei täällä käytävien keskustelujen teemoista pois putoa vuosienkaan tauolla. 🤣

Ei, ei todellakaan, aivan sama kuin katsoisi Kauniksia, voi jättää huoletta parikymmentä jaksoa välistä eikä missaa mitään 😂

• Disseisback kirjoitti:

Joo, ei täällä käytävien keskustelujen teemoista pois putoa vuosienkaan tauolla. 🤣

Ei tosiaan. Samat aiheet pyörii ajasta ikuisuuteen. Miksei sinkut ole parisuhteessa? Miksei mulla ole naista? Ukraina tai joku muu meneillään oleva top uutisaihe. Ja sitten ei pahemmin muuta. Ehkä joskus väliin helpotukseks joku muu ketju kuten vaikka sellainen, johon voi linkittää musiikkia tai Randombybasserin (tulikohan nimimerkki oikein?) laittama tietovisa.

• randombypasser kirjoitti:

Ei, ei todellakaan, aivan sama kuin katsoisi Kauniksia, voi jättää huoletta parikymmentä jaksoa välistä eikä missaa mitään 😂

Jep... ihan hyvin pääsee kärryille nopeasti taas. 😁

• Norppa83 kirjoitti:

Ei tosiaan. Samat aiheet pyörii ajasta ikuisuuteen. Miksei sinkut ole parisuhteessa? Miksei mulla ole naista? Ukraina tai joku muu meneillään oleva top uutisaihe. Ja sitten ei pahemmin muuta. Ehkä joskus väliin helpotukseks joku muu ketju kuten vaikka sellainen, johon voi linkittää musiikkia tai Randombybasserin (tulikohan nimimerkki oikein?) laittama tietovisa.

Sano Rande vaan, kuten muutkin 😉

• Sulla on ollut menoa ja meininkiä.

• Jep. Nyt on ollut sitä kyllä ja ihan jees. 😊

Huomenna vois ihsn rauhallisesti vaan siivota torppaa. 😁

• Anonyymi

Pääsin poistettavien listalle, kun totesin ett joskus on käynyt niinkin; ettei miesten polttareiden jälkeen mitään häitä pidettykään. Morsian sai kuulla niistä polttareista ja perui häät. Mies poloinen siis säästyi; tiukkapipoiselta akalta!

Se on mode taas sillä päällä ett poistoon menee herkästi!

Jambalaya
      https://www.youtube.com/watch?v=-87mTfXrc0w

trollikka

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3497
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      139
      1911
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      301
      1641
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      88
      1524
    5. 80
      1499
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1186
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1150
    8. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      72
      1081
    9. Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä

Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity
      Kaste
      288
      1050
    10. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1031
    Aihe