Autot
Yleistä autoilusta
Toyota siis aliarvio monimerkkikorjaamot suohon?
Anonyymi-ap
2023-01-16 11:48:25
Ilmoita
https://kaasujalka.fi/2023/01/16/toyotan-merkkihuollolle-yha-paremmat-perusteet/
ja toyota huolto 3 x kalliimpaa?
rovaniemellä on puolet jototia
Yleistä autoilusta Toyota siis aliarvio monimerkkikorjaamot suohon?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
aika provosoiva ja väheksyvä kirjoitus
- Anonyymi
Autot
Hybridi- ja sähköautot
Täyssähköautojen osuus kannasta oli 1,6 ja ladattavien hybridien 3,8 prosenttia.
Anonyymi-ap
2023-01-16 12:32:08
Ilmoita
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/1908a288-84ce-4ed9-bd51-10c5c8ff52b3?ref=ampparit:feac
ei taida oikein vihreys nykyhinnoilla iskeä köyhiin suomalaisiin?
antaahan rikkaat touhuta patterimosseilla muutama vuosi ensin-saadaan lastentaudit pois ja vety tulee rinnalle- Anonyymi
tuossa tojo on oikeassa-vaivaton vetypolttomoottori ja hybridi
- Anonyymi
hetkinen! aina olen käyttänyt merkkiliikkeessä huollot n. kerran vuodessa, se on sit näkynyt kun olen vaihtanut uuteen korkeampana hyvitys hinnan 2020 vaihdoin uuteen sain 3000€ yli markkinahinnan piste
oli kokeitu olisiko pärjännyt myymällä vanhan suoraan ei olis pärjätty. - Anonyymi
onneksi raha on keksitty käyttöä varten, tietenki pitää jonkin verran olla sukan varressa (6kk)
- Anonyymi
toyotalla ajaen säästää n. 3000e vuodessa verrattuna skodaan tai vw autoon
kallis oli öljytuho ja jakopää korjaus ja vielä meni dsg...- Anonyymi
Tule jo sieltä historiasta nykyaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Seiska: "Naimisissa oleva kansanedustaja Matias Mäkynen (SDP) iski nuoren opiskelijan"
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Skandaalipaljastus-Naimisissa-oleva-kansanedustaja-Matias-Makynen-iski-nuoren-opiskelijan "Opiskelija on kertonut lähip7208216- 941833
Purra on täysin oikeassa: EU:sta voi ja pitää erota
Britannialle ei ole koitunut todellisuudessa mitään haittaa siitä, että se erosi EU:sta. Ei ainakaan Maailman Pankin tilastojen mukaan. Erilaiset "asi2621535Martinan Emma gaala.
Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko2601438Ilman heijastinta ?
Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy121399"Haitta-poliitikko" Riikka Purra sai täyslaidallisen yritysjohtajilta
"Vastuutonta isänmaan vahingoittamista" Useat yritysjohtajat kritisoivat perussuomalaisten maahanmuuttolinjaa. Muun muassa sijoittaja ja yrittäjä Pet7011229Ohjeita nettideittailun aloittaville
Voisin kuvitella, että tätä aihetta on palstalla suhteellisen paljon jo käsitelty, mutta en alkanut kaivella mitään arkistoja. Kertokaapa mitä vinkke1671145Olen tajunnut että tein virheen
Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.1051096Kiersin männä keänä entisiä tuttavia etsimässä
Pitkää Timppaa en löytänyt, enkä myöskään veljeksiä. Härkökankaalla oli joku kone edessä tutkailessani. Kaipa ne entiset tuttavani jossakin siellä ov71947- 126867